فال نستراداموس – 19 آبان

 
 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
رویای شما این است که بتوانید موارد غیر قابل اجتناب را به تعویق بیندازید. اما در واقع این خیال جزئی از تصورات و رویاهای شماست. اگر می‌خواهید که همیشه کار درست را انجام دهید مخصوصا زمانی در موارد بسیار مهمی مانند وضعیت اقتصادی و مالی،‌ سعی می‌کنید که راحت ترین کار را انتخاب کنید. راه حل‌های موقتی به همان مقدار مشکل ساز است که کنار کشیدن از موقعیت،‌ پس مبارز درونی تان را به کمک بگیرید و لحظه حال را اداره کنید چون این تنها فرصتی است که شما دارید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشكار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
لمس کردن زمین سخت و محکم زیر پاهایتان باعث می‌شود این احساس به شما دست بدهد که این توانایی را دارید از نبود امکانات که برای داشتن یک بنیاد محکم لازم و ضروری است، پریشان شوید،‌ بتوانید از پس کارهایتان برآیید. معمولا، ‌بعضی تغییرات قابل پیش بینی هستند،‌ اما زمانی که زندگی شما ملایم و دارای آرامش است شما بهتر می‌توانید کارهایتان را انجام داده و از موقعیتی که در پیش رو دارید آگاه شوید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار كار و بعضی از مشكلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان كاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا كرد.همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد كه چگونه از توانایی‌هایت استفاده كنی و این پول را بدست آوری.
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، ‌می‌توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افکار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می‌کنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 از طرف كسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد كه تو فكرش را هم نمی‌كردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی كه متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، كسانی كه دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار كند.باید در كارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی كه قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
بعضی وقت‌ها برایتان آسان نیست که بتوانید ادعای درستی از کاری که انجام داده‌اید داشته باشید. شما اغلب مایل هستید که کمتر پرخاشگر باشید به خاطر اینکه مقابله مستقیم بسیار دشوار است. اکنون، به هر حال،‌ می‌توانید بر دوستان و همکلاسی‌هایتان تکیه کنید برای اینکه در جنگ و مبارزه اخیر از شما حمایت کنند. به نظر نمی‌رسد که این کار تفریح باشد، اما شما حداقل می‌فهمید که تنها نیستید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
بیهوده ادای عشاق سینه چاك و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افكار و احساسات قابل كنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی كاملا هماهنگ سازی.تا زمانی كه نتوانی به خودت اعتماد كنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی كرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود كه بتوانی كاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر كاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نكنی بلكه برای سودآور باشد.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
به نظر می‌رسد امروز از آن روزهایی باشد که می‌دانید دقیقا چه می‌خواهید و چه چیزی لازم است در محل کار انجام دهید و در کارتان پیش بروید و آن را به اتمام برسانید. متاسفانه،‌ ممکن است شما مجبور شوید که یک دعوت اجتماعی داشته باشید یا در غیر اینصورت یک فعالیت خوش آیند را به تاخیر می‌اندازید، اما شما همیشه قادر هستید که تفریح و گردش تان را به روز دیگری موکول کنید. پس سعی نکنید که حقایق را تغییر دهید و آنها را به تعویق بیندازید. زمانیکه شما کاری را شروع می‌کنید،‌ کارهای روزانه تان بیش از آنچه که انتظار دارید شتاب می‌گیرند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یكی از دوستان نه تنها بهبود نیافته كه روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید كاری كرد كه روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود. كسی كه دیگران را شاد می‌كند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز كنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. كسی كه چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.
 
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
پیشرفت‌های استوار روز شما را طولانی‌تر از آن می‌کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می‌آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می‌گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، ‌شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
كمی استراحت كن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه كرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد كه مهمتر است.هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، كار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شكوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ممکن است امروز قدری ناامید شوید چون دارید تلاش می‌کنید که کاری را که روزهای قبل شروع کرده بودید را به پایان برسانید. سرعت اتفاقات اکنون آهسته‌تر از همیشه است و اگر چه شما از نیروی بی قید خود لذت می‌برید، اما ترجیح می‌دهید وظایف تان را انجام دهید پس می‌توانید زمان کمی را برای خود باشید. برای خود راه‌های میان بُر تعیین نکنید چرا که بعدها مجبور خواهید شد که آنها را نادیده بگیرید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 احساس می‌كنی اگر كسی به تو توجه كند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن كسی كه بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌كند. گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یك موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از كار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود كه به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.
 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
قرار گرفتن در یک ریتم قابل تحمل امروز احساس خوبی به شما می‌دهد،‌ چون شما از اینکه مدام چرخی را بچرخانید که به هیچ جایی نمی‌رسد خسته شده‌اید. در نهایت این احساس به شما دست خواهد داد که دارید به جایی می‌روید، دیگران ممکن است از شما بخواهند که آهسته تر حرکت کنید، آهسته تر از آن که شما دوست دارید حرکت کنید. با این کار نجنگید؛‌ کائنات به شما فرصتی می‌دهد که بتوانید انرژی خود را دوباره تامین کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 در مورد فردی زیادی فكر می‌كنی. گرچه تنها دیدارهای كوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد. فعلا نیازی نیست به فكر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ كنی.
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز نمی‌تواند روزی باشد که شما بخواهید از آن لذت ببرید ‌و حتی اگر امروز برای یک مدت طولانی زیاد به یاد ماندنی نباشد، شما می‌توانید در مراحلی که جلوی روی شماست به پیشرفتی محکم و استوار دست پیدا کنید. برای سلامت ماندن بدن تان می‌توانید از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید یا تمرینات ورزشی انجام دهید که تاثیرات بلند مدت بر بدن و سلامتی شما داشته باشد. سر و سامان دادن به زندگی، ارسال نامه‌ها ‌یا انجام کارهای روتین و خسته کننده می‌تواند راه مفیدی برای این است که امروز را به روزی مفید وخود را به فردی عملگرا تبدیل کنید. قاطع و استوار کار کردن امروز خوش آیندتر از این است که بهره‌وری داشته باشید اما به صورت کوتاه و پی در پی!
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: 
 فردی را دوست داری بدون اینكه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌كنی ای كاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌كرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌كشد كه همه چیز دوباره درست می‌شود.
 
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
تعیین کردن اهداف خود و اینکه سریع برای رسیدن به آنها تلاش را شروع کردن، نیرویی است که امروز کائنات به شما می‌دهد. اما انتظار نداشته باشید که بتوانید به راحتی و بدون تلاش به آنها دست پیدا کنید. شما باید بسیار تلاش کنید و مطمئن باشید که پاداش آن بعد از محقق شدن کارتان به شما خواهد رسید. خوشبختانه،‌ با ورود ماه به پنجمین خانه اهداف شما، ‌این مژده را به شما می‌دهیم که به زودی به نیات خود دسترسی پیدا می‌کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نباید توقع كار خارق‌العاده‌ای از او كه فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و كسی در مورد احساساتت صحبت نكنی چون هنوز خیلی زود است. شخصیت مهمی از تو حمایت می‌كند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت كن و از فرصت استفاده كن. در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نكن. قرار است از جایی پولی برسد كه می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
بعضی اوقات دوست دارید که تغییرات را بهم بزنید فقط به خاطر اینکه عادت خود را بشکنید. اما امروز اوضاع پایدار و ثابت می‌تواند احساس خوبی برایتان داشته باشد. با رابطه استوار که با آنچه که انجام می‌دهید دارید قوت قلب پیدا می‌کنید و با دیدن اینکه دارید نتیجه زحمات خود را می‌گیرید شادمان خواهید شد. ممکن است دوست داشته باشید که مقداری به خودتان استراحت بدهید چرا که به نظر می‌رسد که اوضاع دارد خوب پیش می‌رود، اما الان زمان مناسبی برای تنبلی نیست. شما بعدها زمان زیادی برای استراحت و آرامش خواهید داشت.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
سوء تفاهم كوچكی به وجود آمده كه به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌كند.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
معمولا، وقتی کسی از شما انتقاد می‌کند، باعث می‌شود روحیه شما تضعیف شود. اما کلمات ناخوشایند یک دوست می‌تواند امروز به شما القا کند که شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب‌تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می‌تواند فرصتی برای‌تان بوجود آورد که بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد کرده که تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
ممكن است در این وادی دچار ناكامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم كند اما به خاطر داشته باش كه زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حركت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به كارهایی كه دوست داری مشغول كن.فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده كنید. ممكن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یك ابتكار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد