فال هفتگی فالوده – 8 تا 14 شهریور

 

 

فروردین :سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی‌تواند با خورشید مقابله کند، هر دوی آنها به سمت خانه‌های شما پیش می‌آیند. ممکن است شما در نظر داشته باشید سرمایه‌گذاری تازه‌ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خود را دوباره سازماندهی کنید. اگر شما در حال معامله کردن هستید یا با شریک مالی جدیدی وارد مباحثه می‌شوید، آگاه باشید که واقعاً شما بهتر از آنها می‌توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امکان دارد، تا موقعی که دید شما واقع بینانه‌تر شود صبر کنید. شخصی از مرزهای خود عبور کرده و مشکلاتی برای شما ایجاد کرده است. بعد از داد و بیداد کردنتان بهتر است باز هم فکر کنید و همان راهی را پیش بگیرید که در شان شماست.

 

 

اردیبهشت :اکنون که ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممکن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش کردن برای حل این مشکل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینکه حتی زمانی که شما در مسیرهای مختلفی پیش می‌روید نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. روحیه حساس شما بدون شک می تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. می دانید که عدم اعتماد به نفس شما ناشی از ترس های قدیمی شماست و ربطی به وضعیت فعلی شما ندارد. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه به خاطر دیگران بلکه به خاطر خودتان هم که شده فکر و خیال را رها کنید و شاکر باشید.

 

 

خرداد : زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. به جای گیر کردن در خاطرات شخصی، با زمان ها و اتفاقاتی که در حال رخ دادن هستند حرکت کنید. به یاد داشته باشید که حل همه چیز آسان است. اگر مشغول مدیریت کار و موقعیت های خود هستید، به نظم در زندگی شخصی خود بیشتر توجه کنید. گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید. با مشکلات مالی تان کنار بیایید زیرا اوضاع به زودی روبه راه خواهد شد. در این ماه خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد صبرتان به بار خواهد نشست.

 

تیر : ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای وجود دارند که شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. به جریان هایی که از اطرافتان می گذرد توجه کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از آنها ببرید. عمر به سرعت می گذرد تا سلامت هستید از روزهای تان استفاده کنید. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که با ایراد گرفتن کاری درست نمی شود. بهتر است خودتان دست به کار شوید و اوضاع به هم ریخته اطرافتان را سر و سامانی بدهید. دوستی پیشنهادهای خوبی برای شما به ارمغان می آورد. شاید در آغاز عشق ایستاده باشید که عنان زندگی و اختیار از کفتان رفته، حتی اگر جذابیت این فرد بسیار بالا باشد، باز هم برخی رفتارها شایسته شما نیست.

 

مرداد : زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خواهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. بسیاری از کسانی که شما را از دور می بینند به حالتان غبطه خورده و یا حسادت می ورزند. آنها از تمام تلاش هایی که شما برای رسیدن به جایگاه امروز خود انجام داده اید بی اطلاع هستند. حقیقت خیلی به شما صدمه می زند و این چیزی است که بیش از هر چیز دیگری نیاز به درک آن دارید. گاهی با لجبازی خوبی ها و پل های پشت سرتان را خراب می کنید سعی کنید روی خودتان بیشتر کار کنید و این رفتار خود را کنترل کنید.

 

شهریور : متولدین 8 تا 14 شهریور ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست، صبر کنید. به یک سفر می روید که هم از لحاظ کاری و هم از نظر روحی برایتان بسیار مفید خواهد بود. با تمرکز کردن بر توانایی‌هایتان خود را یک پله بالاتر ببرید. بهتر است ارتباط خود را با بعضی از افراد دور و برتان قطع کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری داشته‌باشید. مسئله ای پیش آمده و احتمالاً یکی از دوستانتان از شما دلخور خواهد بود که‌باید هرچه‌سریع تر این مسئله‌را حل و فصل کنید.

 

 

 

مهر : ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید. به زودی امکان گفتگوهایی فریبنده بر سر مسائلی جذاب با افراد متفاوت برایتان به وجود می آید، تا جایی که تمرکز کردن بر روی کار برایتان تبدیل به یک چالش می شود، بهترین انتخابی که می توانید را بکنید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بر بگیرد. خبری به گوش تان می رسد که بهتر است تا خودتان در مورد صحت آن تحقیق نکرده‌اید باورش نکنید. شخصی که نگرانش هستید، آب از سرش گذشته بهتر است به او زمان بدهید.

 

آبان :شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. فعالیت‌های شاد، ممکن است شما را از انجام کارهایتان باز دارد به این موضوع دقت داشته باشید. برای اینکه شادیتان دوامم بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری ببرید، بهتر است دیگران را نیز در شادی‌تان شریک سازید. وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید، به دنبال این باشید که نکات مبهم را هرچه سریعتر مشخص و رفع کنید. شما خیلی خوب میدانید که مشکلات حل شده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد. شما ذاتاً تمایل دارید همیشه و در همه صحنه های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است.

 

 

 

آذر :شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید. افرادی در اطراف شما هستند که به شما حسادت می کنند و منتظر هستند که شما را زمین بزنند. در واقع افرادی هستند که به شما نگاه می کنند و فقط منتظر یک اشتباه هستند تا شما را نابود کنند و از آن سود ببرند، پس مراقب کار و امور مالی خود باشید.

 

 

 

دی : شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. برخلاف تصورتان شما در طی روزهای آینده می توانید خیلی زود مشکلات مالی تان را برطرف کنید و با توانایی بیشتر از قبل به برنامه های منظم همیشگی تان برگردید. این اواخر دید تازه ای نسبت به زندگی پیدا کرده اید. نظراتی که نسبت به زندگی پیش از این برایتان ارزش داشته اند دیگر برایتان رنگی ندارند. در این ماه کسی شما را ناراحت می کند، که می تواند فرد احساسی شما باشد. اگر پرونده های حقوقی یا دادگاهی داشته باشید، پاسخ منفی می گیرید یا زمان می برد تا حل شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد پس دست از مرور چند باره یک موضوع بردارید و بیش از این خودتان را آزار ندهید.

 

 

بهمن : شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد. مشکلات پیش آمده در ماه گذشته باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود. از شخصی که دائم لجبازی می کند و گوشش به حرف های کسی بدهکار نیست فاصله می گیرید ولی دوباره با او وارد رابطه خواهید شد.

 

 

اسفند : شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. اگر کسی در زمینه خاصی به شما قول داد، سعی کنید روی آن حساب نکنید، زیرا هیچ الزامی برای عمل به وعده وجود ندارد. درگیری ذهنی شما زیاد است، اما با کمک یکی از دوستان یا اعضای خانواده، احساس امنیت و آرامش خواهید داشت. در واقع به زودی خواهر یا برادرتان در زمینه های مختلف به شما کمک می کنند شما نیز سعی کنید از آن ها به خوبی تقدیر و تشکر کنید. جوابی که منتظر و نگرانش هستید را در هفته سوم شهریور ماه خواهید شنید و شما دوباره همان شخصیت با ظرفیتی می شوید که می توان روی تان حساب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد