فال روزانه – جمعه 18 بهمن

فال روزانه 18 بهمن : دوست عزیز فالوده ای که 18 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما انسانی اصیل، با استعداد، آگاه، آماده به کمک و دارای تفکری فلسفی هستید. شما بسیار بلندپرواز هستید و برای رسیدن به اهدافتان هر تلاشی که لازم باشد خواهید کرد، اما در این راه باید مواظب باشید که با لجبازی، دمدمی مزاجی و کینه توزی به طور جدی خودداری کنید. امسال مهارت زیادی که در مدیریت منابع مالی خود دارید حسابی به کارتان خواهد آمد و کمک های زیادی به شما خواهد کرد. منافع مالی که در طول سال به دست خواهید آورد خیلی بیشتر از آن چیزی خواهند بود که انتظار داشته اید، اما با توجه به این که مخارجتان نیز به طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهند کرد، نخواهید توانست چیز زیادی پس انداز کنید. این افزایش درآمد به افزایش اعتماد به نفس شما منجر شده و به کمک این نیروی تازه ای که در وجود خود احساس می کنید به دنبال تحقق بخشیدن به رویاهای دیگر خود خواهید رفت. متأهل ها در کنار ثبات مالی از یک فضای خانوادگی آرامش بخش نیز بهره مند خواهند بود گه آنها را در برابر هر مشکلی ضد ضربه خواهد کرد. از قرض گرفتن و قرض دادن تا می توانید پرهیز کنید. تیر، شهریور و آبان مهم ترین ماه های امسال خواهد بود.

 

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز دوست دارید در مورد برنامه هایی که دارید با خانواده و نزدیکان خود صحبت کرده و یا حتی در برنامه ریزی هایتان از آنها کمک بگیرید. اگر تنها زندگی نمی کنید حتما با هم خانه های خود در مورد این موضوع صحبت کنید. این کار علاوه بر این که به شما کمک خواهد کرد تا نقشه ها و برنامه های بهتر و کاملتری داشته باشید، به محکم تر شدن روابطتان نیز کمک کرده و احساس نزدیکی بیشتری بین شما به وجود خواهد آورد. یک نفر از دوستانتان به کمک شما نیاز دارد اما خجالت می کشد موضوع را با شما در میان بگذارد. اگر خودتان متوجه این موضوع شدید منتظر نمانید و برای کمک به او پیش قدم شوید.

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز شما خیلی اجتماعی هستید و دوست دارید در مهمانی ها و مراسم های مختلف شرکت کرده و یا در جمع های دوستانه حضور پیدا کنید یا در هر فعالیت گروهی دیگری که برایتان امکان پذیر باشد شرکت کنید. تمام روابط مختلفی که دارید به خوبی پیش خواهند رفت و همه چیز برایتان رضایت بخش خواهد بود. همچنین این احتمال برایتان وجود دارد که با افراد جدیدی آشنا شوید که نقاط مشترک زیادی با شما دارند و می توانند تأثیرات مثبتی روی زندگی شما داشته باشند. خوشبختانه اهداف مختلف شما دارند به خوبی پیش می روند و در زمینه مسائل حرفه ای، اقتصادی و روابط عاطفی موفقیت های قابل توجهی به دست خواهید آورد.

 

 فال امروز متولدین خرداد

اگر چیزی دارد آزارتان می دهد بهتر است در مورد آن با مادرتان و یا یک نفر دیگر که از خودتان بزرگتر است و به اندازه ی کافی با او احساس راحتی می کنید، حرف بزنید. ما همیشه و در هر مرحله ای از زندگیمان هم که قرار داشته باشیم به یک حامی و هدایت کننده نیاز داریم که به ما این احساس را بدهد که یک نفر هست که حواسش به ماست و در صورت نیاز در کنارمان خواهد بود و خوب چه کسی بهتر از مادر خودمان؟! البته این را هم فراموش نکنید که سپاس گزاری خود را نسبت به این شخص نشان دهید. امروز کمی بیشتر جلوی آینه وقت گذرانده و به ظاهر خودتان برسید، این کار هم حالتان را بهتر کرده و هم در روابط اجتماعیتان تأثیرگذار خواهد بود.

 فال روزانه متولدین تیر

امروز حتما به هر ترتیبی که شده است زمانی را برای خودتان کنار بگذارید و به نیازهای روحی و عاطفی خود رسیدگی کنید. به اندازه ی کافی برای تنهایی و خلوت خود وقت گذاشته و بقیه زمانتان را در کنار شخصی که دوست دارید بگذرانید. اگر احساس می کنید که او نسبت به نیازهای شما بی تفاوت است به جای این که چهره در هم بکشید بهتر است در مورد این موضوعبا او صحبت کنید. مطمئن باشید خود او هم از شنیده هایش تعجب خواهد کرد و باور نمی کند که ناخواسته شما را تا این حد از خود ناراحت کرده باشد. پیش از رفتن به رختخواب برای فردایتان یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید چون روز پرکاری در پیش خواهید داشت.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز برای شما روز بسیار خوبی برای خلق یک اثر هنری خواهد بود. شما به طور ذاتی شخصی هنرمند هستید که گاهی این استعدادهای خود را نادیده گرفته و حتی فراموش می کنید. لذتی که شما از خلق هنر می برید غیر قابل وصف است و طی زمانی که مشغول انجام این کار هستید میزان زیادی از فشار و استرسی که این اواخر به شما وارد شده است را فراموش خواهید کرد. فکر نکنید حتما باید یک شاهکار خلق کنید، یک غذای خوشمزه با تزئینی زیبا هم یک اثر هنری محسوب می شود! اگر با کسی برای انجام کاری قراری گذاشته اید تمام سعی خود را بکنید تا به موقع سر این قرار حاضر شوید؛ در غیر این صورت طرف مقابلتان فکر خواهد کرد که برای او ارزش قائل نیستید.

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز حتما کمی وقت صرف کرده و برای یکی از دوستان و یا عزیزانی که دور از شما زندگی می کند یک هدیه، نامه و یا حداقل یک پیام محبت آمیز بفرستید. این کار برای شما هزینه ی چندانی به همراه نخواهد داشت، اما هم خودتان از انجام آن لذت برده و هم طرف مقابلتان را بسیار خوشحال خواهید کرد، مخصوصا اگر شخص دریافت کننده انتظار چنین کاری را از طرف شما نداشته باشد. در محل کارتان سعی کنید با دقتی بیشتر از همیشه کارهایتان را انجام دهید، چون چشم های مقامات مافوقتان به شما دوخته شده اند و با دیدن تلاشتان ممکن است برنامه هایی برای ترفیع رتبه و یا افزایش حقوقتان برای شما در نظر بگیرند.

 فال روزانه  متولدین مهر

امروز روز بسیار خوبی برای عملی کردن ایده های خلاقانه ای که در سر دارید خواهد بود. اگر دوست دارید یک کار هنری انجام دهید هم امروز می تواند فرصت خوبی برای انجام این کار باشد. اگر متأهل و دارای فرزند هستید سعی کنید بچه هایتان را نیز در انجام این فعالیت با خود شریک کنید. شاید با دخالت های آنها نتیجه به آن خوبی که انتظار داشته اید نشود، اما گذشته از کمکی که به پرورش خلاقیت آنها کرده اید، زمانی را هم به فرزندان خود اختصاص داده و به آنها ثابت کرده اید که برایتان مهم هستند. اگر دوستی که از او ناراحت هستید با شما تماس گرفت کدورت ها را کنار گذاشته و با او به خوبی رفتار کنید. شما که نمی خواهید این دوستی را نابود کنید؟!

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز صبح شاید کمی کسل و بی حوصله باشید و احساس تنهایی کنید، اما اگر روزتان را با یک موسیقی شاد و پرانرژی آغاز کنید به یکباره خواهید دید که باتری هایتان شارژ شده اند و آماده اید تا روزتان را با انرژی تمام آغاز کنید. موسیقی به شما اجازه می دهد که با دنیای درون خود ارتباط برقرار کنید و به همین دلیل هم گاهی حتی از ساعت ها مکالمه و مشاوره اثرگذارتر است. امروز با عشقتان قرار دارید و چه در ابتدای این رابطه باشید و چه مدت ها از شروع عشقتان گذشته باشد قصد دارید طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید. سعی کنید حسابی به خودتان برسید و با یک لباس شیک و عطری جدید و بسیار خوشبو و حتی اگر برایتان ممکن است یک مدل موی جدید سر این قرار بروید.

 

 فال متولدین آذر

امروز روز بسیار خوبی برای خرید کردن خواهد بود. شما توانایی فوق العاده ای در انتخاب بهترین اجناس با کمترین قیمت ممکن در اختیار دارید و به نفعتان است که اگر چیزی لازم دارید همین امروز برای خریدن آن اقدام کنید. قبل از خرید رفتن نگاهی به تبلیغات مختلف انداخته و ببینید کدام مغازه ها و مراکز خرید روی اجناس خود تخفیف زده اند. فقط مواظب باشید چیزهایی که واقعا لازم ندارید را نخرید و فقط روی لیست خریدتان تمرکز کنید و بودجه ای که در اختیار دارید را در نظر داشته باشید. در پایان کارهایتان بد نیست با یکی از دوستان نزدیک و یا نامزدتان به یک کافه و یا رستوران نه چندان گران قیمت رفته و با هم در مورد کارهای امروزتان صحبت کنید.

 فال روز متولدین دی

امروز به احتمال زیاد سرتان حسابی شلوغ خواهد بود و حتی اگر کار چندانی برای انجام دادن نداشته باشید هم خودتان یک لیست بلندبالا برای خودتان تهیه خواهید کرد. خوشبختانه شما امروز انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید و این انرژی به شما انگیزه می دهد تا خودتان به دنبال انجام کارهایی بروید که تا همین دیروز از آنها فراری بوده و انجام دادن آنها را پشت گوش می انداخته اید. بهتر است تمام روزتان را به کار کردن نگذرانید و وقتی را هم به تفریح و استراحت اختصاص بدهید، در غیر این صورت فردا تمام روز خسته و بی حوصله خواهید بود.

 

 فال متولدین بهمن

چرا امروز به خودتان کمی استراحت نمی دهید؟! شمااین هفته آنقدر کار کرده اید که حالا بتوانید با خیال راحت به خودتان اجازه بدهید که تعطیلات آخر هفته تان را از همین امروز شروع کنید! همه ی ما نیاز داریم که هر از گاهی به خودمان مرخصی بدهیم و روزمان را همان طوری که خودمان دلمان می خواهد بگذرانیم. اگر کارهایی دارید که واقعا نمی توانید آنها را به روز دیگری موکول کنید ساعات آغازین روز را به آنها اختصاص داده و بقیه روزتان را به تفریح و استراحت بگذرانید. با همسر یا نامزدتان یک شام رمانتیک دو نفره بخورید و در سرمای زمستان دست در دست هم کمی قدم بزنید. این کارها حالتان را به طور فوق العاده ای بهتر خواهند کرد.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز یک نفر بی آن که اصلا انتظارش را داشته باشید به دیدن شما خواهد آمد و به احتمال زیاد هم به این دلیل به دیدارتان می آید که به حمایت و احساس آرامشی که از جانب شما دریافت می کند به شدت نیاز دارد. حتی اگر لیست کارهایی که امروز باید انجام دهید خیلی طولانی است و یا اگر قصد داشته اید امروز را فقط به خودتان اختصاص داده و استراحت کنید، این شخص را از خود نرانید. خیالتان راحت باشد، بعد از صحبت با این شخص برای رسیدگی به کارهایی که قصد داشته اید انجام دهید هم به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت. با رویی باز این شخص را پذیرفته و مطمئن باشید که این خوبیتان بی جواب نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد