فال هلنوس- 27 اردیبهشت تا 2 خرداد

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین فروردین

 جریانی در روزهای آتی برایتان شکل می گیرد که امیدی تازه را در دلتان زنده می کند . در طالع دیده می شود که از جانب فردی مورد قضاوت قرار می گیرید شاید برداشت یک طرفه و نادرستی درباره تان بشود . با فردی اختلاف دارید که چه در دیدگاه سلیقه یا نظر شخصی باشد این موضوع به برتری حرف و نظر شما ختم می شود . انتظار برای شماری از دختران طالع دیده می شود و فعلا تعلیق و صبر برای موضوع مد نظر برای شما وجود دارد . یک مهارت درونی را نیمه تمام یا تکامل یافته نشده گذاشته اید که اگر آن را رشد بدهید برایتان عاقبت بخیری زیادی دارد . در بازه زمانی ۶ الی ۹ روز آتی یک مسیر مشترک با شخصی دارید .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین اردیبهشت

بین دو فرد حرفی از شما به میان می آید که انرژی حاصل از آن چیزی جز غیبت یا حسادت نیست . شخصی از شما دور شده یا می شود ولی از نظر ذهنی به شما وابستگی دارد و مدام در محور نزدیکی به شماست ولی توصیه میشود که به او پشت کنید چون این فرد انرژی خوبی ندارد و کانکت شدن دوباره خیری برایتان ندارد . خوشحالی غیر منتظره ای برایتان رخ می دهد . صبرتان برای خواسته ای به سر آمده و کم طاقت شده اید شدید میل به خواستن در شما بالا رفته هر اتفاقی که شما را به این فرم در آورده نشان دهنده نزدیک شدن شما به خواسته مد نظرتان است ؛ هر چقدر میزان تردید در شما بیشتر شود از خواستان فاصله می گیرید ؛ خیلی هوشمندانه با خودتان رفتار کنید .

 

فال هفتگی هلنوس متولدین خرداد

در بازه زمانی ۷ الی ۱۰ روز آتی نوسان در انگیزه شما به وضوح قابل مشاهده است و گاهی بالا و گاهی پایین می شود ؛ شخصیت جنگجوی درون شما زنده است ولی از طرفی این روزها نیازمند یک معجزه هم هستید یا چشم به کمک مستقیم فردی دارید اما طالع اینطور بیان می کند که انتظار آفت بزرگی برای زندگی شما محسوب می شود . اگر متاهل هستید اتفاقات یا خبرهایی مرتبط با خانواده تان دارید که باید برای آنها دست به کار شوید . جریان مالی برایتان شکل می گیرد که رو به صعود خواهد شد . تغییر در محیط کار یا در زندگی شخصی برای شما دیده می شود که بانی اتفاقات مثبت و خیر برایتان خواهد شد .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین تیر

برخی از دختران یا پسران تیر ماهی ترس یا انزجار از رابطه صمیمی داشتن برایتان در طالع مشاهده می شود ؛ باید ساختار عاطفی خودتان را بررسی کنید . ریشه این ترس یا شاید هم بی اعتمادی باید سریعتر در وجود شما خشک شود چون برایتان سد بزرگی در کانکت شدن شما با دیگران ایجاد میکند . از اقدامات ناگهانی در این هفته بپرهیزید . صبور باشید و از مراقبه های تنفسی هنگام غروب هوا رو به سمت شرق استفاده کنید .برخی از افراد طالع برایتان  رابطه تمام شده ای احیا می شود ؛ پاسخ شما نسبت به آن باید هوشمندانه و به دور از احساسات واهی باشد . دیدگاه جدیدی به شما از جانب آقایی تزریق می شود که برایتان لازم است . اگر زندگی مشترک عاطفی دارید هفته ایده آلی را تجربه می کنید .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین مرداد

این هفته تصمیمی مرتبط با پول برایتان شکل می گیرد و قصد آن را می کنید تا یک برنامه جدید را اجرا کنید ؛ اگر متاهل و یا شاغل هستید بدون تردید تصمیم تان را اجرایی کنید نتیجه برای شما مثبت خواهد شد . هر چند وقت یکبار فکر به فرصت های سوخت شده در گذشته به سراغ شما می آید طالع توصیه می کند تا فکر در گذشته ماندن را از بین ببرید افق های روشنی پیش روی شماست . دختران یا زنان جوان طالع سایه و سلطه حمایت بر شما حاکم می شود و یک جریان انرژی یا حتی یک فرد این حمایت را از شما خواهد کرد . همچنین برخی از متاهلین فردی به زودی مسبب موج جدیدی از جریانات تازه در زندگی شما می شود و اگر شما یا همسرتان در حالت انفعال هستید شما را به حرکت وادار می کند .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین شهریور

اگر در جستجوی شغل هستید به خواسته تان می رسید فقط گاهی از هر شرایطی که با آن ارتباط برقرار نمی کنید زود دست می کشید . اگر قصد ارتقا و رشد در تحصیل را دارید در این مسیر موفقیت و قبولی شامل حالتان می شود . در مسیر این هفته برخی از متولدین شهریوری یک اتفاق که باب میل تان نیست قرار گرفته است ؛ آگاه باشید و خودتان را از آن دور نگه دارید . اگر اخیرا با فردی آشنا شده اید و این شخص با شما وارد رابطه شده است با او آرامش نسبی خوبی را تجربه می کنید و از غم رها می شوید . اگر در زندگی مشترک هستید در تکاپوی یک تغییر مهم قرار می گیرید که سبب احساس خوشایندی برایتان می شود .

 

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین مهر

هنری دارید که در آن بسیار توانمند هستید آن را به جریان بندازید یا خودتان را در شرایطی قرار بدهید که فردی لایق از آن بهره مند شود ؛ چون برایتان موفقیت مالی به همراه دارد . اگر فرد دو اسمه ای هستید یا فردی همخون از شما دو اسم دارد باید منتظر یک معجزه مهم برای او یا خودتان باشید ؛ به لطف خدا یک گره کور از زندگی شما یا این فرد باز می شود . شانس در خانه شما را می زند و از شرایطی که دور هستید به آن می رسید . تصمیمی که دارید ممکن است برای برخی مورد تمسخر قرار بگیرد یا به شما انتقادی بشود . شما برای کسی آسیب رسان محسوب نمی شوید و نباید به حرف کسی تغییری در آن ایجاد کنید ؛ همین اتفاق شما را در آینده منحصر به فرد میکند . چیز با ارزشی به دست می آورید .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین آبان

در دولت اقبال و بخت به روی شما باز می شود و به زودی دلتان شاد خواهد شد . اگر مشغول به کار هستید و درگیر یک رکود هستید به شکرانه الهی کارتان دوباره رونق می گیرد . راهی در پیش دارید که خواسته ای را برایتان آسان و ممکن می کند . قدم یا نیتی برایتان به عنوان راز باقی بماند بهتر تا اینکه آن را بیان کنید این موضوع انرژی اصلی تان را تحلیل میکند . یکی از روزهای زوج تا ۱۴ روز آینده برایتان خوب و خوش یمن خواهد بود . دل در گروی چیزی بسته اید که رسیدن به آن سخت و دشوار است ولی دور از ذهن نیست و به استمرار خودتان بستگی دارد . ممکن است شخص صاحب نام و جایگاهی از شما حرف شنوی پیدا کند حتمی نیست ولی احتمال رخ دادنش بالاست . اگر فرزندی دارید از سمت او به زودی شاد می شوید .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین آذر

اگر در تصاحب پول یا جایگاهی هستید این امر برای شما مسخر و اجرایی می شود .  به مقصود قلبی تان خواهی رسید و آنچه را که در جستجویش هستید به دست خواهید آورد و اگر نزد کسی برای درخواستی می روید از سمت او تایید وجواب مثبت دریافت می کنید . اگر در جستجوی گنج یا دفینه ای هستید باید شرایطی را رعایت کنید تا این اتفاق عایدتان شود ولی به شما نزدیک خواهد بود . یک شخص که بسیار شما را دوست دارد برایتان زمینه ساز رسیدن به خواسته ای کوچک یا بزرگ می شود . ممكن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفیانه رفتار کنید این اتفاق دیر یا زود بخاطر سادگی شما عیان می شود ولی تا هر زمان که باشد برایتان باعث موفقیت و آرامش است .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین دی

در جریان انرژی و طالع شما نمایانگر شده که در موقعیت حساسی قرار گرفته اید و یک دو راهی برایتان باطل می شود که کمکی از جانب خداوند است . با فرد یا تعدادی از افراد سرکش و یا خود رای سر و کار پیدا می کنید که لازم است در بیان حرف های خود صادق باشید . کاری را با نیت الهی و عرفانی انجام می دهید ؛ از شکست در آن هراس نداشته باشید چون نیروی قوی حامی شماست . یک فرد که به احتمال زیاد خانم باشد با شما به نزاع بر می خیزد . اتفاقی به نفع شما تمام می شود . سفر یا حضور در راهی جدید و تازه برایتان دیده میشود . آقایان طالع از یک روند خوب که مدت ها از آن دور بودید دوباره به آ» بر می گردید و این اتفاق خیلی به شما نزدیک است .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین بهمن

وسیله یا مکانی به تصاحب شما در می آید و به یک ارتقا سطح در زندگی می رسید . سر یکی از تصمیم هایی که دارید خیلی زمان صرف می کنید که همین موضوع باعث سوخت شدن فرصتی برایتان می شود . برخی از افراد بهمن ماهی اگر غایبی دارید خبر او می رسد و کارها به مرادتان در خواهد آمد . افراد جوان طالع احساس دلگرمی سهم شما می شود این اتفاق خیلی خوب است و ابعاد گسترده ای در زندگی تان خواهد داشت ؛ مخصوصا اگر پیش از این به درهای بسته زیادی خورده بوده باشید این امر برایتان تغییرات جدی را در زندگی رقم خواهد زد . عدد ۵ یا ۵۰ برایتان دیده می شود که نماد رقم خوردن اتفاقی در این بازه زمانی است ؛ منتظر باشید .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین اسفند

فکر و خیال هایتان زیاد شده است . در رابطه با افراد خانواده یا آینده و یا هر موضوع شخصی مرتبط با خودتان که باشد این فکر و خیال ها برایتان سنگینی و کرختی روح و جسم ایجاد کرده است که باید از آن ها دوری کنید . شخصی که حرف M یا R در حروف اسمی خود دارد مسبب تغییر در تصمیم های این روزهای شماست . تا روزهای آتی توجه تان به فردی جلب می شود و شاید تحت تاثیر او قرار بگیرید ؛ شما مسیر جداگانه خودتان را دارید . عشق و ابراز احساسات در تفسیر کارت برایتان وجود دارد که نماد و بیانگر موفقیت شما در این هفته در هر رابطه ای اعم از دوستی یا خانوادگی است . اگر از دست کسی دلخور هستید این موضوع برایتان رفع و رجوع می شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد