فال روزانه – 16 شهریور


فال روزانه 16 شهریور
:

دوست عزیز فالوده ای که 16 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی دوست داشتنی، مستقل، بلندپرواز، با شخصیت، جذاب و صمیمی هستید و خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار می کنید. با این حال باید سعی کنید زندگی خود را تحت کنترل دربیاورید و از دمدمی مزاجی خود نجات پیدا کنید تا شخصیت خود را بهتر کنید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال بینظیری خواهد بود و با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. با وجود اینکه فشار کار و زندگی بیشتر از قبل شده است و مخصوصا در چند ماه اول سال فعالیت و درگیری های بیشتری دارید، اما در مقایسه با سال قبل خیلی سالم تر هستید. از لحاظ اقتصادی شاید نسبت به سال قبل کمی بهتر شده باشید، اما با ولخرجی هایی که می کنید و خرید اشیای لوکس و غیرضروری پول زیادی برای پس انداز کردن برایتان باقی نخواهد ماند. اگر فکر می کنید نمی توانید مخارج خود را کمتر کنید راهی برای کسب درآمد بیشتر بیابید. اگر بخواهید تمام وسایل خانه را عوض کنید به احتمال زیاد کفگیرتان به ته دیگ خواهد خورد. در زمینه ی حرفه ای به خاطر تلاش ها و زحمات فراوان خود مورد تحصین و تشویق قرار خواهید گرفت و نتیجه ی تلاش خود را خواهید دید و اعتبارتان بالا خواهد رفت. امسال یک دوستی عادی ممکن است به صورت غالگیرکننده ای به عشقی ابدی تبدیل شود. دی، فروردین، اردیبهشت و مرداد بهترین ماه ها هستند.

 

 

فروردین : مسیری را انتخاب کرده اید که خیلی به آن مطمئن نیستید و همین موضوع به شما استرس می دهد. اما نگرانی تاثیری روی زندگی شما نخواهد داشت، پس بهتر است که شک نکنید و جلو روید. مطمئن باشید که اتفاقات خوب در انتظارتان هستند. تصمیم به تمام کردن رابطه ای را دارید که جز غم برایتان چیزی ندارد. اگر چه تصمیم درست را گرفته اید اما نمی توانید این کار را به سرعت انجام دهید. صبور باشید تا همه چیز بر وفق مراد شما پیش رود. تلفنی به شما می شود که حاوی یک خبر خوب است. این شادی هر چند کوچک را جشن بگیرید. نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارد و بیش از این خودتان ار آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

 

اردیبهشت : به یکی از اطرافیانتان که با او کاری را آغاز کرده اید، شک کرده اید اما زود قضاوت نکنید، گذشت زمان همه چیز را به شما ثابت خواهد کرد. اگر مجرد هستید و می خواهید رابطه ای با فردی برقرار کنید، نترسید. شما می توانید با روحیه رمانتیک خود، دل او را به دست آورید. شما اخیرا اشتباهی کرده اید و از انجام آن نیز پشیمان هستید، بهتر است که خودتان را ببخشید، حتی اگر دیگران شما را نبخشیدند. آنچه مهم است خود شمایید نه نظر دیگران پس خودتان را در اولویت بگذارید. برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همان قدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید تا هرچه سریعتر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.

 

 

خـرداد : امروز قرار مهمی دارید بنابراین تا می توانید به ظاهرتان رسیدگی کنید تا تاثیرگذارتر باشید. سعی کنید که سنجیده حرف بزنید و زود به پیشنهاد دیگران جواب ندهید. اگر عاقلانه قدم بردارید همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. چند وقتی ست که از عشق زندگی تان غافل بوده اید، بد نیست که امروز برای او وقت بیشتری بگذارید و از او در مورد احساسات اش سوال کنید. شاید او هم دردودل هایی داشته باشد. پیشنهادی به شما می شود که بر سر دو راهی قرارتان می دهد. قبل از هر تصمیمی با دیگران خوب مشورت کنید. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه بخاطر دیگران بلکه برای خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید. فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع بزودی روبراه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد، صبر تان به بار خواهد نشست.

 

 

تـیـر : احساس می کنید که نتیجه زحماتتان را به دست نیاورده اید و همین شما را ناامید کرده است. شما قدم های زیادی را برداشته اید و حال یک قدم نهایی مانده تا به مراد دلتان برسید، اما باید دقت کنید زیرا اگر به خطا روید، تمام تلاش هایتان نقش بر آب می شود. بنابراین دست از تلاش برندارید و سنجیده عمل کنید. وقت آن است که به رابطه عاطفی تان تغییری اساسی دهید. با این شیوه که پیش می روید نتیجه دلخواه تان را به دست نخواهید آورد بنابراین هر چه سریعتر تغییرات لازم را ایجاد کنید. فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید، دلستان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید، با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.

 

 

مـرداد: اگر چه نظرات دیگران نباید مهمتر از خواسته قلبی تان باشد اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرید زیرا اگر با این فرمان جلو روید در مدت زمان کمی تمام دوستان تان را از دست خواهید داد. پس تعادل را رعایت کنید. امروز مدام به رابطه عاطفی تان فکر می کنید. احساس می کنید که این رابطه استقلال را از شما گرفته است اما این موضوع صحت ندارد و تنها توهم شماست. بهتر است که تحت تاثیر باورهای سنتی قدیمی قرار نگیرید. اگر میان دو راهی گیر افتاده اید، یادتان باشد که شما هیچ محدودیتی ندارید، هر آنچه دلتان می گوید را گوش دهید، مطمئنا موفق خواهید شد. نذری دارید که بهتر است هر چه زودتر ادا کنید. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید. از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید این کار شما را فقط خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیمتان احترام بگذارید.

 

 

شهریور : شما نمی توانید جای هیچ کسی جز خودتان باشید. راهی را که در پیش گرفته اید غیر قابل تغییر است، بنابراین بیخودی دست و پا نزنید و به دنبال راهی برای رهایی از آن باشید. اگر اطرافیان تان برای راهی که در پیش گرفته اید مدام شما را نصیحت می کنند، به آنها هیچ توجهی نکنید. امروز دلتان برای عشق زندگی تان می تپد، بهتر است که انتهای روز خود را در کنار او بگذرانید تا خستگی های کل روزتان نیز به در شود. به زودی تغییری در شرایط مالی تان رخ می دهد که خوشحالتان می کند. شنیدن خبری شگفت زده و خوشحالتان می کند، به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است، کار یا کمکی از شما خواسته شده که به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام آن را به تعویق انداخته اید بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید و گرنه وجه ى همیشه مددرسانِ تان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.

 

 

 

مـهـر : اگر چه افراد زیادی برای کمک اطراف شما هستند اما امروز دوست دارید که مستقل عمل کنید و خودی نشان دهید. حواس تان باشد که خیلی احساس قدرت نکنید زیرا ممکن است از پس برخی کارها به تنهایی بر نیایید. مشورت کلید موفقیت امروز شماست. شما در رابطه عاطفی تان آدم صبوری هستید و چشم تان را به روی کمبودهای آن می بندید اما اینطور احساس می کنید که شریک زندگی تان قدرتان را نمی داند. بهتر است که در این مورد رو در رو با او صحبت کنید. هر چه صادق و روراست تر باشید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما بخوبی میدانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آنها بپردازید .تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد .حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود ،شما ذاتا هنرمند و مدیر هستید، از هر دوی این توانایی ها همزمان بهره ببرید .

 

 

آبـان: این روزها تمام تلاش و انرژی تان را برای کارتان گذاشته اید و از رابطه عاطفی تان غافل شده اید. اگر همینطور پیش بروید بعدا پشیمان خواهید شد زیرا هیچ چیز ارزش ناراحت کردن شریک زندگی تان را ندارد. اگر در کارتان به مشکلی برخورده اید بهتر است که ناامید نشوید و به راهتان ادامه دهید. خیلی زود آنجه که انتظارش را ندارید دری به روی شما گشوده خواهد شد و نتیجه تلاش هایتان را خواهید دید. اگر استرس دارید، سعی کنید که ورزش را در برنامه روزانه تان جای دهید. طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دو دلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان زهر می کند، مرگ یکبار و شیون هم یک بار. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزی است که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید.

 

 

آذر : احساس می کنید که زیر بار مسئولیت ها کم آورده اید و توان ادامه دادن ندارید. اما نگران نباشید زیرا امروز اتفاقاتی برایتان می افتد که روز زاویه دیدتان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. امروز تا می توانید اطلاعات تان را در زمینه ای که می خواهید، زیاد کنید. به زودی می توانید نتیجه تمام تلاش هایتان را به دست آورید. به فکر این هستید که رفتارتان را در رابطه عاطفی کمی تغییر دهید. امروز زمان خوبی برای شروع آن است. سعی کنید که لجاجت را کنار بگذارید و با همفکری شریک زندگی تان تصمیم بگیرید. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید این هفته شما را به دردسر می اندازد، حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیندازید.

 

 

دی : اگر حرفی در دل دارید یا کاری را می خواهید انجام دهید امروز زمان آن است که جسارت تان را جمع کنید و آن را به زبان آورید. اگر چه ممکن است کمی بحث و ناراحتی بین شما و اطرفیانتان پیش آید اما بعد از آن روزهای هیجان انگیزی را در پیش خواهید داشت. نسبت به موضوعی شک دارید، مطمئن باشید که اگر دقیق تر به اطرافتان نگاه کنید، حتی بدون کمک دیگران، می توانید حقیقت را دریابید. یکی از چاله های زندگی تان به زودی پر می شود و شما آرامش را تجربه خواهید کرد. در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدردان این همراهی و محبت باشید تا روز افزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید.

 

 

بهمن : اگر امروز حوصله کافی ندارید سعی کنید خیلی با دیگران در ارتباط نباشید زیرا ممکن است که میان تان درگیری بوجود آید. اگر کار عقب مانده ای دارید به تنهایی انجام دهید . سرتان را گرم کنید. هر چه از روزتان بیشتر می گذرد، حال شما نیز بهتر می شود. امروز فردی را ملاقات می کنید که قلبتان را به تپش در می آورد. از آنجا که از تنهایی خسته شده اید، بهتر است که این احساس را نادیده نگیرید. متاهل ها نیز یک خبر خوب را می شوند که تغییری در رابطه شان ایجاد خواهد کرد. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید، زندگی را به خودتان آسانتر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.

 

 

اسفند : از این که دوروبرتان شلوغ است خسته شده اید. دوست دارید که دست از همه کارهایتان بردارید و روی یک صندلی راحتی لم دهید. شاید بد نباشد که یک بار برای همیشه تصمیمی بگیرید و به زندگی تان نظم دهید. به جای این که در آن واحد روی چند کار تمرکز کنید، به یک کار بچسبید اما آن را به خوبی پیش ببرید. به زودی فرصت سفری برایتان فراهم می شود که می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی تان دهد ایجاد کند. خبری از شریک زندگی تان می شنوید که بر روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخص با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت، او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آنها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد