فال هفتگی فالوده – 9 تا 15 فروردین

 

 

فروردین :متولدین 9 تا 15 فروردین، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید . در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید. در محیط کاری یا تحصیلی به تایید شخصی برای پیشبرد کارتان احتیاج دارید. یکی از دوستان برای درخواست کمک پیش شما خواهد آمد.

 

 

اردیبهشت :شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایتان را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید.مسئله ای برایتان پیش آمده که باعث شده کمی نگران شوید. با بزرگتر کردن مسئله فقط دردسر خودتان را بیشتر می کنید. برای گفتن حرفی به شخصی که برایتان بسیار مهم است، دو دل هستید. کمی دست نگه دارید. اوضاع تغییر خواهد کرد.

 

 

خرداد :در این هفته شما قبل از اینکه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید کارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع کنید زودتر هم کارهایتان را تمام خواهید کرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما که مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می‌شود که برایتان لازم است بر روی چیزهای کوچک و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمرکز کنید. شخصی قولی برای کاری به شما داده، این کار با کمی تاخیر انجام خواهد شد. بحثی در محیط کار یا خانه پیش خواهد آمد، از این بحث طفره نروید و از حرف زدن فرار نکنید. یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است. نگران پولی از دست رفته هستید . نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید.

 

تیر : احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید. کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن ، مثبت و عالی همراه است.این کار از دیده خودتان سرچشمه می گیرد.

 

مرداد : فرصتی برای انتخاب کردن دارید و این انتخاب می‌تواند شما را تا مدت زیادی خوشحال‌تر نگه دارد. این برای شما بسیار خوشایند است. شکستن محدودیتها و قضاوتهای خانوادگی یک مسأله مهم برای شما هستند، اما شما بعد از این باید خیلی سر خودتان را شلوغ کنید. خوشبختانه امروز عصر که ماه وارد برج جوزا می‌شود شما تمایل زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت. بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید. سر دو راهی قرار می گیرید و تغییرات مثبتی برایتان رقم می خورد. حد اعتدال را در رابطه با یکی از نزدیکان نگه دارید. شخصی که برایتان مهم است، تصمیمی گرفته که خلاف نظر شماست. یادتان باشد، هر کس اولویت های خودش را دارد.

 

شهریور : با حرکت مریخ و وارد شدن به هفتمین خانه، شما احساس می کنید که زمان به سرعت درحال گذر است.خوشبختانه احساس سرزندگی بیشتری خواهید داشت چرا که روابط خود با دیگران را افزایش می دهید. مسئله ای پیش آمده، شجاع باشید، زیرا قدرت مقابله کردن با مسائل و دشمنان را دارید. فشار زندگی زیاد است، اما با آرامش کارها درست می شود. به یک پیشنهاد سفر نه بگویید. در یک مسئله کاری هر چقدر بین رقبای شما اختلاف بیفتد به نفع شماست. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، آن چیزی را انتخاب کنید که هم حال خودتان را خوب می کند و هم حال اطرافیان تان را. یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید ، بدست خواهید آورد.بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود.

 

 

 

مهر : الان برایتان خیلی سخت است که خودتان باشید!! به خصوص اگر با مشکلات مالی دست به گریبان باشید. اگر هم کسی ازتان بخواهد که مشکلی را رفع کنید، اوضاع بدتر خواهد شد. اگرهم قدبازی دربیاورید و هیچ کاری انجام ندهید خودتان عصبانی خواهید شد! متاسفانه این بدترین تاکتیکی است که ممکن است اتخاذ کنید. حتی اگر احاساس ناامیدی کردید ولی تسیلم نشوید. اگرچه شما منتظر هستید همه چیز حاضر و آماده برایتان مهیا شود، اما انجام دادن کارهایی که ازشان لذت می‌برید درهای خوشبختی زندگی را برویتان می‌گشاید. سعی کنید بیشتر به زندگی خودتان برسید تا اینکه در مورد زندگی دیگران قضاوت کنید. به زودی اوقات خوشی خواهید داشت. خبر نامزدی یکی از نزدیکانتان را می شنوید که بسیار مبارک است.

 

آبان : منفعت و سودهای مالی بسیاری در انتظار شما هستند و در روزهای نه چندان دوری نصیب شما می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید تا این منفعت‌های را بیهوده هدر ندهید. بعد از رسیدن به این منفعت مالی، به شما توصیه می‌کنیم که کمی استراحت کنید زیرا برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های بسیاری را انجام داده اید، کمی‌احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، برای این که دوباره قوای جسمانی خود را بدست آورید این استراحت برای شما الزامی می‌باشد، زیرا شما در پی به دست آوردن موفقیت‌های بزرگتری هستید و این موفقیت‌های به نطرتان کوچک به نطر می‌رسد. دلتنگ مسافر راه دوری هستید. در رابطه عاطفی تان بزودی پیشنهاد خوبی به شما خواهد شد. یک مسئله مالی تمام فکرتان را به خود مشغول کرده، اندکی از مسئله فاصله بگیرید تا راه حل را پیدا کنید.
 

 

آذر :یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و آن را فعال می‌کند. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد. از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید. محکم و صبور در برابر حرفی که می شنوید بایستید، چیزی که از آن می ترسید اتفاق نمی افتد.

 

 

دی :از شدت احساسات خود دوباره جوان شده‌اید مثل این است که آنها شما را در برابر منبع بی‌پایانی از انرژی قرار داده‌اند. اکنون شما تصمیم داراید به جای اینکه فقط درباره احساسات‌تان صحبت کنید کاری در رابطه با آن انجام دهید. اما در نظر داشته باشید وارد عمل شدن ممکن است مشکلاتی را به دنبال خود داشته باشد مخصوصا اگر شما قبل از اینکه درباره پی‌آمدهای آن فکر کنید دست به عمل بزنید. اگرچه طبیعت شما عمل‌گرا است رها کردن اوضاع می‌تواند تمرین خوبی برای جست و جوی شما باشد حتی اگر دیگران را کمی ناراضی کند. از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می کنید. در یک تقسیم بندی حواستان به رعایت انصاف باشد. از دوستی که از او کمی دلخورید خبر بگیرید.

 

 

بهمن : حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید. مدرکی که منتظرش هستید به زودی به دستتان می رسد. لطف و محبت یک دوست را فراموش نکنید و امروز که به کمک احتیاج دارد هرآنچه که از دستتان برمی آید برایش انجام دهید. شخصی با ادعایی که می کند شما را گیج می کند و نسبت به رفتار و تصمیم هایتان به شک می اندازد. سعی کنید گذشته را به خاطر بیاورید تا بتوانید از خودتان و تصمیمتان دفاع کنید. با اخلاق خوبی که از خودتان نشان می دهید، دوستی هایی می سازید که در روزگار سختی به دادتان خواهد رسید.

 

 

اسفند : شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید. شخصی دورادور حواسش به شماست. گذشته ها را فراموش کنید و به خودتان و او فرصت دوباره بدهید. شخصی که ادعا های بزرگ می کند امتحان کنید و حرف هایش را به سادگی قبول نکنید. در مورد نیتتان صبور باشید و مشتاق و قدر این روزها را بدانید. مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. در مورد یک مسئله دوستانه کاسه داغ تر از آش نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد