فال هفتگی فالوده – 7 تا 13 دی

 

فروردین : رابطه شما با دیگران اخیرا خوب پیش نمی رود. زمان آن فرا رسیده است که رفتار خود را تغییر دهید و شرایط جدیدی در رابطه خود ایجاد کنید. شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید، اما قبل از اینکه خسته و ناراحت شوید، کمی مسئولیت را به دیگران بسپارید و از آنها کمک بخواهید.اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید. فردی حسود ، خود خواه و بد خواه یک حق شما یک بدی و نا مهربانی می کند.اما کاری از پیش نخواهد برد.

 

 

اردیبهشت :اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد.خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید.مواظب باشید و احتیاط کنید. کسی در کمین نشسته است که به شما ضربه بزند. ممکن است از لحاظ شغلی ضرر و زیان ببینید.به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد که باعث هیجان و شادی تان می شود.در مورد مسئله ای مشورت را فراموش نکنید و از دیگران کمک بگیرید.

 

 

 

خرداد :این روزها در رابطه عاطفی خود احساسات متعددی را تجربه کرده اید، بهتر است هر چه زودتر تکلیف این احساس را روشن کنید. در مورد چیزی که دغدغه شما نیست بیش از حد کنجکاو نباشید. یکی از اطرافیان شما بسیار مرموز و محافظه کار است، بهتر است بسیار مراقب باشید و در مورد برنامه های آینده خود با او صحبت نکنید.پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد.اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضا در مورد یک موضوع عشقی یا ازدواج از جانب جنس مخالف که با مخالفت شما روبرو میشود. نسبت به یک موضوع کاری احساس غرور می کنید، اما اگر نتوانید در تصمیم خود مصمم باشید، دچار مشکل خواهید شد.

 

تیر : ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید.تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شیرین تر از قبل خواهید چشید.نگران پولی از دست رفته هستید . نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید.در چند روزه آینده اقدام به خریدن خانه ، ملک ، ماشین یا یک وسیله ضروری برای زندگی خود خواهید کرد.در مورد مسئله ای برای جواب گرفتن عجله دارید ، مراقب باشید رفتاری از خود نشان ندهید که باعث ناراحتی اطرافیانتان شود.

 

مرداد : در مقابل کسی که شما را بسیار عصبانی و خودخواه کرده است، خشم خود را کنترل کنید، اکنون زمان پاسخگویی نیست.به خواب خود بیشتر توجه کنید، خستگی را از خود دور کنید، طولانی شدن این وضعیت برای شما مشکل ساز خواهد شد. شما هنوز باید در مورد نیات خود جستجو و تحقیق کنید. در رابطه عاطفی خود با طرف مقابل به توافقات رضایت بخشی خواهید رسید. خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید. یکی از دوستان یا اقوام مشکل قانونی دارد، سعی می کند شما را درگیر کند، به کسی اعتماد نکنید و تا جایی که می توانید خود را از این موضوع دور نگه دارید، برخورد را رها کنید.

 

شهریور : این روزها کمی خسته هستید، از شلوغی لذت نمی برید و اوضاع آنطور که باید پیش نمی رود. خوب است که صادق باشید، اما تا زمانی که از شما سوالی پرسیده نشده، در مورد مشکلی که پیش آمده صحبت نکنید. تکلیف یک مشکل مالی که مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده روشن می شود و مشکل حل می شود. درحالیکه شما در زندگی تان پیشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید. یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.مسئله ای عاطفی ذهنتان را درگیر کرده و گاهی باعث می شود آشفته شوید، باید خودتان را با یک حقیقت رو به رو کنید و آن را بپذیرید.

 

 

 

مهر : برقراری یک رابطه عاطفی برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می‌کنید با ابراز نکردن احساساتتان می‌توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم‌کم دید مثبت خود را از دست بدهید. سعی کنید به دنبال عشق های مجازی نروید و اگر موردی پیش آمد هر چه سریع تر آن را به دنیای واقعی بیاورید تا شناخت بهتری پیدا کنید. قدرتی که طی این هفته در کلام شماست، غیر قابل باور است. بنابراین در کلامی که به زبان می آورید، محتاط باشید. در غیر این صورت در انتخاب های دیگران هم تاثیر منفی خواهید گذاشت. به دیگران، حتی نزدیک ترین افراد زندگی تان، اجازه دهید خودشان برای زندگی شان تصمیم بگیرند.

 

آبان : هر روز زمانی را به تنهایی با خود اختصاص دهید. در مورد یک موضوع عاطفی خود را آرام کنید، نه اینکه به آتش خشمگین خود هیزم پرتاب کنید و آن را داغ کنید. در آینده نزدیک ، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود.برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی ،به نزد پزشک خواهید رفت. خبرهایی به شما می رسد که باعث می شوند پرونده برخی مسائل مربوط به گذشته برای همیشه بسته شود. ممکن است ادامه تلاش برای رسیدن به هدفی که مدتی است برای آن تلاش کرده اید در حال حاضر امکانپذیر نباشد و مجبور باشید برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید.اگر متاهل هستید در زندگی زناشویی شما گرمی و شور و اشتیاقی وصف ناپذیر پدید خواهد آمد.
 

 

آذر :اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی نا امید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است.یکی از اطرافیان شما این روزها بسیار افسرده است، او را درک کنید و به او کمک کنید.بهتر است در مورد یک موضوع خانوادگی که به شما مربوط نیست صحبت نکنید. شما بر سر دوراهی قرار خواهید گرفت که نمی خواهید هیچ کدام از این راه ها را انتخاب کنید.یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می شوید.

 

 

دی : متولدین 7 تا 13 دی، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید.شما سرشار از خلاقیت هستید اما نمی توانید آن را آن طوری که دلتان می خواهد به کار بگیرید. شاید دلیل آن این باشد که پروژه ای در دست اقدام ندارید، ایده هایی به سرتان می زننند، اما نمی دانید آنها را چگونه به کار بگیرید. بهترین کار ممکن نوشتن ایده هایتان است، خود این کار درهایی را به روی شما باز خواهد کرد. نگران نباشید، مشکلات خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید حل می شود. یکی از اعضای خانواده به مشاوره نیاز دارد و شما باید زمان بیشتری را با او بگذرانید. نگرانی های خود را به اطرافیان منتقل می کنید و این مشکلات شما را بیشتر می کند. کمی محتاط باشید و فقط با کسی مشورت کنید که بتواند به شما کمک کند.

 

 

بهمن :شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد. درباره یک مسئله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت.

 

اسفند :سیاره بخت شما یعنی عطارد شما را به دردسر می‌اندازد، بخصوص اگر فکر کنید بیشتر از افراد دیگر می‌دانید. شما به اندازه کافی باهوش هستید، اما اگر بخواهید به طور دائم و به طرز طعنه آمیزی هوشتان را به نمایش بگذراید، کار خیلی نامناسبی انجام داده اید. از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که باید کنترل احساسات خود را به دست داشته باشید و مثل یک انسان بالغ برخورد کنید. قدرت بی سابقه ای در خود حس می کنید که نمی توانید آن را نادیده بگیرید.سعی کنید بهترین استفاده را از این قدرت بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد