طالع رنگی رنگی – 11 تا 17 دی

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 11 تا 17 دی

 

 

فروردین : متولد فروردین در دو جهت مختلف درگیری داره. انگار دوتا چیز نمی تونن با هم کنار بیان یا حتی متضاد هستن. سیاره مریخ از یک طرف و اورانوس از طرف دیگه هر کدوم سعی می کنن موضعی رو پیش ببرن ولی انگار در دو جهت مختلف زور می زنن و با هم خنثی می شن. اگر درگیر دوتا کار هستی یکیش رو کنار بذار و اول اون یکی رو تموم کن. مسئله حتى ممکنه شبیه به کشمکش بین خانواده و کار هم باشه. دقت کن که روش موفقیت اینه که برنامه های روزانه رو بر اساس اهمیت کارها بچینی نه بر اساس اضطراری بودن اون ها. اگر دائم مشغول حل کارهای اضطراری و یهویی باشی، به توسعه زیرساخت ها نمیرسی. یک تغییر در خونه یا ظاهرت شديدا روحیه بخش خواهد بود. این ماه برای متولد فروردین می تونه با کمی بی حوصلگی همراه باشد. این رو با یک تغییر در چیزی که روزمره می بینی همراه کن و دیگه حسش نخواهی کرد. متولد فروردین عالیه، باید عالی بمونه. راستی merry christmas جذابای دوست داشتنی فالوده.

 

اردیبهشت : آینده که مشخص نیست ولی بدون شک نتیجه قدم هایی است که امروز برمیداریم. خیلی زود برنامه ها رو نبند. کارهایی هست که فعلا مشخص نیستن و در آینده ممکنه متفاوت تر از اون چیزی که فکر کردی پیش برن. اما معنی اش ناامیدی نیست! اتفاقا معنی اش خوشحال بودن در شرایط حال است و انجام کارهای خوب. قبل از هر چیزی سال نو میلادیت مبارک ، تو قدم بعدی توی طالعت با اومدن سال جدید کلی ناشناخته هم به سمتت میاد و نباید فراموش کنی که به ناشناخته ها فرصت بروز بدی. پول ربط زیادی به خوشحالی نداره ولی حتی پول رو هم به دست خواهی آورد. خوشحالی پیش رو است و آدم ها دوست دارن رازش رو ازت بپرسن. یک مسئله که بین تو و پارتنرت اتفاق میفته اونقدری که باید خوب پیش نرفته اما اشکالی نداره. مهم اینه که با هم قدم بردارین و کشف کنین و مسئله رو حل کنین و پیش ببرین. رشد دو نفره راز موفقیت یک رابطه است.

 

 

خـرداد : اگر بتونی به ترس های خودت غلبه کنی چیزی در بیرون برای ترسیدن باقی نخواهد موند ، چیزهایی که بیرون هستن مشکل هستن ولی ترسناک نباید باشن مخصوصا که سال نو 2022 هم از امروز واردش شدی و میتونه برات انرژی و اراده خوبی با خودش بیاره. با خودت کنار بیا که می خوای چی کار کنی و بعد مسیر رو قدم به قدم پیش برو.تمام این هفته تحت تاثیر ماه خواهد بود و روشن بینی خیلی خوبی به متولد خرداد میده.اگر تا مدتی در مورد چیزی مردد بودی، الان وقت تصمیم گیری هست. در این هفته بهتره در مورد عشق ریسک نکنی چون امکان متلاطم شدن فضا وجود داره. تصمیم مهمت رو بهتره هفته دیگه اعلام کنی و این هفته رو به آرامش بگذرونی. متولد خرداد معمولا آدم آروم و مصممی هست ولی اگر دیدی تحت تاثیر هیجان داری کار می کنی، نگران نشو و پیش ببر. یک چیزهایی هستن که با هیجان بهتر پیش میرن. به آدم ها رو نده! بعضی ها در اطرافت واقعا نیاز دارن حد خودشون رو بدونن.

 

 

تـیـر : خب وقتی سال نو با آغاز هفته همراه باشه به نظر می رسه یک ستاره خوش شانسی به سمت طالع متولد تیر اومده و همه بیشتر از اونی که انتظار داری هوات رو خواهند داشت. اگر از کسی چیزی می خوای حتما در این هفته (و ترجیحا در نیمه اول) مطرحش کن چون جواب خوبی می گیری. سیاره های ونوس و ژوپیتر در خونه هفتم «دوستان» هستن و یعنی اینکه اگه از کسی کمک بگیری به نفعت تموم می شه. از انرژی خوب این هفته برای رابطه و عشق استفاده کن. اگر کسی هست که لازمه بهت نزدیک تر بشه در این هفته یک نشونه مثبت بهش بده تا قدم جلو بذاره و اگر با کسی در رابطه ای هستی که رو به سردی میره، فقط خودت هستی که می تونی تنور رو روشن کنی. کمی دوری گاهی معجزه می کنه! حتی اگر پیشنهاد ازدواج گرفتی تعجب نکن، حتی توی این شرایط بد اقتصادی . در این هفته متولد تیر انرژی عجیبی داره که احتمالا بقیه رو جذب می کنه.

 

 

مـرداد: سال نو میلادیت مبارک ، توی هفته اول سال جدید برای متولد مرداد انرژی خوب و زیادی برای کارای مختلف وجود داره البته اینو نباید فراموش کرد که متولدین مرداد در کل شخصیت های محافظه کاری دارن. حتی اگر فضاشون به نظر اهل ریسک برسه ، در نهایت می دونن که دارن چی کار می کنن. این مشخصه رو بد نیست گاهی کنار بذاری و حداقل در این دو سه هفته کمی ریسک بیشتری بکنی. از فانتزی ها دور باش و روی مسائل واقعی فکر و عمل کن. جمله : «اگر می شد، چی می شد» خیلی کار نخواهد کرد. البته این بحث در دنیای عشق این شکلی نیست. ستاره ها تنظيم شدن که متولد مرداد از این هفته استفاده عشقی خوبی بکنه. اگر با کسی در رابطه هستی، باب های جدیدی بین شما داره باز می شه که خوشحالت می کنه. در صورتی که با کسی نیستی، ملاقات در این هفته شدیدا نتایج جالبی داره. حتی چیزی مثل دیدن یک دوست قدیمی بهت ثابت می کنه بهت کراشی قدیمی داشته. اگر نمی خوای بهتره سر قرار نری.

 

 

شهریور : کریسمس مبارک . همزمان شدن شروع هفته با سال نو بار انرژی خوبی باید برات داشته باشه ولی به نظر می رسه نگران زمان چیزی هستی. ماه جدید تاثیرش رو روی درک ما از زمان خواهد گذاشت و شاید یا متوجه رسیدن موعد چیزی نباشی یا برعکس هی استرس بگیری که باید فلان چیز فلان وقت باشه ولی در واقعیت این اتفاق نیفته. به هر حال در مورد زمان سو تفاهمی وجود خواهد داشت. اگر می تونی بدون استرس از کنارش بگذر . کسی تو رو اونقدر دوست داره که می تونه هر کاری برات بکنه ولی به شرطی که ازش بخوای. در صورتی که نیاز به قرض یا اقدام عملی کسی در موردی هست، این رو باهاش به اشتراک بذار و نتیجه اش جالب خواهد بود. اگر کسی در زندگی ات هست که داره سعی می کنه تو رو کنترل کنه یا هی بهت بگه چی درست و چی اشتباه است ، بهتره سریع تر جلوش بایستی. نه با دعوا بلکه با مشخص کردن محدوده های اختیارات هركس . لازم نیست هر چیزی رو تا حداکثر ممکن خوب کنی، همین قدر که از کلیت ماجرا راضی باشی تلاش کن و بعدش از چیزی که هست، لذت ببر. ایده آل گرایی دردسر این هفته متولد شهریور است.

 

 

 

مـهـر : سال نو با شروع هفته ات تقارن خوشگلی دارن و هیجان و علاقه به چیزی رو به افزایش میره . ماه هم سایه اش رو روی عقل میندازه. شاید با چیزی خیلی رابطه عاطفی برقرار کنی یا چیزی برات بیشتر از اونکه باور کنی یا منطقی باشه، مهم بشه. از این فرار نکن. بذار روحت لذت ببره و هیجان زده بشه. این برای همه لازمه به خصوص متولد مهر ماه که در 2022 هست و انرژی سال جدید داره سعی می کنه عشقی رو براش گرم کنه. اگر با کسی در رابطه هستی سعی کن سه شنبه باهاش صحبتی قلبی داشته باشی و لحظاتی توی چشم هم نگاه کنین. اگر با کسی نیستی اما کسی رو در نظر داری، سه شنبه زمانی بسیار مناسب برای برقراری یه لینک عاطفی است. مسائل مالی رو از عشق جدا نگه دار چون اگر به هم وصل بشن، کمی کارها رو در طول چند ماه آینده پیچیده خواهند کرد. شوخی تندی ممکنه بیشتر از بقیه، خودت رو اذیت کنه. اگر می خوای چیزی رو برای خنده بگیری، قبلش کمی سبک و سنگینش کن.

 

 

آبـان : تصوراتت رو رها کن تا بهت راه رو نشون بدن. آدم گاهی بین چیزهای مختلف مردد است و نمی دونه دقیقا باید چی کار کنه. در این مورد «تصویرسازی» توصیه می شه. در زمانی مثل یکشنبه صبح تا بعد از ظهر تصویرهایی که از آینده و حال دوست داری در مغزت پرورش بده و بذار مغزت بهشون عادت کنه. این ها رو بعدها راحت تر میخوای و به دست میاری. اگر مسئله ای در ظاهر بُغرنج به نظر می رسه، بدون که چندان هم بغرنج نیست و این ما هستیم که مسائل رو پیچیده می بینیم. خلاصه کارها ساده است. با همراه شدن سال نو میلادی ذهن متولد آبان هم درگیر یک روشن بینی عالی است. به حس ها شدیدا اعتماد کن چون قلب به مغز راه پیدا کرده. در یک رابطه نمی شه بیشتر از «پیوند عاطفی» چیزی خواست و این رو خواهی داشت. حداقل آسمون که بهش نزدیکه. چه در رابطه ای جدید باشی چه دیتی جدید با دوست حال حاضرت ، دو ساعت نشستن و حرف زدن تجربه منحصر به فردی برات می سازه.

 

آذر : چیزی مثل یک کشمکش منتظر است که سایه سنگینی روی زندگیت بندازه. مواظبش باش. چطوری؟ از طریق یک ارتباط عمیق و مفصل در چهارشنبه می تونی جلوی یک سو تفاهم بزرگ رو بگیری. تا وقتی چیزی که توی دستت هست تموم نشه به آرامش نمی رسی. عجله نداشته باش و با مسیر حرکت کن و سعی نکن پیچ و تاب های عجیب بدی! خوشبختانه سیاره ونوس و ژوپیتر پهلو به پهلو هستن و به شادمانی و خوشی طولانی مدت خواهی رسید و 2022 برات سال خیلی خوبی میشه به شرط اینکه با سخاوت از قلبت به کسی که لیاقتش رو داره ببخشی. اگر فکر می کنی زندگی عاطفی کسالت بار شده، بدون که طرف مقابل هم تا حد زیادی همین حس رو داره و هر چقدر زودتر در موردش حرف بزنین و اقدام کنین، به نفع هر دو است.

 

 

دی : خب خب خب ، سال نو برای متولد دی چه سورپرایزای قشنگی که با خودش نداره و این از بخت بلند متولد این ماهه که نظر سال جدید انقدر روش مثبته . از دوشنبه عصر سیاره ونوس مهربان بوسه آرومی از سیاره ژوپیتر می زنه و باید الگویی برات باشه که آدم های مفید رو توی زندگی ات بهتر نگه داری. زمان زیادی روی چیزی گذاشتی که الان انگار قرار نیست ازش نتیجه بگیری . هر چقدر زودتر قطعش کنی فرصت کار بعدی بیشتر خواهد بود یک سورپرایز از سال نو برات با قطع کردن کار تکراری نمایان میشه ! به نظر خودت اینطوری می رسه در زمانی جایی هستی که بهتر بود نمی بودی یا حداقل کمی دیرتر و زودتر می رسیدی ولی همچین چیزی نیست و تو درست سر زمان مناسب خودت قرار داری و سال جدید بهت کمک میکنه شخصیتت رو از اینجور فکرا دور کنی . در صورتی که قرار مهم در این هفته داری حتما برای نیم ساعت زودتر رسیدن برنامه ریزی کن چون اگر سعی کنی دقیقا به موقع برسی شلوغی هایی پیش خواهد اومد و باعث تاخیرت میشه .

 

 

بهمن : افکار جدید خیلی هم خوبن اما مواظب باش که باعث متوقف شدن برنامه هایی که براشون انرژی و زمان گذاشتی نشن. البته اینم بگم که ستاره ها توی اولین ماه از سال جدید میلادی به متولد بهمن می گن که فکر کردن به چیزهایی که خیلی هم دور از ذهن به نظر نمی رسن آزاده چون می تونه باعث جهت گیری ذهنی به سمتی که لازمه در سال بعدی اتفاق بیفته ، بشه. یادت باشه که چه در رابطه هستی یا نه ، این هفته تاثیر بزرگی در زندگی آینده داره. یک نفر نقشی رو بازی می کنه که الان به چشم نمیاد ولی خیلی زود یادت میفته و دوباره همدیگه رو می بینین. سه شنبه در یک شرایط اجتماعی قرار گرفتن برای رابطه خوبه. اگر با کسی هستی، به جایی برین که قبلا نرفتین . اگر هم آدم جدیدی رو می بینی این روزا خواهی فهمید می شه روش حساب کرد یا نه.

 

 

اسفند : آماده باش که با اومدن 2022 موجی از اتفاقات اجتماعی توی طالعت در راه است . شاید با یک جمع جدید آشنا بشی که توشون کسی رو ببینی که حسابی فکرت رو مشغول کنه یا شاید در جمعی چیزی بخونی که باعث بشه نقشه های جالبی به ذهنت برسه. به هر حال وقت حمله چیزهای جدید به مغز متولد اسفند است و خوبه از این فرصت برای کارهای هیجان انگیز استفاده کنه.در دوشنبه تا چهارشنبه کمی غمگین بودن دیده می شه، این غیر عادی نیست. غم هم بخشی از زندگی است و اگر بیخودی نباشه و ادامه پیدا نکنه، سالمه. ماه در این هفته برای تنوع در زندگی عشقی متولد اسفند می تونه بسیار مفید باشه. اگر با آدمی در رابطه جدی نیستی زمان آشنا شدن با یکی دو نفر دیگه رسیده تا بتونی دید بهتری داشته باشی. اگر هم با کسی هستی، شاید این ماه داره بهت می گه که وقت تجربه های جدید رسیده. تست کردن ورزش جدید، یاد گرفتن مهارت جدید، حرف زدن در مورد علاقه مندی های خاص و سراغ تست شون رفتن یا حتی دیدن یه فیلم و گپ زدن در موردش. به نظر آسمون، متولد اسفند داره با شروع سال نو از تغییراتی عبور می کنه که برای همه چیزش مثبت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد