فال هفتگی فالوده – 6 تا 12 اردیبهشت

 

 

فروردین :به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.از کسی که منتظرش هستید خبری به شما می رسد که موجب خوشحالیتان خواهد شد.در مورد یک مسئله مشکلی برایتان ایجاد شده که از پس حل کردن این مشکل برمی آیید فقط نباید عجولانه تصمیم بگیرید.

 

 

اردیبهشت :متولدین 6 تا 12 اردیبهشت، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود. اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . در رابطه عاطفی تان با کسی که بسیار دوستش دارید اجازه ندهید کدورت ها آیینه بی‌خط و خش روحتان را لکه دار کنند.

 

 

خرداد :منفی‌نگری غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند به راحتی تغییراتی را در شما به وجود آورده و باعث رفتارهای غیر منتظره در شما شود. با بی‌تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصایص شماست که باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل به احساسات زیبا شوند.در مورد همه ی جنبه های زندگی خود با هر کسی صحبت نکنید و رازهایتان را به اطرافیان نگویید زیرا اشخاصی در اطرافتان وجود دارند که اصلا خیرخواه شما نیستند و رازهایتان را نزد دیگران می برند.به زودی در موقعیتی قرار خواهید گرفت که ابتدا باعث شک و تردید شما می شود ولی رفته رفته متوجه خواهید شد که چه تصمیمی بگیرید و نسبت به چیزی که می خواهید یقین پیدا می کنید.

 

تیر : سیاره حاکم شما نپتون کمک پرانرژی از اتصال با خورشید دریافت می‌کند و از زمانی که این اتفاق در دوازدهمین خانه از اسرار شما می‌افتد می تواند اسرار پشت پرده را آشکار کند. دیگران شاید این اتفاق جادویی را درذهن شما درک نکنند. از این نترسید که رویاها و تصورات تان خودجوش هستند.خلاقیت و توانایی شما باعث می‌شود که بزودی همه آنها صورت واقعیت به خود بگیرند. در یک شرایط جدید قرار خواهید گرفت که ابتدا برایتان پر از چالش و دردسرهایی خفیف خواهد بود ولی گذشتن از این چالش ها بسیار برایتان خوشایند خواهد بود و به بعد از آن به موفقیت های زیادی خواهید رسید.

 

مرداد : شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که در سابق راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید.اما برای رسیدن به اهداف تان از دیگران سوﺀ استفاده نکنید.شخصی از شما حمایت های زیادی می کند اما این شخص بنا به دلایلی از شما دلگیر است که باید برای دلجویی از او اقدام کنید. انجام یک معامله خرید یا فروش کلافه تان می کند اما نهایتا به خیر می شود. شخصی با شما دردودل می کند و حرف مهمی به شما می زند. راز دار و خوددار و فقط شنونده باشید.

 

شهریور : ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید. دلتان می خواهد در یک مهمانی و یا جمع دوستانه یا خانوادگی شرکت کنید اما غرور شما مانع از این کار می شود. متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است و این شما هستید که باید او را از این نگرانی خارج کنید و تا جایی که می توانید به او کمک کنید. در مورد مسئله کاری که فکرتان را مشغول کرده، امروز و فردا کردن شرط عقل و تدبیر نیست. انجام یک معامله کوچک بالاخره از نگرانی هایتان کم می کند.

 

 

 

مهر : اگرچه شما می‌دانید که در عشق چه چیزی را جستجو می‌کنید، اما هنوز هم نیازهای خودتان را سرکوب می‌کنید. متولدین ماه مهر به یاد داشته باشید که بین عشق ایده‌آل و استرسهایی که هنگام قرار گرفتن در یک رابطه دوستی واقعی به وجود می‌آید تفاوتی بسیار عظیم وجود دارد. لذت بردن با دوستانتان در چند روز آینده برای شما مناسب‌تر است. به گونه‌ای با خودتان رفتار کنید که می‌خواهید دوستانتان هم با شما اینگونه رفتارکنند. در یک بحث و مشاجره نظر شما پرسیده خواهد شد، حواستان باشد که با انصاف داوری کنید و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرید.

 

آبان : خبری از راه دور به گوشتان می رسد که باعث می شود در تصمیمی که به آن فکر می کنید تغییرات و اصلاحاتی صورت دهید که در نهایت به نفعتان خواهد بود. ماه کامل در چهارمین خانه از “خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش‌های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می‌توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.
 

 

آذر :در رابطه با مسائل کاریتان دچار مشکلی شده اید، به خاطر همین مشکلات از دیگران دوری می‌کنید و به انزوا رفته اید. برای این که توجه دیگران نسبت به خودتان را منحرف کنید کارهای بسیاری را انجام می‌دهید برای مثال تنهایی را اختیار کرده اید. اما خلوت نشینی دیگر کافی است، روابط اجتماعی تان را بهبود ببخشید و بهتر است برای حل مشکلاتتان از دیگران نیز کمک بگیرید. زیرا مشکلتان به راحتی و با شیرینی هر چه بیشتر حل خواهد شد. شخصی قولی برای همکاری به شما داده اما مدام امروز و فردا می کند، بیش از این منتظرش نمانید محترمانه عذرش را بخواهید و دنبال شخص دیگری بگردید.

 

 

دی :شما برای این که باور کنید که وجود خارجی دارید، حتما به تایید یا تمجید اشخاص دیگر احتیاج دارید، شما به اشخاص دیگر بیش از حد وابسته هستید. سعی کنید این احساس مخرب را کنار بگذارید زیرا به شدت دید شما را نسبت به زندگی منفی کرده است. شما به جای این کار می‌توانید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید نه اینکه تنها وجودتان، زندگی تان در شخص دیگری خلاصه شده باشد. از زندگی تان لذت ببرید. دودلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. برای چیزی که تمام شده بیهوده تلاش نکنید و دست و پا نزنید، واقعیت را بپذیرید و با آن زندگی کنید و دنبال مقصر نگردید. رابطه گرمتان با یک دوست قدیمی این روزها به طرز عجیبی رو به سردی گذاشته و از هم دور شده اید، اجازه ندهید گرفتاری های روزمره شما را از کارها یا افراد با ارزش در زندگی تان دور کند.

 

 

بهمن : متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد. به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا برخی از خواسته های خودتان را کنار بگذارید. اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود.توانایی انجام خیلی از کارها را دارید به شرط این که به خداوند و خودتان اعتماد داشته باشید و به جای غرغر کردن شروع به حرکت کنید.

 

 

اسفند : حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد. اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. برای انجام شدن کاری باید راه تازه ای را بروید که قبلا هرگز آن را نمی شناختید، نترسید و به جلو پیش بروید. بسته یا هدیه ای به دستتان می رسد. یک دوست برایتان خبری می آورد و خیالتان را نسبت به کسی راحت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد