فال روزانه – 2 شهریور


فال روزانه 2 شهریور
:

دوست عزیز فالوده ای که 2 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. اهل نظم و برنامه ریزی نیستید و سال‌های عمر خود را بدون داشتن برنامه‌ای دقیق و منظم ادامه داده‌اید. این رویکرد باعث شده دستاورد چندانی در زندگی نداشته باشید و اطرافیان گوی سبقت را از شما بربایند. ادامه این شرایط در سال تولدتان اصلاً به صلاح شما نیست. در این سال برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای زندگی بریزید و آینده‌ای روشن را رقم بزنید. قدر محبت اطرافیان را نمی‌دانید و آن‌‌گونه که بایدوشاید پاسخگوی لطف دوستان و آشنایان نیستید. ادامه این رفتار چیزی به غیر از انزوا برای شما به دنبال ندارد. قبل از اینکه اطرافیان شما را کنار بگذارند، محبت بیشتری به آشنایان داشته باشید و لطف دوستان را پاسخ دهید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبه‌رو می‌شوید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. در اواخر این سال اتفاق هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ می‌دهد. از این اتفاق به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و لحظه‌های شادی در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. آذر امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه شرایطی برای ایجاد تغییرات مهم در شغل و حرفه شما فراهم می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و به‌دنبال تغییرات جدید، حاشیه درآمد بیشتری برای خود کسب کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به سالی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

 

 

فروردین : عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به صلاح شماست که جانب احتیاط را در کمک به ایشان نگه دارید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد در آینده با مشکل مالی روبرو شوید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید.

 

 

اردیبهشت : احتمال دارد که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، اما اگر صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید.

 

 

خـرداد : بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصی‌شان برآیند. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید

 

 

تـیـر : یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به ایشان متذکر شوید پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمک‌تان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید.

 

 

مـرداد: زندگی را سخت نگیرید و در اولین فرصت به خودتان مرخصی دهید. در این فرصت استراحت کنید و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان به آرامش برسید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد. عشق‌زندگی‌تان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌زندگی‌تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌زندگی‌تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

 

 

شهریور : به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید.

 

 

 

مـهـر : نظر خود را دائم تغییر ندهید و به جای روحیه‌ای دمدمی‌مزاج، به اطرافیان ثابت نمایید که عزم راسخی در انجام کارها دارید. پولی که با هزارویک زحمت بدست میاورد را خرج اَتینا نکنید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید

 

 

آبـان : اجازه ندهید کمرتان زیر بار مشکلات خم شود و با انجام کارهای موردعلاقه‌تان، آرامش لازم برای مواجهه با مشکلات را بدست آورید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. سفر کاری در پیش دارید مطمئن باشید که از مسافرت دست‌خالی بر نخواهید گشت. قصد شرکت در مصاحبه‌ کاری را دارید و احتمال زیادی وجود دارد که در این مصاحبه آرامش خود را از دست بدهید، با حفظ آرامش از این مصاحبه سربلند بیرون بیایید.

 

 

آذر : از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. برای افزایش درآمد در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری نمایید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. تغییر مهمی را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید.

 

 

دی : مواظب رژيم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. قرار است به همراه دوستان و رفقا دور هم جمع‌شوید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت بهره را ببرید و تجدید دیدار با دوستان قدیمی را مغتنم بدانید، اما مواظب باشید که بیش‌از‌حد ولخرجی نکنید و این دورهمی در پایان روز هزینه‌های گزافی روی دست شما نگذارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق‌زندگی‌تان ثابت شود که بخشش از بزرگان است.

 

 

بهمن : رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌های‌تان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. رویکرد بلند‌مدتی برای سرمایه‌گذاری داشته باشید و عجله نکنید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. امروز صدای ساز عشق را در گوش خود می‌شنوید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. قرار است مهمان مهمی را به منزل دعوت کنید، اما روز خوبی را برای پذیرایی از این مهمان انتخاب نکرده‌اید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیافتید.

 

 

اسفند :  روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد