فال روزانه – چهارشنبه ۲۷ فروردین

فال روزانه ۲۷ فروردین : دوست عزیز فالوده ای که ۲۷ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

اگر در روز تولدتان فرصتی به سراغتان آمد و شانس در خانه تان را زد، تمام تلاشتان را بکنید که بلافاصله در را برای آن باز کنید. فرصت های بسیار زیاد و گوناگونی دارند برای شما پیش می آیند، ولی اگر آنها را تشخیص نداده و مورد استفاده قرار ندهید برای همیشه از دست خواهند رفت. پس حواستان را خوب جمع کنید و به بخت و اقبال خود پشت نکنید. تا اواسط اردیبهشت درک خوبی از این که کدام یک از این فرصت ها واقعا به دردتان می خورند و کدام ها را باید کنار بگذارید خواهید داشت. از آن پس تا فرا رسیدن تولد بعدی تان حسابی سرتان با پروژه های تازه ای که شروع کرده اید و افراد تازه ای که وارد زندگی تان شده اند گرم خواهد بود. با فرا رسیدن زمستان این احتمال برای شما وجود خواهد داشت که به شهر تازه ای نقل مکان کرده و زندگی در محیط جدیدی را آغاز کنید. امسال ممکن است بعد از مدت ها دوباره عاشق شوید، ولی این عشق این بار برای سالها ادامه خواهد یافت!

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

به نظر می رسد که اوضاع روبراه است، ولی بیش از اندازه روی ظاهر امر حساب باز نکنید، زیرا هر چقدر هم که به ظاهر اوضاع آرام باشد، تشخیص این که تا چه حد می توانید پیش بروید کار دشواری خواهد بود. با وجود این که دلتان می خواهد فعالیت بیشتری داشته باشید، باید هوشمندانه قدم بردارید. اگر بیش از اندازه روی توانایی تان حساب کنید در ساعات پایانی روز به مشکل بر خواهید خورد. این نکته را فراموش نکنید که با یک دست نمی توانید چندتا هندوانه بلند کنید، پس کارهایتان را سر حوصله و به ترتیب اولویت انجام دهید. اگر سعی کنید همزمان همه کارها را انجام دهید تنها وضعیت را پیچیده تر خواهید کرد و به نتیجه مطلوب نیز نخواهید رسید.

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس دلسردی می کنید، چرا که فکر می کنید دارید بی آن که به هیچ جایی برسید تنها دور خودتان می چرخید، ولی ناراحت نباشید، تا عصر احساس بهتری خواهید داشت. امروز تصمیم گرفته اید که خواسته های قلبی خود را به زبان بیاورید، ولی بیان کردن این احساسات در قالب کلمات برای شما کار دشواری خواهد بود. ولی تسلیم نشوید و تلاش خودتان را بکنید. کمی اراده به شما کمک خواهد کرد آنچه معمولا در دلتان نگه می داشته اید را به زبان بیاورید. رازی که در دل دارید مدت زیادی است که دارد در دلتان سنگینی می کند و مایه نگرانی شما شده است، آن را با یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتماد خود در میان گذاشته و برای آن راه چاره ای بجویید تا خیالتان راحت شود.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز افکارتان به اندازه آنچه در قلبتان می گذرد اهمیت ندارند. با این حال این همه اشتیاق برای این که مورد تأیید کسی که دوست دارید قرار بگیرید دارید خودتان را نیز شگفت زده خواهد کرد. در حال حاضر ساده ترین مهربانی هایی که در حقتان می شوند برای شما به اندازه یک دنیا ارزش دارند. بیان کردن احساستان به شما کمک خواهد کرد از این احساس تزلزل و عدم امنیتی که دارید نجات پیدا کنید. شاید دلتان بخواهد تمام روز در رختخواب بمانید. بیایید کمی منطقی تر به جریان نگاه کنیم، درست است که شما به استراحت نیاز دارید، ولی نه تمام روز! پس تا هر وقت که خواستید بخوابید و بعد از آن به سراغ انجام کارهایی بروید که در انتظارتان هستند.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

شما فقط دارید به کارتان و پیدا کردن هدف زندگی تان فکر می کنید. با این حال بهتر است رویاها و فانتزی هایتان را نیز در نظر داشته باشید و به قدرت تخیلتان اجازه بروز بدهید، چرا که این کار علاوه به کمک کردن به شما در پیدا کردن اهدافتان باعث خوشحالی تان نیز خواهد شد. هرچند درگیری های ذهنی که مسائل کاری برایتان ایجاد کرده اند توجه کردن به رویاهایتان را از اولویت های اصلیتان خارج کرده اند، ولی حفظ تعادل بین دنیای درون و بیرونتان زندگی را خیلی بهتر خواهد کرد. سعی نکنید با بیشترین سرعت ممکن به سوی هدفتان پیش بروید، زیرا در نیمه های راه خسته خواهید شد و ادامه مسیر برایتان دشوار یا حتی غیر ممکن می شود.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شاید متوجه آنچه دیگران سعی دارند به شما بگویند نشوید. مخصوصا اگر سعی داشته باشند شما را مورد قضاوت قرار بدهند به احتمال زیاد حتی یکی کلمه از حرف هایشان را نخواهید شنید. شما در شرایط فعلی آنقدر به بیان خودتان و افکارتان اهمیت می دهید که دیگران برایتان کمرنگ و کم اهمیت شده اند و این می تواند به ضرر شما باشد، چرا که اطلاعات مهمی که برایتان دارند را از دست خواهید داد. اگر خودآگاهی تان را بالا ببرید نسبت به دیگران نیز توجه بیشتری پیدا خواهید کرد و به آنها نیز اهمیت خواهید داد. مورد بررسی قرار دادن مشکلاتتان به صورت جدی به شما کمک خواهد کرد نسخه بهتری از خودتان را به وجود بیاورید.

 فال امروز متولدین شهریور

اگر امروز کسی بخواهد بر علیه شما کاری انجام دهد پیدا کردن منبع این همه انرژی منفی کار سختی خواهد بود. خوشبختانه این وضعیت زیاد طول نخواهد کشید و قادر خواهید بود این مشکل را پیش از آن که به معضلی بزرگ تبدیل شود حل کنید. نیازی ندارد سعی کنید دلیل این کار طرف مقابلتان را درک کنید، کافی است نترسید و بجای مبارزه کردن با رفتاری خوب این مشکل را حل کنید. بحث کردن در مورد مسائل فلسفی، مذهبی و آموزشی می تواند به یک جنگ تمام عیار منجر شود، تا جای ممکن از این بحث ها اجتناب کرده و در صورت درگیر شدن در این بحث ها مدام این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هر کسی آزاد است که نظرات خودش را داشته باشد.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

هیچ نیازی نیست که حرف هایتان را با نیاز طرف مقابلتان و در نظر گرفتن این که شنیدن چه چیزی مایه خوشحالی آنها خواهد شد هماهنگ کنید، همان چیزی را بگویید که به نظرتان درست می آید و احساس خود را همان طوری که هست بیان کنید. امروز احساس می کنید که فرصت دیگری برای جبران اشتباه هایتان به شما داده شده است، ولی حس می کنید که این آخرین فرصتتان است. با این حال شما کاملا در ارزیابی تان از موقعیت موجود در اشتباه هستید. البته که باید کارهای ناتمامی که دارید را به انجام برسانید و به کارهایتان سر و سامان بدهید، ولی حتی اگر موفق نشدید هم امروز آخر دنیا نیست و فردایی هم در کار است.

 فال روزانه متولدین آبان

شما دارید تلاش می کنید جهت تازه ای به زندگی تان ببخشید و شاید برای رسیدن به این هدفتان روی موقعیت یا فردی بیش از اندازه حساب باز کرده و تمرکز کنید، ولی متاسفانه اوضاع خیلی آرامتر از آنچه انتظارش را دارید پیش خواهد رفت، باید انتظارات خود را متعادل کرده و اجازه دهید نتایج مورد نظرتان به وقتش به سراغتان بیایند. شما از این که مسئول احساس خوشبختی دیگران باشید خسته شده اید، چرا که فکر می کنید در این میان نیازها و خواسته های خودتان به دست فراموشی سپرده شده اند. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که بی خیال تعهداتتان شوید، ولی دیگر وقت آن رسیده است که در زندگی تان تعادل ایجاد کنید و برای خودتان و خواسته هایتان هم وقت بگذارید.

 فال متولدین آذر

امروز حتی اگر در آغاز امر کمی با مشکل مواجه باشید هم آماده اید تا با سرعت تمام پیش بروید. شما سعی دارید بیشترین بهره ممکن را از زمان ارزشمندتان ببرید، ولی صبوری را در این راه کاملا کنار گذاشته اید. درست است که می خواهید به دنبال ماجراجویی های تازه بروید، ولی باید با خودتان و اطرافیانتان با ملایمت بیشتری رفتار کنید. متعادل ساختن نگرشتان به شما کمک خواهد کرد که هم از روزتان لذت ببرید و هم در زمان مناسب به خواسته هایتان برسید. سعی کنید از این همه خودرای و سرسخت بودن در مورد عقایدتان دست بردارید و دیدتان را گسترش دهید و با نگرشی جدید به مسائل نگاه کنید. مطمئن باشید با لجبازی راه به جایی نخواهید برد و حتی در دیگران بازخورد منفی ایجاد خواهید کرد.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

امروز با نادیده گرفتن حقایق خواهید توانست تا مدتی محدودیت هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده اید را نادیده بگیرید. ولی این مقاومتی که در وجود شماست و مانع پیشرفت شما نیز شده است، از ترس های دوران کودکی تان ریشه می گیرد. اگر زخم های گذشته را با دیدی تازه مورد بررسی قرار دهید خواهید توانست به درمان آنها کمک کنید و موانع و محدودیت هایی که برای خودتان ایجاد کرده اید را از بین ببرید. فقط زیادی تند نروید و با قدم هایی کوچک شروع کنید. شما به تازگی درگیری های عاطفی و روانی پیچیده ای را پشت سر گذاشته اید، حالا دیگر وقت آن رسیده که نگرش ساده تری نسبت به زندگی در پیش بگیرید.

 فال متولدین بهمن

این همه شور و هیجانی که این روزها احساس می کنید شما را هیجان زده و بیقرار کرده است و احساس می کنید هر کاری که بخواهید را می توانید انجام دهید و هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. ولی در واقع آنقدر هیجان زده شده اید که نمی توانید روی انجام کارهایی که پیش رویتان هستند تمرکز کنید و این موضوع باعث شده احساس کنید تحت فشار قرار دارید. سعی کنید نفس عمیقی کشیده و هیجان درونی تان را کنترل کنید تا به جای آثار سازنده تبدیل به یک انرژی مخرب نشود. رابطه ای که مدت هاست ادامه پیدا کرده است را مرد بررسی قرار دهید و اگر فکر می کنید ارزش ادامه یافتن را دارد به آن جدیت بیشتری ببخشید تا مایه آرامش روحی شما شود.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز این که بفهمید از کجا باید شروع کنید برای شما کار نسبتا سختی خواهد بود و مدیریت برنامه های روزانه تان را برای شما دشوار خواهد ساخت. انگار ذهنتان در عالم فکر و خیال گرفته شده و نمی توانید افکار منطقی داشته باشید. شاید فکر کنید که در میان گذاشتن این مشکل با نزدیکانتان به حل آن کمک خواهد کرد، ولی هرچه بیشتر در مورد آن حرف بزنید تردیدتان بیشتر خواهد شد. کمی باخودتان خلوت کرده و سعی کنید کنترل ذهنتان را در دست بگیرید. امروز سکوت مرموز و لبخند سحرآمیز شما دیگران را شیفته شما می کنند و جذابیتی که وجود شما را فرا گرفته است همچون قدرتی جادویی شما را قادر می سازد که دیگران را به پذیرفتن حرف ها و نظرات خود قانع کنید. این شاید بتواند فرصت خوبی برای شروع یک رابطه عاطفی تازه برای مجردها باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد