فال راجت نیر – 28 دی

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شاید اینطور نشان دهید که دارید به دیگران کمک می کنید، ولی اگر با خودتان صادق باشید می بینید که در واقع بیش از حس نوع دوستی به فکر منافع شخصیتان هستید. ولی خودتان را زیاد با این فکر ها آزار ندهید، فعلا مهمتر از هر چیز دیگری این است که با دیگران مهربان باشید و به آنها کمک کنید. حتی اگر خودتان نپذیرید هم داشتن یک برنامه حساب شده به شما کمک خواهد کرد در رسیدن به اهدافتان موفقیت بیشتری داشته باشید. امروز به طور غیر منتظره ای درک بهتری از احساسات، نگرش ها و انگیزه های شریک زندگی خود پیدا خواهید کرد و این کار باعث محکم تر شدن رابطه عاطفی شما خواهد شد.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز شما نگرشی بسیار خوش بینانه به اتفاقات اطرافتان دارید و این موضوع شاید با دیدگاه بعضی از اطرافیانتان جور در نیاید و باعث شود بین شما و آنها کمی بحث ایجاد شود، روز زیبایتان را با این حرف ها خراب نکنید و سعی کنید تا جای ممکن با دیگران سازش کنید. نیازی نیست هیچ کس دیدگاه آن یکی را تغییر دهد، بگذارید هرکسی عقاید خودش را داشته باشد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد، اصلا نگران نباشید. در تعطیلات طولانی مدتی که دارید فعالیت های فیزیکی و ورزشی را نیز حتما در برنامه خود قرار دهید.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تمایل ذاتی شما به رفتارهای غیرمنتظره و انجام کارها به صورت بی مقدمه باعث می شود که دوست نداشته باشید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. وقتی هر طوری که خودتان می خواهید کارها را انجام می دهید و از کاری به کار دیگر می پرید خیلی راحتتر هستید. متاسفانه این رفتار شما باعث می شود که امروز نتوانید کار چندانی به انجام برسانید. البته این موضوع اهمیت چندانی ندارد، نیازی نیست که امروز کار زیادی انجام دهید، کافی است از یک روزخوب و زیبا در کنار خانواده تان لذت برده و اگر خیلی دلتان می خواهد بدون برنامه عمل کنید بی خبر به دیدن دوستان خوب و قدیمیتان بروید و شادی خودتان را از آغاز فصل بهار با آنها شریک شوید.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : این که در پیدا کردن بهترین راه ممکن برای رسیدن به آینده ای بهتر دچار مشکل شوید کاملا قابل درک است. اولین قدم برای این کار این است که رویای زندگی مورد علاقه تان را در سر بپرورانید و ببینید چه انتظاراتی از زندگیتان دارید. البته این تنها اولین قدم است و نباید در این مرحله گیر کنید و فقط به رویاپردازی مشغول باشید. از واقعیت ها فرار نکنید و ببینید برای رسیدن به خواسته هایتان چه باید بکنید و دست به کار شوید. شما در حال حاضر آمادگی لازم برای نزدیکی بیشتر در رابطه عاطفیتان را دارید، ولی اگر طرف مقابلتان بخواهد خودش را ناگهان بیش از اندازه به شما نزدیک کند تمایل شدیدی به فرار کردن از او پیدا خواهید کرد. اشتباه نکنید و عشق را از خود نرانید!

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز باید تصمیمتان را در مورد این که یک نفر را از برنامه هایتان حذف کنید بگیرید. شما از روی عمد نمی خواهید رفتاری غیر دوستانه داشته باشید، مسئله فقط این است که به کمی زمان برای خودتان و کارهایتان نیاز دارید و نمی توانید وقتتان را صرف دیگران کنید. با این حال مواظب باشید که رفتارتان طوری نباشد که دیگران را ناراحت کند و باعث شود فکر کنند خصومتی با آنها دارید. اگر رابطه عاطفیتان دچار چالش شده است در رابطه با واقعیت های رابطه تان منطقی برخورد کنید تا بتوانید تصمیماتی عاقلانه در مورد این که چه باید بکنید بگیرید و هر چه سریعتر مشکلتان را حل کنید و همراه با هم نهایت لذت را از تعطیلاتتان ببرید.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:57 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حالا دیگر وقت آن رسیده است که نقشه هایتان را نهایی کرده و دست به کار شوید. رویای پیش گرفتن راه جدیدی را در سرتان می پرورانید، فقط باید مواظب باشید که ایده هایتان را به اندازه کافی مورد پردازش قرار دهید و تا ایده هایتان به پختگی کافی نرسیده اند از آنها حرفی نزنید. امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید شد بیخیال برنامه هایی شوید که برای روزتان داشته اید، زیرا مسئولیت های خانوادگیتان به توجه ویژه شما نیاز دارند و وقت زیادی از شما خواهند گرفت. با این حال باید حواستان باشد که در هر کاری اعتدال را رعایت کنید. امروز تا می توانید به خودتان و ظاهر و لباس هایتان رسیدگی کنید و هزار بار به خودتان بگویید که زیبا هستید.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما وارد مرحله جدیدی از زندگیتان شده اید و اگر از ذهن خلاق خودتان کمک بگیرید می توانید پیشرفت های قابل توجهی داشته باشید. البته تنها به کار گرفتن ذهنتان کافی نیست و باید برای عملی کردن نقشه هایتان تلاش کنید. متاسفانه از کوره در رفتن امروزتان ممکن است باعث شود ناخواسته کسی که دوست دارید را از دست خودتان ناراحت کنید. سعی کنید حرف هایتان را با آرامش، احترام و مهربانی بیان کنید تا مجبور نباشید بعدا به خاطر رفتارتان عذرخواهی کنید. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. چه دلتان بخواهد و چه نخواهد باید با تغییرات روبرو شوید.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خودتان را از دیگران فقط به خاطر این که فکر می کنید همه چیز بین شما مشترک نیست جدا نکنید. احساسات خود را از دیگران مخفی نکنید، فاصله گرفتن از دیگران نتایج مطلوبی برای شما به همراه نخواهد داشت. سعی کنید از همین امروز برای تقویت روابط اجتماعیتان تلاش بیشتری داشته باشید و به دیدار کسانی بروید که حس می کنید از شما دلخور و ناراحت هستند، مطمئن باشید هم شما و هم آنها خوشحال خواهند شد. شما آدم ایده آل گرایی هستید و در حال حاضر به جزئیات اهمیت بسیار زیادی می دهید و نمی خواهید هیچ کاری را نیمه کاره رها کنید. این خیلی کار خوبی است، ولی اجازه ندهید وسواس بیش از اندازه سرعت عملتان را کاهش دهد.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شانس وقتی که در خانه آدم را زد تا ابد پشت در منتظر نمی ماند و اگر در را به رویش باز نکنید شما را ترک خواهد کرد. حالا که همراه با فرا رسیدن سال جدید شانس به شما روی آورده است قدر آن را بدانید و از فرصت هایی که برایتان فراهم می شوند استفاده کنید. اجازه دهید دیگران کارهایی را که برای آنها انجام داده اید جبران کنند. حتی اگر خودتان فکر کنید که آنها حاضر نخواهند شد به خاطر شما قدمی بردارند، کمی ریسک کردن به نفعتان تمام خواهد شد. گاهی بیش از آن که به خودتان اهمیت دهید دیگران را غرق در توجه می کنید و این به نفع هیچ کس نخواهد بود. اگر زمان بیشتری برای خودتان و رسیدگی به نیازهایتان بگذارید متوجه خواهید شد که بیشتر می توانید هوای دیگران را نیز داشته باشید.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : متاسفانه امروز آنقدر برنامه تان شلوغ و فشرده است که جایی برای انجام کارهایی که خودتان دلتان می خواهد باقی نخواهد ماند. اشکالی ندارد! گاهی لازم است برای خوشحال کردن دیگران کمی مسیرتان را تغییر دهید، امروز از آن روزهایی است که بهتر است تنها به فکر خودتان نباشید. در غیر این صورت دیگران را از خودتان ناراحت خواهید کرد و این مسئله در نهایت به ناراحتی شما و لذت نبردن از کاری که می خواهید انجام دهید منجر خواهد شد. وقتی برای غر زدن ندارید، بعدا نیز برای رسیدگی به علایقتان وقت خواهید داشت. سعی کنید از همراهی با دیگران نهایت لذت را ببرید و روزهای طولانی تعطیلات را برای کارهایی که دوست دارید بگذارید.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : فکر نکنید که دوستانتان شما را کنار گذاشته اند، شما اطلاعات کافی را در دست ندارید، پس زود قضاوت نکنید. درواقع شما در حال حاضر آنقدر حساس شده اید که بی هیچ دلیلی از کاه کوه می سازید و برداشت های اشتباهی از حرف ها و رفتارهای دیگران دارید. کاری نکنید که باعث شود راهی برای برگشت نداشته باشید، بدون سرزنش کردن دیگران افکارتان را با آنها در میان بگذارید. این چند وقت همه سرشان حسابی شلوغ بوده و ممکن است وقت نکرده باشند سراغی از شما بگیرند. از امروز دوباره می توانید از فرصتی که تعطیلات در اختیارتان قرار داده است استفاده کنید و با دوستان و عزیزانتان حسابی خوش بگذرانید.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:50 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما امروز از لحاظ احساسی هر لحظه حالی دارید و حالاتتان خیلی سریع عوض می شوند. خودتان را برای این وضعیت سرزنش نکنید، هیچ اشکالی ندارد اگر هر از گاهی این گونه باشید و این حالت خیلی زود برطرف خواهد شد. سعی کنید تا جای ممکن با هیچ کس درگیر نشوید تا بعد از ظهر که این حالتتان برطرف شود. اگر با رفتارتان عشقتان را از خودتان ناراحت کردید حل کردن این مشکل را برای وقت دیگری نگذارید، این موضوع را در نظر داشته باشید که مسائل عاطفی به هیچ عنوان کوچک و بی اهمیت نیستند و به توجه فوری شما نیاز دارند. شما دارید به یکی از اهداف بزرگ خود نزدیک می شوید فقط باید مواظب باشید که با موانع کوچک موجود دلسرد نشوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد