فال هفتگی فالوده – 7 تا 13 تیر

 

 

فروردین :تصمیمات جدی و خطیری در روزهای آینده به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود. در اواسط ماه صحبت شما با یک نفر به دعوا و مشاجره تبدیل می شود زیرا شما کنترل خود را از دست می دهید، پس بهتر است از او عذرخواهی کنید.

 

 

اردیبهشت :شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید. هر چه زودتر غرور خود را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید زیرا برای موفقیت در کارتان به فردی نیاز دارید که در کنارتان باشد و به شما کمک کند تا همه چیز را به خوبی انجام دهید و چراغ راه و راهنمای شما باشد. تصمیم گیری برای پرداخت بدهی هایتان را یک روز هم به تعویق نیندازید. آنچه که جلوی پیشرفت و رضایت شما از خودتان را می گیرد، همین بدهی های مالی است.

 

 

خرداد : شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید. بر سر قرارهایتان زودتر از موعد حاضر شوید، اگر احساس می کنید از شغلتان خسته شده‌اید به شغل دیگری فکر کنید و اگر لازم است کلاس ها و دوره های جدید را بگذرانید. باید بتوانید از پس تصمیماتی که می گیرید بر بیایید.

 

تیر : متولدین 7 تا 13 تیر ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. سوال هایی که در ذهنتان ایجاد شده به دنبال جواب هستید اما حواستان باشد که به هر آنچه می شنوید در قالب حقیقت اعتماد نکنید و قبل از قبول کردن هر حرفی خوب درمورد آن تحقیق کنید. از شریک زندگی تان خواسته‌اید تا کاری برایتان انجام دهد اما بدانید که اصرار شما کار را خراب تر می کند. او را مدتی به حال خود بگذارید تا خودش در صورت تمایل آن را انجام دهد.

 

مرداد : ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند. روزگار خوشی در راه است از لحظات خوبتان با دوستانتان لذت ببرید و تا می توانید از هر فرصتی استفاده کنید تا سنگینی فشارهای کاری این اواخر را کمتر احساس کنید. تلفنی به شما خبرهای خوبی می دهند که شما را از روند کار بسیار خوشحال و امیدوار می کند. یک تغییر در محیط شما وجود دارد.

 

شهریور : هدفی در سر دارید اما برای رسیدن به آن عجله نکنید، قبل از برداشتن اولین قدم خوب به برنامه هایی که برای آینده خود در سر دارید فکر کنید و احساسات دیگران را نیز در آن دخیل کنید. بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل سریع، کمی عاقلانه و سنجیده تر برخورد کنید. اگر رابطه شما با یکی از دوستان تان بهم خورده، اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست. بهتر است که کمی به خود و او فرصت دهید تا در تنهایی بیشتر فکر کنید. نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به روال عادی خود بازخواهد گشت. به زودی کسب و کاری را راه اندازی خواهید کرد که مزایای زیادی برای شما دارد و اگر تمام تلاش خود را بکنید، آینده خود را تضمین کرده‌اید.

 

 

 

مهر : خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای آینده خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد. در مورد موضوعی دودل هستید. چند راه پیش روی شماست اما نمی دانید کدام را انتخاب کنید. برای انتخاب درست به جزییات بیشتر توجه کنید تا شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کنند. مشکلات کوچک زیادی در اطراف شما وجود دارد که برای آسیب رساندن به شما بسیار کوچک هستند، پس نگران نباشید و سعی کنید آنها را یکی یکی حل کنید.

 

آبان : ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود. برای دادن یک پیشنهاد مراقب باشید پایتان را از اندازه گلیمتان درازتر نکنید اما کاری را که می دانید باید انجام دهید به تاخیر نیندازید. به زودی اتفاقی شما را به زندگی امیدوار می کند. منتظر خبرهای خوب باشید.
 

 

آذر :خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید. هر کس برای اولین بار شما را می بیند متوجه مهربانی و خوبی شما خواهد شد. شما نیت خوبی دارید و معتقدید همه مثل شما هستند، بهتر است مراقب باشید که مورد سوء استفاده قرار نگیرید. برای آنچه که اتفاق افتاده کاری جز صبوری از دست تان بر نمی آید. شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته هایتان این آشنایی می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد.

 

 

دی :شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه. ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید. تصمیمات سخت و تعیین کننده ای در انتظار شماست که پس از سنجیدن جوانب موضوع و دقت بسیار، باید انتخاب درستی داشته باشید تا پشیمان نشوید، از عجله در این زمینه بپرهیزید.

 

 

بهمن : دیگران شما را توی منگنه گذاشته اند، با بیان نظرات و احساسات تان می توانید ایده های تازه ای برای رهایی از این وضعیت بیابید. فقط سطح توقع تان را کمی پایین بیاورید، شاید روحیه کمال گرایی تان است که شما را دچار این وضعیت کرده است. خیال بافی را کنار بگذارید و به اطرافتان با دقت بیشتری نگاه کنید، شما باید قدم بزرگی را بردارید اما از آنجا که هنوز ذهنتان را متمرکز نکرده‌اید، این کار برایتان سخت است. ناامید نباشید. هر آنچه که تلاش کرده‌اید به زودی نتیجه و مزد آن را دریافت کنید و دوباره جان تازه ای خواهید گرفت. اگر زیان دیده‌اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجات تان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید.

 

 

اسفند : شما در این روزها دارای توانایی و قدرت درونی بسیاری هستید، این امر موجب شده است تا اعتماد به نفس شما پیش از پیش تقویت شود تا افکار و نطرات دیگران راجع به شما تغییر کند، هم چنین سمت و سوی جدیدی را به خود بگیرد. به یک مشکل توجه داشته باشید، آب ریخته شده روی زمین به لیوان برنمی گردد. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید دوباره تلاش کنید، اما ناامید نشوید. تغییری در کار یا زندگی خواهید داشت که در حال حاضر شما را آزار می دهد، اما به مرور زمان به آن عادت خواهید کرد. با احساسی برخورد کردن با مسئله که پیش خواهد آمد ممکن است نه تنها نتیجه ای که می خواهید نگیرید، بلکه به مشکلات تان اضافه هم بشود. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلا دیدارش ممکن نیست. صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد