فال هفتگی فالوده – 20 تا 26 اردیبهشت

 

 

فروردین :شما فردی هستید که در معرض دید دیگران هستید، دیگران همیشه شما را با نگاه تحسین مشاهده می‌کنند، به همین علت در تصمیم گیری‌های تان مغرور شده‌اید و فکر می‌کنید که شما از افراد دیگر بالاتر هستید، شاید این موضوع صحت داشته باشد اما هنگامی‌که شخصی از شما کمکی می‌خواهد بهتر است به او کمک کنید. روزهای پر از استرس را سپری می کنید. در فکر انجام یک کاری هستید که برای انجام آن مردد هستید. ولی انجام بدهید در هر رابطه که باشد موفقیت و سربلندی دارید. اگر متاهل هستید یک موضوعی باعث اختلاف و دعوا بین شما و همسرتان خواهد شد که نباید اجازه بدهید این قهر و دعوا طولانی شود و ممکن رابطه ای که دارید سرد شود.

 

 

اردیبهشت :متولدین 20 تا 26 اردیبهشت، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید. خبری در راه است که از شنیدن این خبر متعجب می شوید و برای چند لحظه هیجان زده خواهید شد. اگر قصد جا به جایی دارید صددرصد صورت می گیرد فقط این خودشما هستید که خیلی دست دست می کنید و قدرت ریسک کمی دارید.

 

 

خرداد :ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده‌های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می‌شود که قبل از اینکه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی کنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه کمی بیشتر شده است، برای اینکه می‌خواهید در نهایت قبل از افشا کردن آنچه که در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی که می‌گویید اطمینان حاصل کنید. اما نباید مدت زیادی تأمل کنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد. پیروزی بزرگی پیش روی شماست که این پیروزی بعداز وغم واندوه است که خیلی وقت پیش در گيرش بوده اید ولی آخر عاقبت به خیر و شادی و پیروزی ختم می شود. روزهای نو از راه ميرسد و شروع نو که این شروع نو و این روزهاى نوجای دلگرمی و امیدواری برای شماست.

 

تیر : شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید. نذری كردید که حاجت روا می شوید و به آرامش ميرسيد. حرف و سخن زیادپشت سرتان است و این به خاطر یک خطا يا اشتباه است که مرتکب شده ایدبه یک جشن و مهمانی و عروسی دعوت می شوید که شرکت می کنید و خیلی به شما خوش میگذرد.

 

مرداد : فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند. اگر مشکل دارید که مربوط به کار یک چهاردیواری می شود و یا درگیری در ساخت و ساز دارید به هر دلیل که باشد این مشکل با وجود دردسرهای زیاد حل میشودو از این گرفتاری خلاص میشوید ولی در این مدت حرص و جوشهای زیادی می خورید. یک راز بزرگ برای متولدین این ماه فاش می شود که فاش شدن این راز برای شما خیر است.

 

شهریور : زندگی عاطفی شما دستخوش یک سلسله ناملایمات شده که به زودی حل و فصل خواهد شد و این امر نگرش شما را به آینده مثبت و امیدوارکننده خواهد کرد.از یک آزمون با سربلندی خارج می شوید و این موجب خوشحالی شما و خانواده تان می شود. اعتماد به نفس بالایی دارید که یک صفت مثال زدنی در شما به شمار می رود و نباید آن را دست کم بگیرید یا از دست بدهید . تغییراتی در وضعیت ظاهری محیط کار با زندگی شما به وجود می آید که دلچسب و گواراست. اگر با فردی دلخوری يا کدورت دارید آشتی می کنید و خودتان باید بروید و ناز این فرد را بکشید چون این فرد لجباز است و به سمت شما نخواهد آمد. یک پیشرفت و موفقیت مالی دارید. اگر شاغل هستید و به خاطر این ترقى حسودان زیادی دارید یا پیدا می کنید و همه حسرت شما را می خورند.

 

 

 

مهر : شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلکه فقط بدین معنی است که شما باید به تعهداتی که می‌دهید بیشتر توجه کنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول کنید، ممکن است همه چیز را خرابتر کنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فکر کنید. به یک سری موقعیت های جدید دست پیدا می کنید که باعث سربلندی و مقام برای شماست. حرفی به شخصی زده‌اید و در او طوفان به پا کرده‌اید، تا دیر نشده با او صحبت کنید و اگر می توانید آرامش کنید.

 

آبان : پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نکنید. یک تماس تلفنی از یکی از دوستان و یا اعضای خانواده دریافت خواهید کرد که در آن از شما تقاضای کمک می شود. از یک مسیر اداری یا قانونی که دنبال خبر يا هر کاری هستید به نتیجه خوبی می رسید طوری که از ته دل می خندید و شاد هستید.
 

 

آذر :شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. ممکن است در رابطه با یک موضوع خانوادگی بسیار نگران باشید و این مشغولیت ذهنی می‌تواند شما را از فعالیت‌های کاری تان بازدارد. موضوع این نیست که احساس شما اشتباه است؛ بلکه این است که شما می‌توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. مبلغی به دستتان می رسد که توقع دریافتش به این زودی را ندارید.نسبت به انجام یک تصمیم عاطفی دودل هستید که فعلا بهتر است در این مورد اقدامی نکنید.

 

 

دی :ونوس سیاره قانونمند شما وارد دومین خانه بنیادی شما شده است و در عین حال که شما درجستجوی هیجانات عشقی هستید، روزها به سرعت سپری می‌شوند. اما شما اکنون به خاطر خواسته‌های خودتان خیلی پافشاری می‌کنید و اگر بیش ازحد غیر قابل انعطاف باشید، مشکلات زیادی به وجود می‌آیند. باید آغوش خود را به روی دیگران باز کنید وگرنه عشقی که به تازگی وارد زندگیتان شده است را از دست خواهید داد. از اضطرابتان کم کنید وگرنه در یک تصمیم گیری دچار خطا می شوید. برای شخصی بسیار دلتنگ هستید و به همین دلیل دائما خاطرات را مرور نکنید و این موضوع باعث می شود گاهی دلخور و ناراحت شوید.برخی ها زیاد بدگویی شما می کنند و این خبر به گوشتان می رسد.

 

 

بهمن : در روابط اجتماعی تان به حدی غوطه ور شده‌اید که از یاد خودتان رفته‌اید و خود را فراموش کرده‌اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی‌های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند. مشکلات زیادی به زودی به سمت شما می آید که باید در این شرایط خیلی صبور باشید تا کم کم از این شرایط بیرون بیایید و این مشکلات باعث چند تا شر و ناراحتی و حرص و جوش و بغض و گریه برای شماست به هر حال صدقه بدهید شاید این شرایط دفع شود.

 

 

اسفند : از آنجا که شما فردی کنجکاو هستید که از کشف و اکتشاف لذت می برد و مدام ایده های نو به ذهن تان می رسد، به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود که پله های موفقیت را طی خواهید کرد. شاید لازم باشد برخی اخلاق های بد خود را تغییر دهید و به راههای دیگری بیاندیشید. شما در حال بالا رفتن از پله های موفقیت هستید اما مراقب باشید در این راه قدم هایتان را بر پای دیگران نگذارید. اگر موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است، تغییر دکوراسیون خانه می تواند بر روحیه شما تاثیر بهتری بگذارد. برای پیشرفت در یک رابطه عاطفی بهتر است اختلافات گذشته را که حالا حل و برطرف شده فراموش کنید و به گذشته برنگردید. این روزها چشم انتظار رسیدن خبر یا نامه ای هستید، باید کمی بیشتر صبوری کنید اما بد به دلتان راه ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد