فال روزانه – یکشنبه 11 اسفند

فال روزانه 11 اسفند

 

فال روزانه 10 اسفند : دوست عزیز فالوده ای که 10 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما ویژگی های مثبت بسیاری دارید، از جمله این که جسور، متعهد، باهوش و مسئولیت پذیر هستید، اما باید سعی کنید ویژگی های منفی مانند خودخواهی، منفی نگری و وابستگی به دیگران را کنار بگذارید. اگر قصد سرمایه گذاری در بازار سهام را دارید امسال فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار خواهد بود و منافع زیادی را از این راه به دست خواهید آورد. امسال تمام تصمیم گیری هایتان در زمینه ی مسائل مالی با موفقیت همراه خواهند بود و سود فراوان برایتان به همراه خواهند داشت. شما امسال تمام پروژه های کاری ناتمام خود را با موفقیت به پایان خواهید رساند و اعتبار زیادی در محیط کار خود کسب خواهید کرد. امسال باید سعی کنید به ویژه در ماه های میانی سال نسبت به همیشه توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. اگر اهل ورزش هستید باید در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید تا بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید. امسال متأهل ها روابط بهتری را در زندگی زناشویی خود تجربه خواهند کرد، اگر هم مجرد هستید امسال زمان ایده آلی برای ازدواج خواهد بود. اردیبهشت، تیر و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود.

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز خودتان را برای تحقق یافتن یکی از رویاهایی که ذهنتان را برای مدت ها به خود مشغول کرده بوده است آماده کنید. شاید در ابتدا باور نکنید که این اتفاق برایتان افتاده است و برای این تغییرات آمادگی کافی نداشته باشید. اما انگار این موقعیت تنها باعث ایجاد انرژی منفی خواهد شد. خودتان را در این دام اسیر نکنید. شما برای رسیدن به این نتیجه راهی طولانی را آمده اید و پیشرفتتان نیز همچنان ادامه خواهد داشت. اگر از اتفاقات خوب با روی باز استقبال نکنید دیگر به سراغتان نخواهند آمد! امروز حتما زمانی را برای دیدار با دوستی که به تازگی عزیزی را از دست داده است کنار بگذارید، او به همدردی شما نیاز دارد.

 فال روز متولدین اردیبهشت

شما همیشه بدترین منتقد خودتان هستید و امروز این کار را بیرحمانه تر از هر زمان دیگری انجام می دهید. عدم موفقیت در بخش هایی از کارهایتان و رویارویی با برخی موانع غیر منتظره شما را به این فکر انداخته اند که حتما اشتباه از خودتان است و عملکردتان به اندازه ی کافی خوب نبوده است. کمی مهربان تر باشید و در حق خودتان بی انصافی نکنید. شما هر کاری که از دستتان برمی آمده است را انجام داده اید و این وضعیت که موقتی هم هست چیزی نیست که توانایی کنترل آن در دستان شما باشد. اجازه ندهید عوامل خارجی اعتماد به نفستان را از بین برده و شما را نسبت به خود بدبین کنند. همه چیز خیلی زود روبراه خواهد شد.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز ممکن است وقتی پای مسائل مادی به میان می آید اوضاع کمی عجیب و غریب به نظر برسد. شما نمی دانید که دقیقا در چه موقعیتی قرار دارید و همین باعث می شود احساس سردرگمی کنید. بد نیست پیش از هر کاری سر و سامانی به حساب و کتاب هایتان بدهید و ببینید در پایان کار چقدر ته حسابتان باقی خواهد ماند. امروز به هیچ عنوان روز خوبی برای سرمایه گذاری و یا شرط بندی از هر نوعی که فکرش را بکنید نخواهد بود. به جای این کار بهتر است اگر قصد سرمایه گذاری در کاری را دارید امروز را به مطالعه و بررسی در ارتباط با آن بپردازید و تصمیم گیری را به روز دیگری موکول کنید. سر زدن به پدر و مادرتان در روز تعطیل را فراموش نکنید!

 فال روزانه متولدین تیر

برخی چیزها در خانه تان هستند که به رسیدگی و ایمن سازی هر چه سریعتر نیاز دارند و در غیر این صورت ممکن است به خود شما و یا بقیه ی اهل خانه آسیب وارد کنند. هشدارهای لازم را به اهل خانه داده و هر چه سریعتر نسبت به تعمیر و یا خارج کردن وسایل خطرناک از منزل خود اقدام کنید. امروز کارهای بسیار زیادی در خانه باید انجام شوند، پس از تمام اهل خانه مک بگیرید تا این کارها را هر چه سریعتر به انجام رسانده و بتوانید از ساعات باقی مانده ی روز استفاده کنید و استراحتی به خودتان بدهید. اگر یکی از دوستانتان خودش را به صرف یک فنجان چای و یا حتی ام یا ناهار به خانه تان دعوت کرد با وجود کارهای زیادی که دارید با روی باز از او پذیرایی کنید.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز یکی دو نفر از اهل خانه و یا دوستانتان ناراحت و افسرده به نظر می رسند و دیدن این حال و هوای آنها باعث می شود حال شما هم خراب شود و چیز زیادی از انرژی مثبتی که در آغاز روز احساس می کردید برایتان باقی نماند. این افراد به احتمال زیاد تمایل چندانی به صحبت کردن در مورد دلیل ناراحتی خود نشان نمی دهند و تلاش های شما برای بهتر کردن حال آنها بی نتیجه خواهند بود، پس به جای این که حال خودتان را هم خراب کرده و روز تعطیلتان را نابود کنید از آنها فاصله گرفته و اجازه بدهید خودشان با مشکلاتشان کنار بیایند. شاید انجام کارهایی که دوست دارید در چنین شرایطی خیلی هم لذت بخش به نظر نرسد، اما غیر ممکن هم نیست.

 

 فال امروز متولدین شهریور

عواقب ولخرجی هایی که پیش از این کرده اید امروز به سراغتان خواهند آمد و شما به خاطر این بی احتیاطی خود به شدت احساس پشیمانی خواهید کرد. شاید پولی که قرار بوده تا امروز به دستتان برسد با موانعی روبرو شده باشد و مجبور باشید فعلا با همان پولی که دارید سر کنید، شاید هم هزینه های پیش بینی نشده ای پیش بیایند که ضروری هستند و باعث می شوند مبلغ چندانی در حساب بانکی تان باقی نماند. شما باید تمام استعدادها و توانایی های خود را به کار بگیرید تا با یک برنامه ریزی دقیق باقی مانده ی پولتان را مدیریت کنید. زیاد هم نگران نباشید، این وضع به احتمال زیاد خیلی زودتر از آنچه انتظارش را دارید روبراه خواهد شد.

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز احساس کسالت و بیقراری شما را در برگرفته است. شما نیاز شدیدی به فرار از کارهای تکراری و روزمره احساس می کنید و دلتان می خواهد کمی ماجراجویی کنید؛ هر چند خودتان هم خوب نمی دانید که وقتی می گویید ماجراجویی دقیقا چه منظوری دارید. در هر صورت ماندن در خانه و رسیدگی به کارهای منزل اصلا به شما توصیه نمی شود، چون هر لحظه که می گذرد حس می کنید دیوارها به شما نزدیک تر می شوند و انگار می خواهند شما را در خود فرو ببرند. هیچ اشکالی ندارد اگر کارهای خانه را برای روز دیگری بگذارید. امروز یک برنامه ی تفریحی شاد بچینید و با دوستانتان از خانه بیرون بروید و از هوای زیبای اسفند لذت ببرید.

 فال روزانه متولدین آبان

امروز قدرت تمرکز شما در سطح بسیار بالایی قرار گرفته و حواستان از هر زمان دیگری بیشتر جمع است. اگر دیدید که با دقت و توجه بیشتری اطرافیان خود را زیر نظر دارید و افکار و احساسات آنها را به سادگی و حتی بی آن که خودشان چیزی گفته باشند درک می کنید متعجب نشوید. امروز با توجه به این وضعیت شما می تواند روز بسیار خوبی برای مطالعه، درس خواندن، تحقیق و به دست آوردن اطلاعات جدید خواهد بود. شما این امکان را خواهید داشت که در زمینه ای که برایتان خیلی جالب است اطلاعات جدیدی را کسب کنید. بهره بردن از این وضعیت که بدون شک تا ابد ادامه نخواهد یافت اهمیت زیادی دارد، اما اهمیت لذت بردن از روز تعطیلتان را هم نباید فراموش کنید.

 فال متولدین آذر

امروز نگرانی در مورد مسائل مالی ذهن شما را به خود مشغول کرده است. شما این اواخر با برخی مشکلات مالی مواجه بوده اید و حالا به این فکر هستید که چطور می توانید پول کافی برای رهایی از این وضعیت نه چندان خوشایند فراهم کنید، مخصوصا این که سال نو هم در راه است و می دانید هزینه های زیادی در انتظارتان هستند. نگران نباشید، کمک در راه است! به صورتی کاملا غیر منتظره نیازهای شما از طریق یک منبع خارجی برآورده خواهند شد و یک نفر از دوستان و اطرافیانتان مبلغی که لازم دارید را در اختیارتان قرار خواهد داد. این مشکل که حل شود دیگر مشکلاتی که دارید هم کم کم رفع خواهند شد و خواهید توانست با خیالی راحت وارد سال جدید شوید.

 فال روز متولدین دی

موانعی که سر راهتان قرار گرفته اند باعث شده اند کمی احساس ناراحتی و نگرانی کرده و انگیزه ی اولیه ی خود را از دست دهید. نگران نباشید، چون همه چیز خیلی زود روبراه خواهد شد! به این وضعیت به چشم چالشی برای سنجیدن خودتان و توانایی هایتان نگاه کنید. عمل گرایی و انتخاب های درست و به موقع شما کمک خواهند کرد تا به راحتی این مرحله را پشت سر بگذارید. یک نفر از اطرافیانتان با شما صداقت مورد انتظارتان را ندارد، اما هیچ کس جز خودتان را نمی توانید به خاطر این وضعیت محاکمه کنید. رفتارهای خودتان باعث شده طرف مقابلتان نتواند با خیال راحت افکار و احساساتش را با شما در میان بگذارد!

 فال متولدین بهمن

اخبار ناگهانی که امروز از طریق تلویزیون، اینترنت و شبکه های اجتماعی به گوشتان می رسند برخی از افکار و باورهای شما را زیر سؤال برده و باعث می شوند در فکر فرو بروید. شاید این موضوع باعث شود به طور موقت هم که شده عصبی و آشفته باشید، اما در عین حال، این اطلاعات جدید به شما کمک خواهند کرد تا درهای جدیدی را پیش روی خود ببینید. کنجکاوی ذاتی شما باعث خواهد شد که به سراغ جمع آوری اطلاعات بیشتر در این زمینه بروید و دنیای جدیدی را کشف کنید. امروز به قفسه کتاب هایتان سر و سامانی داده و آن کتاب هایی که می دانید بار دیگر به سراغشان نخواهید رفت را به دیگران بدهید و یا به یک کتابخانه اهدا کند.

 فال روزانه متولدین اسفند

کاری که برای مدتی طولانی درگیر انجامش بوده اید و فکر می کرده اید دیگر چیز زیادی تا رسیدن به نتیجه ی مورد نظرتان باقی نمانده است امروز به طور کاملا غیر منتظره و به دلیل شرایطی که از کنترل شما خارج هستند متوقف شده و یا حداقل روند پیشرفت آن به شدت کاهش خواهد یافت. شما فکر می کنید هیچ کاری برای بازگرداندن اوضاع به حالت عادی از دستتان ساخته نیست و همین باعث می شود که دچار آشفتگی شوید. زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید، چون به احتمال زیاد تا فردا شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت. در این فاصله سعی کنید از روز تعطیل خود بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد