فال هلنوس-13 تا 19 شهریور

 

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین فروردین

از یک موقعیت احساسی که انرژی خسته کننده اضافه ای بر روی کارها و زندگی روزمره شما انداخته است برون رفت دارید و احساس سبک بالی و آسودگی روح به شما غلبه خواهد کرد . وقایع تازه ای در شرف رخ دادن خواهند بود و احساس تجربه زندگی جدیدی بر طالع فردی شما سایه خواهد انداخت . به سمت فردی که به آن تعلق خاطر زیادی دارید برگشت دارید و جبران کمرنگی از جانب خودتان را می کنید . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : برای زنده بودنم شکرگزارم .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین اردیبهشت

توده ای از انرژی هایی که با عواطف شما مستقیم در ارتباط هستند در طول این هفته دور شما را احاطه کرده اند و هر آن ممکن است دستخوش تغییرات روحی و احوالی قرار بگیرید . از بودن در مکانی یا ارتباط با فردی احساس لذت ندارید ؛ زمان رفتن برای شما فرا رسیده است و از یک فضا یا ارتباط با امواج نامناسب دور می شوید . وسیله ای کاربردی که به شدت احساس نیاز نسبت به آن دارید را هر طور که شده با موفقیت تهیه خواهید کرد . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : همه چیز به نفع من تمام خواهد شد .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین خرداد

نگاه ۲ شخص تا چند مدت به سمت شما جلب می شود ؛ این موضوع با خلق و خوی شما ارتباط مستقیم دارد ؛ اگر اجتماعی و برونگرا هستید انگیزه زیادی از این بابت دریافت می کند و اگر درونگرا هستید این نگاه ها مسبب وقفه و ایجاد مشغله فکری برایتان خواهد شد . قفل زده شده ای بر روی احساسات جریحه دار شده تان باز می شود و نسبت به فردی اعتماد و علاقه پیدا می کنید . به یک خواست مهمی که دارید می رسید . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : من به توانایی هایم ایمان دارم .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین تیر

از کمند اعتیاد و وابستگی شدید ، نسبت به عملی پر تکرار رها می شوید و جنبه سالمی از زندگی را به خود می گیرید . فاتح پیکاری کاری و مالی می شوید و با سماجت به یک خواست مهم می رسید که مدت ها بر رویش قفلی زده شده بود و شما طلسم شکنی می کنید . فردی در روابط احساسی شما که به شما پشت کرده بود منعطف شده و با ابراز دلتنگی به سمت شما رجعت دارد . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : همه چیز همانطور که من می خواهم می شود .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین مرداد

یکی از افراد منتخب شما که در طالع جنسیت آن مرد نشان داده می شود برای شما دربردارنده رویداد مطلوبی است و مسرورتان می کند . درصورتی که رابطه ای ناموفق را پشت سر گذاشته اید یا ازدواجی با شکست را تجربه کرده اید تجدید فراش در پیش دارید . از دیدگاه مالی و کاری از یک فشار برون رفت دارید و اوضاع برایتان رفته رفته بسیار خوب خواهد شد . از سمت فردی به شما وعده ای عمل نشدنی داده میشود ؛ زمان خود را برای آن اختصاص ندهید . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : من همیشه منحصر به فرد و درخشان هستم .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین شهریور

پیرامون شما و خانواده موفقیت  و خوشحالی که زنجیره شادمانی آن گروهی و دسته جمعی است رویت می شود که این موضوع بیشتر در حوزه وضعیت مالی شما خواهد بود . به ناحیه ای خوش منظره و آب و هوا برای چند روز کوتاه عزیمت می کنید . چنانچه فرد مجردی هستید و نیت بر ازدواج دارید زندگی موفقی برای راه متاهلی تان دیده می شود و اگر با فردی به عنوان همراه عاطفی تان در دوستی هستید این همراهی طولانی به ازدواج ختم می شود .  عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : تغییر مثبتی در جهان ایجاد خواهم کرد .

 

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین مهر

از سوی فرد جوانی که متولد برج سرطان ( تیر ) یا دلو ( بهمن ) است موج و تاثیرات بسیار مثبت و خوشایندی روانه زندگی تان می شود . ضیافتی برای چند تن از افراد متولد مهر ماه دیده می شود که برای انجام کارهای آن تکاپو و سعی و کوشش می کنید . از سوی شخصی که در گذشته غضب و برافروختگی داشته اید اقدامی برای صلح و رابطه ای تازه می بینید که رابطه دوباره با این شخص برایتان قوت قلب خواهد بود . شبهه ای در رابطه احساسی و عاطفی برایتان بر طرف خواهد شد که فراغت و آرامش خیال می رسید . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : هر کجا باشم بهترین ها را جذب خودم می کنم .

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین آبان

دوره ی سرگردانی و دوراهی را به خیر و نیکی پشت سر می گذارید و به انتخاب و نتیجه درستی که سزاوارش هستید می رسید و از بند یک گره بزرگ رهانیده می شوید . وسیله ای ارزشمند و کاربردی تهیه می کنید که شما را بعد از مدت ها از یک روند یکنواخت بیرون می آورد . چند تن از افرادی که در فضای احساسی و رابطه قرار دارند با مخالفتی برای خواسته خود مواجه خواهید شد یا شرایط طبق علاقه و میل شما پیش نمی رود . تا کوتاه مدتی دیگر حرفی بسیار مهم به شما گفته خواهد شد .  عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : برای رسیدن به اهدافم فردی منضبط و متعهد هستم . 

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین آذر

جریانی که بازدارنده شما شده بود با قدم خودتان و خواست باری تعالی از رفع می شود و بر آن فائق می آیید ؛ متولدین این ماه اغلب افرادی جسور و به معنای واقعی ساعی و تلاشگر هستند . شما فاتح یک کارزار و نبرد در زندگی شخصی تان می شوید و یک پیروزی بزرگ نصیب شما خواهد شد که کاملا حق شماست . قلبتان از موضوعی که رنجیده دوباره روی خوش می بیند و به آرامش احساسی می رسید به طور ویژه اگر خانمی هستید که رابطه عاطفی تان آسیب پذیر بوده دوباره روی خوشی را خواهید دید .  عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : من لایق بهترین عشق ، موفقیت و خوشبختی هستم . 

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین دی

فردی در طالع شما دیده می شود که بسیار با نفوذ و قدرتمند است ؛ این فرد برایتان راه بسته ای را باز خواهد کرد . اگر بی میلی احساسی را تجربه کرده اید خوشحالی عاطفی برای شما تفسیر می شود و دوباره جان تازه ای در روابط می گیرید و یک لجاجت برایتان به پایان می رسد . معاوضه و یا تهیه کردن وسیله ای تازه را دارید و انرژی جدیدی را وارد محیط زندگی خود می کنید .  الهام و وحی خوشحال کننده ای دارید که سمت زندگی شما روانه می شود . راهی که منتهی به یک کارزار قانونی برایتان است نتیجه دلخواهتان را در پی خواهد داشت . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : من برای جذب بهترین اتفاقات آمادگی کامل دارم . 

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین بهمن

با فردی که به دنیا آمده پاییز یا بهار است تجربه مشترک خواهید داشت ؛ این موضوع در تمام زمینه ها صدق می کند و می تواند دربرگیرنده روابط عاطفی و حتی کاری – مالی شما باشد و محدود به جنسیت خاصی نخواهد بود .  فردی که از نظر سنی ۵ الی ۱۰ سال با شما اختلاف دارد ناخواسته باعث کدورت و وقفه فکری شما می شود . برخی افراد که چشم انتظار نتیجه یا اتفاقی مهم هستید این امر برای شما تا اواخر ماه آذر به نتیجه و اتمام می رسد که شما را تا حد و اندازه زیادی راضی و مجاب نگه می دارد . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : من شایسته احترام , رفاه مالی و سلامتی هستم . 

 

فال هفتگی هلنوس / متولدین اسفند

فردی توان غلبه بر شما را ندارد اما مداوم می خواهد از سر جبر و زور شما را برای رسیدن به خواسته هایش مجاب کند . از سمت خانمی که همخون شماست دلگیری و یا توقعی برآورده نشده دارید . مرد جوانی در طالع تان دیده می شود که به شما خالصانه وفاداری قلبی دارد و برایتا راهگشای بهترین اتفاقات می شود . چند تن از افرادی که در رابطه احساسی محدودیت را تجربه می کنید به یک وصال خوش و نزدیکی می رسید اما زمان و بلوغ دو عامل اصلی موفقیت در رابطه احساسی تان است . اگر صاحب فرزند جوانی هستید به زودی شادمان و سر خوش از او خبری مهم دریافت می کنید . عبارت تاکیدی این هفته را برای گرفتن نتایج بزرگ بنویسید و در طول هفته به خودتان مداوم القا کنید ؛ بگویید : هر کجا باشم فراوانی و نعمت من را احاطه می کند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد