فال هفتگی PMC – از شنبه 10 تا جمعه 16 آبان

🔶 فال هفتگی PMC متولدين فروردين :

🔻 نسبت به کسی که به شما علاقه نشان می دهد بی توجه نباشید. دیگران حسرت زندگی تان را می خورند ولی خودتان به زندگی دیگران توجه دارید، قدر و ارزش زندگی تان را بدانید. به زودی موفقیتی در کار کسب می کنید.از تردید دست بردارید برای رسیدن به آنچه که می خواهید باید راه تازه ای را امتحان کنید.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين ارديبهشت :

🔻باران رحمت بر شما خواهد بارید، سرتان را بالا بگیرید. برای رفتن به جایی نیاز به کسب اجازه یا مجوز دارید. در یک دعوای مالی خانوادگی تا می توانید بر اعصاب خود مسلط باشید وگرنه همچنان بحث بی نتیجه می ماند.کسی که نتواند شادی تان را ببیند دوست نیست.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين خرداد :

🔻شکست اول راه پیروزیست، از اتفاقی که افتاده درس بگیرید. در مورد شخصی و اشتباهی که کرده، چنان سخت گرفته اید که انگار خودتان هرگز اشتباه نکرده و نمی کنید، شما می دانید که او نیت بدی نداشته بیش از این آزارش ندهید. با خلوص نیت و بدون اضطراب با او حرف بزنید.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين تير :

🔻نگرانی‌هایتان شما را در چشمش ضعیف می کند، میان رو باشید اعتدال را در هر کاری حتی نیکی کردن به دیگران رعایت کنید. به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد. این هفته خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. کامیابی و موفقیت با باور کردن خودتان به دست می آید.

🔶 فال هفتگی PMC متولدين مرداد :

🔻فردی باهوش و کاردان طرف مشورت شما خواهد شد از این فرصت استفاده کنید. مسافرت برایتان خوب است. به زودی همه چیز بهتر می شود. تغییر شغل یا مکان حتمی است. از ضرری که کرده اید درس بگیرید و یک خطا را دوبار تکرار نکنید. از ریسک کردن یا شریک شدن بپرهیزید.

 

🔶 فال هفتگی PMC متولدين شهريور :

🔻خود را آماده کنید شخصی به دیدنتان خواهد آمد. توانایی‌هایتان را بشناسید و در زندگی به دنبال خواسته های بی اساس نباشید، اندیشه های نادرست را از سر بیرون کنید همین عوامل باعث شده که مدت ها با تردید زندگی کنید و دچار دردسرهای فراوان بشوید، افکار واهی را دور بریزید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین مهر :

🔻هر قفلی کلیدی دارد، از مشاوری بهره بگیرید. هیچ کس بدون سعی و تلاش به جایی نرسیده است. اگر می خواهید به هدفتان برسید، سعی کنید به خودتان متکی باشید، شما چیزی کمتر از دیگران ندارید، اما متاسفانه دچار وسواس و تردید هستید. نگاهتان را عوض کنید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین آبان :

🔻به تازگی غمی در دلتان خانه کرده که علتش فکرهای بیهوده ای است که خود را با آن مشغول ساخته اید. شخصی که با حرفهایش انرژیتان را می گیرد و نا امیدتان می کند، از خودتان دور کنید. در مورد مسئله کاری اخیرتان بهتر است سری که درد نمی کند دستمال نبندید، اوضاع همینطور که هست خوب است.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین آذر :

🔻حضور شخصی در زندگی تان روزمرگی هایتان را دستخوش تغییر می کند. برای انجام کاری نیاز به کمک گرفتن از یک متخصص دارید، برای موفقیت و رسیدن به هدفتان فقط فکر و آرزو کردن کافی نیست. باید دست به کار شوید و بیشتر تلاش کنید. باد در سر و مغرور نباشید.

 

🔶 فال هفتگى PMC متولدین دى :

🔻بهتر است شخصی که در اطرافتان ادعاهایش سر به فلک کشیده، امتحان کنید. چشم بسته حرف هایش را قبول و آرزو نکنید که کاش جای او بودید. یک سفر را بهتر است فعلا به تعویق بیندازید. در رابطه احساسی تان خودتان بهتر می دانید که راه رفته را نباید دوباره رفت. از خودتان انرژی می گیرید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین بهمن :

🔻حواستان جمع باشد، قراری دارید که نباید به آن دیر برسید. پای تصمیمی که گرفته اید بایستید. در مقابل فشارها کم نیاورید و جا نزنید. به دوستی نزدیک کمک خواهید کرد. شخصی برای درد دل پیش شما می آید، شنونده و راز دار باشید. چیزی نگویید که دلش را بشکنید.

🔶 فال هفتگى PMC متولدین اسفند :

🔻روزهای خوش عاشقی پیش رویتان است. زندگیتان پر از آرامش و خوشبختی خواهد بود. شانس در خانه تان را می زند. حواستان باشد، از موقعیتان به خوبی استفاده کنید. با شخصی که می دانید آخرش همه کارها را باید خودتان انجام دهید، وارد کار یا معامله نشوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد