فال روزانه – چهارشنبه 22 بهمن

فال روزانه 22 بهمن دوست عزیز فالوده ای که 22 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصیتی بسیار منحصربفرد دارید و جسور، شجاع، باوقار، مهربان، مصمم و با اراده و علاقمند به فلسفه هستید. با این حال، شما کم حوصله اید و خیلی زود از کوره در می روید و این برای یکی با ویژگی های شخصیتی شما اصلا خوب نیست. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما جسمتان به مراقبت بیشتری نیاز خواهد داشت و باید چکاپ های سالیانه تان را به موقع انجام دهید. وضعیت سلامت والدین و یا همسرتان نگرانی هایی را برای شما ایجاد خواهد نمود، اما اگر به خوبی از آنها مواظبت شود خیلی زود خوب خواهند شد. امسال از نظر وضعیت مالی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و با شروع فعالیت اقتصادی در زمینه های جدید سود زیادی را به دست خواهید آورد، با این حال به نفعتان است که تا جای ممکن از شراکت با دیگران و به ویژه با اعضای خانواده، خودداری کنید. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید و یا فروش املاک پدری تان پول زیادی را روانه ی حسابتان خواهند نمود. اگر قصد بازسازی منزلتان و یا نقل مکان به خانه ی جدیدی را داشته باشید پول بسیار زیادی را در این راه خرج خواهید نمود. سفرهای کاری که در اواخر سال خواهید رفت با موفقیت همراه خواهند بود و به کسب و کارتان رونق تازه ای خواهند بخشید. فرصت های شغلی جدید با حقوق های بالا برای شما به وجود خواهند آمد که اگر قصد پیشرفت در حرفه تان را دارید به شما پیشنهاد می شود به راحتی از کنار آنها رد نشوید. اگر هنوز با عشقتان ازدواج نکرده اید امسال می تواند سال رفتن شما به خانه بخت باشد. شهریور، مهر و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

یکی از دوستانتان و یا گروهی از افرادی که با شما در ارتباط هستند امروز از شما می خواهند به آنها کمک کنید تا یک برنامه ی دقیق و قابل اجرا برای پیشرفت در کارهایشان طراحی کنند. خوشبختانه شما از لحاظ ذهنی در بهترین حالت ممکن برای انجام چنین کاری قرار دارید و آماده اید تا هر کاری که از دستتان بربیاید را برای آنها انجام دهید. به اشتراک گذاشتن ایده ها و افکارتان با دیگران شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد و شاید در همین شرایط به صورتی کاملا غیرمنتظره یک پیشنهاد کاری وسوسه انگیز هم به شما بشود. در حین کمک به دیگران اهداف خودتان را فراموش نکنید، زیرا فرصت پیشرفت شما در مسیر اهداف خودتان نیز فراهم است. شما دوست ندارید دوستانتان به شما کم توجه شوند یا اعتمادشان از شما صلب شود، پس مراقب رفتار و گفتار خود باشید. بیشتر به خودتان ایمان داشته باشید و با افراد بالاتر از خود نشست و برخاست داشته باشید.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز نزدیکان و دوستانتان از شما انتظارات بیش از اندازه ای دارند و ممکن است از شما بخواهند روز تعطیل و انرژی با ارزشتان را صرف کارهایی بکنید که برایتان هیچ اهمیتی ندارند و حتی از آنها متنفر هستید. اگر حال و حوصله انجام این کارها را نداشته و برنامه های بهتری برای روزتان دارید بهتر است خیلی صادقانه این موضوع را با طرف مقابلتان در میان بگذارید. شما از آن آدم هایی نیستید که در راه رسیدن به اهداف و رویاهایشان ترسی به دلشان راه بدهند، اما بهتر است که قبل از هر کاری خوب به نتایج و عواقب احتمالی آن فکر کنید؛ حداقل به نفعتان است که امروز احتیاط بیشتری به خرج دهید. شما که نمی خواهید مرغ محبوبتان برای همیشه از قفس بپرد؟ در شرایط فعلی موقعیت های بسیار خوبی برای کسب درآمد بیشتر در اختیار شما قرار گرفته اند که نوید آینده ای بهتر را به شما می دهند، حواستان را خوب جمع کنید که این موقعیت ها را به سادگی از دست ندهید.

 

 فال امروز متولدین خرداد

شما و دوستانتان مدت زیادی است که قصد راه انداختن یک مهمانی دوستانه را داشته اید اما چند هفته است که این اتفاق جور نشده است. برای دور هم جمع شدن با آنهایی که دوست دارید نیاز به این همه برنامه ریزی نیست، کافی است چند تا تماس تلفنی گرفته و یک غذای ساده و خودمانی درست کنید؛ مطمئن باشید آنهایی که از بودن در کنار شما لذت می برند خیلی زود خودشان را به شما خواهند رساند و این یکی از لذت بخش ترین دور همی های دوستانه تان خواهد بود. شما امروز ایده های بزرگی در سر دارید که از حرف زدن در مورد آنها لذت می برید، با صحبت هایی که امروز می کنید و شرکت در بحث هایی که در اطرافتان در جریان هستند می توانید با افراد مهم و با نفوذی ارتباط برقرار کنید. حواستان را خوب جمع کنید، امروز می تواند نقشی کلیدی در رسیدن شما به اهدافی که برای آینده ی خود دارید داشته باشد. امروز باید از چهارچوب فکری همیشگی خود بیرون بیایید و راه های تازه را امتحان کنید.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

شانس بالاخره به شما روی آورده است و شما لیاقت این خوش اقبالی را دارید، زیرا برای به دست آوردن این نتایج در زندگیتان سخت تلاش کرده اید و موفقیت هایتان تنها به خاطر خوش اقبالی بیش از اندازه تان نیستند. موفقیت معمولا در اثر انرژی و وقت زیادی که شما صرف یک هدف می کنید و یا آنچه در درون خود تغییر داده اید به دست می آید. پس همان کارهایی که برای رسیدن به وضعیت فعلیتان انجام داده بودید را ادامه دهید. خوشحال کردن آنهایی که دوست دارید همیشه از اولویت های اصلی شما بوده و هست، اما این نکته را هم یادتان باشد که تا وقتی خودتان شاد و رضایتمند نباشید نمی توانید باعث شادی دیگران شوید. امروز شما برای جا کردن خودتان در قلب عشقتان زمان زیادی را جلوی آینه خواهید گذراند، اما باید مواظب باشید پرداختن به ظاهرتان شما را از مسائل مهم تر در این رابطه غافل نکند. با کمال طلبی هایتان خود را بیش از اندازه خسته نکنید.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

شرایط کیهانی موجود دارند شما را وادار به پذیرش مسئولیت های بیشتر می کنند. شاید خودتان فکر کنید که از پس این همه کار بر نخواهید آمد، اما در واقع همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. در حال حاضر شما توانایی فوق العاده ای هدایت و رهبری دیگران، تصمیم گیری و هر کار دیگری که برای تکمیل فعالیت های گروهی لازم است، دارید. اگر خودتان را دست کم بگیرید اشتباه بزرگی کرده اید! شیر درونتان امروز می خواهد غرش کند و اصلا هم برایش مهم نیست که همه صدایش را بشنوند. خوب راستش حق با شیر درونتان است، وقتی مطمئن هستید که حق با شماست، نباید به هیچ کس اجازه دهید شما را وادار به سکوت و تسلیم کند. در مقابل مخالفت ها از خودتان دفاع کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و سریع برافروخته نشوید. شما نمی خواهید کسی از دستتان ناراحت شود، پس خودتان هم کاری نکنید که موجب ناراحتی اطرافیان باشد.

 

 فال امروز متولدین شهریور

به نظر می رسد که شما عادت بدی دارید و آن هم این است که کار امروز را به فردا می اندازید، مخصوصا آن کارهای کوچکی که در ظاهر بی اهمیت به نظر می آیند و در یک چشم به هم زدن می بینید که یک انبار کار در انتظارتان است. امروز هم از آن روزهاست که باید با انبار کارهای پشت گوش انداخته مواجه شوید؛ تمیز کردن خانه، خرید، بیرون ریختن کمدهایی که از چند هفته پیش قرار است مرتب شوند و غیره. اما نگران نباشید، زیرا انجام این کارها امروز به شما هیچ فشاری وارد نخواهد کرد و برعکس احساس انرژی و سرزندگی خواهید کرد. شاید هر از گاهی در عالم خیال و رویا فرو بروید؛ یادتان باشد این رویاها تنها گاهی محقق می شوند که شجاعت تبدیل آنها به واقعیت را داشته باشید. امروز در ارتباط های خود باید بیشتر مراقب باشید. احتمال اینکه با دیگران دچار تضاد شوید، هست. حرف زدن خوب است و هر چقدر که دلتان می خواهد در مورد ایده ها و نظرهای خود گفت‌وگو داشته باشید، اما روی همه کلمات خود حساسیت به خرج دهید.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

درست زمانی که اصلا انتظارش را نداشته اید، موفقیت به سراغتان آمده است. امروز با آن روتین خسته کننده روزمره، ترس ها و بی حوصلگی هایتان خداحافظی کنید. شما دارید وارد دوره فوق العاده ای از خوش شانسی و موفقیت می شوید. با وجود این که هر از گاهی احساس کمبود اعتماد به نفس می کنید، تمام این اتفاقات خوب در زندگیتان خواهند افتاد و گام هایی بزرگ به سوی اهداف خود برخواهید داشت. امروز ممکن است بعضی حرف هایتان باعث ناراحتی عزیزانتان شوند. اگر می خواهید حرفی بزنید که فکر می کنید ممکن است آنها را دلخور کند سعی کنید راهی بهتر و ملایم تر برای بیان آن بدون شکستن دل عزیزانتان پیدا کنید. امروز مجردها به صورتی کاملا غیر منتظره فرصت آغاز یک رابطه ی عاطفی جدی که به احتمال زیاد به ازدواج ختم می شود را به دست خواهند آورد. اگر قصد دارید طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید بهترین لباس هایتان را بپوشید، اما فراموش نکنید که چهره ای دروغین از خودتان به نمایش نگذارید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

به نظر می رسد که امروز زندگی دارد به شما لبخند می زند. یک نوع انرژی اسرار آمیز وارد زندگی شما شده و ارتباطتان با اطرافیانتان را به طور قابل توجهی بهتر کرده است. این انرژی به شما کمک می کند تا در هر کاری که به عهده می گیرید موفق باشید. بخت بالاخره با شما یار شده است و از شادی در پوست خودتان نمی گنجید. یک چنین موقعیت هایی تا ابد ادامه پیدا نمی کنند، پس نهایت استفاده را از آنها ببرید. البته باید مواظب باشید اعتماد به نفسی که این وضعیت در شما به وجود آورده است باعث نشود نسبت به دیگران احساس برتری کرده با آنها بدرفتاری کرده و یا توانایی های آنها را دست کم بگیرید. امروز از این که با دیگران فرق داشته باشید هیچ هراسی به دلتان راه ندهید، شاید در ابتدا این کار به نظرتان دشوار و یا حتی دیوانه وار باشد، اما خیلی زود زیبایی متفاوت بودن را درک خواهید کرد. شاید عملی کردن برنامه های امروزتان دشوار به نظر برسد، اما در نهایت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

 

 فال متولدین آذر

امروز برای شما زمانی فوق العاده برای حرف زدن است. پس اگر مدت هاست که می خواسته اید با شخصی یا جمعی صحبت کنید اکنون زمان است که آستین ها را بالازده و دست به کار شوید. انجام دادن این کار قطعا برای شما با موفقیت همراه خواهد بود. شما برای به دست آوردن آن چه که می خواهید انرژی و انگیزه بسیاری دارید، اما باید حواستان را جمع کنید که هیجان بیش از اندازه مانع توجهتان به جزئیات نشود و پیش از هر اقدامی همه ملزومات را فراهم کنید. از نظر اطرافیان شما همان آدم منطقی همیشگی هستید، اما در درون شاید حتی بی آنکه خودتان بدانید، درگیر ایده ها و افکاری هستید که از گذشته و احساسات شما سرچشمه می گیرند. با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا برخلاف انتظارتان همین ایده ها می توانند نتایج بسیار خوبی را برایتان به همراه داشته باشند. امروز آن لباس های رنگ به رنگ و بی ربط را بپوشید و هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

شما در ظاهر به طور جدی مشغول کارهایتان هستید، اما از درون نیاز عمیقی به برقراری ارتباط با اطرافیان خود احساس می کنید و با وسواسی بی سابقه در فکر این هستید که چطور می توانید به آنهایی که دوست دارید نزدیک تر شوید. اگر این دغدغه و تلاش درونی به خاطر این است که فکر می کنید دیگران به اندازه کافی دوستتان ندارند، شاید بهتر باشد اول این مشکل را با خودتان حل کنید و ببینید چرا چنین احساسی دارید. در هر صورت این نکته را به خاطر داشته باشید که هرچند از بین بردن نکات منفی شخصیتیتان کار خوبی است، هیچ گاه تظاهر به آنچه که نیستید نمی تواند راه خوبی باشد. امروز ممکن است به طور کاملا اتفاقی پیشنهادی به شما بشود که تا کنون به آن فکر نکرده بوده اید و بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسد. بد نیست که به این پیشنهاد فکر کنید، اما به نفعتان است که در تصمیم گیری در مورد آن زیاد عجله نکنید. حداقل چند روزی دست نگه دارید.

 

 فال متولدین بهمن

شما دارید وارد دوره ای می شوید که شانس و موفقیت بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. قدم های تازه ای که در مسیر حرفه ای و زندگی خصوصیتان برمی دارید به خوبی و بدون مواجه شدن با مشکلات جدی به نتیجه خواهند رسید. اگر به فکر شروع یکی از فعالیت های هنری یا ورزشی مورد علاقه خود به صورت حرفه ای هستید اکنون زمان بسیار خوبی برای این کار می تواند باشد. به هیچ عنوان به این موضوع فکر نکنید که این کار وقت زیادی از شما خواهد گرفت و یا به شما فشار زیادی وارد خواهد کرد. خیالتان از این مسئله راحت باشد که کاری که برای دلتان انجام شود حتی به شما روحیه و انرژی مضاعفی نیز خواهد بخشید. امروز شم تجاری شما به شدت فعال شده است و در کنار دانش و تجربه ای که دارید می تواند به شما کمک کند تا در انجام هر معامله ای که قصدش را داشته باشید موفق شوید، البته بهتر است مواظب باشید دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

پس از مشکلات اقتصادی که این اواخر داشته اید، حالا بالاخره تصمیم گرفته اید که با مشکل خود روبرو شده و هر کاری که برای حل آن لازم است انجام دهید. شما به این که شرایط را تحت کنترل خود در بیاورید عادت دارید و مشکلات و نگرانی های کوچک مالی نمی توانند از میدان به درتان کنند. مهم تر از همه این ها، شما این را خوب می دانید که پول همه چیز نیست. توانایی بالایی که در واکنش نشان دادن به مشکلات دارید و اصالت و از خود گذشتگی در رفتارتان به شما کمک خواهند کرد که به خوبی از پس این موقعیت بربیایید. شاید احساس کنید دیگران زحماتی که می کشید را نمی بینند، اما نباید بگذارید این موضوع باعث شود دست از تلاش بردارید. شما بعد از چند روز فعالیت کمی امروز احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید، پس بهتر است از تعطیلات پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و اگر کار ناتمامی در خانه باقی مانده است آن را به انجام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد