فال راجت نیر – 25 دی

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 


♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 71 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای یمانی (Sirius)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:13 صبح ، 22:48 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اعتراف کردن به کمبودها و ضعف هایی که دارید در حال حاضر برای شما بسیار راحت است. با وجود آن که نرسیدن به ایده آل های بالایی که دارید می تواند اثراتی منفی روی روحیه شما داشته باشد، ولی نباید خودتان را بیش از اندازه سخت گیرانه مورد قضاوت قرار دهید. این را یادتان باشد که شرایط موجود در اثر اشتباه و یا کم کاری شما به وجود نیامده اند و دلیلی ندارد که خودتان را سرزنش کنید. خانواده و دوستانتان دارند شما را مورد تشویف و حمایت قرار می دهند و این مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده است. حالا که تردیدهایتان را کنار گذاشته اید از اطمینانی که نسبت به خودتان دارید برای رسیدن به خواسته هایتان نهایت استفاده را ببرید.

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : اَگَست (Canopus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که آنقدر خوش شانس هستید که حامیانی داشته باشید که با بازخوردی مثبت شما را مورد حمایت و تشویق قرار می دهند، باز هم ممکن است به درستی برخی از تصمیم ها و کارهایی که به تازگی انجام داده اید شک کنید. خوشبختانه با این حال هم حتی در مقابل سختی هایی که برایتان پیش می آیند، خنده از لب هایتان محو نخواهد شد. کنار گذاشتن برنامه ها و نقشه هایی که دارید در این مقطع زمانی اصلا کار عاقلانه ای نیست. موانعی که بین شما و رسیدن به خواسته هایتان قرار گرفته بودند بالاخره دارند کنار می روند. شاید همین امروز تغییرات را در زندگی روزمره تان نبینید ولی خیالتان راحت باشد، اوضاع رو به بهبود است.

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 72 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا شلیاق (Vega)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:58 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است برای خودتان تصویری بسیار زیبا از آینده تان ترسیم کنید که هرچند خیلی دلپذیر است اگر خوب به آن نگاه کنید خواهید دید که واقع گرایانه نیست. شرایط موجود ایجاب می کنند که تغییراتی اساسی در برنامه هایتان برای آینده ایجاد کنید. شاید به این نتیجه برسید که فرصت خوبی که داشته اید را از دست داده اید، ولی دارید اشتباه می کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و موفقیت چیزی نیست که یک شبه به دست بیاید. مسیر پیشرفت در زندگیتان از کنار افکار و ایده های منطقی و عمل گرایانه می گذرد. انجام دادن وظایف و کارهای روزمره تان در حال حاضر بهترین کاری است که از دستتان بر می آید.

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفای ارابه‌ ران (Capella)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:18 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : سعی نکنید امروز کارهای انقلابی انجام دهید و تا جای ممکن خودتان را به حفظ شرایط فعلی محدود کنید. بر خلاف آن چه خودتان فکر می کنید اگر محدودیت هایی که شرایط موجود برایتان به وجود آورده اند را بپذیرید احساس آزادی بیشتری خواهید کرد. به جای این که سعی کنید تمام موانع و محدودیت های موجود را از میان بردارید در محدوده امنی که دارید باقی بمانید. حتی اگر باید با چالش دشواری مواجه شوید اعتماد به نفستان را حفظ کرده و به دیگران نشان دهید که تحت فشار هم می توانید عملکردی خوب داشته باشید. حس می کنید بین شما و کسی که دوست دارید فاصله افتاده است، ولی حوصله این که بخواهید برای حل این مشکل کاری کنید را هم ندارید، اشنباه نکنید! همین حالا دست به کار شوید!

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : ظُلمان (Centauri)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:12 صبح ، 23:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز اگر کسی جلوی پیشرفتتان را بگیرد عکس العملی که از روی احساستان نشان می دهید می تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد، ولی خودتان هم نمی توانید دلیل این واکنش غیر منطقی و احساساتی خود را درک کنید. سعی کنید هیچ قضاوتی در مورد دیگران و وضعیت موجود نکنید، تا چند روز دیگر به طور کامل متوجه اتفاقات امروز و دلایل آنها خواهید شد. بالاخره شرایط دارد به سوی بهبود پیش می رود و حتی مشکلاتی که در سر راهتان قرار می گیرند را هم می توانید به فرصت تبدیل کنید. این وضعیت به ویژه می تواند رابطه عاطفیتان را نیز تحت تاثیر قرار دهد و مشکلات موجود در رابطه تان بالاخره رو به حل شدن خواهند رفت.

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : نگهبان شمال (Arcturus)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:57 صبح ، 22:16 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که خودتان ممکن است فکر کنید که همه چیز روبراه خواهد شد و همانطوری که خودتان می خواهید پیش خواهد رفت، ناگهان متوجه خواهید شد که شرایط فعلی در هماهنگی با اهداف دراز مدت شما نیستند. با این حال می خواهید با تلاش و پافشاری راهتان را به سوی مقصدتان باز کنید و موانع را از سر راه بردارید. متاسفانه این استراتژی امروز در مورد شما نتیجه بخش نخواهد بود. به جای این کار منابعی که در دست دارید را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهید تا هم از لحاظ اقتصادی و هم عاطفی پیشرفت کنید. فقط حواستان باشد قربانی مثبت نگری بیش از اندازه خودتان نشوید، به ویژه وقتی پای پول در میان باشد.

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با این که به طور کلی آدم منفی نگری نیستید، امروز حتی اگر کارهای مهم و ضروریتان طبق برنامه پیش بروند و تنها مشکلاتی کوچک و جزئی در کارهایتان داشته باشید با دیدی منفی به این مسئله خواهید نگریست. حتی اگر موفقیت دور از دسترس به نظرتان رسید هم اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید. همین مشکلات کوچکی که به چشمتان مانع شما هستند در واقع زمینه ساز پیشرفت شما در آینده می توانند باشند. اگر خوب فکر کنید می بینید که دلایل زیادی برای داشتن نگاهی مثبت به وضعیت فعلیتان دارید. سعی کنید تا جای ممکن سر به سر دیگران نگذارید، حتی اگر این کارتان به نیت کمک کردن به آنها باشد ممکن است با عکس العمل منفی آنها مواجه شوید.

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی ( Canis Minoris )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به نظرتان می رسد که تمام ساعات روز هم برای انجام دادن این همه کاری که در برنامه امروزتان دارید کافی نخواهند بود. شاید کمبود های موجود مشکلاتتان را پیچیده تر کرده باشند، ولی مشکل اصلی شما در حال حاضر کمبود اعتماد به نفس است. هر چیزی هم که باعث نگرانیتان شد احساس یأس و نا امیدی نکنید. سختی های موجود نشان دهنده شکست نیستند. اکنون فرصتی فوق العاده است تا با یکجا جمع کردن همه توانتان و نشان دادن بهترین عملکرد ممکن، اراده و پشتکار خودتان را ثابت کنید. به وضعیت روحیتان نیز رسیدگی کرده و هر کاری که برای رسیدن به آرامش روحیتان از دستتان برمی آید برای خودتان انجام دهید.

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه ( Betelgeuse )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به نظر می رسد نیروهای پنهانی امروز از شما حمایت می کنند و شما فکر می کنید که شاید امروز روز شانستان باشد، ولی واقعا انگار فرشته های نگهبان شما امروز با تمام وجود دارند از شما حفاظت می کنند و شما را به سوی راه درست پیش می برند. هرچند ذهن منطقی شما احتمال کمک های فرا طبیعی را نمی پذیرد، ولی می توانید به حس درونیتان برای نجات خودتان از یک وضعیت دشوار حساب کنید. نگران چیزهایی که ممکن است طبق خواسته هایتان پیش نروند نباشید و فقط روی هدف خودتان تمرکز کنید. در رابطه عاطفی از طرف مقابلتان انتظارات بیش از حد نداشته باشید. هر چقدر کمتر فشار وارد کنید هم او و هم خودتان راحتتر خواهید بود و روابطتان خیلی بهتر پیش خواهند رفت.

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر ( Achernar )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تمایل ذاتی شما به عمل کردن بر اساس عقل و منطق به شما کمک خواهد کرد که روی اولویت های اصلیتان تمرکز کنید. حتی اگر مسائل موجود در روابط اجتماعیتان به آن سرعتی که انتظارش را دارید حل نشوند، شما باز هم می توانید با تصمیم های هوشمندانه راه را برای پیشرفت خودتان و بهبود شرایط موجود هموار کنید. تصمیمتان را در رابطه با این که چه می خواهید بکنید گرفته و هر اتفاقی هم که افتاد هدفتان را از نظر دور نکنید. شاید این طور به نظرتان برسد که چیزی را که برایان بسیار ارزشمند است از دست داده اید، ولی باور کنید یا نکنید در نهایت همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. فرصت های تازه ای برایتان ایجاد شده اند، ولی نباید برای دیدن نتیجه آنها عجله کنید.

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس ( Agena )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 23:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : وجود آن که ممکن است از جهت کلی پیشرفت کارها و مسیر زندگیتان راضی باشید، به دلیل برخی مسائل ممکن است نتوانسته باشید به بعضی از اهدافتان برسید. شما می دانید که چه می خواهید بکنید ولی در حال حاضر توانایی پرداخت بهای لازم برای آن را ندارید. یکی از افرادی که به شما نزدیک هستند ممکن است با رفتارهای حساب نشده خودش استرس و فشاری که روی شما هست را بیشتر کند. سعی کنید زیاد نسبت به این موضوع واکنش نشان ندهید. اگر کسی از دوستانتان به کمک شما نیاز داشت به سوی او بشتابید و مطمئن باشید که در زمان نیاز او نیز با کمال میل به کمک شما خواهد شتافت.

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 70 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب ( Aquilae )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:50 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که در حال حاضر مسائل شغلیتان برای شما اهمیت ویژه ای دارند و فکرتان بیشتر درگیر آنها است، این روزها رفتار فعلی شما در خانه می تواند اثراتی جدی روی هفته های آینده شما داشته باشد. اهداف اصلیتان را در نظر داشته باشید، اگر بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید، شرایط ممکن است شما را وادار کنند برخی از هدف هایتان را رها کنید. پیش از آن که خیلی دیر شود با واقع بینی به شرایط نگاه کرده و تغییرات لازم را در برنامه هایتان ایجاد کنید. این نکته را همواره در نظر داشته باشید که تلاش هایی که الان می کنید اثراتی پایدار روی وضعیت زندگی شما خواهند داشت، پس به جای یک جا نشستن و در انتظار معجزه ماندن به سوی آینده تان حرکت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد