فال هندی راجت نیر- دوشنبه 17 شهریور

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
به یکی از اطرافیانتان که با او کاری را آغاز کرده اید، شک کرده اید اما زود قضاوت نکنید، گذشت زمان همه چیز را به شما ثابت خواهد کرد. اگر مجرد هستید و می خواهید رابطه ای با فردی برقرار کنید، نترسید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦٧٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز قرار مهمی دارید بنابراین تا می توانید به ظاهرتان رسیدگی کنید تا تاثیرگذارتر باشید. سعی کنید که سنجیده حرف بزنید و زود به پیشنهاد دیگران جواب ندهید. اگر عاقلانه قدم بردارید همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٢٣٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
احساس می کنید که نتیجه زحماتتان را به دست نیاورده اید و همین شما را ناامید کرده است. شما قدم های زیادی را برداشته اید و حال یک قدم نهایی مانده تا به مراد دلتان برسید، اما باید دقت کنید زیرا اگر به خطا روید، تمام تلاش هایتان نقش بر آب می شود. بنابراین دست از تلاش برندارید و سنجیده عمل کنید.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: كركس نشسته 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ٧٦٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اگر چه نظرات دیگران نباید مهمتر از خواسته قلبی تان باشد اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرید زیرا اگر با این فرمان جلو روید در مدت زمان کمی تمام دوستان تان را از دست خواهید داد. پس تعادل را رعایت کنید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: دَبران 🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ٦١٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما نمی توانید جای هیچ کسی جز خودتان باشید. راهی را که در پیش گرفته اید غیر قابل تغییر است، بنابراین بیخودی دست و پا نزنید و به دنبال راهی برای رهایی از آن باشید. اگر اطرافیان تان برای راهی که در پیش گرفته اید مدام شما را نصیحت می کنند، به آنها هیچ توجهی نکنید. امروز دلتان برای عشق زندگی تان می تپد، بهتر است که انتهای روز خود را در کنار او بگذرانید تا خستگی های کل روزتان نیز به در شود. به زودی تغییری در شرایط مالی تان رخ می دهد که خوشحالتان می کند.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: آكروكس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٤٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
اگر چه افراد زیادی برای کمک اطراف شما هستند اما امروز دوست دارید که مستقل عمل کنید و خودی نشان دهید. حواس تان باشد که خیلی احساس قدرت نکنید زیرا ممکن است از پس برخی کارها به تنهایی بر نیایید. مشورت کلید موفقیت امروز شماست. شما در رابطه عاطفی تان آدم صبوری هستید و چشم تان را به روی کمبودهای آن می بندید اما اینطور احساس می کنید که شریک زندگی تان قدرتان را نمی داند. بهتر است که در این مورد رو در رو با او صحبت کنید. هر چه صادق و روراست تر باشید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
این روزها تمام تلاش و انرژی تان را برای کارتان گذاشته اید و از رابطه عاطفی تان غافل شده اید. اگر همینطور پیش بروید بعدا پشیمان خواهید شد زیرا هیچ چیز ارزش ناراحت کردن شریک زندگی تان را ندارد.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
احساس می کنید که زیر بار مسئولیت ها کم آورده اید و توان ادامه دادن ندارید. اما نگران نباشید زیرا امروز اتفاقاتی برایتان می افتد که روز زاویه دیدتان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. امروز تا می توانید اطلاعات تان را در زمینه ای که می خواهید، زیاد کنید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اگر حرفی در دل دارید یا کاری را می خواهید انجام دهید امروز زمان آن است که جسارت تان را جمع کنید و آن را به زبان آورید. اگر چه ممکن است کمی بحث و ناراحتی بین شما و اطرفیانتان پیش آید اما بعد از آن روزهای هیجان انگیزی را در پیش خواهید داشت. نسبت به موضوعی شک دارید، مطمئن باشید که اگر دقیق تر به اطرافتان نگاه کنید، حتی بدون کمک دیگران، می توانید حقیقت را دریابید. یکی از چاله های زندگی تان به زودی پر می شود و شما آرامش را تجربه خواهید کرد.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣٥٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
اگر امروز حوصله کافی ندارید سعی کنید خیلی با دیگران در ارتباط نباشید زیرا ممکن است که میان تان درگیری بوجود آید. اگر کار عقب مانده ای دارید به تنهایی انجام دهید . سرتان را گرم کنید. هر چه از روزتان بیشتر می گذرد، حال شما نیز بهتر می شود. امروز فردی را ملاقات می کنید که قلبتان را به تپش در می آورد. از آنجا که از تنهایی خسته شده اید، بهتر است که این احساس را نادیده نگیرید. متاهل ها نیز یک خبر خوب را می شوند که تغییری در رابطه شان ایجاد خواهد کرد.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
از این که دوروبرتان شلوغ است خسته شده اید. دوست دارید که دست از همه کارهایتان بردارید و روی یک صندلی راحتی لم دهید. شاید بد نباشد که یک بار برای همیشه تصمیمی بگیرید و به زندگی تان نظم دهید. به جای این که در آن واحد روی چند کار تمرکز کنید، به یک کار بچسبید اما آن را به خوبی پیش ببرید. به زودی فرصت سفری برایتان فراهم می شود که می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان دهد ایجاد کند. خبری از شریک زندگی تان می شنوید که بر روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
مسیری را انتخاب کرده اید که خیلی به آن مطمئن نیستید و همین موضوع به شما استرس می دهد. اما نگرانی تاثیری روی زندگی شما نخواهد داشت، پس بهتر است که شک نکنید و جلو روید. مطمئن باشید که اتفاقات خوب در انتظارتانند. تصمیم به تمام کردن رابطه ای را دارید که جز غم برایتان چیزی ندارد. اگر چه تصمیم درست را گرفته اید اما نمی توانید این کار را به سرعت انجام دهید. صبور باشید تا همه چیز بر وفق مراد شما پیش رود. تلفنی به شما می شود که حاوی یک خبر خوب است. این شادی هر چند کوچک را جشن بگیرید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد