فال نستراداموس – 5 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:

امروز وضعیت شما ممکن است بعد از یک کشش و یا استرس خوب شود. انرژی امروزتان خلاقیت بیشتر و یک حس سرگرمی بیشتری دارد.

در خانواده‌سعی کنید شکیبایی خود را نشان دهید. 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

كسی كه برعكس جریان حركت می‌كند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ كوششی دریغ نكنی و به خودت اعتماد داشته باشی. تخیلات مثل ریسمان درازی است كه هر چه می‌كشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها كن و واقع‌بین باش. كسی را كه دوست داری، دچار توهم نكن. با او شفاف و روراست باش.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز روزی است که‌شما باید سرشار از اعتماد به‌نفس باشید. 
ترس از شکست می‌تواند باعث شود که‌مردم مخفی شوند و از پذیرفتن ریسک اجتناب کنند.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 امروز زمانی است که‌باید سخت کار کنید و از جزئیات کوچک مراقبت کنید. درونتات حس خوش بینی شروع به‌درخشیدن خواهد کرد. شما فردی را خواهید شناخت که‌آماده‌است تا زندگی خودش را با شما به‌اشتراک بگذارد و شما را خوشحال کند. معاملات املاک و مستغلات توسط ستارگان مورد توجه‌قرار خواهند گرفت. بعضی از تاخیرها در برنامه‌های شما موجب ناراحتی خواهد شد، اما سعی کنید دلسرد نشوید.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر از بی خوابی رنج می‌برید، از مصرف بیش از حد دارو خودداری کنید و سعی کنید استراحت کنید.
شما می‌توانید خودتان را به‌جلو بکشید و پاداش خود را برای شایستگیتان بدست آورید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 اتفاقاتی می‌افتد كه تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد كرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اكنون باید شروع كرد و غم فرداها را نخورد.به شرط آنكه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌كند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
هر چیزی که‌امروز اتفاق می‌افتد این است که‌شما را تشویق کند که‌شاد باشید یا با آرامش و اعتماد بیشتری حرکت کنید، جایی که‌زمان و توجه‌شما را در بر می‌گیرد.برای اجتناب از کمر دردتان عادت کنید که‌راحت بر پشت صندلی خود تکیه‌دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان كاری كرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فكر چاره كنی.اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
بهتر است امروز چیزهای اطراف خانه‌را مرتب کنید.
شهامت و حس خوبی داشته‌باشید که‌آنچه‌را که‌دیگر از آن استفاده‌نمی کنید را رها کنید.امروز زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی یک مهمانی یا قبول هرگونه‌دعوت برای بیرون رفتن است. 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
در شرایطی قرار گرفتی كه تحت نظر هستی. هر كاری كه بكنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و كردارت باشی و خطایی مرتكب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توستدوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحكمی برقرار كرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افكار منفی به شدت مبارزه كنی.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
 امید داشته‌باید و زود دلسرد نشوید. سعی کنید چیزها را به‌صورت عینی ببینید و به‌آنچه‌که‌اشتباه‌رخ می‌دهد توجه‌نکنید.برای اینکه‌کامل باشید باید چالش ها، مذاکرات و مشکلات نزدیک شدن به‌دیگران را قبول کنید.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با كسی كه ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فكر تغییر این اوضاع باشی و با كسی معاشرت كنی كه قدر تو را بداند.ممكن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده كنی. بهتر است جلوی خطاهای كوچك و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
از انجام کارهای فیزیکی بیش از حد خودداری کنید. 
اگر فکر می‌کنید که‌شغل فعلی تان دقیقا با سلیقه‌شما مطابقت ندارد، بدون معطلی به‌دنبال علایق خود بگردید. 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص كن. در اینصورت تكلیف تو با دیگران و تكلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور كن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید كه تو انتظارش را داشتی.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ایده‌های جدیدی دارید که‌به‌شما در پیشرفت زمینه‌حرفه‌ایتان کمک خواهد کرد.همسر خود را برای مدتی تنها بگذارید و این کار به‌این دلیل است که‌برای اولین بار او خواهید دانست که‌می‌توانید زبان خود را کنترل کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری كه باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت كار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌كنی. یك نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال كنی چون با شاد كردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌كنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست. یك حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام كرده و به سودش برسی. اما مراقب باش كه آنرا راحت و بی‌حساب خرج نكنی.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
 گلوی شما نسبت به‌افراط مواد غذایی حساس خواهد شد، پس محتاط باشید. امروز یک روز بسیار مثبت خواهد بود، البته‌اگر در جهت خوب کار کنید، اگر نه، مشکلاتی را خواهید دید که‌با یک اقدام پر انرژی حل می‌شوند.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌كنی. شاید این كار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود كه دیگران از این رفتار سوء استفاده نكنند. چون همه نیت خوبی ندارند.نامه یا خبری می‌رسد كه بسیار خوشحال كننده خواهد بود. زمان آن رسیده كه یاس و ناامیدی را از خود دور كنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی كه باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی كرد.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
توانایی خود را برای غلبه‌بر هر مشکلی که‌با آن مواجه‌هستید، دست کم نگیرید.شما می‌توانید یک مشکل مادی را با کمک یک دوست حل کنید.
روی خورد و خوراکتان دقت کنید، چون می‌تواند عواقب منفی بر روی روده‌ها و کبد شما داشته‌باشند.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممكن به واقعیت‌های موجود توجه كنی. درست است كه این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی. از كارمند هستی، در محیط كاری وظایفی پیش می‌آید كه تو را گرفتار خواهد كرد. باید مراقب باشی كه انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
احساس زندگی واقعی را خواهید داشت، که‌بسیار زیبا خواهد بود. 
شما استحقاق یک سری پشتیبانی های کوچک را دارید تا زندگیتان را بسیار دلپذیر کند.  از برخی بستگان مهاجمتان فاصله‌بگیرید.
 اگر به‌یک دوست صمیمی پول قرض دادید، احتمال دارد که‌شما هر دو را از دست بدهید.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
تاكید و پافشاری تو در بعضی از كارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی كه ذهنت را مشغول كرده، آماده شود.هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست كه برایت بسیار سرگرم‌كننده خواهد بود.از جایی كه اصلا فكرش را نمی‌كردی پولی به تو می‌رسد كه در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش كه بی‌دلیل خرج نشود.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
 بیش از حد افراط نکنید، از هرگونه‌تلاش زیادی اجتناب کنید. شانس خوبی دارید که‌دارایی های خود را بردارید و مقداری سرمایه‌گذاری عالی انجام دهید.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

به جای اینكه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد. روشی كه در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد