فال هندی راجت نیر- دوشنبه 3 شهریور

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شاید آسمان زندگیتان این اواخر تا حدودی ابری بوده باشد و شرایطی که برایتان پیش آمده بوده داشتن نگرشی مثبت و امیدواری به آینده را برای شما دشوار کرده باشد، اما امروز بار دیگر خورشید در آسمان زندگیتان خواهد درخشید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما در این اواخر در انجام کاری با تردید و دودلی مواجه بوده اید و حالا این تردید و تعلل شما را در وضعیتی قرار داده است که رهایی از آن چندان راحت نخواهد بود. شما در حال حاضر در تنگنایی قرار گرفته اید که شما را نگران کرده است و گزینه های پیش رویتان نیز بسیار محدود هستند. شما فعلا نمی توانید در انتخاب کردن به اندازه ای که خودتان انتظار دارید موفق باشید، به همین دلیل هم بهتر است به جای تلاش برای اینکه حرکت کنید و پیش بروید، کمی دست نگه دارید تا اوضاع کمی آرام شود و بتوانید با ذهنی آرام شرایط را تحلیل کرده و با برداشتن گام هایی درست اوضاع را تحت کنترل در بیاورید. فعلا هر کاری که انجام دهید تنها باعث ایجاد تنش و تشنج بیشتر خواهد شد.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: کرکس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز نیروهایی قدرتمند در کار هستند که شما، چه خودتان آگاه باشید و چه نباشید، تسلط فوق العاده ای روی آنها دارید و می توانید آنها را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید. به جای اینکه کنترل اوضاع را به دست بقیه بسپارید بهتر است که امروز خودتان زمام امور را در دست بگیرید. خوشبختانه امروز شما این قدرت را دارید که همه را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد به حرکت وادارید. پس از این فرصت استفاده کنید و کارها را به همان صورتی که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید. امروز همچنین می تواند فرصت بسیار خوبی برای حل مشکلاتی باشد که با عشقتان دارید باشد، این فرصت را به سادگی از دست ندهید.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: سروش🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز اگر در زندگیتان با چالش ها و مشکلاتی روبرو شدید بلافاصله این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که تنها مقصر قرار گرفتن شما در این شرایط خودتان هستید. این که یک هدف را برای خودتان انتخاب کرده و تمام توان و انرژیتان را روی آن متمرکز کنید شاید از خیلی لحاظ خوب باشد، اما گاهی باعث می شود آنقدر ذهنتان درگیر این هدف شود که از سایر چیزهایی که در زندگیتان جریان دارند غافل شوید. شما باید یاد بگیرید که در این مسیر به بقیه ی افراد نیز به اندازه ی کافی توجه داشته باشید و تنها به فکر خودتان و منافع شخصی تان نباشید، در غیر این صورت باید خودتان را برای از دست دادن بعضی از دوستی ها و روابط ارزشمند خود آماده کنید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: اکروکس 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
زندگی مانند قطارسواری است، درست است که هر کدام از ما کوپه ی خودمان را داریم، اما تمام کوپه ها به هم وصل هستند. شما نمی توانید فقط کوپه ی خودتان را تمیز و مرتب و سالم نگه دارید و خیالتان راحت باشد که همه چیز خوب پیش خواهد رفت، اگر اتصال شما به کوپه های دیگر قطع شود دیر یا زود کوپه ی شما از حرکت خواهد ایستاد! کمی بیشتر به اطرافیانتان توجه کنید و از اینکه شما هم در پیش رفتن قطار زندگی نقش سازنده ای دارید اطمینان حاصل کنید. امروز خبر بدی در مورد اتفاقی که برای یکی از دوستان و آشنایانتان افتاده است به گوشتان خواهد رسید که باعث نگرانی و ناراحتی شما خواهد شد، هر چه سریعتر با این شخص تماس بگیرید و جویای احوالش شوید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: دبران 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
اگر دانش آموز خوبی باشید امروز می تواند درس خیلی مهمی را برای شما به همراه داشته باشد. شما انسانی کمال طلب هستید و همیشه دوست دارید بهترین باشید و همه ی کارها را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، اما هرچقدر بیشتر تلاش می کنید احساس می کنید در رسیدن به کمال از موفقیت کمتری برخودار می شوید. سعی کنید کمتر به خودتان سخت بگیرید و اینقدر همه چیز را برای خودتان و حتی اطرافیانتان سخت نکنید. موفقیت هایی که شما تا کنون کسب کرده اید و کارهایی که به انجام رسانده اید خیلی بیشتر از چیزی است که خیلی های دیگر می توانند به دست بیاورند. کمی بیشتر قدر خودتان را بدانید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
مواظب باشید آنقدر درگیر کارهای شخصی تان نشوید که از دنیای اطرافتان و تغییراتی که دارند در آن به وجود می آیند غافل شوید. اوضاع دارد تغییر می کند و اگر شما اینطور فرض کنید که هنوز همه چیز مثل قبل است به مشکل برخواهید خورد. اگر می خواهید موفق باشید و به اهدافی که برای خودتان در نظر گرفته اید دست پیدا کنید باید یاد بگیرید که خودتان را با تغییرات وفق دهید و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز شما در شرایط ناخوشایندی قرار خواهید گرفت که ممکن است باعث شوند احساس ناراحتی کنید و نسبت به ادامه ی راهی که در پیش گرفته اید دچار تردید شوید. این وضعیت را برای خودتان همچون درسی در نظر بگیرید که می خواهد به شما یاد بدهد که هیچ چیز قطعی و تغییر ناپذیر نیست و باید خودتان را برای رویارویی با تغییرات و شرایط غیرمترقبه آماده کنید. شما در اعماق وجودتان این را می دانسته اید که دیر یا زود این شرایط به وجود خواهند آمد، اما از آماده شدن برای مواجهه با آنها طفره رفته اید، پس عواقب این اشتباهتان را هم بپذیرید. در پایان روز با یک پیاده روی اعصاب خودتان را آرام کرده و به یاد داشته باشید که فردا روز دیگری است.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: دلتابادبان 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شما احساس می کنید که ماجراجویی های زیادی در پیش دارید و برای رویارویی با آنها بسیار هیجان زده شده اید، اما متأسفانه دیگران به اندازه ی خودتان از قرار گرفتن شما در این مسیر پرماجرا هیجان زده نیستند و حتی ممکن است که هیچ علاقه ای به آن نداشته باشند. پی بردن به این واقعیت می تواند برای شما سخت و ناراحت کننده باشد، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع شما را دلسرد کند و از ادامه ی راه باز دارد. راستش را بخواهید، به احتمال زیاد این واکنش هایی که از جانب برخی از اطرافیان خود می بینید در نتیجه ی حسادتی هستند که آنها نسبت به قدرت و شجاعت فوق العاده ی شما دارند!

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: آتریا🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
بخشی از وجود شما به طور شگفت انگیزی حساس و آسیب پذیر است، اما در حال حاضر باید مواظب باشید که این جنبه از وجود خودتان را در برابر هرکسی آشکار نکنید. اگر بخواهید با همه تا این حد صاف و صادق باشید برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. دیگران به اندازه ی خود شما برای احساسات پاکتان ارزش قائل نخواهند بود، پس خودتان را طعمه ی آنها نکنید. اگر امرو قصد این را دارید که به خرید بروید باید خیلی بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید، زیرا احتمال اینکه برخی فروشنده ها با استفاده از مهارت های حرفه ای خود اجناس بی کیفیت و یا غیر ضروری که در واقع هیچ نیازی به آنها ندارید را به شما بفروشند بسیار زیاد خواهد بود.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: طاووس🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما در حال حاضر در شرایط دشواری قرار گرفته اید و مجبور به نهایی کردن تصمیم خود در ارتباط با موضوعی هستید که تصمیم گیری در مورد آن برایتان بسیار دشوار است. شاید در ابتدا بخواهید از مسئولیت گرفتن چنین تصمیم مهمی شانه خالی کرده و آن را به یک نفر دیگر واگذار کنید زیرا تصمیم گرفتن برایتان آنقدر سخت شده است که ترجیح می دهید اصلا تصمیم نگیرید! متأسفانه یا خوشبختانه، در حال حاضر دیگران هم به اندازه ی خود شما در تصمیم گرفتن تردید دارند، پس به خودتان مسلط باشید و تصمیمتان را اعلام کنید. مسلما ته قلبتان می دانید که چه می خواهید، پس ترس و تردید را کنار بگذارید و با صدای بلند خواسته تان را بیان کنید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اعتماد به نفس شما این روزها به میزان قابل توجهی زیاد شده است و همین به شما کمک می کند تا روز به روز اعتماد و باور بیشتری نسبت به خودتان داشته باشید. با این وجود، امروز سر و کله ی یک نفر پیدا خواهد شد که آنقدر محکم و با اطمینان خاطر برخورد می کند که تمام محاسبات شما را به هم می ریزد. اینقدر راحت خودتان را نبازید و خونسردی خود را حفظ کنید. شما همان آدمی هستید که دیروز هم بودید و هیچ چیزی عوض نشده است. به هیچ کس اجازه ندهید که شما را دست کم بگیرد و توانایی هایتان را زیر سؤال ببرد. اگر از خودتان دفاع نکنید در پایان روز خودتان را به خاطر ظلمی که در حق خود کرده اید نخواهید بخشید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد