فال هفتگی فالوده – 25 تا 31 مرداد

 

 

فروردین :فقط به خاطر اینکه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می‌دانند، دلیل نمی‌شود که شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه کنید. شما به خود اطمینان دارید و می‌دانید که بهترین کار را نجام داده‌اید و فرصت این را ندارید که از دیگران هم حمایت کنید. اما اکنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می‌تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف‌های خود شاید مهم‌ترین کاری باشد که حالا می‌توانید انجام دهید. با شخصی خسیس، دست بسته و دروغگو در ارتباط کاری و مالی قرار گرفته اید، به زودی و با کمی تاخیر یک سود سرمایه به دست شما می رسد. دیدارهای عاشقانه شما را خوشحال می کند و به زودی یک خبر بارداری خوشحال کننده نیز می شنوید.

 

 

اردیبهشت : ماه در هفتمین خانه از روابط اجتماعی شما قرار گرفته است و راه حل متفاوتی را برای حل کردن مشکلات عاطفی به شما پیشنهاد می‌کند. اگر دوست صمیمی یا نامزدتان با شما حرف نمی‌زند و نسبت به احساساتتان بی‌توجه است و یا اگر می‌خواهد مدتی تنها باشد، سعی نکنید که فکر او را تغییر دهید. حتی اگر احساس می‌کنید مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته‌اید، برای اینکه بتوانید در نهایت به خواسته‌های خودتان برسید، حمایت کردن افراد دیگر بهترین روش ممکن است. این روزها حس می کنید در یک حصار قرار گرفته اید و خانه برای شما مثل یک قفس شده است و کمی نگران هستید، بهتر است به دیدار دوستان قدیمی تان بروید و کمی با خودتان مهربان تر باشید.

 

 

خرداد : حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید. اگر قصد برداشتن یک قدم جدید در زندگی داشتید حتما قبل از انجام آن از دیگران مشورت بگیرید. با دوستی اختلافی جزیی و ساده پیدا می کنید که بهتر است پیش داوری را کنار بگذارید و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

 

تیر : رابطه بلند مدتی دارید و در تلاش هستید که این رابطه را گرم تر کنید، تلاش تان نتیجه خواهد داد. مشکلات خانوادگی شما در حال حل شدن است اتفاق خوشایندی برای شما پیش بینی می شود که باید این رخداد را غنیمت بشمارید چون می تواند در سرنوشت شما تاثیری مثبت داشته باشد . پولی به دست شما می رسد، اگر قصد خرید یا فروش چیزی را دارید این هفته فرصت خوبی می باشد. با یکی از دوستان قدیمی تان قهر کرده اید که در این هفته آشتی می کنید. امکان دارد از شخصی که فکرش را هم نمی کنید در این هفته یک پیشنهاد ازدواج دریافت کنید. در اواخر این ماه در مورد موضوع مهمی با شما مشورت و نظر سنجی خواهد شد که لازم است بدون هیچ عجله ایی نظرتان را با تحقیق پیرامون موضوع یاد شده اعلام کنید.

 

مرداد : متولدین 25 تا 31 مرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. مدت زمان زیادی است که شلوغی افکار دارید، به زودی زود به آرامش می رسید. آشفتگی مالی شما تا ۴ وعده آینده تمام می شود. قبولی در آزمون مربوط به قانون و دولت مثل وکالت یا قضاوت خوشحالتان می کند. از فردی یک خبر خوب کاری یا مالی می شنوید. در محیط کار خیلی ها هستند که منتظرند سقوط شما رو ببینند پس مراقب باشید، هر چند آن ها نمی توانند کاری از پیش ببرند.

 

شهریور : زمانی که شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری کردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما که با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد که دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد که هر چیزی را که اکنون انتخاب می‌کنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش کنید. شخصی وارد زندگی تان میشود اما شما انتظار شخص گذشته تان را می کشید بهتر است آن را فراموش کنید، چون این شخص جدید برای شما و زندگی تان خیلی بهتر است و می توانید باهم رابطه محکم و خوبی داشته باشید. مسائلی پیشرو دارید که لازم است در موردشان کاملا سنجیده عمل کنید و عقاید و خواسته هایتان را شجاعانه بیان کنید و از کسی رودربایستی نداشته باشید همچنین خبر یا رازی را درباره یکی از دوستانتان میشنوید که دیدگاه شما را نسبت به او تغییر میدهد.

 

 

 

مهر : همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. ذات دو نفر از اطرافیانتان به زودی در حیطه شغل و کار برای شما رو می شود. خانمی که جلوی مو های آن چتری است و قد کوتاهی یک خبر خوب کاری یا مالی به شما می دهد. شخصی از آشنایان شما که بدبین و شکاک می باشد سعی دارد بین شما و کسی که دوستش دارید مشکل و دعوا بیندازد ولی نمی تواند، چون شما و معشوقه تان هر دو خیلی همدیگر را دوست دارید و یک روح در دو بدن هستید. امکان دارید در این هفته به یک سفر دریایی بروید پس سعی کنید از آن به خوبی لذت ببرید.

 

آبان :هدف تان را تا به انتها دنبال کنید و در نیمه راه ناامید نشوید که می گویند جوجه را آخر پاییز می شمارند. شما همیشه تحت تاثیر محیط اطراف خود هستید. اکنون به جای آن که زانوی غم در بغل بگیرید چاره ای بیندیشید که موانع زندگی تان رو به افزونی نرود و کاهش یابد. امکان دارد آقایی از گذشته و کسی که رابطه احساسی که با آن داشتید قصد بازگشت به شما را داشته باشد اما صریحا به آن جواب رد بدهید زیرا شما به تازگی توانسته اید روحیه خود را بازیابی کنید. در محیط کارتان شخصی وجود دارد که به شما حسادت می کند و مدام در حال بد جلوه دادن شماست که باعث ناراحتی شما می شود ، مراقب باشید تا دردسر شغلی و کاری برایتان به وجود نیاورد.

 

 

 

آذر :درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. بهبود شرایط برای بیماری خودت یا دیگری دیده شده و شفای عاجل در پیش دارید. پولی را برای یک وسیله منزل هزینه می کنید. میخواهید کاری کنید تا از گرهی که می‌دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید اما هنوز خیلی چیزها ی مهمتر در زندگیتان هست که نیاز به توجه شما دارند پس به کارهایتان به ترتیب الویت رسیدگی کنید.

 

 

 

دی : شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید. قصد انجام کاری رو دارید که به هیچ کس هم نگفته اید، به نظر تصمیم درستی گرفته‌اید زیرا در فال شما نتایج مثبتی دیده می شود. به زودی یک تغییر سریع در مسیر زندگی اتفاق می افتد. اگر خانم هستید و آقایی به شما پیشنهاد ازدواج داد به سرعت آن را رد نکنید و آن شخص را از روی ظاهر قضاوت نکنید زیرا انسان بسیار خوبی است.

 

 

بهمن : نباید بگذارید که دیگران با دخالت‌هایشان روابط شما و کسی را که دوست دارید را به بهانه دلسوزی بهم بزنند ولی شما نباید این فرصت را به آنها بدهید و اگر باطرف مقابلتان مشکلی هم دارید به کسی مراجعه کنید که صلاحیت آن را داشته باشد. در این هفته شخصی از خانواده همسرتان یک قدم بزرگ مالی برای شما بر می دارد. به زودی و در همین هفته بسیاری از گیر و گره های کاری شما باز می شود. زیاد خودتان را غرق در کار کرده‌ اید ولی کمی هم باید به فکر خودتان باشید و به جسم و ذهنتان استراحت بدهید حتی اگر پیشنهاد شراکتی به شما شد آن را قبول نکنید حتی اگر در مورد این پیشنهاد به شما اسرار شود.

 

 

اسفند : احساس ناامنی می کنید، نمی توانید از میان دو راهی پیش رویتان، راه درست را انتخاب کنید از این رو احساس خستگی و ناتوانی دارید. این مشکل به دلیل ناتوانایی شما برای دیدن زوایای مختلف زندگی ست. بنابراین سعی کنید که زاویه دیدتان را گسترش دهید و نظرات دیگران را هم بشنوید. می خواهید احساسات تان را برای فردی بروز دهید اما نمی توانید. شاید بد نباشد که قدردانی و علاقمندی تان را با هدیه ای نشان دهید. مطمئن باشید که او نیز درست مانند شما قدرتان را می داند. از دوستی نزدیک آزرده خاطر شده اید و به همین دلیل آن رابطه صمیمی گذشته را از دست داده اید اما باید سعی کنید که با گذشت و چشم پوشی به او نزدیک شده و با این عمل شیرینی گذشت را بچشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد