فال هندی راجت نیر- دوشنبه 10 شهریور

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: ناطح🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۱٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز ممکن است بر اثر فشارهایی که رویتان است، کمسی حساس شده باشید و بدون فکر در مورد دیگران قضاوت کنید، اما حواستان باشد که این پیش داوری می تواند اطرافیانتان را از شا برنجاند. مطمئنا فردا ذهن شما نیز آزادتر خواهد شد و منطقی تر تصمیم می گیرید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: دلتابادبان 🪐جنس:اب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۴% لايه روحي
🧿پيشگويي :
تغییری در زندگی تان رخ می دهد که فرصتی برای یک شروع تازه است. سعی کنید که از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنید. هر چه بیشتر در این راه دل دیگران را به دست آورید، بهتر است. اختلاف نظر شما با یکی از نزدیکان تان موجب ناراحتی تان شده است.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: سرپسین🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۱% لايه روحي
🧿پيشگويي :
بغضی دارید که مدت هاست گلویتان را گرفته است. امروز این بغض می ترکد و شما کمی احساس سبکی خواهید کرد. سعی کنید که از این به بعد احساسات تان را پنهان نکنید، این خودخوری می تواند در دراز مدت بر روحیه شما تاثیر منفی بگذارد.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۶۴% لايه روحي
🧿پيشگويي:
شما فردی خیالپرداز هستید اما نباید خودتان را گول بزنید. کلید موفقیت این روزهای شما واقعگرایی ست پس سعی کنید که چشمهایتان را به روی حقایق بازتر کنید. اگر پیشنهادی به شما شد، چشم بسته تصمیم نگیرید.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: آتریا🪐جنس:خاك
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
زمان آن است که کارهای گروهی خود را آغاز کنید و از اطرافیانتان برای پیش بردن کارهایی که به بن بست خورده، کمک بگیرید. اگر می خواهید در محیط کار آرامش داشته باشید، باید به نظر همکارانتان احترام بگذارید و با آن یکه به دو نکنید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ٣۲٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز فردی را ملاقات می کنید و انرژی خوبی از او می گیرید که روی کارهایتان تاثیر مثبتی می گذارد. سعی کنید که رابطه تان را با او حفظ کنید. امروز با فردی برای موضوعی برنامه ریزی می کنید. اگر چه ممکن است که کارهایتان طبق برنامه پیش نرود اما در نهایت تمام آنها به بهترین شکل ممکن عملی می شوند.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: کرکس نشسته 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۸٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما فرد مغروری هستید و آنقدر از شنیدن جواب رد می ترسید که خواسته هایتان را بیان نمی کنید. از این رو بهتر است که خواسته تان را به کل فراموش کنید با این که صادقانه ان را به زبان آورید تا از این برزخ رها شوید.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
یادآوری یک خاطره شما را پریشان کرده است. اگر آن را رها نکنید امروز تمرکز کافی برای پیش بردن کارهایتان را ندارید. بنابراین بهتر است که گذشته را رها کنید و به فکر حال باشید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۴٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
برنامه های زیادی برای آینده تان دارید. برای انجام آنها بهترین کار این است که با شخصی معتمد مشورت کنید و نظر بخواهید تا بتوانید به نحو احسن آنها را به نتیجه برسانید. اگر چه اکنون سرتان به شدت شلوغ است اما اگر کارهای امروزتان را به فردا موکول کنید، شرایط برایتان سخت تر خواهد شد.

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۱٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
دیگران شما را به انجام کاری تشویق می کنند اما شما انگیزه لازم را ندارید. بگذارید تا زمانی که دل خودتان کامل به آن رضایت داشت، انجامش دهید. امروز خبری به گوش تان می رسد که کمی گیج تان می کند. اما نگران نباشید زیرا این موضوع شامل حال شما نمی شود. پس بهتر است که آن را از ذهن تان دور کنید.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: دبران 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۳% لايه روحي
🧿پيشگويي :
از جنجالی که دوروبرتان به پا شده دوری کنید و تا می توانید از سوتفاهم ها فاصله بگیرید. زیرا اگر این موضوع دامن شما را نیز بگیرد، رهایی از آن دشوار است. موضوعی در رابطه با روابط عاطفی ذهن تان را درگیر کرده اما تظاهر می کنید که چنین نیست. اینکه سرتان را مانند کبک در برف کرده اید تنها به خودتان آسیب می رساند.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: آکروکس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۸٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شخصی از علاقه اش با شما صحبت می کند اما شما آن را جدی نمی گیرید. بهتر است که خیلی بی تفاوت خودتان را نشان ندهید زیرا در آینده پیشمانی به سراغتان می آید. امروز در بیان حرف های خود دچار مشکل می شوید و فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما در واقع این خود شمایید که باید واضح تر و روشن تر صحبت کنید.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد