طالع رنگی رنگی – 6 تا 12 خرداد

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

 

 

فروردین : اوه… امیدوارم متوجه شده باشی که زمان داره سریعتر از قبل میگذره و تا چشم به هم بزنی موعد یک کار بزرگ رسیده بدون اینکه به اندازه کافی آماده شده باشی . گذر از ماه خرداد به تیر کمی سخت خواهد بود . شرایطت عوض می شه یا تغییر دیگه ای در راهه که بهتره در مقابلش مقاومت نکنی و به عنوان یک مورد جدید باهاش هماهنگ بشی و کنار بیای ، از شنبه توان ارتباطی خوبی داری پس حتما اگر حرفی نگفته مونده در همین دوران مطرحش کن و برای تقویت روحیه کاری بکن که از خودت راضی بشی و بعد یک شاخه گل برای خودت بخر و توی اتاق یا جای شخصی ای بذارش .

 

اردیبهشت : نگاهی که به جهان داری دستخوش تغییر شده . اگر دنیا و اطراف عوض می شه باید قبول کنیم که ما هم عوض می شیم و برعکس . در صورتی که چیزی که می خوای هنوز موجودیت پیدا نکرده باید اونو توی ذهنت تقویت کنی . شب ها چند دقیقه قبل از خواب به زندگی رویایی ات فکر کن . سیاره مشتری در خونه اول طالعت حضور پیدا کرده و تفکر این تخیلات رو بارور خواهد کرد . در صورتی که به بازی ای دعوت شدی یا کاری جدی رو کنار گذاشتی تا سراغ یک کار فان و خوشحال کننده بری ، تصمیم درستی بوده ، بعد از این همه خبرهایی که قلبت رو جریحه دار کرده کمی تفریح لازمه شادی متولد اردیبهشت است . از استراحت به نفع کار نزن . یک تغییر عاطفی در راهه ، شاید گذر کردن از معبری سخت در گذشته و بالاخره تسویه حساب کردن با کسی و قدم گذاشتن در راه آینده باشه . هفته پیش رو مثبت است به شرطی که ناراحتی های گذشته رو توش خیلی وارد نکنی . راز شادی متولد اردیبهشت خودش و نگاهش به دنیا است . مثبت نگهش دار تا همه چیز مثبت بمونه .

 

 

خـرداد : یک مشکل با چیزی یا کسی که نقش پر رنگی تو زندگی ات داره بروز خواهد کرد ، خیلی هم ناگهانی . این اتفاق ممکنه به سادگی فراموش شدن کیف پول در خونه و یک روز دردسر کشیدن باشه تا یک سوء تفاهم با پارتنرت . بدون که بدترین اتفاق ناشی از مخفی کردن یک چیز ، دیده شدن ماجرا نیست بلکه استرسی است که این مخفی کاری در زندگی به وجود می یاره ، بدون چی می خوای و خودت رو وقفش کن . اگر تنها هستی و دنبال عشق می گردی این هفته شاید هفته خوبی باشه برای یک حرکت جدی و حتى عجيب حتی به چیزی مثل خواستن از دوستان برای معرفی یک نفر ، تو براش اقدام کن ، نتیجه اش کاملا برات مثبت میشه . با بودن سیاره ساترن در خونه هشتم طالعت هفته خوبی هست برای مشخص شدن مرزها . اگر لازمه کسی مرزش رو بدونه در این هفته با رفتارت بهش تذکر بده .

 

 

تـیـر : این هفته حاوی اتفاقات و جاهای جدیدی است که سبب می شن نتونی به درستی روی پروژه ای که داشت درست پیش می رفت تمرکز کنی اگر ممکنه چیزهای دیگه رو کند و آروم کن تا یک کار مهم رو تموم کنی . یکی از اعضای خانواده یا دوستای خیلی نزدیک منتظر پیشنهادی از طرف تو هستن ، پس بهتره سریعا چیزی که در دلت هست رو بگی ۔ اگر مجرد هستی و دنبال دیدن کسی هستی رمانس و عشق کاملا در افق این هفته دیده میشه ، بخصوص در آخر هفته و اوایل هفته دیگه از اینترنت و شبکه و چت و این چیزها غافل نشو چون اتفاقات هیجان انگیزی ممکنه توشون بیفته .

 

 

مـرداد: اگر دقیق نگاه کنی آینده قابل دیدن است یعنی توی مسیری هستی که کم کم مشخص شده که به کجا خواهی رسید . این در آینده خوبه به شرطی که کمی تلاش بیشتر براش داشته باشی . در این هفته متولد مرداد کار آن چنان مهمی نداره . نه خبر خاصی که توجهت رو بیش از حد به خودش جلب کنه میشه و نه شلوغی و بی برنامگی داریم ، حداقل آسمون طالعت که خلوته و اینو داره به ما میگه . در این هفته تنها سیاره فعال در طالعت سیاره مرکوری است که معمولا از پایداری حرف میزنه . اگر چیزی خوب پیش نرفته ازش ناامید نشو و ادامه اش بده و اگر رابطه ای به اندازه کافی شروع نشده نا امید نباش و بدون اینکه بخوای فشار زیادی بیاری چند بار دیگه طرف رو ببین ، خوشبختانه سکتور گفتگو درست بالای سرت است و اگر در مورد چیزی با کسی – بخصوص عشق – حرف بزنی حتما نتیجه جالبی گرفته میشه . دوشنبه پیام بده که لازمه حرف بزنی و سه شنبه یا چهارشنبه صحبت هات رو بکن ، اینجوری حرفت پذیرفته میشه ، حتی اگه موضوع کاری باشه و در مورد افزایش حقوق .

 

 

شهریور : این هفته از هر جور هیجان عاطفی دوری کن . هیجان های احساسی به نفعت تموم نخواهد شد پس بهتره حتی اگر شده ازشون فرار کنی این کار رو بکنی . از همین امروز البته منظور بیشتر روز یکشنبه است ، ماه در خونه تو ظاهر میشه و به صرفه نیست حرفی که توی دلت هست رو به کسی بگی . به جای اینکه از طریق حرف سعی کنی استرس هات رو آشکار کنی روشهای عملی ای رو کشف کن برای تخلیه کردنشون ، مثل رفتن به کوه یا کمی ورزش ، کسی که دوستت داره بهت کمک خواهد کرد بر یک مشکل فایق بشی . اگر روز سه شنبه و چهارشنبه به حرف کسی که دوستش داری گوش بدی وضعیت شاد تری به وجود خواهد اومد . متولد شهریور این هفته ممکنه خبری در رابطه با یک جشن بشنوه ، شاید تولد دوستی باشه یا عروسی ، اگه این اتفاق بیفته یکم از ریتم فعلیت دور میشی و توی راه این مراسم فعالیت می کنی و متمرکز میشی .

 

 

 

مـهـر : برای یک سری از متولدای مهر یک نفر تلاش می کنه عامدانه و بدجنسانه ناراحت تون کنه ، معلومه که ناراحت هم می شی ولی دقت کن که اینکارش از روی حسادت است و لازم نیست بیشتر از حدی که ناراحت شده ای و چاره ای نداره بهش فکر کنی . کار بد یک آدم رو لازم نیست با معنا برداشت کنی . صحبتی با یک نفر توی این هفته می تونه باعث بشه چیزی رو متوجه بشی که تا الان بهش دقت نکرده بودی . اگر دنبال فضاهای رمانتیک هستی دوشنبه اتفاق خوبی می تونه بیافته و اگر به دانشگاه یا مدرسه یا چنین جایی میری خرداد ماه برای شخص تو به شکلی متفاوت فرصت های جدید ایجاد خواهد کرد . چشم هات رو باز کن و به یک آدم که تا به حال ندیدیش توجه خاص نشون بده چون توجه خاصی بهت داره

 

 

آبـان : تخیلات خوب هستن راه رو نشون میدن و حتی آینده رو در مغز آدم ترسیم می کنن ولی این هفته خیال بافی به نفع متولد آبان نیست . چیزی مثل یک کسالت یا بی حوصلگی و استپ شدنت باعث کندی کارها می شه ولی ازش نترس ، اگر با لبخند با دردسر مواجه بشی دردسر هم لبخند می زنه و از سر راهت کنار میره . کمی محاسبه برای چیزی لازمه ، ظاهرا سبک و سنگین کردن شرایط ، پیش شرط انجام کاری است که جلوی روت قرار گرفته اگر موضوع مالی بود و می خواست به پول ختم بشه اگه لازم شد قرض بگیر ، حتی از دوست قدیمی . در عشق خیلی فکر نکن چون فکر کردن یعنی رسیدن به نقاط تاریک ، به جاش روی نقاط روشن تمرکز کن و ببین بعد از مدتی نقاط تاریک هنوز باقی هستن یا نه . اگر مجرد هستی و دنبال دیدن کسی هستی آدم مهمی سر راهت قرار می گیره . منظورم مهم از نظر شخصیت اجتماعی است شاید رییس جایی یا حتی همکار یا همکلاسی سابق که الان برای خودش پیشرفت کرده ، آروم پیش برو . عجله گاهی طرف رو فراری میده

 

آذر : کلی آدم بهت وابسته میشن ، شاید در یک سفر یا در یک مهمونی یا حتی در یک امتحان و چنین جمعی و دوست دارن چیزی رو به تو محول کنن ، مسئولیت قبول کردن همیشه در ظاهر کمی سخت یا ترسناکه ولی اگر این مسئولیت رو قبول کنی از پسش به خوبی بر خواهی اومد . اگر می خوای خودت رو بشناسی به عکس العمل هات در مقابل پیشنهاد های گذشته فکر کن و می بینی چرا بعضی موقع ها به مشکل خوردی ، اون عکس العمل ها رو تکرار نکن . دوست خوبی ازت رنجیده یا در همین هفته می رنجه و بهتره نذاری این رنجش بیشتر از همین هفته کش پیدا کنه این هفته با کسی که برات مهمه باید تصمیمی بگیری در مورد بخشی از وظایف یک کار ، سعی کن اونقدر سهم قبول کنی که برات قابل اداره کردن باشه که بدقول نشی ، خودت رو هم آماده کن که احتمالا در مورد یک چیز غیرعادی یا چیزی که برات راحت نیست صحبت خواهی کرد .

 

 

دی : هرچند که با دوستان بودن و همراه داشتن و به خصوص بودن با کسانی که تو رو تصدیق می کنن خوبه ولی این هفته بهتره چندان روش تمرکز نکنی و بهش امیدوار نباشی . یک حرف تلخ میتونه ناراحتت کنه ولی اگر دقیق تر بهش فکر کنی درس خوبی توی خودش داره . یادت باشه که درست کردن یک رابطه سالم یک کار دائمی است و نیازمند انتقاد و گوش کردن به انتقاد دوستانه اما جدی هست . روز دوشنبه اضافه شدن سیاره مشتری به ماه در طالعت فرصت بسیار خوبی درست می کنه برای انجام یک کار خوب در مورد خودت. به چیزی احتیاج داری که خوبه به خودت هدیه اش بدی بعد یک گلدون و گل بخری و در جایی خصوصی از اتاقت بذاری و هر بار دیدنش خوشحالت کنه . این هفته ماه منتظر رسیدن به توئه پس تو هم کمی صبر کن و از نتایج خوبش بهره مند شو .

 

 

بهمن : فکر می کنی هر کاری که به مغزت برسه رو می تونی انجام بدی واقعا هم اینطوره قدرت زیادی داری ولی دو تا چیز رو باید یادت نگه داری ، یک : تاثیر کارهات رو بقیه چیه و دو : اینکه چند تا هندونه رو نمی شه با یک دست برداشت . اگر کارهای زیادی داری یا مسئولیت زیادی قبول کردی بهتره اون ها رو یکی یکی انجام بدی و بعد از تموم شدن یکی ، سراغ بعدی بری . اگر مجرد هستی و دنبال دیدن کسی هستی این هفته زمان جالبی است . معمولا متولد بهمن آدم ها رو سخت به محدوده شخصی اش راه میده ولی الان بهتره کمی این گارد رو بازتر کنی . وقتی گارد آدم محکم است معمولا آدم های خوب بیرون نگه داشته میشن و آدم های ضایع تر کماکان تلاش می کنن بیان تو . روش صحیح تر انتخاب اینه که همه فرصت کنن خودی نشون بدن ولی محدوده شون هم مشخص باشه . پارتنرت آدم خوشبختی است و این رو خواهد دونست . بهش فرصت بده چیزهای واقعی تری رو ازت کشف کنه .

 

 

اسفند : چیزهای بزرگتر به نظرت بهتر میان ولی اگر در تلاشی تا چیزی رو بزرگ کنی تا بهتر بشه باید بگم که سخت در اشتباهی ، گاهی آدم باید به عمق و معنای یک چیز توجه کنه و فقط دنبال گسترش نباشه ، توجه کن که اگر موقع باد کردن بادکنک فقط به بزرگ شدنش توجه کنیم ممکنه بالاخره قبل از اینکه به لذت بردن ازش برسیم بترکه و به هیچ دردمون نخوره . این هفته پارتنرت یا کسی که دوست داره پارتنرت بشه بیشتر از همیشه داره بهت فکر میکنه و آمادگی داره قدمی رو برداره که تو منتظرشی ، اگر فکر می کنی این قدم رو بلد نیست کمی بهش راهنمایی کن. آخر هفته چند ساعتی رو بیرون از خونه باش که فواید متنوعی برات خواهد داشت.

سه چیز مهم در زندگیت رو زیر این پست کامنت کن و انرژیش رو از خودت آزاد کن

3 پاسخ به “طالع رنگی رنگی – 6 تا 12 خرداد”

  1. کوثر نوروزی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می‌بخشید طالع رنگی رنگی ۱۳ خرداد تا ۱۹ خرداد رو کی میذارید ؟ میشه خواهش کنم هر هفته فال رنگی رنگی هفته رو منظم قرار بدین ؟

  2. Koko گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می‌بخشید طالع رنگی رنگی ۱۳ خرداد تا ۱۹ خرداد رو کی میذارید ؟ میشه خواهش کنم هر هفته فال رنگی رنگی هفته رو منظم قرار بدین ؟

  3. الی گفت:

    سلام فالوده جان
    لطفا رنگی رنگی رو مث قدیم برامون هفته ای بزار🌺🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد