فال روزانه – یکشنبه 19 بهمن

فال روزانه 19 بهمن دوست عزیز فالوده ای که 19 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی باهوش، انعطف پذیر، جذاب، مستقل، متواضع، مودب، جسور و با اراده هستید. این همه ویژگی های مثبت واقعا قابل تحسین هستند، اما شما بیخیال، سلطه جو و برتری طلب نیز هستید و این رفتارها مخصوصا دوستان نزدیکتان را واقعا آزار می دهند! امسال باید توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید. در ماه های میانی سال احتمال ابتلای شما به بیماری های جزئی مانند سرماخوردگی بیشتر از سایر اوقات خواهد بود. اگر ورزشکار هستید باید به رژیم غذایی خود توجه بیشتری داشته باشید تا عملکرد ورزشی خود را بهتر کنید. سرمایه گذاری هایی بلند مدتی که در گذشته انجام داده اید امسال بالاخره به ثمر خواهند نشست و سود قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داشت. درگیری های حقوقی تان نیز بالاخره به نفع شما حل خواهند شد و پول زیادی را روانه ی حساب بانکی شما خواهند نمود. ولخرجی های امسال شما خیلی بیشتر از همیشه خواهند بود و پول زیادی را هم با سخاوت تمام برای اعضای خانواده تان خرج خواهید کرد، اما خوشبختانه درآمدتان بیشتر از اینهاست که با این هزینه ها آسیبی به وضعیت اقتصادیتان وارد شود. در زمینه ی حرفه ای امسال با توجه به مهارت های زیادی که دارید از شما خواسته خواهد شد که برخی از همکاران تازه کار خود را تحت نظارت قرار داده و نواقص کارشان را به آنها گوشزد کنید. با عملکرد فوق العاده ای که از خود نشان می دهید احتمال ترفیع رتبه تان نیز بسیار بالاست. اگر قصد تغییر شغلتان را دارید موقعیت های زیادی پیش رویتان قرار خواهند گرفت. امسال از زندگی عاطفی خود رضایت کامل خواهید داشت و سوء تفاهم هایی که بین شما و عشقتان به وجود آمده اند از بین خواهند رفت. فروردین، خرداد، مرداد و آذر بهترین ماه ها هستند.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

شما دارید وارد دوره ی جدیدی از زندگیتان می شوید که اگر بخواهید نامی برای آن بگذارید باید آن را دوره ی پیشرفت بنامید. اگر در چند ماه گذشته نسبت به برخی از جنبه های زندگی حرفه ای خود احساس نارضایتی داشته اید نباید بیش از این وقت خود را با تحمل این اوضاع هدر دهید. شاید امروز بهترین فرصت ممکن برای فکر کردن به این شرایط و پیدا کردن یک راه حل خوب و در عین حال منطقی باشد. مسلما هیچ چیزی خودبخود درست نخواهد شد و اگر شما از این شرایط راضی نیستید خودتان باید برای تغییر آن دست به کار شوید. امروز باید یک برنامه ریزی دقیق برای زندگی حرفه ای خود داشته باشید. خوش بینی و حس های مثبت، امروز کمک می کنند تا خیلی بهتر موانع کاری خود را کشف کنید. به دلتان رجوع کنید و از اینکه حس های واقعی خود را بروز دهید هیچ هراسی نداشته باشید. حس گناه یا اشتباه را برای امروز از خود دور کنید تا این همه انرژی مثبت که خدا برایتان در نظر گرفته است را استفاده کنید.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز زمان خوبی برای تنها ماندن است. کارهایی زیادی در دست تان است که باید آنها را به اتمام برسانید. از آنجا که این کارها ذهن شما را درگیر کرده اند، پس از اتمام آنها احساس راحتی زیادی خواهید کرد. اگر دوستان تان از شما درخواست کردند که با آنها همراه باشید، درخواست شان را رد کنید زیرا این روزها زود و از هر حرفی بهم می ریزید و ممکن است در جمع دوستان تان هم رفتار خوبی از خود نشان ندهید. بنابراین تنهایی به صلاح شماست. منتظر یک سورپرایز از یکی از همکاران تان باشید. خبری که حالتان را خوش خواهد کرد. امروز شما وقت زیادی را به رسیدگی به ظاهر خودتان و خانه تان اختصاص خواهید داد و این کار علاوه بر بهتر کردن قیافه تان و نظم بخشیدن به خانه تان روحیه تان را هم بهتر خواهد کرد. بیدار شوید! هوشیار باشید. اینکه مشکلات خود را مخفی کنید و آنها را در پس ذهن خود قایم کنید، دردی دوا نمی کند. دوباره بعد از مدتی به سراغ شما می آید و این بار با فشار بیشتر ذهنتان را درگیر می کند.

 

 فال امروز متولدین خرداد

امروز قرار است که با عشقتان دیدار داشته باشید. خواه به تازگی با طرف مقابلتان آشنا شده باشید و خواه مدت ها قبل این رابطه را آغاز کرده باشید، شما دوست دارید طرف مقابلتان را به بهترین نحو ممکن تحت تأثیر قرار دهید. شما به طور ذاتی جذاب هستید، اما یک عطر جدید، یک لباس شیک و یا یک مدل موی جدید می توانند این جذابیت را چند برابر کنند. گاهی تغییرات ظاهری نه چندان بزرگ شخصیت شما را خیلی بیشتر از آنچه خودتان فکر کنید تحت تأثیر قرار می دهند. اگر امشب در یک مهمانی شرکت کردید سعی کنید تا جای ممکن از پرحرفی کردن خودداری کنید. هرچقدر بیشتر سکوت کنید جذابتر به نظر خواهید آمد! شاید امروز نتوانید برنامه هایتان را با نظم و سر ساعت پیش ببرید اما استرس نداشته باشید و عجله نکنید زیرا دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. اگر دوستی را از خود رنجانده اید، امروز بهترین زمان برای دلجویی است. هر چه بیشتر زمان بگذرد، کار شما نیز سخت تر می شود، پس درنگ نکنید.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

کارهای زیادی به شما محول شده که مجبورید آنها را انجام دهید. به همین دلیل استرس دارید و به سرعت از کوره در می روید. سعی کنید که بر اعصاب تان مسلط باشید و از افرادی که حرف هایشان شما را آزار می دهد، دوری کنید. اما حواس تان باشد که با آنها بی ادبی نکنید زیرا مجبورید که بار دیگر با آنها روبه رو شوید. دوستی از شما تقاضایی دارد و شما فکر می کنید که انجام آن وقت زیادی از شما نمی گیرد، در صورتی که غیر از این است. پس قبل از هر قول و قراری، تمام جوانب را خوب در نظر بگیرید. اختلاف نظری با یکی از اعضای خانواده یا حتی دوستان تان داشته اید که امروز رنگی جدی تر به خود می گیرد. از آنجا که زود عصبانی می شوید، بهتر است که از بگو مگو دوری کنید. آنچه امروز برای شما ضروری می باشد، ورزش است. پیاده روی یا شنا می تواند ذهن شما را از شرایطی که در آن احساس خوبی ندارید، دور کند. به زودی یک شانس در خانه شما را می زند.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

به زودی به یک مسافرت می روید که برای آن به شدت خوشحال و هیجان زده هستید. شاید که برنامه ریزی هایتان به سرعت پیش نرود و مدام سنگ جلوی پایتان بیافتد اما در نهایت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به فکر شروع کلاس یا دوره ای هستید اما بهتر است قبل از ثبت نام در آن وقت تان را تنظیم کنید. شما دور و برتان را بیش از اندازه شلوغ کرده اید و این باعث شده که نتوانید تمام آنها را به طول کامل پیش ببرید، بهتر است بگذارید سرتان که کمی خلوت تر شد، قدم بعدی را بردارید و با تمرکز کافی پیش روید. شما امروز می توانید روی دیگران بسیار اثرگذار باشید و حرف ها و کارهایتان مورد توجه آنها قرار می گیرند، پس مواظب رفتار خود باشید، به ویژه زمانی که در برابر بچه ها قرار می گیرید. حواستان به تلفن همراهتان باشد، چون به احتمال زیاد تماس مهمی دریافت خواهید کرد. اگر کسی موجب آزار شما می شود، با حرف زدن می توانید بدترین شرایط را هم درست کنید. پس حرف بزنید و ناراحتی های خود را بیان کنید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

زیاده خواهی باعث شده که تمام وقت و انرژی خود را صرف آینده خود کنید. شما بیش از حد نگران مسائل مالی هستید اما همه چیز آنطور که شما فکر می کنید پیش نمی رود. فردی در مسیر زندگی تان قدم می گذارد که حامی خوبی برایتان خواهد شد. پس سعی نکنید که تمام آنچه را که متعلق به فرداهاست، امروز به دست آورید. به ذهن خود استراحت دهید و ببینید که در حال زندگی کردم چه لذتی دارد. اگر مجرد هستید و به فکر شروع یه رابطه عاطفی، امروز بهترین زمان است. در زندگی شما چالش بزرگی به وجود آمده است که احساس می کنید در حال حاضر قدرتی در برابر آن ندارید و نمی توانید آن را تحت کنترل خود در بیاورید. انگار در میانه ی میدان جنگ گرفتار شده اید و هیچ آرزویی جز پایان یافتن این جنگ ندارید. چه بخواهید و چه نخواهید شما هم در این جنگ نقشی به عهده دارید که باید آن را ایفا کنید، در غیر این صورت هرگز پایان آن را نخواهید دید و یا حداقل به نفع شما پایان نخواهد یافت.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

روزهای پیش رو، روزهای شلوغی برایتان خواهد بود. قرار است که در خانه تان یک میهمانی بر پا کنید و به همین دلیل عجله دارید تا هرچه سریع تر کارهایتان را سرو سامان دهید. نگران نباشید، با کمک اعضای خانواده و دوستان همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شریک زندگی تان مدتهاست از شما درخواستی کرده و به دنبال پاسخی از سوی شماست. بهتر است امروز جواب تان را به او بگویید و روز هردویتان را قشنگ تر از قبل سازید. به حس های عاشقانه و مثبت اجازه دهید خودشان را رها کنند. امروز عاشقانه های زیادی در وجود خود حس می کنید و درست این است که به آنها اجازه خودنمایی بدهید. تلفن همراه تان را نیز از خود دور کنید زیرا تنها شما را از کارهایتان عقب می اندازد. امروز این طور فکر می کنید که دیگران به احساسات شما هیچ توجهی ندارند، اما نباید آنها را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار دهید، چون به احتمال زیاد هیچ تغییر خاصی در شرایط ایجاد نشده و تنها شما نسبت به روزهای دیگر حساس تر شده اید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز همه چیز با شما و حس و حالتان هماهنگ است. از هوا گرفته تا ترافیک، همه چیز دست به دست هم می دهد تا شما هر چه سریع تر به کارهایتان سرو سامان دهید. اگر در مراسمی شرکت کردید و تمایلی به حرف زدن نداشتید، تعجب نکنید. گاهی تنها باید نشست و گوش کرد. ایده هایی که اکنون در سر شماست هنوز نپخته است، کمی دیگر هم به خودتان زمان دهید سپس ایده های خود را برای عملی شدن، بیان کنید. اگر مجرید، توجه تان را به اطراف تان بیشتر کنید. فردی شما را زیر نظر گرفته و منتظر فرصتی است تا به شما پیشنهاد دهد. او را جدی بگیرید. شما این اواخر سعی داشته اید ذهن خود را به روی مشکلات جدی و اساسی خود بسته و با بی تفاوتی از کنارشان رد شوید، اما اگر یک نگاه درست بیندازید خواهید دید که آنها سر همان جایی هستند که بودند و غیب نشده اند! سعی کنید خودتان را با فعالیت های بدنی مانند پیاده روی و ورزش های دیگر سرگرم کنید تا هوایی هم به سرتان بخورد!

 

 فال متولدین آذر

امروز به همراه یکی از دوستان تان بیرون می روید. اگر چه خوشگذرانی حق شماست اما حواس تان به کیف پول تان باشد. سعی کنید با برنامه ریزی خرید کنید. امروز اطلاعاتی به دست تان می رسد که بسیاری از سوال های اخیرتان را پاسخ خواهد داد. اما قبل از این که اطلاع رسانی کنید، از صحت آن آگاهی یابید. در رابطه عاطفی تان سرگردانید و نمی توانید که تصمیم درست را بگیرید. اما یادتان باشد که دوستی یک جاده دو طرفه است، پس شما در تصمیم گیری تنها نیستید. نظر طرف مقابل تان را هم جویا و سپس وارد عمل شوید. در ارتباط خود با اطرافیان سیاست بیشتری به خرج دهید. مراقب واژه هایی که استفاده می کنید، باشید. این را بدانید که نمی توانید نظر یا رفتار دیگران را تغییر دهید، پس برای آن تلاشی هم نکنید. دخالت در رفتارهای دیگران فقط اعصاب خودتان را خرد می کند. به جای تمرکز روی زندگی دیگران، سرتان به کار خود باشد و برای آینده بهتر خود برنامه ریزی کنید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

اگر به دنبال روزی بودید که به طور کامل به خود اختصاص بدهید و نگران نظرات و احساسات دیگران نباشید، امروز است. از این فرصت برای ریلکس کردن و بهبود روحیه خود استفاده کنید. با خودتان خلوت کنید. چه اشکالی دارد اگر امروز کمی بیشتر از همیشه از خودتان مواظبت کنید؟ شرایط کیهانی موجود نیز سعی دارد همین را به شما بگوید. شما به استراحت بیشتری نیاز دارید و احتیاج دارید که بگذارید دیگران به شما محبت و توجه کنند و خودتان فقط چشم هایتان را ببندید و استراحت کنید. اگر می خواهید که تا انتهای شب انرژی داشته باشید، به تغذیه خود توجه کنید و مواد غذایی سالم مصرف کنید. پیاده روی صبحگاهی و دوش آب گرم نیز می تواند حال و هوایتان را عوض کند. اگر به فکر انجام کاری هستید و برای تردیدتان تا به حال دست نگه داشته اید، حال بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم هاست. ترس ها را کنار بگذارید و به آینده روشن فکر کنید. افرادی که مانع پیشرفت شما هستند را خیلی راحت از زندگی حذف کنید.

 

 فال متولدین بهمن

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما متاسفانه نمی توانید به خوبی روی آنها تمرکز کنید. یادتان باشد که شما نباید به خودتان فشار بیاورید. سلامتی شما مهمترین چیز است. بنابراین اگر احساس می کنید که احتمال خطا وجود دارد، بهتر است که آنها را به روز دیگری موکول کنید. برای استراحت تمام کارهایتان را کنار بگذارید و به دل طبیعت بزنید. لمس درخت ها، تماشای آسمان و صدای پرندگان حال شما را خوب خواهد کرد. چند وقتی است برای خانواده تان زمان کم گذاشته اید، آنها به محبت و حضور شما نیاز دارند، پس در اولین فرصت غیبت تان را جبران کنید. خواسته هایتان را روی میز بریزید و برای آنها اولویت تعیین کنید. یک امروز را بی خیال دیگران و خواسته هایشان بشوید و فقط به خودتان فکر کنید. مسایلی که خارج از کنترل هستند را از لیست خود حذف کنید و بیشتر تمرکزتان را روی آنهایی بگذارید که شما را به خوشحالی و موفقیت بیشتر سوق می دهند.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

طبق قول و قراری که گذاشته اید، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اگر چه کل روزتان را پر می کند اما بهتر است که تا اتمام آنها کار دیگری انجام ندهید. پس از اتمام این کارها به خودتان استراحت دهید. به عنوان مثال دوستانی که مدتهاست آنها را ندیده اید را به خانه یا بیرون از آن دعوت و با تکرار خاطره ها خستگی های اخیرتان را به در کنید. بسته ای به دست شما می رسد که انتظارش را ندارید. یادتان باشد که پس از باز کردن آن هر چه سریع تر از فرستنده اش تشکر کنید. از خوردن فست فودها و غذاهایی که خودتان خوب می دانید برایتان مضر هستند خودداری کنید. شما باید یاد بگیرید کنترل بیشتری روی عادات غذایی خود داشته باشید. اگر می خواهید برای سال نو اندام مناسبی داشته باشید باید پیش از آنکه از این دیرتر شود دست به کار شوید. به شما توصیه می کنیم که امروز تا جای ممکن از رفتن به مراکز خرید خودداری کنید زیرا احتمال اینکه چیزهایی بخرید که هرگز به دردتان نخواهند خورد خیلی زیاد است.

یک پاسخ به “فال روزانه – یکشنبه 19 بهمن”

  1. مسعود گفت:

    سلام فال واقعاً عالی و عجیب و دقیق است چه روزانه چه سالانه فقط من سلطه جو نیستم و این رو تو خودم کشف کردم اینکه ایثارگر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد