فال نستراداموس – 14 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما به‌شدت فردی پویا و متعهد نسبت به‌اهداف و قول های خودتان هستید. پس هیچ ترس و اضطرابی نسبت به‌آینده‌نداشته‌باشید و به‌هدف خود فکر کنید و صبر داشته‌باشید چرا که‌به‌زودی محقق خواهد شد.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده كرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده كه به یك مرخصی یكی دو روزه بروی.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
با تلاش و صبر قطعا هر چیز غیر ممکنی، ممکن خواهد شد و این دو کلمه‌ساده‌و گاها تکراری که‌هیچ زمان به‌آن دقت نکرده‌اید، دارای بزرگترین نکات موفق شدن هستند ولی غافل از آنکه‌ما هیچ زمان به‌آن دقت نمی کنیم.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌كند. بهتر است هیچكدام كاری نكنید كه به جای خوشحالی در كنار هم، از هم سر مسائل كوچك كینه به دل بگیرید و روزتان را خراب كنید.مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید كه تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در كنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نكن.در زمینه كاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌كنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شكر كرد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
به‌خودتان سختی زیادی را متحمل نسازید و اجازه‌دهید تا جسم تان استراحت کند. از این رو با انسان های اطراف خود رابطه‌خوبی برقرار کنید و با خوبی و بدی ها کنار بیایید.چرا که‌این اقدام می‌تواند شما را از مشکلات احتمالی حفظ کند. امروز بطور محسوسی همان گونه‌که‌شما برنامه‌ریزی کرده‌اید، پرنشاط و مفرح خواهد بود.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
یك مشكل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد كرد. انتظار اینكه با یك راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش كنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت كم‌رنگ شود.یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.اگر خود را دست كم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح كرده و سعی كنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فكر كنی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
همچنین ممکن است یکی از فرزندان شما در زندگی دچار سختی هایی در اجتماع و حرفه‌اش شده‌باشد. پس به‌او کمک کنید تا مشکلات وی را برطرف کنید.از اینکه‌منتقد باشید، دوری کنید چرا که‌ریسک زیادی وجود دارد و شاید زندگی شما به‌گونه‌ای که‌انتظارش را داشتید، پیش نرود.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است كه به راحتی می‌توان ریا كرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی كن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی. با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و كام خود را شیرین كرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌كشد. اعتدال را در زندگی رعایت كن.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
داشتن آینده‌ای موفق تنها به‌خود شما بستگی دارد و برای هدف خود روزانه‌یک قدم بردارید و به‌حرف ها و نکات منفی که‌از جانب دوستانتان می‌شنوید، اهمیت ندهید و به‌هدف خود ادامه‌دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
اختلافات كوچكی با دوست و یا همسر پیش آمده كه به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریك او، سعی كن او را آرام كنی و دوباره دلش را بدست آوری.بعضی كارها تو را خسته و فرسوده می‌كند. باید پشت سر آن دست به كارهایی بزنی كه شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا كفه ترازوی زندگی تعادل پیدا كند.سعی كن كاری پیدا كنی كه با روحیه و استعدادهای كلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یك كار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده كن تا موفق شوی.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز روز متفاتی برای شما خواهد بود چرا که‌صبح امروز را با انرژی فوق العاده‌آغاز کرده‌اید و می‌خواهید تا به‌دنبال موفقیت روانه‌شوید. با این وجود به‌هیچ وجه‌به‌گذشته‌تلخ و دردناکی که‌داشته‌اید فکر نکنید.
 
برای رهایی به‌خانه‌دوستان و یا آشنایان خود بروید و سرگرم شوید و اوقات خوبی را برای خودتان بسازید.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
از كسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است كه باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یك اشتباه جلوگیری كن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.بهتر است فعلا به بدست آوردن پول كمتری فكر كنی و به راهی بیاندیشی كه زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فكر كنی.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ر حرفه‌کاریتان، نام و تصویر شما به‌شدت خواهد درخشید با این وجود در کارهایتان عجله‌نداشته‌باشید و بگذارید تا اتفاقات خوب و خوش خودشان به‌سمت شما بیایند. در چند روز آینده، تغییرات بزرگی را در زندگی تان شاهد خواهید بود و از این رو به‌عادت های مطلوب قدیمی خود پایبند باشید و آنها را مایه‌موفقیت خود قرار دهید.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط كنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد. اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در كارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد كنی كه دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز پس از آنکه‌از خواب بیدار می‌شوید، احساس قوی و مستحکمی به‌چیزی که‌امروز انجام خواهید داد، دارید ولی شاید راه‌اصلی را گم کرده‌باشید. 
 
نگران نباشید، راه‌حل آن را خودتان به‌تنهایی با کمی تامل متوجه‌خواهید شد و این میزان نا امید نباشید! دنیا به‌میزان سختی ای که‌شما مشاهده‌می‌کنید، نیست!
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان كبود كسی را پیدا كنی كه با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.راه حل مشكل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین كاری است كه می‌توانید انجام دهید. كمك یكی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین كمك می‌تواند تو را برای انجام یك كار بزرگ یاری دهد. كاری كه برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:

نابراین از فکرها و ایده‌های دشوار دوری کنید و آرام باشید تا همه‌از اینکه‌شما فردی خلاق با فکری برتر هستید، ایمان بیاورند.
 
به‌زودی شما با فردی آشنا خواهید شد که‌می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و از این رو توصیه‌می‌شود آنها را از دست ندهید و بگذارید تا در موفقیت شما نقش ایفا نمایند.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

به زودی خبر خوشحال كننده‌ای می‌رسد كه در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یك دوره سختی و شكست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی كنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور كنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.دلیل نمی‌شود اگر در یك برنامه یا كاری شكست خوردی، باز هم شكست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی كه در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شكی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز انتظارات خود را نسبت به‌اهدافتان بیشتر و بیشتر کنید تا بتوانید با تلاش زیاد به‌خواسته‌هایتان دست پیدا کنید.
 
با این وجود زمانی موفقیت دراز مدت شما به‌ثمر خواهد رسید که‌با خودتان شفاف باشید و نسبت به‌تلاش تان رویا بافی کنید. با این وجود اینک شما موفق خواهید بود و تلاشتان مثمر ثمر خواهد بود.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

اتفاقات عجیبی می‌افتد كه تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر كنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یك ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یك برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه كنی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
برای شما قطعا پول و میزان درآمد بسیار مهم است و دائما در تلاش هستید تا بتوانید حامی مالی اعضای خانواده‌تان شوید. از این رو عجله‌نداشته‌باشید چرا که‌یک روز تمام اهداف و آرزوهای ما نسبت به‌تلاشمان محقق خواهند شد.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش كنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر كنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فكر حال و آینده بود.یك پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد كرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌كند.فعلا اوضاع اقتصادی تو راكد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش كنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
مهم ترین ویژگی رفتاری که‌می‌توانند شما را به‌موفقیت برسانند، صداقت با ضمیر ناخودآگاه‌شما است که‌اگر به‌این مرتبه‌برسید، قطعا به‌اهداف دیگرتان نیز رسیده‌اید. در زندگی عاطفی خود کوتاهی نکنید و اجازه‌دهید تا شریک زندگی شما، در اهدافتان موثر باشند.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 كسی كه درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینكه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور كنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه كنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌كننده‌ای خواهی بود.خبر خوش یا پولی می‌رسد كه برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی كنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد