فال روزانه – پنجشنبه 27 آذر

فال روزانه 27 آذر دوست عزیز فالوده ای که 27 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

در چنین روزی انتظار هر چیز غیر منتظرهای را داشته باشید. شاید برای روز تولدتان برنامه خاصی نریخته باشید اما دیگران این کار را برای شما خواهند کرد پس آماده سورپرایز توسط دوستان و اقوام تان باشید. در ماه بهمن برخی از هدف هایی که در سر دارید نتیجه خواهند داد. سعی کنید انگیزه خود را همچنان از دست ندهید و با اراده ای فولادین به راه خود ادامه دهید. چیزی که شما تحت هر شرایط به آن احتیاج دارید، تمرکز است. امسال موفقیت از همه طرف به سمت شما روان است و انرژی و انگیزه تان را زیاد می کند به طوری که حتی موانع کوچک را هم نخواهید دید. اما یادتان باشد که بیش از توان تان از خودتان کار نکشید. در کنار سخت کوشی، شما به خوشگذرانی و استراحت نیز نیاز دارید. در سال پیش رو زمان بیشتری را با خانواده تان بگذرانید. برقراری ارتباطی موثر با اطرافیان می تواند از هر نظری برایتان مفید باشد. در مورد مسایل مالی خیلی نگران نباشید، درهای زیادی به رویتان گشوده خواهد شد که انتظارش را هم ندارید. ماههای اول سال نو تغییرات مثبتی در زندگی تان اتفاق می افتد که انرژی کل سال تان را تامین خواهد کرد. سالی پر از اتفاقات هیجان انگیز در انتظارتان است. اگر مجرد هستید، گزینه های زیادی برای ازدواج پیش پای شما قرار می گیرد، سعی کند شتاب زده عمل نکنید. شما فردی توانا و قدرتمند هستید که لیاقت بهترین ها را دارید پس نگران نباشید و با کمک ندای قلبت تان به جلو روید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

شما معتقد هستید که در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی بدست آوردنی برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشاری کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه باز دارند. شما هیچ گاه نمی دانید چه مشکلاتی در انتظارتان هستند مگر این که با ترس هایتان مواجه شده و حقیقت را بپذیرید. بالاخره امروز انرژی از دست رفته تان را به دست می آورید. کل روز حال خوبی دارید و این انرژی را به دیگران هم منتقل می کنید. بهترین فرصت است تا با کسی که می خواهید دلش را به دست آورید ملاقات کنید. اگر می خواهید به کسی حرفی بزنید، به جای این که همه چیز را از قبل آماده کنید، بگذارید که هر چیزی خودش به طور طبیعی اتفاق افتاد. امروز تحت تاثیر فردی قرار می گیرید و احساسات تان فوران می کند. این حس را جدی بگیرید و ارتباط تان را با آن آدم حفظ کنید.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز هیچ راهی جز جستجو برای پی بردن به حقیقت نخواهید داشت. در محل کارتان یک جای کار ایراد دارد و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست بر نخواهید داشت. البته نباید زیاد به خودتان فشار وارد کرده و سر خودتان را به درد بیاورید، عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. یادتان باشد که ماه هیچ وقت پشت ابر باقی نمی ماند. در بحث با طرف مقابلتان و برای دفاع از نظرات خود تسلیم لجبازی و یکدندگی خود نشوید و جنگ قدرت به راه نیندازید. بد نیست گاهی به انتقادات و نظرات دیگران گوش کرده و در خود تغییر ایجاد دهیم. امروز از لاک تان بیرون بیایید و به جهان اطراف تان سرک بکشید. خوشی های زیادی دورو برتان است که خودتان را از آن محروم کرده اید. هر چه گوشه گیر تر باشید، به ضررتان خواهد بود. سعی کنید امروز آن طوری که دوست دارید زندگی کنید. اگر کاری را دوست ندارید، انجام دهید. همه ما گاهی به استراحت نیاز داریم و امروز این فرصت برای شما فراهم می شود. نسبت به آدمهایی اطراف تان مهربان تر باشید. بدون دلیل آنها را در آغوش بگیرید. همین آغوش به سادگی می تواند رابطه تان را مستحکم تر می کند.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز یک مکالمه پیش پا افتاده ممکن است با بیان ناگهانی احساسات سرکوب شده شما همراه شده و باعث شود عکس العمل های تند و خشنی از خودتان نشان دهید. خیلی احتیاط کنید، زیرا ممکن است فرد اشتباهی را مورد خطاب قرار داده و خشم و غضب فرو خورده خود را به اشتباه سر او خالی کنید. قبل از بیان کردن احساستان به آن فکر کنید، شاید بتوانید طرف مقابلتان را بخشیده و از خطای او چشم پوشی کنید. یادتان باشد که عفو چقدر لذت بخش می تواند باشد.  امروز قدرت آن را دارید که به زندگی تان تغییرات بزرگی دهید. اگر عاقل باشید، تنها به یک راه اکتفا نخواهید کرد. گزینه های مختلف را در مقابل تان بگذارید و پس از بررسی تک تک آنها تصمیم نهایی را بگیرید. اگر تجربه های تلخ گذشته در زمینه روابط عاطفی باعث شده اند که در پیله تنهایی خود فرو روید دیگر وقت آن فرا رسیده است که فرصت های جدیدی به خودتان بدهید. به زودی خبری می شنوید که در باورتان نمی گنجد. آن را به فال نیک بگیرید.

 

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

امروز از این که دارید در راه درست گام بر می دارید مطمئن هستید و دوست ندارید مسیر خود را تحت هیچ شرایطی تغییر دهید و از منطقه امن خود خارج شوید. حتی اگر دیگران بخواهند به شما فشار وارد کنند هم می توانید موضع خود را حفظ کرده و از نظراتتان دفاع کنید. البته نباید خیلی خودتان را با بحث برای قانع کردن دیگران خسته کنید. بعدا هم برای تفهیم این موضوع به آنها فرصت خواهید داشت. فعلا بهتر است سرتان به کارتان باشد و به جای بحث با دیگران به دنبال اهداف خودتان بروید. اگر تردیدی در مورد رابطه عاطفیتان دارید هر چه زودتر باید با آن روبرو شده و با خیال راحت و اطمینان کامل رابطه خود را ادامه دهید. در مورد موضوعی با شریک زندگی تان به اختلاف نظر خورده اید. همین موضوع باعث شده که کمی از هم دور شوید. بهتر است مدتی تنها باشید و سپس برای حرف زدن با هم اقدام کنید. به زودی پولی به دست تان می رسد که یکی از چاله های زندگی تان را پر خواهد کرد.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

اگر در محیط کار ایده ای در ذهن تان دارید، آن را با مدیرتان در میان بگذراید، مطمئن باشید که همین راه پیشرفت را برایتان باز خواهد کرد. فردی می خواهد با شما ارتباط برقرار کند اما شما روحتان هم از این ماجرا خبر ندارد. بهتر است که به اطراف تان دقیق شوید و نشانه ها را بیابید. هر چه دقیق تر باشید به حقایق بیشتری دست خواهید بافت. امروز حتی اگر واقعاً قصد بدی نداشته باشید هم  زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد. تمسخری که در پشت حرف هایتان نهفته است و احساسات تندتان مانع دیده شدن بی طرفی شما در دیدگاهتان می شوند. این که حرف هایتان را خیلی با دقت ولی صریح و بدون پیچاندن کلمات بیان کنید در حال حاضر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای به وجود آوردن تغییرات مثبت باید صداقت را با درک و دلسوزی همراه کنید. به طور ناگهانی در زمینه روابط عاطفی خود به درک و شهود تازه ای دست پیدا کرده اید و فهمیده اید غرور بیش از حدتان چه مشکلاتی برایتان ایجاد کرده است.

 

 فال امروز متولدین شهریور

اگر چه دیگران درخواست های زیادی از شما دارند اما شما نمی توانید به تمام آنها پاسخ دهید. شما فردی هستید که مدام فکر و خیال می کنید اما بدانید که این کار جز ناراحتی و استرس برای شما هیچ چیزی نخواهد داشت. به زودی زندگی تان به تعادل خود باز می گردد. اگر احساس کنید که چیزی دارد ثبات و امنیت مالیتان را به طور جدی تهدید می کند ممکن است با عکس العملی تند یک نفر از اطرافیانتان را که مقصر می دانید مورد حمله قرار دهید. ولی قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید و از این که شروع کردن چنین نزاعی واقعاً لازم است اطمینان کامل حاصل کنید، چرا که ممکن است به جنگی تمام عیار تبدیل شود. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و حرف هایتان را با آرامش بیان کنید، این کار به مشخص شدن حقیقت کمک بیشتری خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظاراتی دارید که از اول برقراری این ارتباط می دانسته اید او توانایی برآورده کردن آنها را نخواهد داشت، بهتر است کمی منطقی تر رفتار کنید. اگر با شریک زندگی تان تصمیمی گرفتید، تحت تاثیر حرف های دیگران قرار نگیرید و به آن پایبند باشید. مطمئن باشید که قلب تان راه اشتباه را به شما نشان نخواهد داد.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

شما نیاز به بیان کردن احساسات و افکار خود دارید، ولی در مورد این که چه چیزهایی را باید بگویید و کدام یک از آنها را از دیگران مخفی کرده و برای خودتان نگه دارید تردید دارید. لازم نیست زیادی وسواس به خرج دهید، راه های زیادی برای مشخص کردن حدود و مرزها وجود دارند، کافی است ببینید کدام یک از آنها برای شما جواب می دهد و همان راه را در پیش بگیرید. چیزی که اهمیت دارد این است که حرف هایی که روی دلتان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. از این که می بینید دیگران می خواهند نقش مدیر را برای شما بازی کنند، ناراحت می شوید. در این شرایط بهتر است که به آنها یادآوری کنید که نمی توانند کنترل زندگی شما را به دست گیرند. شما خودتان از پس زندگی تان به خوبی بر می آیید بنابراین اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان تصمیم نهایی را بگیرید. شما نسبت به رابطه عاطفی تان یک نگرانی دارید. گفتگویی صادقانه بهترین روش برای حل این نگرانی خواهد بود. پس معطل نکنید و از شریک زندگی تان بخواهید که در این باره با شما صحبت کند.

 

 فال روزانه متولدین آبان

شاید خودتان فکر کنید که در حال حاضر رویکردی بسیار منطقی اختیار کرده‌اید، ولی امروز لحظه به لحظه دارید احساساتی تر می شوید. یادتان باشد که انفجار احساساتتان هیچ کمکی به شما نمی‌کند، حتی شاید اوضاع را از اینی که هست بدتر کرده و شما را خسته و بی انرژی کند. خوشبختانه می توانید خیلی راحت کنترل این وضع را در دست بگیرید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به دیگران هم اجازه بدهید حتی اگر آنها را درک نکنید هم،  فضای کافی برای دنبال کردن رویاها و خواسته هایشان را داشته باشند. شما دارید سعی می کنید احساسات درونی خود را سرکوب کرده و چشمتان را به روی آنها ببندید، ولی این کار به آن سادگی که فکر می کنید نخواهد بود. طوفانی به پا شده اما این طوفان به نفع شما خواهد بود. در واقع شما می توانید از این شرایط به نفع خودتان استفاده و ایده تان را عملی کنید. سعی کنید امروز برای آنچه که می خواهید، بجنگید و به هیچ چیز و هیچ کس اجازه ندهید که در مقابل شما بایستند. اتفاقی برایتان می افتد که به شدت احساساتی می شوید. بهتر است که احساسات تان را بروز دهید، حتی اگر اشک هایتان سرازیر شد. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد که به خاطر آن می توانید سرتان را بالا بگیرید.

 

 فال متولدین آذر

امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانیتان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظر هایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. نفس عمیقی کشیده و آرامش خود را به دست آورده و عقاید و نظرهایتان را برای وقت دیگری نگه دارید. اگر زندگی را کمی بیشتر جدی بگیرید خواهید دید که چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد. سعی کنید که سر صحبت را با دیگران باز کنید و از تجربه دیگران بهرمند شوید. ایده‌هایی که در سر دارید را خیلی زود با دیگران در میان نگذارید. در عشق ناامید هستید اما اجازه ندهید که در ناامیدی غرق شوید. هر چه مثبت تر فکر کنید، اتفاقات بهتری نیز برایتان خواهد افتاد. اگر مشکلی در زندگی تان بوجود آمده، امروز بهترین زمان برای تصمیم گیری ست بنابراین درنگ نکنید.  در مقابل تنش های موجود در روابط عاطفی‌تان سکوت اختیار نکنید و هر چه زودتر در مورد مشکلات موجود با طرف مقابلتان صحبت کنید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

شما در حال حاضر تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد باز خوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید. این برخورد می تواند در محل کارتان برایتان مشکل ایجاد کند زیرا ممکن است باعث شود رئیستان شما را به عنوان فردی سر خود و از خود راضی بشناسد. بعدا برطرف کردن این سوء تفاهم و توجیه کردن رفتارهای خودتان کار ساده ای نخواهد بود. احساس می کنید خیلی خسته شده اید و خیلی فوری به استراحت نیاز دارید، کمی دیگر تحمل کنید، آخر هفته در راه است. از عشقتان بخواهید یک برنامه آرامش بخش برای این آخر هفته تدارک ببیند. به زودی یک قرار ملاقاتی خواهید داشت که اگر زیرکانه عمل کنید می تواند سود فراوانی برایتان داشته باشد. امروز باید به اطرافیان نشان دهید که توانایی های بالایی دارید. اگر در این کار کوتاهی کنید، از آنچه شایسته اش هستید دور خواهید شد. خبر خوبی در مورد مسایل خانوادگی تان در راه است.

 

 فال متولدین بهمن

امروز تا می توانید شجاعت به خرج دهید. از صحبت کردن با دیگران نترسید. صبح خودتان را در آینه ببینید و به خودتان افتخار کنید. تنها چیزی که بدان نیاز دارید اعتماد به نفس است. پس محکم قدم بردارید تا دیگران هم به توانایی شما ایمان بیاورند. احتمالا به یک سفر کوتاه می روید، فرصت خوبی ست تا به خودتان استراحت دهید. حال و هوای امروزتان متغیر است و هر لحظه فکری در سرتان است و خودتان هم نمی دانید به درستی چه می خواهید، ولی حتی اگر اینطور باشید هم بهتر است بجای مخفی کردن احساستان، آن را به زبان بیاورید. امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید که دور از شما زندگی می کند و دلتان می خواهد با او تماس بگیرید. حتما این کار را بکنید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. مشکلات موجود در روابط عاطفی‌تان این اواخر ذهن شما را به خود درگیر کرده‌اند و تا وقتی به طور جدی و مستقیم به آنها نپردازید دست از آزار دادن شما بر نخواهند داشت.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز در محل کارتان باید کارهایی را انجام دهید که در ابتدا خیلی ساده به نظر می رسیدند، ولی حالا متوجه شده اید که بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کرده اید هستند. از طرفی هیچ کدام از همکارانتان حاضر نیستند در حل این مشکل با شما همکاری کنند و حتی شاید شما را بخاطر مشکلات موجود مورد سرزنش قرار دهند. مشکلی که همیشه ذهن شما را به خود مشغول می کند باز هم به سراغتان آمده و فکرتان را به خود درگیر کرده است. شما تمایلی به حرف زدن راجع به احساستان ندارید و به همین دلیل مواجهه با این مشکل قدیمی برایتان سخت تر خواهد شد. نیازی نیست چیزی بگویید، کافی است به کمبودهای و کوتاهی هایی که کرده اید فکر کنید. این که بدانید به چه چیزی می خواهید برسید، اهمیت زیادی دارد. تنها در این صورت است که می توانید برنامه ریری کنید و زودتر به هدف تا نبرسید. میان یک دو راهی عاطفی گیر کرده اید. نمی دانید که باید طرف چه کسی را بگیرید، شاید بد نیست که کمی دیگر هم به خودتان فرصت دهید تا با اطمینان کامل تصمیم نهایی را بگیرید. دوستی پشت سر شما حرفی زده است که بسیار ناراحت تان کرده. بهترین عکس العمل برای او بی تفاوتی ست. اگر سرتان را در کار خودتان باشد، هیچکس به شما آسیبی نخواهد رساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد