فال هفتگی فالوده – 23 تا 29 آذر

 

فروردین : زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اشکالی که در کار پیش امده است که اگر صبور باشید و عجولانه تصمیم نگیرید به زودی حل خواهد شد. دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید.ممکن است دچار قضاوت اشتباه در مورد شخصی شوید و حرفی را از او به دل بگیرید که مربوط به شما نبوده است.به زودی خبر خوبی در مورد یک پول به شما خواهد رسید.

 

 

اردیبهشت :شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود.گاهی باید منطقی و جدی باشید تا دیگران فکر نکنند که می توانند سرتان رابه راحتی کلاه بگذارند یا شما را گول بزنند.به زودی به یک موفقیت شغلی خواهید رسید که موجب می شود اطرافیانتان شما را تحسین کنند. یک رابطه ی دو طرفه ی عاشقانه در فال شما افتاده است که به زودی شکل خواهد گرفت یا گرمایش بیشتر خواهد شد.

 

 

 

خرداد :هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید.در مورد یک مسئله عاطفی مردد هستید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. اکنون زمان مناسبی نیست. شما هنوز به خوبی نمی دانید که آیا او را دوست دارید یا نه و درباره رابطه عاطفی خود مطمئن نیستید. بهتر است درباره این موضوع خوب فکر کنید. ناخوشنودی از یک مسئله و یا یک سوء تفاهم به زودی برایتان رخ خواهد داد که تا چند روزی شما را دیگر می کند ولی زود رفع می شود.

 

تیر : از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید در ابتدا اطمینان کاممل به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید، زیرا ممکن است کاری را که شروع کرده‌اید باعث پشیمانی شما شود، و دیگر راهی برای ادامه آن نداشته باشید. در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که دارید یک بازنگری را انجام دهید. شما به مرحله‌ای رسیده‌اید که بهتر است با منطق و تفکرتان پیش بروید نه این که به حرف‌ها و الهاماتی که از قلب‌تان می‌آید گوش دهید. هرگز برای کاری که مستعد نیستید و آمادگی لازم را پیدا نکردید اقدام نکنید و درباره آن بدون اطلاع و تحقیق اظهار نظر نکنید تا پشیمان نشوید. دوستی های ساده و معمولی به عشق ختم خواهند شد. او فردی مهربان و دوستانه با موهای روشن است.

 

مرداد : شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد. هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید و علاقه خود را از جمع مال و ثروت دنیا کم کنید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید.هرگز افسوس چیزی را که از دست داده اید نخورید تا شادمان گردید.در مورد رابطه ای که با شخصی دارید باید بیشتر مراقب باشید زیرا این رابطه در خطر است و ادامه آن به شما بستگی دارد.

 

شهریور : در حالت عادی، وقتی در مورد مساله ای هیجان دارید، به هیچ عنوان نمی توانید آن را مخفی کنید. در این هفته منتظر خبرهای خوب و مکالمات شیرین با عشقتان باشید. سعی کنید روی رفتار خود کنترل داشته باشید و لجبازی یا سرسختی را کنار بگذارید. مدت زیادی است که در یک رابطه عشقی هستید که به زودی این رابطه به ازدواج ختم میشود.اگر مجرد هستید به زودی رابطه ای پایدار و عاشقانه را تجربه خواهید کرد. به جای نگران شدن به خاطر چیزهایی که تحت کنترل شما نیست، فقط به کارتان ادامه دهید. اگر نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید و احساس می کنید که ناآرام هستید، دلیل آن را تنها در خودتان جستجو کنید. هیچ کس مسبب شادی و ناراحتی زندگی شما نیست.

 

 

 

مهر : برقراری یک رابطه عاطفی برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می‌کنید با ابراز نکردن احساساتتان می‌توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم‌کم دید مثبت خود را از دست بدهید. سعی کنید به دنبال عشق های مجازی نروید و اگر موردی پیش آمد هر چه سریع تر آن را به دنیای واقعی بیاورید تا شناخت بهتری پیدا کنید. قدرتی که طی این هفته در کلام شماست، غیر قابل باور است. بنابراین در کلامی که به زبان می آورید، محتاط باشید. در غیر این صورت در انتخاب های دیگران هم تاثیر منفی خواهید گذاشت. به دیگران، حتی نزدیک ترین افراد زندگی تان، اجازه دهید خودشان برای زندگی شان تصمیم بگیرند.

 

آبان : در حالی که ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه‌تان را ترک می‌کند، اگر به هفته‌های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید که این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید کرد. حالا که این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می‌شود؛ زمان این رسیده که بر چیزهایی که پیش از این داشته‌اید تکیه کنید. به جای اینکه به دنبال دوستی‌ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمرکز کنید. از ناراحتی هایی که در زندگی پیش می آید نباید هراس به خرج دهید بلکه باید آنها را بیشتر تحلیل کنید تا نتیجه گیری بهتری عایدتان شود. به یکی از مکانهای محبوب خود سفری خواهید داشت که در ایجاد آرامش اعصاب برایتان مفید واقع خواهد شد.
 

 

آذر :متولدین 23 تا 29 آذر، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. تا حدودی با وظایف و مسوولیت های جدیدی مواجه خواهید شد پس با توکل به خدا هراس به دل راه ندهید چرا که مثل همیشه موفق خواهید شد. زمان آن رسیده است که عشق واقعی وارد زندگی شما بشود و توانایی جستجو آن و ایجاد تغییرات را دارید.فقط باید حواستان باشد که هیجان را با عشق اشتباه نگیرید و اجازه ندهید اشخاصی که فقط ظاهر خوبی دارند وارد زندگیتان شوند.خیر و برکت زیادی به زودی وارد مسیرتان می شود و موانعی که ایجاد شده اند از سر راه کنار خواهند رفت.به زودی باید خودتان را برای رفتن به یک سفر آماده کنید.

 

 

دی : شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه‌ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. تمام آرزوها و تمایلاتی که در سابق داشته اید به تحقق می‌پیوندند البته با واقع نگری و دور بینی که نسبت به آینده دارید. در ابتدا فقط به موضوعاتی که خواهان انجام شان هستید فکر کنید و بعد با اشخاص خانواده تان مطرح سازید، سپس اجرا نمایید زیرا ممکن است شرایطی پیش بیاید که بقیه افراد خانواده تان شما را به خاطر تصمصم گیری غلط در کاری مقصر بدانند. وقت خود را صرف گوش کردن به حرف دیگران نکنید تا اثرات آن را روی زندگی‌تان ببینید. پشت درهایی که به هزار دلیل درست به روی خودتان بسته اید ماتم نزنید، به تصمیمتان احترام بگذارید رویتان را برگردانید و بروید. در زمینه کاری اگر هوشیار باشید معامله ای برایتان بسیار پول ساز عمل خواهد کرد.

 

 

بهمن :شما اکنون طرز فکری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حرکات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد که نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌کنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌کند، درحالیکه کار کردن دیگران را با شما سخت کرده است. با افرادی که سواد و تجربه بیشتری از شما دارند نشست و برخاست کنید تا هم از معاشرتشان لذت ببرید و هم آگاهی‌هایتان را در زمینه های مختلف بالا ببرید. روی استعدادهای خود تکیه کنید و با بدست آوردن فرصتی مناسب اوضاع شغلی‌تان را به سوی سود بیشتر سوق دهید. در مورد اتفاق پیش آمده هر چقدر هم در فشار بودید زبان به غیبت باز نکنید. به زودی مورد توجه و عنایت شخصی با نفوذ و مهم قرار می گیرید، این امر منشا تغییرات مثبت در زندگی شما می شود.

 

اسفند :در مورد مسائل عاطفی از این شاخه به آن شاخه پریدن به نفع شما نیست. گاهی احساس می کنید محبتهای شما به درستی پاسخ داده نمی شود. در مورد نیتی که در سر دارید راه خودتان را بروید و همان کاری را بکنید که حالتان را بهتر می کند. مراقب باشید اخلاق خوب خود را به سبب برخی رفتارهای غیرمنصفانه‌ی دیگران فراموش نکنید. شغل تازه ای به شما پیشنهاد می شود که می تواند منافع مالی بسیار خوبی برایتان به ارمغان بیاورد. با کسی که به شما بد کرده نجنگید. شما دل بزرگ و دستِ به خیر دارید اما متاسفانه بارها به خاطر رو در بایستی متحمل هزینه یا صدمات شده‌اید؛ لازم است برای جلوگیری از خسارت بعدی حتماً نه گفتن را بیاموزید. شخصی پشت سرتان حرف زده و این موضوع به گوش شما رسیده، بی رو در بایستی از خودش دلیل را بپرسید، با این کار به اندازه‌ی کافی او را خجالت زده و پشیمان می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد