فال روزانه – چهارشنبه 6 اسفند

فال روزانه 6 اسفند دوست عزیز فالوده ای که 6 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی مثبت اندیش، جاه طلب، مهربان، بلندپرواز، مصمم و با اراده هستید. شما بسیار خونگرم و اجتماعی هستید و از پیدا کردن دوست های جدید و گسترش روابط اجتماعی خود لذت می برید. علاوه بر همه ی اینها شما بسیار باهوش هستید و به تحصیلات و بالا بردن اطلاعات خود نیز توجه خاصی دارید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بی دردسری نخواهد بود و نسبت به همیشه خیلی سریعتر بیمار می شوید و سلامتی تان به رسیدگی بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل هم باید چکاپ های سالیانه تان را سر موقع انجام دهید و نسبت به خودتان بی تفاوت نباشید. ایده های خلاقانه ای که برای شروع کسب و کارهای جدید و یا گسترش تجارت فعلی خود دارید ممکن است به آن اندازه ای که شما انتظار دارید سودآور نباشند و به افزایش درآمد شما کمک چندانی نکنند. با این حال نباید دست از تلاش بردارید، زیرا شانس موفقیت آنها در دراز مدت بسیار زیاد به نظر می رسد. شاید پول درآوردن امسال به آن سادگی که شما انتظار دارید نباشد، اما غیر ممکن هم نخواهد بود. سرمایه گذاری در زمینه ی خرید و فروش طلا، املاک و امثالهم می تواند سود زیادی را روانه ی حساب بانکی شما کند. در زمینه ی حرفه ای فرصت های زیادی برای اثبات توانایی هایتان برای شما به وجود خواهند آمد و می توانید مقامات مافوق خود را با عملکردتان تحت تأثیر قرار دهید. امسال روابط عاطفی متأهل ها به خوبی پیش خواهند رفت و مجردها هم شانس زیادی برای پیدا کردن شریک زندگی خود خواهند داشت. بهترین ماه های سال اردیبهشت، تیر و آذر هستند.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

همه شما را به عنوان شخصی مهربان و خوش قلب می شناسند، اما همین موضوع ممکن است باعث شود که بعضی ها بخواهند از شما سوء استفاده کنند. برای اینکه از چین اتفاقی جلوگیری کنید اعتماد به ندای درونی و حس ششمتان کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر شنیده هایتان با احساسات شما در هماهنگی نیستند به آنچه حستان به شما می گوید اعتماد کنید. اگر فکر می کنید کسی دارد از شما سوء استفاده می کند چنین فرصتی را به او ندهید. اگر مواظب نباشید ترس از گول خوردن برای همیشه جای مهربانی ذاتی شما را خواهد گرفت. اگر دلتان برای عشقتان تنگ شده به جای این که سر خودتان را با کار گرم کنید با او تماس گرفته و وعده دیدار بگذارید. کمک به دیگران احساس بسیار خوشایندی برای شما رقم خواهد زد. همه فرصت های امروز دو سر برد هستند. با دوستانتان قرار بگذارید و بیرون بروید تا انرژی های خوب آنها حال شما را خوب کند. در سرمایه گذاری هم موفق خواهید بود و جای هیچ نگرانی نیست.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

شما احساسات بسیار عمیقی دارید و حستان نسبت به مسائل مختلف بسیار قوی است و مدت زیادی غرق در فکر کردن در مورد آنها می شوید. این حالت شما چنانچه در حد اعتدال باشد می تواند ویژگی بسیار خوبی برای شما باشد، اما اگر بیش از اندازه به خودتان سخت بگیرید می تواند به سلامتی و آسایش شما لطمه وارد کند. شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که کمتر خودتان را تحت فشار قرار داده و بیشتر از زندگی لذت ببرید. کمی در هوای آزاد پیاده روی کنید، با کسی که دوست دارید دیدار کنید و به خرید بروید و یا کمی یوگا و مدیتیشن کنید. سعی کنید فعالیت بیشتری را در زندگی خود جای داده و آن را از این حالت یکنواخت در بیاورید. با خوش بینی و مثبت نگاه کردن به اتفاق ها می توانید یک روز خوب را برای خود رقم بزنید. امروز خودتان را برای مهمانی رفتن و بودن در میان دوستان آماده کنید. بودن در میان دوستان قدیمی انرژی زیادی به شما می دهد. پس بیهوده وقت خود را برای یافتن افراد جدید، هدر ندهید.

 

 فال امروز متولدین خرداد

امروز روز غذا رساندن به روحتان است! با وجود اینکه شما از فعالیت های اجتماعی مختلف لذت می برید، اما خیلی زود حوصله تان سر می رود و نیاز دارید که به طور مداوم ذهن خود را به چالش وا دارید و با اطلاعات جدید روبرو کنید. بهترین کار برای ارضای این نیاز شما مطالعه ی کتاب های جدید و یادگیری مطالب و سرگرمی های جدید است. هر چقدر بیشتر ذهن خود را به چالش بکشید جسمتان نیز انرژی بیشتری را در خود احساس خواهد کرد. امروز به دقت بحث های جالبی که در رابطه با مسائل اقتصادی در اطرافتان اتفاق می افتند گوش کنید، زیرا می توانند ایده های جدیدی برای افزایش درآمد خودتان برای شما به همراه داشته باشند. دنیا جای عجیبی است، به جای اینکه به مسایل منفی نگاه کنید، امروز در جمع دوستان و همکاران باشید. جاذبه درونی شما آنها را جلب می کند. همانند یک کودک شاد باشید. انرژی بدهید و بگیرید. اگر در کار فروش هستید، امروز مشتری های بسیار خوبی خواهید داشت.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

اگر فکر می کنید که لازم است توانایی هایتان یا ارزش وجودتان را به کسی ثابت کنید بهتر است خوب به این موضوع فکر کنید. شما به طور ذاتی فردی اجتماعی و خونگرم هستید و خیلی خوب می توانید با همه کنار بیایید و این یکی از نقاط قوت شماست. به جای اینکه مدام سعی کنید ارزش خودتان را به دیگران ثابت کنید و همان طوری باشید که آنها می خواهند بهتر است سعی کنید خودتان باشید و برای شخصیت خود ارزش قائل باشید. اگر خودتان به قدرتی که دارید و ویژگی های شخصیتی ارزشمندی که دارید پی ببرید دیگر نیازی به اثبات آنها احساس نخواهید کرد. خواندن کتاب های روانشناسی در رابطه با این موضوع می تواند کمک زیادی به شما بکند.  بهترین زمان برای سپری کردن وقت با اعضای خانواده است. حتی اگر با عشقتان مشکلاتی دارید، بدانید که با صبر می توانید همه چیز را درست کنید. به جای دامن زدن به مشکلات، فقط کمی دوری کنید تا حس های خوب دوباره در وجود شما شکل بگیرند.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز احساس حسادت در وجود شما برافروخته شده و دارد به شدت آزارتان می دهد. اولین قدم برای مبارزه با این احساس این است که بفهمید چه چیزی و چرا باعث ایجاد احساس عدم امنیت در شما می شود. معمولا حسادت ریشه هایی عمیق تر و جدیتر از آن چیزی دارد که در ظاهر امر به نظر می رسد. اگر نسبت به طرف مقابلتان اعتماد ندارید بهتر است سعی کنید این مشکلتان را حل کنید. امروز نیم نگاهی به آینده ممکن است برای شما کمی نگران کننده باشد، اما بهتر است به هر گونه انرژی منفی یک «نه» محکم گفته و از روز تعطیلتان لذت برده و از ته دل بخندید. فردا و پس فردا و تمام هفته برای فکر کردن به آینده وقت خواهید داشت.

 

 فال امروز متولدین شهریور

با وجود این که خودتان مطمئن هستید که آینده ای خیلی بهتر از اکنون در انتظارتان است، فعلا کاری در این رابطه از دست شما ساخته نیست، پس سعی کنید تمرکزتان را روی زمان حال بگذارید. امروز مهارت بالایی که در پیدا کردن راه حل برای مشکلات دارید را به کار بگیرید. شما توانایی فوق العاده ای در بررسی موقعیت های مختلف و درک مسائل و مشکلات دارید، پس اگر امروز دیدید که مشکلی دارد سر راهتان سبز می شود هر چه سریعتر با آن روبرو شده و سعی کنید به واقعیت ماجرا و ریشه ی بروز آن پی ببرید.اگر احساس گیجی و سردرگمی کردید به خودتان یادآوری کنید که باید مرحله به مرحله پیش بروید و قرار نیست همه چیز به چشم برهم زدنی درست شود. اگر به اندازه ی کافی وقت صرف کنید و تمام توانایی هایتان را به کار بگیرید خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید کنترل شرایطی که برایتان پیش آمده است را در دست خواهید گرفت.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز حضور در یک مهمانی و یا جشنی که برای مدت ها در انتظار آن بوده اید شما را آنچنان خوشحال خواهد کرد که اشک در چشمانتان حلقه خواهد زد و از آنجایی که شما معمولا از نشان دادن احساساتتان زیاد خوشتان نمی آید به احتمال زیاد خودتان را یک جا قایم خواهید کرد تا قیافه تان به حالت عادی بازگردد و کسی متوجه این حالتتان نشود! امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود، آنقدر خوب که شاید حتی کمی نگران شوید که شاید این وضعیت آرامش قبل از طوفان باشد. جای هیچ گونه نگرانی نیست، همه چیز روبراه است، با خیال راحت از روزتان لذت ببرید و عزیزانتان را نیز در احساس خوشحالی و رضایت خود شریک کنید. امروز مواظب باشید به آنهایی که با شما به اندازه ی لازم صادق نیستند اجازه ندهید فریبتان بدهند. اگر شخصی را به خوبی نمی شناسید بهتر است در قضاوتی که در مورد او دارید به غریزه و حس ششم خود اعتماد کنید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز شما بسیار حساس شده اید و کوچک ترین چیزها هم می توانند چشمانتان را پر از اشک کنند. اگر احساس می کنید نیاز به گریه کردن دارید سعی نکنید جلوی خودتان را بگیرید، این کار باعث احساس رهایی و آرامش شما خواهد شد. این حالت موقتی است و تا فردا خیلی سرحال تر خواهید بود و اوضاع برایتان خیلی بهتر خواهد شد. در حالی که دیگران دارند برای تفریح و خوشگذرانی برنامه ریزی می کنند، اما شما ترجیح می دهید در خانه بمانید و کمی استراحت کنید، با توجه به شرایط روحیتان شاید خودتان فکر کنید این کار به نفعتان است، اما اگر به جمعی دوستانه دعوت شدید خودتان را از شرکت در آن و گرفتن انرژی مثبت از عزیزانتان محروم نکنید. خوشبختانه تلاش هایی که برای پیشرفت حرفه ای خود و برداشتن موانعی که سر راهتان قرار داشته اند کرده اید بالاخره به نتیجه خواهند رسید و شما در حالی که باورتان نمی شود از خوشحالی بالا و پایین خواهید بپرید.

 

 فال متولدین آذر

شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و کارهای زیادی می خواهید انجام دهید. اما داشتن ایده های خوب تنها نیمی از قضیه است و عملی کردن این ایده ها همیشه به آن سادگی ها هم که به نظر می رسد هم نیست. بحث کردن در مورد این ایده ها با افرادی که اطلاعات کافی در مورد آنها دارند و می توانند نظرات قابل اعتمادی در مورد آنها داشته باشند به شما کمک خواهد کرد تا از زاویه تازه ای به این موضوع نگاه کنید و تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. فراموش نکنید که داشتن انگیزه و بلندپروازی برای رسیدن به اهدافتان خیلی خوب است، اما نه در حدی که تبدیل به وسواس شود و روی جنبه های دیگر زندگیتان اثرات منفی داشته باشد.  امروز می تواند برای مجردها روزی فوق العاده برای یافتن شریک راهشان باشد، زیرا روابطی که امروز شروع شوند ثبات و دوام بسیاری خواهند داشت. امروز شاید در انتظار مهمان باشید و یا سر ذوق باشید و بخواهید کمی زودتر خانه تکانی نوروز را شروع کنید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

با وجود این که از بودن در کنار دوستانتان لذت می برید هنوز در این فکر هستید که آیا این واقعاً همان جایی است که باید باشید؟ هیچ مشکل خاصی در وضعیت فعلی شما وجود ندارد، اما به نظر می رسد که مشکلات و یا تغییراتی در پیش باشند که می توانند موقعیت فعلیتان را عوض کنند. خودتان را برای اتفاقی که نیفتاده است نگران نکنید و در کنار دوستان عزیز و وفادار خود شاد باشید. امروز به نفعتان است که هیچ کار بدون برنامه ریزی و حساب نشده ای را در برنامه هایتان قرار ندهید. در رابطه با هیچ چیزی، از کار گرفته تا روابط شخصیتان، بدون فکر و بررسی کافی تصمیم گیری نکنید و حواستان باشد که زود به دیگران اعتماد نکنید. امروز سکوت را کنار گذاشته و برای شنیده شدن حرف هایتان فریاد برمی آورید، اما این روش به شما کمکی نخواهد کرد و خیلی زود مجبور به عقب نشینی خواهید شد. به جای بلند کردن صدایتان اثر گذاری کلامتان را بالا ببرید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید.

 

 فال متولدین بهمن

امروز با فکر کردن به بحث و درگیری هایی که این اواخر داشته و نقشی که در آن درگیری ها داشته اید خواهید دید آنقدرها هم مهم نبوده اند. تحلیل این وضعیت باعث خواهد شد بفهمید که باید در زمان بحث و جدل به احساسات خود غلبه کرده و با عقل و منطق رفتار کنید. اگر مشکلی دارید که تلاش های زیادی برای حل آن کرده و هنوز نتیجه نگرفته اید شاید وقت آن رسیده که تغییراتی جدی در روش مقابله خود با این مشکل ایجاد کنید. البته باید مواظب باشید و پیش از برداشتن هر قدمی همه جوانب را در نظر گرفته و با شخصی که مورد اعتمادتان است در مورد آن مشورت کنید. کم کم وقت آن رسیده که شروع به خانه تکانی کنید، امروز چنان مکالمات احساسی عمیقی با شریک عاطفیتان خواهید داشت که شما را به گریه خواهند انداخت. اگر مشکلاتی در رابطه شما وجود داشته اند به احتمال زیاد به آنها غلبه کرده و درک بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز می خواهید پس از یک هفته شلوغ و درهم و برهم و چالش های درونی و بیرونی کمی به خودتان استراحت بدهید و باتری هایتان را شارژ کنید. سعی کنید با کارهایی که می توانید در خلوت خودتان انجام دهید و یا فعالیت هایی که باعث آرامش ذهنتان می شوند خودتان را برای راه پر فراز و نشیبی که پیش رویتان دارید آماده کنید. امروز خلاقیت شما در درجه بالایی قرار دارد، پس سعی کنید این انرژی را در جه مثبتی به کار گرفته و تغییراتی در محیط زندگیتان ایجاد کنید که آن را برای شما و سایر اعضای خانواده خوشایندتر و راحت تر کند. حالا که چیزی تا سال جدید باقی نمانده است باید از روزهای خود استفاده بیشتری بکنید. امروز دلتان می خواهد هر طوری که شده است در روند تکراری و خسته کننده کارهای روزمره تان تغییری ایجاد کنید. اما اگر بخواهید برای ایجاد این تغییرات از انجام وظایف و مسئولیت های خود شانه خالی کنید باید خودتان را برای دردسرها و مشکلات بعدی نیز آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد