فال نستراداموس – 20 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

نیرنگ و فریب
گول زدن
زنی با موهای سیاه
فردی باهوش

📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالعت روشن است موفقيت خوبي در پيش داري بر بدخواهان و مخالفان پيروز ميشوي و به مراد و مقصود ميرسي تا چند روز آينده خبري خوشحال كننده به تو ميرسد اگر قصد ازدواج يا معامله اي داري به آن عمل كن با زنان گفتگو يا بگومگويي خواهي داشت اما رنجي به تو نميرسد.

 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دشمن
تقلب
خیانت
بدگویی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
حاجت و آرزويي داري كه بر آورده ميشود گشايشي در كارت پيدا ميشود و ايام خوشي خواهي داشت اگر مشكلي داري به زودي برطرف ميشود اگر اين مشكل مالي باشد موقعيت مالي خوبي پيدا ميكني
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
آشنایی
آرامش خاطر
مسائل و امور داخلی
املاک و مستغلات
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
امنیت
آسایش و راحتی
ثبات و سکونت
مکانی گرم
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
خبر
پیام
یک مرد جوان و فعال
ظهور فردی جدید در زندگی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نحسی در یک کارت افتاده اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود.
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
آمدن و رفتن
یک ملاقات کوتاه مدت
عدم جزئیات
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
طالع خوبی است و نیتت بر آورده می شود. به زودی از غمها رها میشوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت میدهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوبست. در زندگی دو دل نباش.
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

بزرگ و با عظمت
حفاظت
انزوا، جدایی
کسب و کار یا شرکت

 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالعت خوب است اما از قصد و نيتي كه داري دوري كن پشيماني در پي دارد . و غمگين خواهي شد . نبايد چنين قصدي را دنبال كني . شخصي سياه چهره با تو دشمني دارد از او بزر حذر باش . حدود دو سال است كه كارت خوب نيست، اما اگر صبر داشته باشي گشايش در كارت ديده ميشود و به مرادت ميرسي

 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
کسی یا چیزی از گذشته شما
بلند بالا
کار آزاد
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نيت خوبي كرده اي طالعت با تو يار است و به توفيق و نشاط مي رسي . شكر خدا را در همه وقت به جا بياور اگر قصد ازدواج و يا معامله اي داروي و يا قصد شراكت و سرمايه گذاري داري بخت بت تو يار است ، به شرط انكه خود نيز همت كني . اگر با كسي در گير هستي عاقبت به نفع تو خاتمه مي يابد.
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:

مکان مورد علاقه
محبوب عموم
انفرادی
بازی کردن

📝 نستراداموس به تو می گوید: 
قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی الیته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.

 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
حیوانی خانگی
فردی که شما می شناسید
راهنمایی یا کمک
صمیمیت
📝 نستراداموس به تو می گوید:
آینده ی خوبی در انتظار توست. اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
نامزد، همسر یا دوست دختر فرد مورد نظر
زنی با قدرت نفوذ بالا
رفتار زنانه
خواهر

📝 نستراداموس به تو می گوید:
این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
شانسی کوتاه مدت
ریسک
امید
بدست آوردن فرصتی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

از طرف يكي از خويشان و نزديكان مال يا كمكي دريافت ميكني و يا مورد حمايت او قرار ميگيري . متواضع باش و خودخواهي را ترك كن . نيتت خوبست كاري را كه در نظر داري با توفيق همراه خواهد بود اگر قصد سفر داري برو خوب است دلت را به چيزي مشغول كرده اي فكرش را نكن . طبيعي است كه همه چيز بر وفق مراد تو خواهد بود
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد