طالع رنگی رنگی – 19 تا 25 شهریور

 

 

فروردین : ‌‌ چیزهای زیادی دارن تغییر می کنن . انگار خیلی چیزها قراره عوض بشه یا به شکل جدیدی در بیاد و در نهایت با وجودی سختی ، به نفع تو تموم خواهد شد . استراتژی خوب برای تو اینه که از یک طرف به تمرکزت رو روی کارهای فعلی بذاری ولی کاملا هم حواست باشه که در آینده چه پتانسیل هایی وجود داره . حتی یک آدم جدید در افق دیده می شه که باید از حالا بهش دقت کنی. اگر کسی رو پسندیدی بدون که یک لبخند یا چند جمله می تونه کلا ذهن طرف رو سراغ تو بیاره ، ماه در خونه ارتباط جدید است و هر نوری که الان به جایی بتابونی ، در طول ماه های آینده روشن و روشن تر خواهد شد.

 

 

اردیبهشت :رفتن به سفر گزینه خوبیه. حتی شاید طولانی کردن یک سفر . کار درست اینه که مدتی از چیزهایی که خیلی وقته درگیرشون هستی فاصله بگیری و دور از دردسرها و حتی خوبی ها ، برای خودت تنها باشی . اگر امکان سفر هست خیلی توصیه می شه . اگر امکان سفر نیست، گزینه خوب دو سه بعد از ظهر کامل تنها بودن است . در فکر آدم اتفاق های خوب که جریان داشته باشه ، کارهای بیرونی هم ازش تاثیر خواهند گرفت . برای برقراری صلح تلاش نکن بلکه از جنگ فاصله بگیر . اگر مجرد هستی ظاهرا یکی از افراد فامیل پیشنهادهایی داره ! شایدم کسی که خودش رو فامیل حساب می کنه . کسی که قبلا یک بار رد شده تلاش مجددی میکنه و شانسش رو دوباره امتحان می کند . اگر مطمئن هستی زودتر «نه» رو بگو ولى اگر شک داری ، بذار کمی خودنمایی کنه آدم ها بزرگ می شن.

 

 

خـرداد :کمی فعالیت روشنفکرانه حسابی می تونه حال و هوات رو تغییر بده. سری به کتابفروشی بزن و یک کتاب در ژانری انتخاب کن که چند وقتی است نخوندی. مثلا کتاب شعر شعرای معاصر یا فلسفه (دنیای سوفی رو خوندی؟). اگر تصمیم گرفته ای که در مورد احساساتت با کسی مشورت کنی حتما اینکار رو بکن. حالا که به بعضی از هدف هات رسیدی فرصت رو برای کمی استراحت غنیمت بدون و بدون که صلح درونی انسان ، قوی ترین موتور پیش برنده زندگی شاد است . فلاسفه ای که در مورد شادی حرف زدن نتیجه حرفشون این بوده : شادی محصول گذروندن وقت خوب با دوستان خوب است . برای این آخر هفته یا آخر هفته بعدی برنامه ریزی کن و ساعت هایی رو به حرف زدن بگذرون . تدارک یک دور همی ساده ولی با دوستانی خوب و صمیمی ببین که چقدر همه چیز بهتر خواهد شد.

 

 

تـیـر : روی موج خلاقیت بودن خیلی خوبه ولی دردسر هم داره. به خصوص در چند هفته آینده که قراره مدرسه و دانشگاه و این چیزها شروع بشه ، نمیشه خیلی روی پیشبرد یک هدف کار کرد. با ورود ماه به خونه جدید ، کاری به تاخیر می افته و حس می کنی وقت کم می یاری اما مشکلی نیست چون سیستم ها دارن به سمت تنظیم تر شدن پیش میرن . از شنبه به بعد می فهمی که باید با یکی تماس بگیری . همین که حس کردی باید حرف هایی با کسی رد و بدل بشه دیگه تعلل جایز نیست و بهتره سریعا اقدام کنی . از تلفن کمتر استفاده کن و سعی کن با آدم ها رو در رو حرف بزنی . در این هفته برای خودت یک گل بخر تا به خودت نشون بدی که از خودت راضی هستی .

 

 

مـرداد: تو معمولا به خوبی به عواقب کارت فکر می کنی و بعد دست به اقدام میزنی ولی حداقل حضور سیاره مشتری نشون میده چیزی اتفاق افتاده که نتیجه کار خودت بوده بدون اینکه کاملا بهش فکر کرده باشی. لازمه بگم که اگر می خوای چیزی رو عوض کنی ، الان وقت مناسبی است. اگر حرفی بزنی شنیده می شه و تغییر ایجاد می کند. اگر ازدواج کردی یا در رابطه ای جدی هستی ، زمان مناسبی داریم برای صحبت در مورد مسائل مالی . ظاهرا یک تصمیم باید گرفته بشه . برای ورود آدمی جدید باید فضا رو خالی کنی . شاید بستن یک پرونده از گذشته یا کنار گذاشتن یک نفر یا تخصیص اتاق به یک نفر! در غیر این صورت به سختی می شه حضور آدم جدیدی رو تصور کرد . اگر مجرد هستی به این فکر کن که چقدر علاقه مندی کسی در زندگی ات باشه و نیازمندی هاش چیه. احتمالا کشف میکنی که دو تا چیز باید عوض بشه. خوبه براش برنامه ریزی کنی و چیزی رو تغییر بدی چون یکی منتظره از در بیاد تو!

 

 

شهریور : با یک متخصص سر و کار پیدا میکنی . مشکلی در خونه ، ماشین یا محل کار تو رو وابسته می کنه به کسی که در یک موضوع خاص کار بلد است . یک وسوسه هم به وضوح در جريانه . قبل از دست زدن به هر چیزی به عواقبش فکر کن . آدم لازم نیست همیشه طبق اصول و معیارهای اخلاق عمومی رفتار کنه ولی همیشه بهتره که طبق چیزی که درسته و از نظر عقلش پذیرفته قدم برداره . نذار وسوسه باعث بشه کاری کنی که بعدا دعا کنی کاش نمی کردی . اگر باید با کسی در مورد زندگی عاشقانه حرف بزنی این هفته فرصت خوبی براش داری ، به خصوص از چهارشنبه تا جمعه . تا شنبه یک مشکل قدیمی ات حل خواهد شد و نفس آرومی خواهی کشید.

 

 

 

مـهـر : کارها تموم شدنی نیستن ! خوبه کار کنی ولی حواست باشه با اتفاقاتی که می افته کل زندگی ات پر نشه . بودن در یک محیط جدید (حتی مجازی) برات خوبه و باعث انبساط خاطر و شادی می شه پس به یک کافه جدید ، پارک جدید ، دوست جدید یا یک شبکه اجتماعی جدید سر بزن و ببين توش چه خبره . دینامیک اجتماعی باعث می شه تغییری در شخصیتت ایجاد بشه و تا پایان هفته منتظر اتفاق خاصی در دنیای عشق نباش . از شنبه به بعد دعا خواهی کرد کاش اطرافت کمی خلوت تر بشه پس یک برنامه خلوت کردن با خود یا یکی دو دوست خاص رو از حالا تو برنامه بذار.

 

 

آبـان : سیاره عظیم مشتری در خونه دهم تصمیم گیری است و تاثیر بسیار زیادی روی توان منطق و تصمیم گیری تو میذاره . خیلی روی منطق و عقلت حساب باز نکن و بذار قلبت نقش پر رنگ تری در انتخاب هات داشته باشه . گفته ای مشهور میگه که اگر دنبال تغییر هستی ، امروز رو تغییر بده چون کسی از آینده خبر نداره . کمی به قلب و احساست فرصت بازی بیشتری بده . به نظر می رسه کمی قبل برای اتکای زیاد روی عقل ، یک نفر رو از خودت دور کرده ای . اگر اینطوریه بد نیست باهاش تماس بگیری ، به شرطی که قلبت اینطوری بخواد . در صورتی که کسی رو دوست داری اینو بهش بگو . صبر کردن ضرر است . اگر کسی بهت میگه دوستت داره و محلش نمیذاری … هوم.. چی بگم؟ بهتره بهش فرصت بدی و در عمل توضیح بیشتری بده . گاهی تاکید میکنم گاهی علاقه بعد از شناخت حاصل میشه.

 

 

آذر : احساسات فریبنده احاطه ات کردن و اصلا دور از ذهن نیست تصمیمی بگیری که از نظر همه و از همه مهمتر، خود آینده ات غیرمنطقی است . اگر در رابطه جدیدی هستی یا در مورد یک رابطه جدید خیال پردازی می کنی ، کمی صبر کن و هفته بعد دوباره تصمیم بگیر ، هیچ وقت دیر نمی شه . شاید هم این احساسات فریبنده مربوط به یک کار یا تصمیم دیگه باشه اما به هرحال خوبه که عجله نکنی . عشق و رمانس بیش از حد زیاد یا کم بودنش بر این هفته احاطه داره ولی اصلا نگران نشو . در یکی دو هفته همه چیز تنظیم تر می شه . این هفته رو با برنامه های استاندارد بگذرون و کار عجیبی نکن تا امن باشی و امان . سر رفتن حوصله بهتر از دست زدن به یک تصمیم اشتباهه .

 

دی : ‎ ‌دوران کار پشت صحنه داره تموم میشه و قراره بهتر ببینی . به چیز بزرگ و مهمی فکر می کنی که ته دلت دوستش داری ولی یک گوشه دیگه از مغز میگه که خوب نیست. یادت باشه که انسان سالم اونی است که برای خودش تصمیم می گیره و هر کاری که آگاهانه انجام بشه جذابه . این هفته می تونه پایه ای بشه برای یک تغییر خیلی مهم و مثبت . ماه در خونه تو (روز چهارشنبه) نشون دهنده یک شروع مجدد در یک رابطه عاشقانه است و تازه باید منتظر بهترین دورانی که تجربه اش کردی باشی … در حال اتفاق افتادنه .

 

 

بهمن : ایده گرفتن از بقیه کار خوبیه ولی این هفته در حرف بقیه برای متولد بهمن چیزهای چندان هیجان انگیزی وجود نداره . بیشتر به خودت و نظر خودت در مورد کارها متکی باش . یک گفت و گوی سریع در سه شنبه صبح منبع ناراحتی می شه . حتما حرفت رو بزن و نظرت رو بگو . حتی اگر دقيقا همون لحظه نباشه . شاید توی یک پیام دوستانه یا ملاقات بعدی . گفتگویی با نامزد یا چنین کسی خواهی داشت که هدفش نزدیکی عاطفی است . سعی نکن توش منطقی باشی و راحت حرف بزن و گوش بده بدون اینکه انتقاد کنی یا سعی کنی اصلاح کنی. برای یک دوست نزدیکت اتفاقی نه چندان جالب در جریانه . اگر ازش خبر نداری خیلی کنجکاوی نکن ولی همین که خودش اون رو با تو مطرح کرد ، سعی کن بیشترین کمکی که می تونی رو بهش بکنی . اینطوری به زودی انرژی ذخیره شده رو در راه مثبتی استفاده خواهی کرد.

 

 

اسفند : ‌تقویم اجتماعی ات شلوغتر از چیزی شده که باید باشه . وقتی که برای دیگران و کارهای متنوع میذاره زمان کافی بهت نداده تا با خودت خلوت کنی و ببینی خودت برای شاد و راضی بودن چی لازم داری . در صورتی که بالاخره یک صحبت مهم رو شروع کنی ، هفته آرومی خواهی داشت . روز سه شنبه و چهارشنبه یک صحبت طولانی می تونه کاملا به نفعت تموم بشه و کسانی شروع به گرفتن یک تصمیم در مورد تو می کنن که ازش خوشحال خواهی بود . امیدوارم این هفته نتیجه اش برات این درس باشه : باز بودن و شفاف و شجاعانه حرف زدن در نهایت امر به نفع آدمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد