فال هفتگی فالوده – 11 تا 17 مرداد

 

 

فروردین :شاید هیچکس بیشتر از خودتان برایتان اهمیت نداشته باشد اما سعی کنید حرف های دیگران را هم بشنوید و از احساس آنها نیز آگاه شوید. این کار ارتباط شما را با دیگران عمیق تر می کند. زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می شود، سعی کنید انعطاف پذیرتر باشید. اگرچه اطرافیان تان شما را همین گونه که هستید پسندیده اند اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرید. حفظ روابط نیاز به مراقبت مدام دارد. به زودی پیشنهادی به شما می شود که ذهن تان را درگیر می کند. بهتر است که قبل از تصمیم گیری با خانواده خود مشورت کنید. اینقدر خودتان را دست پایین نگیرید. شما هم می توانید مثل دیگران کاری کنید که پولدار و با مقام شوید کمی همت لاز است و امید داشته باشید.

 

 

اردیبهشت :اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید. زمان و مکان فعلی که در آن هستید باید همیشه برای شما مهم باشد. این روزها یک موضوع کاری یا تحصیلی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، برای رسیدن به هدف باید اضطراب و نگرانی را از خود دور کنید تا بتوانید برنامه ریزی درستی داشته باشید. اگر می خواهید به ثروت زیادی برسید باید در زندگی خود فردی مثبت اندیش باشید و از هوش خود به خوبی استفاده کنید. وقت خود را برای توضیح دادن به دیگران تلف نکنید زیرا مسیری که در آن هستید مسیر درستی است و تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز است.

 

 

خرداد : ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند. فردی که قبلاً او را از خود دور کرده‌اید می‌خواهد دوباره به شما نزدیک شود، مراقب باشید دوباره دچار اشتباه نشوید. با کسی که شما را دوست دارد تا زمانی که مشکل حل شود صبور باشید.

 

تیر : صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید. به خودتان فرصت دهید تا ابتدا با تازه واردی که ملاقات کرده‌اید آشنا شوید، سپس می توانید قلب خود را به روی او باز کنید. شما برای یک مشکل تجاری به اداره ای مراجعه خواهید کرد، توجه داشته باشید که بدون مشورت هیچ سندی را امضا نکنید. شخصی در اطراف شما است که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگی می‌دهد، آن شخص را از خودتان دور کنید وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.

 

مرداد : متولدین 11 تا 17 مرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. اگر موضوعی شما را سردرگم کرده است، بهتر است که آن را با فردی مورد اعتماد مطرح کنید. در این شرایط، نگرانی هایتان کم شده و راحت تر می توانید تصمیم بگیرید. دیگر وقت آن رسیده که به خودتان بپردازید و زندگی کنید، حواستان به سلامتی تان هم باشد و رژیم غذایی مناسب داشته و از ورزش غافل نشوید. مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگی تان بسیار تاثیرگذار بوده و هنوز برایتان عزیز است. اگر آن شخص با شما تماس گرفت مطمئن باشید که این اشتیاق دو طرفه بوده است. اگر چه شما بسیار هوشیار و مختار هستید اما باز هم به خاطر دل مهربانتان از شما سوء استفاده می‌کنند. یک هدیه غیرمنتظره دریافت خواهید کرد که مدت ها منتظرش بودید.

 

شهریور : شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید . همه کارها و تلاش‌های‌تان شما را به قله کوه بسیار نزدیک کرده استیک حرکت دیگر کافیست تا به هدف نهایی خود برسید. پس تعلل نکنید و با یک اقدام جسورانه قدم نهایی را بردارید. افراد زیادی به اقدامات شما چشم دوخته‌اند و منتظر نتیجه‌ای هستند که شما به آن دست خواهید یافت؛ برخی از روی حسادت و برخی شما را به عنوان الگویی در زندگی خود زیر نظر دارند. لازم است کمی ریسک کنید تا به موفقیت برسید.

 

 

 

مهر : ممکن است شما مطمئن نباشید که آیا عوض کردن شغلتان واقعاً ایده خوبی است یا نه. این پروژه می‌تواند به یک نوع شناخت و یا حتی به ارتقاء درجه منجر شود، اما ممکن است شما متوجه تلاشی که برای سر موعد انجام دادن آن لازم است نشوید. حتی اگر همه چیز امیدوار کننده به نظر می‌رسد، بیشتر از آن چیزی که برایتان مفید است کار نکنید. زمانی که صحبت از مسائل مالی می شود، برق را می توان در چشمان تان دید. اما مراقب باشید که درگیر مال دنیا نشوید. از هر آنچه به دست می آورید، لذت ببرید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. در حال حاضر ذهن شما درگیر سوالات زیادی است، برای رهایی از این وضعیت باید در این ماه بیشتر با دیگران ارتباط برقرار کنید، ذهن خود را باز نگه دارید و وقایع را از زوایای مختلف بررسی کنید.

 

آبان : اگرچه شما فرد صبوری هستید اما این روزها حساس شده اید و با کوچیک ترین حرفی از کوره در می روید. بهتر است که تحمل تان را بالا ببرید زیرا بیش از همه این خود شمایید که آزار می بینید. یکی از دوستان تان امروز با شما تماس می گیرد و خبر خوبی را به شما می دهد که انتظارش را نداشته اید. اگر چه تا رسیدن به خواسته تان کمی زمان مانده است اما برای گرفتن یک جشن کوچک درنگ نکنید. شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته های تان این آشنایی می تواند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهد، از خودتان فرصت این دیدار را دریغ نکنید.
 

 

آذر :ایده های زیادی در سرتان است اما نمی دانید که آنها را چگونه مدیریت کنید، یادتان باشد که تا همه چیز برایتان روشن و واضح نبود، قدمی برندارید زیرا ممکن است که اواسط راه باز مسیر خود را گم کنید. آنوقت دیگر راه برگشتی هم نخواهید داشت. اگر می خواهید شروع جدیدی داشته باشید، باید بدانید که برخی مسائل در حال حاضر نیاز به یک سری مسائل قانونی و اداری دارد، بنابراین اگر می توانید در مقابل این موضوع صبور باشید انجامش دهید. برای انجام کاری باید به کسی که زیاد مایل نیستید اعتماد کنید. گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی در زندگی زناشویی شما وجود داشته باشد اما برای داشتن یک رابطه خوشایند باید سعی کنید که مراقب احساسات و عواطف شریکتان باشید و زیاد به آن سخت نگیرید.

 

 

 

دی :دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید. اطرافیانتان منحصر به فرد بودن شما را متوجه شده‌اند و می‌خواهند و علاقمند هستند که با شما ارتباط برقرار کرده و نظریات شما را بشنوند. زمان خوبی برای به اجرا در آوردن ایده‌هایتان است و به زودی به نتایجی که امیدوار بودید، خواهید رسید. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلاً دیدارش ممکن نیست صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید زندگی همیشه همانطور که ما می‌خواهیم پیش نمی رود.

 

 

بهمن : یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید. شما دل مهربان و ساده ای دارید و همین امر باعث می شود که ناخودآگاه از روی معرفت اشتباهاتی را انجام دهید پس بهتر است کمی با خودتان خلوت کنید و صادقانه رفتارتان را مرور کرده و قضاوت کنید اگر اشتباهات را حالا بپذیرید هنوز وقت برای جبران دارید. به زودی به آرامشی که به دنبالش هستید خواهید رسید، نگران نباشید، فقط این آرامش را به دیگران نشان دهید زیرا می توانند آن را خراب کنند.

 

 

اسفند : شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید. رازی در دلتان است که بشدت وسوسه شده‌اید تا با کسی در میان بگذارید بهتر است عواقب این کار را با خودتان مرور کنید و سفره دلتان را باز نکنید. هدیه ای از طرف کسی که به تازگی با او آشنا شده‌اید دریافت خواهید کرد. ضمناً برای دریافت یک مدرک قانونی اقدام کرده بودید که موفق نشده‌اید آن را دریافت کنید اما ناامید نشوید و دوباره اقدام کنید این بار موفقیت از آن شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد