طالع رنگی رنگی – 29 آبان تا 5 آذر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 29 آبان تا 5 آذر

 

 

فروردین : اگر ذهنت رو باز بذاری، خیالپردازی هایی میکنه که بیانگر آینده زندگی تو هستن. در نبود ماه در طالعت در این شب ها، فکرت بدون پارازیت به سیاره مادرش متصل است و هر چیزی که در فکرت حک بشه، چیزی است که در آینده برات اتفاق میفته. برخورد مستقيم نپتون و ونوس از یکشنبه به بعد جادویی رو در اطرافت مستقر می کنه که خیلی ها رو ممکنه عاشقت کنه. کمی مواظب باش که در این شرایط کارهای اصلی ات فراموش نشن. یک مرد گوش کننده خوبی به حرف هات است ولی چیزی که بهش می گی رو با این ایده بگو که مدت ها فکرش رو مشغول خواهد کرد. اتفاقی در درونت در حال شکل گیری است. اون رو جدی بگیر ولی بهش زمان بده تا بالغ بشه.
ماجراهای خوب در پیشه.

 

 

اردیبهشت : سر و صدا و هیاهوی اطرافت این روزها بیشتر از اون چیزیه که روح الطيف و حساست به راحتی باهاش کنار بیاد. عموما تو سعی می کنی خودت رو و خواسته هات رو در اولویت دوم قرار بدی و این کار بهت آرامش میده اما متولد اردیبهشت باید حواسش باشه که وقتی این طور گوشه های تیزش بیرون زده و لبه های برنده روحش داره بهش آسیب می زنه بهتره که بیشتر از توجه مراقبت از دیگران، روی خودش تمرکز کنه. توصیه طالع به متولد اردیبهشت آرامش و تمرکز است. اصلی ترین کلید خوشبختی در درون خودته. گوش و چشمت رو به بیرون و آشفتگی هاش ببند. توجه به طبیعت به خصوص نگاه کردن به ماه بسیار انرژی بخش و آرام کننده است. اگر در مورد رابطه احساسی ات این هفته سوال داری تعجب نکن. ممکنه برات عجیب باشه که این چیزی که تو رو به این آدم ها وصل کرده عشق است یا نیاز؟ دلایلت رو نتونی برای خودت بلند بلند بشماری و سردرگمی های دیگه. این ها ممکنه فقط تحت تاثیر حرکت سیارات در آسمان طالعت باشه.

 

 

خـرداد : نگرش اخیرت تاثیر مثبتی در اطرافیان داشته. دقت کن که این تاثیر مثبت در زندگی خودت هم به وضوح دیده می شه. تغییر بزرگی در این چند وقت وجود نداره اما درست مثل کوهنوردی که آرام از مسیری بالا می ره، کم کم به مقصد نزدیک خواهی شد. در این هفته به درکی از خودت خواهی رسید. خرج کردن پول در جایی که لازمه، خوبه. دوشنبه خورشید و ژوپیتر در آسمون تو هستن و برای ۲۴ ساعت فرصت تفکری بسیار شفاف داری. این بهترین هدیه است چون کاملا بهت نشون می ده که جهت زندگی در مسیر صحیح است یا نه. ماه که در تلاش برای پر رنگ شدنه با دور شدنش از نپتون تعادل انرژی ها رو از قسمت عاشقانه طالعت کم می کنه و این حال نا آشنا رو برات فراهم می کنه. به درون و طبیعت وصل شو و سعی کن از روی این موج نا آرامی هم به سلامت بگذری.

 

 

تـیـر :به نظر می رسه مسیر داره خود به خود پیش می ره. درسته که کمی استرس هست ولی شرایط مثل قطاری که مسیرش مشخصه، در حال حرکت کردند. کسی سعی می کنه تو رو تحریک یا حتی عصبانی کنه و از مسیر خارج میشه ولی به هدفش نمی رسه. تو هم نیازی نیست باهاش بجنگی کنار بکش و لبخند بزن. پس دادن چیزی که خیلی وقته در دست تو هست انرژی خوبی رو به سمتت روانه می کنه. ونوس به مشتری بسیار نزدیک شده و شرایط ماه باعث ایجاد وضعیتی شده که لغزش تقریبا غیر ممکنه. اگر فکر می کنی کاری درسته حتما انجامش بده. شک نکن که از بهترین ها هستی. ممکنه با هدیه ای عاشقانه سورپرایز بشی، حتی اگر هديه مستقیما به خودت نباشه.

 

 

مـرداد: نظارت سریع و پر قدرت خورشید و مریخ در خونه چهارم کارهای خانه، اونقدر کار سرت می ریزه که فرصت سر خاروندن هم نخواهی داشت. اگر درگیر چیزی مثل امتحان ها با تحویل یک پروژه هستی زودتر برنامه ریزی کن و مواظب باش از برنامه ها عقب نیفتی چون وقت خالی برای جبران عقب موندگی بسیار کمه. بودن ماه در خونه سوم اتفاقات محیطی می تونه تا حد زیادی آشفتگی های فکری رو بگیره و تقریبا بهترین زمان رو داری برای تمرکز روی کارهایی که در دستت هستن. همکار با همکلاسی یا فردی نزدیک بهت، کاملا دوستانه علاقه مند است بهت کمک کنه و اگر شروع کرد حتما ازش بپذیر. زندگی تا حدی در حال تغییر است (به خصوص در حوزه رمانتیک). آماده تغيير دنده باش چون قراره وضعیت جاده تغییر کنه. جمعه گل های رز در اطرافت هستن و اگر با کسی باشه بعید نیست همه چیز از پشت یک فضای عاشقانه دیده بشه. در صورتی که دوست داری شخص خاصی رو به خودت نزدیک کنی، جمعه با حداکثر تا شنبه عصر باهاش قدمی کوتاه بزن.

 

 

شهریور :خداروشکررررر… در طالعت واضحه که زیبایی اوج میگیره و یک عشق در آسمون دیده می شه! اصلا بعید نیست به چیزی مثل یک عروسی دعوت بشی یا شاهد اتفاقی در همون سطح باشی. نقشه های بسیار خوبی داری ولی مشکل چسبیدن و پایدار موندن روی اونهاست. در این هفته ماه از آسمون غایب شده و فرصت خوبی ساخته برای تمرکز بیشتر روی چیزی ساده که بیشتر از اونی که باید طول کشیده . کاری رو تموم کن حتی اگر عالی نباشه. بستن پرونده در این هفته به نفعته. کمی مواظب مسائلی باش چون سختی کوچیکی در راهه، مريخ هوس رو زیاد می کنه، کنترلش کن. حواست جمع باشه که وقتی سوتفاهم های کلامی از وسط برداشته میشن انرژی جدیدی به رابطه تزریق میشه که معلوم نیست رابطه رو به کدوم سمت و چه مدلی پیش خواهد برد. سکان رو محکم نگه دار و جلیقه نجات رو بپوش که در پایان تغييرات ساحل امنی برات خواهد بود.

 

 

 

مـهـر : درسته که چند وقتی است که دلت میخواد که اولویت خودت با روابط دوستانه ات باشه اما این هفته با رفتن ماه به قسمت خانواده طالعت اوضاع تغییر خواهد کرد. سعی کن از وقتی که با خانواده میگذرونی استفاده کنی تا خودت رو قوی تر و مهر رو در خودت پررنگ تر کنی. فرصت خوبیه که از احساسات و نیازهات حرف بزنی. از شعله های خشم و آتشفشان های کوچک این میانه ترس. از وسط هفته با نزدیک شدن ونوس و ماه همدلی بیشتری در جهت بهبود روابط خانوادگی بوجود می آید. این آرامش رو اگر به سمت درونت هدایت کنی می تونه به یک سبک جدید خانوادگی تبدیل بشه. روابط عاشقانه متولد ماه مهر این هفته اما پیچیده تر از روابط خانوادگی اش پیش خواهد رفت. سعی نکن که خودت رو در جلب رضایت پارتنرت خلاصه کنی. مدت هاست که داری سعی می کنی خرده نارضایتی هات رو اون زیر ها قایم کنی ولی وقتشه که اول با خودت و بعد با اون درباره مسئولیت ها و حق هاتون روراست باشی.

 

 

آبـان : با اینکه طوفان در راهه، اما در کل هفته بدی نیست. طوفان ممکنه با خودش اشک و بارون بیاره با رعد و برق و فریاد و فشارش هم روی تو باشه اما نگران نباش. گاهی دیده شدن چیزها خوبه. برخورد نپتون و ونوس در این هفته برای متولد آبان در نهایت بسیار مثبته. اگر چیزی به اشتباه رشد کرده، شاید وقت قطع کردنش رسیده باشد. اگر درگیر شکلی از سوال «بله/خیر» هستی، در روز پنجشنبه ماه جواب رو برات داره. پرده اتاق رو کمی باز بذار و صبح قبل از ساعت ۸ بیدار شو و جواب رو در قلبت خواهی شنید. سرمایه گذاری در ساخت یک رابطه کاملا ارزش داره چون نهال خوبی دیده می شه که ارشدش به شکلی پایدار به نفع تو خواهد بود.

 

 

آذر :مستقیم و بی واسطه رو به رو شدن با احساسات کار سخت و ترسناکیه.هزار دلیل و توجیه منطقی میشه آورد و پشتش مخفی شد تا از اینکه بفهمی چی در دلت میگذره خبردار نشی. ولی برای متولد آذر ماه وقت مناسبیه که با خودش وقت صرف کنه و خودش رو بشناسه. ماه در حال تغییر به تو کمک می کنه که از این مواجه با خودت به خوبی بیرون بیایی. نگاه کنجکاوت رو نه فقط به امروز که به دیروزت هم بنداز. ببین ریشه چیزهایی که میخوای و کسی که هستی از کجا اومده. اما خبرهای خوب دیگه برای متولد آذر این هست که در طالعش ژوپیتر، این سیاره بخت و ثروت، با ماه ماه مقارن می شن. به زبان ساده تر یعنی که هر چیز که میخوای و هرچیز که در طلبشی برات امکان پذیر خواهد بود. چوب جادوت رو می تونی به چیزهایی که میخوای بزنی و آنچه دوست داری رو داشته باشی. طالع بین بهت توصیه می کنه در نیمه دوم هفته این بخت بلند رو در زمینه احساسی هم به کار بندازی و لذتش رو ببری.

 

 

دی : نور خورشید به شکل مستقیم روی سیاره کنترل کننده تو در این هفته، یعنی مریخ، می تابه و هماهنگی تو با طبیعت رو تشدید می کنه. اگر اهل طبیعت هستی که عاليه و خودت به این نیاز پاسخ خواهی داد اما اگر معمولا با طبیعت سر و کار نداری، این هفته حتما سراغ این موضوع برو چون انرژی ات رو تا مدت ها تمدید خواهی کرد. حتی اگر شلوغی امتحان ها یا هر چیز دیگه رو داری فقط کافیه چند دقیقه رو با یک گلدون بگذرونی یا با لطافت برگ هاش رو نوازش کنی تا ببینی که ترکیب نور خورشید روی مریخ چه انرژی ای رو که می تونه به سمت تو جاری کنه. دروغی باعث خراب شدن کارها و استرس شده. اگر باید اعتراف کنی، بکن، و اگر کسی چیزی رو به تو اعتراف کرد بدون قضاوت قبولش کن. گاهی یک «می فهمم. اشکالی نداره» بهتر از راهکار دادن . اظهار ناراحتی عمل می کنه. از یکشنبه به بعد هر قولی بدی نقص خواهد شد پس بهتره در این هفته بیشتر از قول دادن، روی کارهای روزمره و انجام دادن چیزهایی که از انتظار می ره تمرکز داشته باشی.

 

 

بهمن : این هفته از اون چیزی که فکر می کنی عملی است، موفق تر خواهی بود. کارها خوب پیش می رن و بدون اینکه تلاش بیش از حدی کرده باشی، نتایج قابل قبولی می گیری. شاید هم بهتره اینطوری بگم که نتایجی که این هفته خواهی گرفت از تلاشت بهتر هست. شک نداشته باش که دیدن یک نفر که فکر می کردی هیچ وقت باهاش رو به رو نخواهی شد به نفع توست و ممکنه توی زندگی ات تاثیر بزرگی بذاره. رازهای غیر قابل حل رو بیخیال شو و سعی نکن از چیزهای عجیب سر در بیاری. یادت باشه که اگر کسی می خواد به قله برسه نباید پایین کوهپایه چرت بزنه و اگر داشت چرت می زد، یادش باشه که حداقل از این چرت زدن لذت ببره. به بدنت توجه بیشتری داشته باش تا کیفیت زندگی بالاتر بره. در صورتی که درگیر کار با امتحان هستی و به طور خاص فکر می کنی این دو هفته شلوغه، فکرهای خوبت رو روی یک کاغذ بنویس و این رو هم بدون که در این دو هفته قرار نیست ماجرای عشقی بزرگی اتفاق بیفته پس آروم و با حوصله پیش برو.

 

 

اسفند : تمرکز کردن سخته! الان نیاز به تمرکز و دقت داری و خب دقیقا در همین زمان فکر آدم به جاهای مختلف سر می کشه. روی چیزی که مهمه باش و هرکار جالب و هیجان انگیز دیگه که به ذهنت رسید رو روی یک کاغذ مشخص بنویس تا مغرت مطمئن بشه که فراموش نخواهد شد و بعدا سراغشون خواهی رفت. این هفته روی هر چیزی که متمرکز بشی به خوبی تمام خواهد شد. اگر نمی تونی سعی کن به یک گیاه دست بزنی و چند دقیقه ای ذهنت رو آزاد کنی. از پنجشنبه به بعد هر چیزی که در مسیر قرار بگیره هیجان انگیز می شه. یک آدم حرف هایی می زنه که جذاب نیست یا به نظرت عجیب و گیج کننده می رسن. مرکوری عقب عقب می ره و این کانال های ارتباطی رو می بنده. اگر کسی، چیزی گفته که خوشت نیومده یا نمیفهميش، دوازده روز صبر کن و بعد ببین آیا هنوز حرف هاش بی معنی به نظر می رسن یا نه؟ امیدواریم این مسئله در مورد سو تفاهمی توی امتحان یا کتاب های درسی نباشه. اگر برای امتحان آماده می شی حتما منابعی که از روش می خونی رو با بقیه چک کن تا چیزی اشتباه نشده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد