فال هفتگی فالوده – 28 تیر تا 3 مرداد

 

 

فروردین :شما انسانی هستید که با هیجانات وجودی‌تان زنده هستید در این روزها این هیجانات به شدت کاهش یافته است به همین دلیل شما به شدت دلسرد شده اید و در پی این راه نیستید که دوباره هیجانات شوق و ذوق زندگی را در خودتان بیدار کنید تنها ناامید شده اید بهتر است به جای نا امیدی دوباره این شوق و ذوق را در خود بیدار کنید.اتفاقات ناگواری پیش امده اند که شما خود را در تمامی انها مسئول می‌دانید به همین دلیل هیجانات تان فرو کش کرده اند به خود بقبولانید که شما هر کاری که از دست تان بر می‌امد انجام داده اید و این سرنوشت و اقبال بوده است که علی رغم تمام تلاش و کوشش شما چنین مشکلاتی پیش امد کرده اند.هر مشکلی دوره‌ای دارد و به زودی به پایان می‌رسد دیگر خود را مقصر کاری ندانید و با امید به زندگی تان ادامه دهید.

 

 

اردیبهشت :دوست یا شخصی که به شما خیلی نزدیک است عرصه زندگی را بر شما تنگ کرده است و شما را محدود ساخته است. متاسفانه شما او را با دیدی به عنوان داور زندگی تان می‌نگرید و اجازه ادامه این کار را به او می‌دهید. خوشبختانه شما مسائل و رازهای خصوصی زندگی تان را به این فرد نمی‌گوید. در یک رابطه بهتر است قبل از اینکه دیر شود، حد و مرزهای خود را به آنها یادآوری کنید، در غیر این صورت اتفاق بدی می افتد که شما را بسیار ناراحت می کند. این هفته یک دوست قدیمی را می بینید و لذت می برید. کمی تنوع برای رسیدن به هدفتان لازم است.پس سعی کنید روش ها و نگرش خودتان را نسبت به کارهایی که انجام می دهید با تغییر همراه کنید تا اتفاقات جدیدی برایتان بیفتد.

 

 

خرداد : تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. هر چه که می‌گذرد اطمینانتان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفعتان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید. فراموش نکنید که شما قادر به انجام هر کاری هستید. شما در حال ایجاد منبع درآمد خوبی برای خود هستید. نگران نیت خود نباشید، آن چیزی می شود که می خواهید، فقط صبور باشید.

 

تیر : متولدین 28 تیر تا 3 مرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید. شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

 

مرداد : تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید. این روزها به جای واکنش احساسی، بهتر است احساسات قلبی خود را درک کنید. يك خانم جوان به شما زیاد دروغ می گوید ولی خودتان زیادی به این فرد اعتماد دارید و باورش دارید ولی این فرد زیاد شما را دور می زند. خبری خوش برای شما در راه است که از شنیدن این خبر خیلی خوشحال می شوید و برای چند ساعت یا چند روز خوشحال می شوید.

 

شهریور : شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. برای رسیدن به هدف اصلی خود، اهداف کوچکتری تعریف کنید تا قدم به قدم به آن نزدیک شوید و دلسرد نشوید. انتظار شما به پایان می رسد، به کسی که دوستش دارید می رسید و رقیب را شکست می دهید. دوره ای امیدوارکننده و طلایی در پیش روی شماست. شما واقعاً برای نیازهای خود زحمت کشیدید، شک نکنید نتیجه آن چیزی می شود که می خواهید.

 

 

 

مهر : ممکن است که در ارتباط برقرار کردن با دیگران با مشکلاتی مواجه باشید که اصلا برایتان خوشایند نیستند. این طور به نظرتان می رسد که همه نسبت به همیشه خیلی بداخلاق تر شده اند و با هر حرفی که می زنید و هر نظری که می دهید مخالفت می کنند. این اوضاع می تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما چیزی نیست که نتوانید از پس آن بربیایید. شما هر وقتی که خودتان بخواهید می توانید با حرف هایتان سنگ راهم نرم کنید. تماس های تلفن زیادی دارید که حرف و سخن های زیادی از این تلفن ها به گوش شما می رسد که شنیدن این حرفها باعث هیجان و تعجب شما می شود. این روزها سعی کنید منطقی تر باشید. با فردی که مدام با زخم زبان شما را آزار می دهد با آرامش برخورد کنید و از او فاصله بگیرید.

 

آبان : شرایط کیهانی موجود باعث شده اند تا همه خیلی حساس و تا حدودی عصبی باشند، به همین دلیل هم به نفعتان است که تا جای ممکن در هیچ گونه بحث و درگیری شرکت نکنید. اگر بخواهید نظر دیگران را بپرسید به احتمال زیاد پشیمان خواهید شد، چون شنیده هایتان اصلا باب میلتان نخواهند بود. به نفعتان است که تا جای ممکن افکار و احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و در مورد آنها باکسی صحبت نکنید. شرايط به سمت چيزى كه مى خواهيد تغيير خواهد كرد، با یک سری از دوستان قدیمی تان یک دورهمی و گپ و گفت دارید که روز خوب و پر خاطره ای را با این افراد سپری خواهید کرد.مسئله ای که ذهنتان را درگیر کرده تا پایان هفته آینده حل می شود پس نگرانش نباشید.
 

 

آذر :هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید. روی مسائل مهم تمرکز کنید و از حاشیه ها دوری کنید. این روزها بهترین زمان برای امتحان کردن چیزهای جدید است، حتی اگر حوصله کافی نداشته باشید. از نظر مسائل مالی، به زودی گره کار شما گشوده می شود. موفقیت بزرگی در خانواده شما حاصل خواهد شد.

 

 

 

دی :با توجه به شرایط کیهانی موجود شما چالش ها و درگیری های زیادی را در پیش خواهید داشت. هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا خودتان را از هر تنش و درگیری اضافه ای دور نگه داشته و وارد بحث ها و کشمکش هایی که هیچ ارتباطی به شما ندارند نشوید.اگر پیشنهادی داشتید چه عاطفی و چه مالی یا شغلی، سریع جواب ندهید، زمان بخواهید و با دقت فکر کنید تا خودتان را به دردسر نیندازید. توصیه می شود تمام افکار خودمحورانه خود را کنار بگذارید و قلبی مهربان و بخشنده داشته باشید. خبر وصلت شخصى نزديك را خواهيد شنيد و شايد به جشن يا مراسم آن شخصى دعوت شوید که رفتنش روحيه شما را عوض ميكند و به شما خوش خواهد گذشت.

 

 

بهمن : هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید. اجازه ندهید افکار ناراحت کننده در مورد کار و یا مسائل مادی ذهنتان را به خود مشغول کنند. شما مجبور نیستید از دیگران مواظبت کنید و یا مشکلاتشان را حل کنید. به زودی به یکی از خواسته ها و آرزوهایتان كه خيلى منتظرش بوديد ، می رسید و یک گره از زندگی شما باز می شود.

 

 

اسفند : شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوستتان از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید ولی نباید نسبت به آن واکنشی داشته باشید و یا حرفی را بزنید که بعد ها از آن پشیمان شوید.منتظر یک اتفاق خوب و جذاب در پایان هفته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد