فال هفتگی فالوده – 3 تا 9 خرداد

 

 

فروردین :آرامش باعث می‌شود که شرایط سخت امروز را برای خودتان هموار کنید. این به این معنی نیست که نمی‌توانید حاضر جواب باشید بلکه دیگر نمی‌خواهید احساسات خود را پنهان کنید. یک کار خیر را تا دستتان می رسد انجام دهید. شخصی چشمش به دست شماست. شما تا به حال صبر زیادی کردید و اکنون زمان ابراز وجود است حتماً حرف های زیادی برای معشوقه تان دارید پس بهتر است صادقانه آنها را بیان کنید. خریدتان را بهتر است کمی به تعویق بیندازید اتفاقی در شرف وقوع است که ممکن است به پول تا نیاز داشته باشید اولویت بندی کنید انجام یک کار مهم را با سهل انگاری به تعویق انداخته‌اید ادامه این روند پریشانتان می‌کند.

 

 

اردیبهشت :زندگی تماما در پول خلاصه نمی‌شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و… نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیانتان از شما دوری می‌گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می‌شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد. اگر بخواهید به خود انگیزه بدهید لازم است به قول ها و وعده‌هایتان عمل کنید تا دیگران نیز بتوانند روی شما و حرفتان حساب کنند. انتظار نداشته باشید یک شبه و به طور ناگهانی به همه خواسته‌هایتان برسید. در مورد یک مسئله کاری تصمیمی ناگهانی خواهید گرفت و این موضوع به نفعتان پیش خواهد رفت پس نگران نباشید.

 

 

خرداد :متولدین 3 تا 9 خرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید. در مورد چیزی که حق شماست کوتاه نیایید کاری به حرف دیگران نداشته باشید و بدون اینکه خاطر کسی را آزرده کنید راه خودتان را بروید و کار خودتان را بکنید. یادتان نرود که شما فقط یک بار زندگی می کنید. مجرد های متولد خرداد تغییراتی را در رابطه عاطفی تان تجربه خواهید کرد که برایتان بسیار دلنشین است.ممکن است شخصی جدید وارد زندگی تان شود.

 

تیر : شما در این روزها احساس می‌کنید مسئولیت‌هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی‌شده‌اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت‌های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی‌دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس‌هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی‌فرو کش کنند و بعد تصمیم‌هایی را اتخاذ کنید. پیشرفت مالی يا تحصیلی خیلی خوبی به زودی دارید که از این بابت از ته دل برای چند وقت خندان هستید فقط از این موفقیت حسودان زیادی دارید که حسرت شمارا می خورند مراقب این افراد باشید.

 

مرداد : در این اواخر مدام در سکوت به سر می‌برید، گوشه گیر و منزوی شده اید. بهتر است کلبه تنهایی خود هر چه زودتر ترک کنید، اگر به این کار خود ادامه دهید دچار افسردگی شدید می‌شوید علاوه بر افسردگی، اطرافیان‌تان نیز از شما گریزان می‌شود و بعد از مدتی، این موضوع تاثیر فوق العاده منفی بر روحیات شما دارد. در دنیای واقعی زندگی کنید، رویاها تنها در خواب هستند. شما از موضوعاتی که پیش می‌آید زود فرار می‌کنید به همین دلیل کنج عزلت را برگزیده‌اید بهتر است در برابر مشکلات بایستید نه اینکه از آنها بگریزید. در خرداد ماه برای شما اتفاقی خاص می افتد، بعد از دیدار با فردی احساس عجیبی را در وجود خود تجربه می کنید و نسبت به خود و زندگی تان امیدوار می شوید. برای یک مشکل مالی راه حلی موقتی پیدا می کنید.

 

شهریور : شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید. اولین قدم را به سمت موفقیت محکم بردارید و به زودی تغییری بزرگ زندگی‌تان اتفاق می‌افتد. برای غلبه بر ناآرامی که در عمق وجودتان احساس می کنید وارد رابطه جدید نشوید زیرا ممکن است شرایط برایتان خوب پیش نرود. کلافگی و اضطراب این روزهای تان با بحث کردن با دیگران کمتر نمی شود بیش از حد برای نگه داشتن چیزی یا کسی بها دادید رها کنید و ایمان داشته باشید اگر مال شما باشد به شما برمی گردد.

 

 

 

مهر : سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید. از جایی که توقع ندارید با شنیدن حرفی به واقعیتی پی خواهید برد. شما فردی هستید که هر لحظه چیز تازه ای را می‌طلبید. این ماه علایق ناگهانی شما نه تنها دیگران بلکه خود شما را نیز متعجب خواهد کرد زیرا تصمیمی خواهید گرفت که تغییری بزرگ به زندگی تان بدهید. بستگی در کارتان است و این بستگی هارایک فرد که خواهان شماست انجام داده است و تمام راه های شمارابسته است و باید این بستگی را برطرف کنید.

 

آبان : سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید. ادامه دادن اختلاف های پیش آمده ضررش بیشتر از منفعتش هست. گاهی از خود گذشتگی بهترین کار است. شخصی با گفتن حرفی تاثیر مهمی روی شما می گذارد. یک کم عصبانی هستید و زود از کوره در می روید باید در اخلاقتان یک تجدیدنظر داشته باشید.
 

 

آذر :شما باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید. زیارت امام رضا(ع) در فال شماست و به زیارت این امام بزرگوار و مهربان می روید که چند قطره اشک هم می ریزید.مجردهای این ماه با فردی جدید به زودی آشنا می شوید که یک نفر هم از قبل در زندگی شما بوده است که سر این آشنایی بین دوراهی قرار می گیرید و نمی دانید با این دو نفر چه کار کنید. دست به کاری زده‌اید و یا می خواهید بزنید که از عواقبش بسیار نگرانید. تمامی جوانب را بسنجید و بعد وارد میدان شوید.

 

 

دی :یک سوء تفاهم کوچک بین شما و خواهر و یا برادرتان ممکن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل کردن این مشکل بکنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممکن است با یک دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا کنید. یکی از روش‌های به حداقل رساندن مشکلات اجتناب از غیبت کردن است، چراکه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یک مشاجره و دعوا فراهم می‌کند. اگر زیان دیده‌اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجات تان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید. در همه حال خداوند به شما کمک می کند و شما بر همه ی دشمنانتان غلبه می کنید. مبلغی به دستتان می رسد که توقع دریافتش به این زودی را ندارید.

 

 

بهمن : اطرافیان تان ‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. برای انجام کاری از شما قدردانی و تشکر می شود، این موضوع برایتان اهمیت زیادی دارد. زندگی پر از ماجراجویی است، اگر تا به حال به این موضوع اعتقاد نداشته‌اید در خرداد ماه زندگی این جنبه خود را به شما نشان خواهد داد.

 

 

اسفند : طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت. به دلیل موفقیت‌هایی که در گذشته به دست آورده‌اید و همچنین تعریف و تمجیدهایی که دوستانتان از شما می کنند اعتماد به نفستان بالا می رود، از این شرایط برای به دست آوردن موفقیت های بیشتر استفاده کنید. در خانه و همچنین قلبتان را به روی هر کسی باز نکنید یرا همه مردم نیت خیر ندارند و دل و زبانشان با هم یکی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد