طالع رنگی رنگی – 18 تا 24 دی

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 18 تا 24 دی

 

 

فروردین : تلاش زیادی در حوالی متولد فروردین دیده می شه برای راضی نگه داشتن دیگران. حواست باشه خودت مهم ترین کسی هستی که باید خوشحالش نگه داری. در کارها به این فکر نکن که کی خوشحال می شه و کی ناراحت بلکه فکر کن که «خودم ترجیحم چیه» و بعد تصمیم بگیر(معلومه که با رعایت اخلاق و وضعیت دیگران ولی باید مرکز خودت باشی). کمک به زندگی راحت یک موجود دیگه انرژی خوبی میده. شاید کمی غذا برای گربه های توی خیابون با چنین چیزی ، از پروژه های بزرگ دوری کن چون این ماه خیلی چیزها رو ریست خواهد کرد و نمی تونی از الان برای آینده طولانی مدت برنامه بریزی. یک نفر از چیزی کنار کشیده یا می کشه ولی تو راهت رو ادامه بده. اگر در حال تصمیمی هستی، زودتر بگیرش چون مثبته. اگر هم به کسی مشکوکی، اعتماد کن. قلبت به تو دروغ نمی گه.

 

اردیبهشت : از دوستانت می تونی انرژی خیلی زیادی بگیری پس بهتره کارهایی رو بکنی که باعث می شن دوستان خوبی دورت جمع بشن. آدمی هست که بسیار به تو نزدیک شده ولی خودت هم می دونی نقشش درست نیست و بهتره حذف بشه. آروم آروم کنارش بذار. به خصوص به تلاش های نیمه اول این هفته برای نزدیک شدنش جواب نده. رابطه بدون اعتماد مثل خودروی بدون بنزین است.می تونی هر چقدر می خوای توش بمونی ولی هیچ وقت تو رو به جایی نخواهد رسوند. کارها بسیار بهتر از حرف ها عمل می کنن، پس بهتره این هفته کمتر حرف بزنی و بیشتر عمل کنی تا در رابطه ای قرار بگیری که اعتماد توش حرف اول رو بزنه. اگر شک داری حتما در موردش اقدام کن، منتظر موندن به نفعت نیست. خوشحالی به زندگی اجتماعی ربط داره و اگر جایی دعوت شدی رد نکن. نه فقط خوش میگذره بلکه نهال خوبی هم کاشته می شه.

 

 

خـرداد : ظاهرا قراره میزبان جایی باشی. ممکنه حتی یه مهمونی هم نباشه ولی به هر حال از آسمون اینطور برمیاد که میزبان عده ای هستی. کارها رو بین خودشون تقسيم کن که هم خودت راحت تر باشی و هم اونها راضی تر. الان وقت سرمایه گذاری نیست و بهتره کارها رو به سمت بسته شدن حرکت بدی. بخصوص یک پرونده مالی در گذشته هست که بهتره پیگیری اش کنی چون سریع نتیجه خواهد داد. اتفاقی کوچیک می تونه گرم کننده فوق العاده قلب تو در همین هفته های اول زمستون باشه. در صورتی که می خوای کاری بکنی منتظر نشو تا بزرگ بشه ، همین الان انجامش بده. این هفته (به خصوص اگر در طول همین سال با کسی آشنا شدی) چیز جالبی در مورد پارتنرت کشف می کنی که بهتره باهاش کنار بیای. اگر رازی داری بهتره مطرحش کنی چون اون هم حق داره برای تصمیم مهمی که کنارت می گیره، اون رو بدونه.

 

 

تـیـر : انگیزه ها باید زیاد باشن که آدم بتونه ببخشه در صورتی که اتفاقی افتاده که نیاز به بخشش از طرف تو هست، کمی منتظر بمون یا یک امتیاز بگیر تا ببخشی. در این هفته بخشش زیاد ارزش و جایگاه آدم رو کم می کنه متاسفانه. اگر مشکلی در سلامتی حس می کنی عقب ننداز و چک کن. مشکل جدی نیست ولی هرچقدر زودتر حل بشه بهتره. برای دیدن یک نفر لازمه چند کیلومتری راه بری ، این کار رو بکن چون می ارزه. در این هفته احساس عشق به سمتت میاد و باید خودت هم حسش کنی. اگر عشق توی هوا رو حس نمی کنی ، نیاز به یک تغییر مهم در اطراف هست. برای خودت وقت خالی بذار تا انرژی اطرافت به جریان بیفته و جادو کنه! نوشیدنی جدیدی رو امتحان کن، نتیجه اش خیلی خوب می شه. این رو هم بدون که آدمی ازت درخواست کمک می کنه و همین که کمک کنی، انرژی مثبتش رو حس خواهی کرد.

 

 

مـرداد: هیچ وقت برای نگاه کردن به گذشته و تصمیم مجدد در موردش دیر نیست. اما این نگاه نباید منفی باشه. آدم در شرایط تصمیم می گیره و باید این رو همیشه یادش باشه. در این هفته تنها کسی که ماهی درخشان بالا سرش داره متولد مهر هست. اون هم در خونه دهم زندگی جمعی تعبیرش یعنی اینکه اگر به چیزی وابسته هستی که الان دیگه نیستش، رنج خواهی کشید. این درس متعلق به بودایی هاست. از این رنج نباید فرار کرد و نباید هم بهش دامن زد. متولد مرداد آدم باهوشی است و روابطش رو با این هوش اجتماعی به پیش می بره. در این هفته خاص، در جمع ها خوب می درخشی اما باید یاد بگیریم که گاهی هم فرمون رو بدیم دست طرف مقابل و بذاریم ابتكارهاش رو نشونمون بده. اینجوری معلوم می شه که موندنی است یا تغییر کردنی یا رفتنی. شاید خشن باشه ولی متولد مرداد زمانی اضافی برای حروم کردن نداره.

 

 

شهریور : کارهایی مثل کار خونه یا یک پروژه قدیمی هنوز به سرانجام نرسیدن. انگار مدتی است داری می گی فلان کار رو بکنم ولی هی وقت نمی شه. بد نیست یک نصف روز این هفته رو براش بذاری تا از فکرت کنار برن. دور انداختن چیزها توصیه می شه. حتی اگر هنوز سالم هستن می تونی اون ها رو به کسی هدیه بدی. شلوغی در اطراف ما، باعث شلوغی ذهن ما می شه و یک ذهن شلوغ فرصت کافی برای جا دادن چیزهای جدید رو نخواهد داشت. بهتره از بعضی چیزهای قدیمی (چه در ذهن و چه در فضای اطراف) خلاص بشی. همزمانی حرکت معکوس مریخ در اول هفته بهت می گه که چیزی که فکرت جنبه منفی پیدا کرده، واقعا منفی است. اگر چیزی رو دوست نداری یا بهش مشکوکی، فکرت درسته. در صورتی که چیزی مثل امیدواری به عشق یا اتفاق خوب در ذهنت کمرنگ شده، چند وقت به خودت استراحت بده و خودت رو مشغول چیزی مثل ورزش یا مهارت جدید بکن. همونطور که گفتم مغزت رو آزاد کن که چیزهای خوب پیش میان.

 

 

 

مـهـر : دستیابی به یک حقیقت باعث راحتی خیالت خواهد شد. اگر چیزی هست که این چند وقت هی نسبت بهش نگرانی، بهتره این نگرانی رو کنار بذاری. واقعیت به سمت مثبت است. فکرهای خوب برنده میشن. اگر ایده ای داری که نسبت به گفتنش به بقیه کمی محتاط بودی، الان وقت گفتنش است. خوشحالی چیزی است که وقتی تقسیم بشه، زیادتر می شه. تو و کسی که دوستش داری یک علاقه مشترک دارین که هنوز کشف نکردین. آمارها می گن بهترین رابطه ها اون هایی هستن که مبتنی بر علایق مشترک شکل میگیرن. خوبه پارتنر آدم شریک جرمش هم باشه! اگر با کسی هستی سعی کن علاقه مشترک تون رو پیدا کنین و اگر به شروع رابطه ای فکر می کنی، در جاهایی شروع کن که به علایقت مربوط هستن. به هر حال اتفاقی که بیفته این هفته برای متولد مهر خیلی خوبه. اوایل روز دوشنبه فرصت جالبی به سمتت میاد. دستت رو که دراز کنی و برش داری، شادی آور خواهد بود.

 

 

آبـان : در این هفته سیاره ونوس جلوه گر در کنار سیاره ژوپیتر قرار گرفته اون هم توی خونه دهم نمود جمعی ) ، تعبیر راحت ترش یعنی اینکه سخته که خیلی مورد توجه نباشی . سعی کن روال قبلی رو حفظ کنی و آروم پیش بری. کسی دردسر اضافه نمی خواد. عاشق کاری که می کنی نشو و یادت باشه که کلی ایده های دیگه هم هست. فراموش نکن که به گروهی آدم دیگه تعلق داری و برای رسیدن به خوشی، باید به خوشی اونها فکر کنی. شرکت در یک مهمونی یا حتی برگزاری یه مهمونی توصیه می شه. در قلبت یک روشنایی می درخشه که خوبه حرفش رو باور کنی، حتی اگر خیلی شیرین نباشه. چیزی که فکر می کنی، درسته! این خاصیت متولدین آبان در این هفته است. اگر سوال مهمی داری، همین یکشنبه صبح جواب درست به قلبت راه پیدا می کنه.

 

آذر : اطمینان داشته باش که فقط با کمی تلاش، می تونی همه چیز رو با هم جفت و جور کنی. چه بحث کار باشه، چه رابطه و چه حتی دوستان. معرفی کردن دو نفر به هم نقشه خیلی خوبیه به شرطی که خودت زودتر از بین شون کنار بکشی. حتی اگر کسی زیادی مزاحم تو است می تونی به یکی دیگه معرفی اش کنی و تو رو ول می کنه. مسئله ای حواست رو از مسئله ی مهم دیگه ای پرت کرده. روز یکشنبه عصر رو ببین به چی می گذرونی و اگر خودت بودی دوست داشتی به چه چیز دیگه ای بگذرونی. به جزئیات دقت کن چون خوشحالی آور خواهند بود. وضعیت خونه بازتاب وضعيت رابطه ات است. خونه رو مرتب کن تا اون هم مرتب بشه و اگر دوست داری هیجان بوجود بیاد، خونه رو کمی به هم بریز ( حتی در حد جمع نکردن روتختی ! بخصوص یکشنبه ). اگر مجرد هستی و کسی پیشنهاد معرفی کسی رو بهت میده، حتما بگو «آره»! نتیجه اش خنده داره.

 

 

دی : یک نسخه جدید از متولد دیدر حال متولد شدن است. در طول این هفته یک تغییر در تو شروع شده که تا مدتی طولانی ادامه خواهد داشت. شاید داری به یک برنامه خیلی بزرگ فکر می کنی یا به تغییری که بقیه بهش فکر نکردن. در دسترس است به شرطی که عجله نکنی. به این فکر کن که چه چیزی از گذشته هنوز داره تو رو همراهی می کنه که خودت هم فهمیدی زمانش گذشته اما هنوز در موردش اقدامی نکردی. شاید یک عقیده، شاید یک آدم یا حتی مسیر. در مورد خودت در این هفته اصلا سخت گیر نباش. شاید حس کنی کسی داره سعی می کنه تو رو کنترل کنه یا با کارهاش تو رو به جهت خاصی بکشه. کمی باهاش همراه شو و اول از این مسئله مطمئن شو. برای هیچ چیز نباید خودت رو سرزنش کنی. آدم در شرایطش کارهایی می کنه که شاید بعدا به نظرش اشتباهی بیاد ولی به این معنی نیست که اشتباه کرده. اگر تولدت این هفته است، پس منتظر یک هدیه خوب باش.تولدتم مبارک زیبا 🙂

 

 

بهمن : قلقلک های خوب در راهن ! اگر چند وقتی با چیزی منفی دست و پنجه نرم کردی یا چیزی رو اعصابت بود ، حالا برطرف خواهد شد . همجواری مثبت و پرانرژی سیاره ونوس و ژوپیتر توی خونه دوم «اموال شخصی» قرار داره و این یعنی خریدن چیزی برای خودت حسابی توصیه می شه. یادت باشه که گاهی شرایط به سختی به انسان اجازه خودنمایی می دن و گاهی خود شرایط آدم رو به آسمون می رسونن . منتظر باش و ببین چی پیش میاد. این هفته رو اصلا نجنگ چون بادهای موافق در راهن. بهتره فعلا با قلبت زیاد ور نری چون نه عشقی قراره درست بشه و نه عشقی قراره کنسل بشه! همه چیز مثل قبل است ولی چه اشکالی داره وقتی می شه از دلخوشی های کوچیک لذت برد. نگرانی آدمی رو می تونی با یک پیام یا تماس یا حرفی برطرف کنی، از این کار دریغ نکن. دوشنبه خواهی فهمید که چه کسی رو میگم.

 

 

اسفند : مهربانی متولد اسفند زبانزد است ولی این مهربانی رو در همه جا خرج نمی کنی . از وضعیت سیاره مریخ و شكل حرکت مشکوکش ، به نظر می رسه کسی که مطمئن هستی می دونه تو بهش محبت داری، لازم داره این رو مستقیم تر ازت ببینه. شاید با گل یا هدیه یا بغل شایدم همه اش. خساست بدترین چیزی است که می تونی باهاش روبرو بشی. اگر کسی دائما داره با خسیس بودنش روی اعصابت می ره، این رو باهاش مطرح کن. اگر کسی بود که نمی شه ازش فاصله بگیری ، هدفت رو مشخص کن و خودت سعی کن بهش برسی. در صورتی که فکر می کنی به پارتنرت اعتماد نداری باید بگم که اون هم این حس رو داره و تنها راه بیرون رفتن از این شرایط یک گفتگوی کاملا شفافه. روز سه شنبه فوق العاده است برای این کار. اگر هم با کسی در ارتباط نیستی این رو بدون که آدمی که با اعتماد کم بهش شروع کردی ، به زودی اعتمادت رو به دست میاره و ممکنه باهم به جاهای جالبی برسین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد