فال هفتگی فالوده – 29 شهریور تا 4 مهر

 

 

فروردین :شاید پیدا کردن راهی که می خواهید در پیش بگیرید کار دشواری به نظر برسد. شاید نیرویی قدرتمند شما را وادار کند که از سرعت خود کاسته و انرژی خود را به صورت منطقی تری مورد استفاده قرار دهید. شاید شنیدن چنین توصیه ای برایتان زیاد خوشایند نباشد اما بدون شک دقیقا همان کاری است که باید بکنید. وقتی می خواهید به کسی که دوستش دارید حقیقت را بگویید طبیعی است که عصبانی شود پس از رفتار او عصبانی نشوید و فراموش نکنید که او باید حقیقت را بشنود. شما به یک مهمانی دعوت شده اید که با شک و تردید به آنجا خواهید رفت، اما لذت زیادی خواهید برد. تا زمانی که خودتان اجازه ندهید، هیچ کس نمی تواند افکارتان را کنترل کند.پس اگر این اتفاق برایتان افتاده دلیلش را باید در رفتار خودتان جستجو کنید.

 

 

اردیبهشت :درست همان موقعی که فکر می کنید نقشه هایتان خیلی خوب و منطقی هستند و دارند به خوبی پیش می روند سر و کله ی یک نفر پیدا خواهد شد که این حال خوبتان را از بین برده و اوضاع را تغییر دهد. شما فکر می کنید که به ازای هر یک قدمی که به جلو برمی دارید دو قدم به عقب می روید. شاید احساس ناخوشایند شک و تردید دارد به شما غلبه می کند و همین باعث شده چنین تصوری در شما ایجاد شود. سعی کنید اجازه ندهید این انرژی منفی و بازدارنده مانعتان بشود. به توانایی های خود اعتماد داشته باشید و به راحتی از میدان به در نشوید؛ در نهایت موفقیت از آن شما خواهد بود. در این هفته شما برای امضای قرارداد یا انجام کارهای قانونی به دفتری اداری می روید.همچنین به زودی در زمینه روابط عاطفی گام بزرگی رو به جلو بر خواهید داشت.

 

 

خرداد : اگر باید چیزی را در زندگی خود بسازید آغوش خود را به روی تغییرات باز کنید و اجازه ندهید ترس از تغییر و احساس مسئولیتی که برایتان به همراه خواهد داشت جلوی شما را بگیرند. شما در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار گرفته اید که اگر از آن به درستی استفاده کنید موفقیت های بزرگی را برایتان به همراه خواهد داشت. شما به شدت احساس محدودیت می کنید. شاید این احساستان به این دلیل باشد که برخی جزئیات مهم که پیش از این نادیده گرفته بودید به شما یادآوری شده اند و باید آنها را مود رسیدگی قرار دهید. در زمینه شغلی اگر به سرعت اقدام کنید، می توانید با یک پیشنهاد خوب تغییر مثبتی در وضعیت کسب و کار خود ایجاد کنید.

 

تیر : حواستان باشد خودتان را به خاطر چیزهای بیهوده نگران نکنید. به جزئیات توجه و رسیدگی کنید و تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا کارهایتان را با موفقیت به انجام برسانید. سعی کنید چشم هایتان را خوب باز کرده و به جای این که فقط روی عمق بخشیدن به دیدتان تمرکز کنید سعی داشته باشید افق دیدتان را هم گسترش دهید. ذهنتان را روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کنید و اجازه ندهید چیزی حواستان را پرت کند. یک نفر جدید از راه رسیده و با حضورش به زندگی شما برکت می دهد. شما می خواهید کاری بزرگ و مهم انجام دهید، اما در دو جهت گیر کرده اید، به یاد داشته باشید که در این مورد باید منطقی و بدون عجله تصمیم بگیرید.

 

مرداد : جنبه هایی از زندگیتان که برای مدتی نادیده گرفته بودید به زودی یقه تان را خواهند گرفت و مجبور خواهید بود وقت زیادی را صرف آنها کنید. سعی کنید تمام مسئولیت هایتان را مورد توجه و رسیدگی قرار دهید و از زیر کارهایی که باید انجام دهید شانه خالی نکنید. شاید اوضاع تا حدودی بحرانی شود و ناگهان در موقعیتی دشوار قرار گرفته و مجبور به گرفتن تصمیماتی مهم و سرنوشت ساز شوید ولی شما از پس این بحران برخواهید آمد. پول های زیادی به سمت شما جذب می شود که توسط آن می توانید چیزهای زیادی خریداری کنید. مریخ در بالای نشانه شما قرار دارد که جاه طلبی شما را برانگیخته خواهد کرد و به شما کمک می کند تا کاری که می خواهید انجام دهید را به راحتی انجام دهید.

 

شهریور : متولدین 29 شهریور تا 4 مهر ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. باید از محدوده خود پایتان را فراتر بگذارید. اکنون در حالیکه که ماه از دومین خانه شما رد می‌شود توجه کردن به مسائل مالی احساس خوبی در شما پدید می‌آورد. هنگامی که شما با صورت حسابهای اول ماه روبرو می‌شوید ممکن است که مجبور شوید از تفریحاتتان کم کنید، اما هر کاری درستی که اکنون انجام می‌دهید نتیجه‌اش را بعداً در آخر هفته خواهید دید. بعضی وقتها باوجود اینکه همه چیز ظاهراً خوب به نظر می‌رسد ولی مشکلاتی وجود دارد. عوامل بیرونی ممکن است سبب گمراه شدن شما شوند. ممکن است یکی از روابط دوستی تان به پایان برسد یا شخصی کاری انجام دهد که شما را غافلگیر کند.

 

 

 

مهر : دیگران دارند شما را وادار می کنند کارهایی که بیش از حد توانتان هستند را انجام دهید و شما هم قصد دارید هر چه می خواهند را به آنها بدهید، زیرا دلتان نمی خواهد که هیچ کسی را از خودتان دلخور کنید. با این حال اگر احساس می کنید دارد به شما فشار وارد می شود موظف هستید که از حق خودتان دفاع کنید. فردی که در مورد شما اشتباه کرده است از برخورد آرام و منطقی شما پشیمان می شود و به زودی از شما عذر خواهی می کند. اگر نگران یک مشکل کاری یا تحصیلی هستید، وضعیت تغییر می کند و نگرانی های شما برطرف می شود. از حیله و مکر حسودی بترسید و از او فاصله بگیرید و اجازه ندهید بیش از اندازه از اسرار زندگیتان سر در بیارود.

 

آبان :طی چهار هفته ی آینده اوضاع مدام رو به تغییر خواهد بود و خبر خوبی که برایتان داریم این است که این تغییرات در جهت مطلوب و به نفع شما خواهند بود. شاید روند پیشرفت کارها کند به نظر برسد، اما نباید اجازه دهید که این موضوع باعث نگرانی یا ناامیدی شما شود. اولین قدمی که شما برای بازگرداندن کارها به روال عادی باید انجام دهید این است که هر گونه استرس و نگرانی را از خود دور کنید و با انگیزه ی تمام رو به جلو پیش بروید. مشکل خانوادگی شما کم کم رو به راه می شود و حل می شود. بهتر است این روزها کمی صبور و با گذشت باشید. گاهی بیش از اندازه در گرفتن تصمیم و یا انجام کاری دقت و احتیاط می کنید به طوری که تبدیل به وسواس فکری می شود در نتیجه فرصت های خوبی را از دست می دهید.

 

 

آذر :در این هفته سیارات منفی خواهند بود و شما احساس کسالت و اندوه خواهید کرد. ممکن است مجبور شوید با مشکلات سلامتی قدیمی دست و پنجه نرم کنید.شما نمی‌توانید با روشهای ساده و ممعمول برقراری ارتباط احساسات خود را بیان کنید. شما متوجه شده اید که در ورای حرفهایی که زده می‌شوند و کارهایی که انجام می‌شوند حقیقت دیگری نهفته است. بنابراین در جستجوی این حقیقت هستید. متأسفانه هرچقدر که بیشتر می‌گردید کمتر به جواب می‌رسید. ولی اگر آرام باشید و احساساتی نشوید راهی را خواهید یافت که به وسیله آن چیزی را که در جستجویش هستید را متوجه خواهید شد. اخبار مهمی را از طریق تلفن دریافت خواهید کرد که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

 

 

 

دی : ممکن است مبلغی که قرار بوده از راه دور به دستتان برسد با تأخیر مواجه شود. شاید این موضوع برای شما ناراحت کننده و باعث عصبانیتتان شود، اما نگران نباشید. این پول قطعا به دستتان خواهد رسید، پس اگر موقعیتتان اضطراری نیست با خیال راحت بنشینید و منتظر بمانید. یک مشکل عاطفی وجود دارد که مدت ها است شما را آزار می دهد و در فکر شما اختلال ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که شما در حال حاضر در پله های اول موفقیت هستید پس از این وضعیت شکایت نکنید. ممکن است در دیداری اتفاقی با یکی از همکارانتان به طور کاملا ناگهانی و بی آن که پیش از این حتی به او فکر کرده باشید، احساس کنید که به او علاقمند شده اید. این موضوع باعث تعجب خودتان هم خواهد شد، چون پیش از این هرگز چنین تفکر و احساسی نسبت به او نداشته اید.

 

 

بهمن : شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما از وجود شخصی در زندگیتان رنج می برید و می خواهید هر چه زودتر از شر آن خلاص شوید ولی هر دفعه مسائلی پیش می آید که نمی توانید این کار را بکنید. شما توانایی دنبال کردن چیزهایی که پیش از این شروع کرده اید را دارا هستید و امروزه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده اید. همچنین دارای منبع عظیمی از انرژی هستید که به استقامت و پایداریتان می افزاید.ولی باید بیشتر به این انرژی توجه داشته باشید و اجازه ندهید تمرکز روی مسائل بی ارزش این انرژی را هدر دهد.

 

 

اسفند : در این روزها باید جانب احتیاط را رعایت بفرمایید تا به بیراهه نروید. شما برای این که به مقام‌های و درجه‌های بالا برسید شایستگی لازم را دارید فقط باید احتیاط کنید تا رویدادها و وقایعی که در آینده رخ می‌دهند شما را غافل گیر نکند. به صحبت‌های دیگران نیز گوش ندهید زیرا در نهایت کسی که باید تصمیمم نهایی را بگیرد خود شما هستید نه افراد دیگر، پس بهتر تمام تمرکز تان را بر روی مسئله گفته شده جمع نمایید. در این هفته با شنیدن یک خبر خوب خیالتان راحت می شود. گره خوردن یک مسئله تکراری باعث ناراحتی شما شده است ولی آنقدر باهوش هستید که با خلاقیت خود وضعیت را تغییر دهید.

2 پاسخ به “فال هفتگی فالوده – 29 شهریور تا 4 مهر”

  1. ویدا گفت:

    درود
    خب خوشبختانه فال هفته که در زمان مناسب اینجا قرار گرفته و فال ماهانه رو هم به امید خدا به زودی بگذارید.

  2. ویدا گفت:

    راستی این فال هفته هم عاالی بود واقعا. سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد