فال هفتگی فالوده – 22 تا 28 شهریور

 

 

فروردین :خبری می شنوید که چندان برایتان خوشایند نخواهد بود. این خبر می تواند در مورد تغییری در محیط کار یا در مورد یکی از دوستانتان باشد اما نگران نباشید زیرا در آینده ای نزدیک به نفع تان تمام خواهد شد. شما در رابطه عاطفی تان بیش از حد سیاست به خرج می دهید. آنچه شما را به شریک زندگی تان نزدیک می کند، گاهی رفتارهای جسورانه و کودکانه است. پس بد نیست که روندتان را کمی تغییر دهید. از صمیم قلب برای رابطه خود وقت بگذارید. با شریک زندگی خود مستقیما صحبت کنید. فال عشق شما زنگ خطری برای نشانه هایی است که قبلا آن ها را نادیده گرفته بودید. توجه به این نشانه ها و حقایق، تنش ها را کاهش داده و آرامش را به زندگی تان برمی گرداند.

 

 

اردیبهشت :دوستی قدیمی یا همسایه ای بدون خبر نزد شما می آید و موضوعی را با شما مطرح می کند که از آن اطلاعات زیادی نداشتید. سعی کنید که حرف های شنیده را زود با دیگران مطرح نکنید. انجام یک معامله به نفع شما تمام خواهد شد، حواستان به سودتان باشد. برای رفتن به یک سفر کارها طبق برنامه ریزی‌تان پیش خواهد رفت. بی دلیل حرص و جوش نخورید. یک جمله ساده از طرف شخصی که برایتان بسیار مهم است شما را به عرش می برد و دلتان را خوش می کند. یکی از اطرافیان شما با انجام یک سری کارهای فریبانه قصد امتحان کردن شما را دارد و شما از این آزمون موفق و سر بلند بیرون می آید و آن شخص سنگ رو یخ می شود.

 

 

خرداد : مواظب باشید تحت تأثیر احساسات خود قرار نگیرید، اما به آنها توجه کافی داشته باشید. احساسات و افکار خود را صادقانه بیان کنید، اما بیش از اندازه در مورد آنها اغراق نکنید. بیان احساسات و افکارتان برای شما کار دشواری است و نمی توانید کلمات را به راحتی در کنار هم ردیف کرده و آنچه در ذهنتان می گذرد را در قالب کلمات بیان کنید. احساسات شدید شما و رفتار و کارهایتان را تحت تأثیر قرار داده اند. ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره به هدفی دست پیدا کنید که برای مدت ها آن را دنبال می کرده اید و شاید حتی از رسیدن به آن نا امید شده بودید. پول قابل توجهی به زودی وارد زندگی شما می شود و گره های مالی شما را باز می کند. اگر مجرد هستید به زودی فردی وارد زندگی شما می شود که تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت و راه روشنی پیش روی شما باز خواهد شد.

 

تیر : اخباری دریافت خواهید کرد که شما را نسبت به آینده امیدوار کرده و باعث می شوند نگرش بهتری نسبت به آنچه پیش رو دارید به دست بیاورید. شاید رئیستان با شما تماس گرفته و به شما مژده بدهید که به زودی ترفیع رتبه خواهید گرفت، شاید هم شریک تجاریتان خبر بالا رفتن ناگهانی میزان درآمد شرکتتان را به شما بدهد. این اخبار هر چه که باشند بدون شک روی وضعیت مالی شما تأثیر ویژه ای خواهند گذاشت و درآمدتان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. می توانید از همین حالا با خیال راحت به این فکر کنید که با پولی که به دست می آورید چه تغییری در سبک زندگی خود بدهید. در مقابل دیگران خبری به گوش شما می رسد، مراقب واکنش تان نسبت به این خبر باشید. اگر حرفی می زنید بهتر است به آن عمل کنید وگرنه اعتماد اطرافیان را برای همیشه از دست می دهید.

 

مرداد : در مورد یک مسئله مالی بهتر است به انتخابتان اطمینان کنید که مرتکب خطا نشده اید. یک خبر را از زبان دو نفر و به دو شکل متفاوت خواهید شنید. تا به صحت اتفاق مطمئن نشده اید، هیچ عکس العملی نشان ندهید. بهتر است فعلاً خوددار باشید. مهمانی عزیز و ناخوانده از راه دور خواهید داشت.همچنین یک خبر غیرمنتظره درمورد موضوعی که از آن قطع امید کرده بودید دریافت خواهید کرد. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله‌ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید این ماه زمان خوبی برای رفع کدورت ها می باشد. حواستان باشد که به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. انتقادی از شما می شود که بهتر است به جای جبهه گرفتن به آن گوش و برایش راه حلی پیدا کنید، شک نکنید به نفع شماست.

 

شهریور : متولدین 22 تا 28 شهریور ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. باید از محدوده خود پایتان را فراتر بگذارید. شما بیش از حد ملاحظه دیگران را می کنید اما بد نیست که گاهی فقط به خودتان فکر کنید و هر آنچه دلتان می گوید را عملی کنید. فرصت هایی که در مقابل تان قرار می گیرد را به سادگی از دست ندهید. برای پاسخ دادن پیشنهادهایی که به شما داده شده نیز عجله نکنید. با توجه به توانایی هایی که شما دارید، می توانید در جایگاهی بالاتر از اینجا که هستید، قدم بردارید. اگر ناخوداگاه احساسات خود را برای فردی بازگو کردید، نگران نشوید زیرا او نیز پاسخ اش به اعترافات شما مثبت است. شخصی اصرار دارد با شما ملاقاتی داشته باشد بیش از این نه نگویید. اتفاقی که مدتهاست منتظرش هستید می‌افتد اما شما را آنچنان که باید و شاید خوشحال نمی‌کند.

 

 

 

مهر : باید جلوی زبانتان را بگیرید چون احساسات دیگران خیلی سریع تر از همیشه لطمه می خورند و کوچکترین انتقادی ممکن است به چشم آنها همچون وحشتناک ترین توهین ها بیاید. سرتان به کار خودتان باشد و به مسائل شخصی و احساسات خود بپردازید.برای جواب دادن به یک پیشنهاد بهتر است با چند نفری که به آن ها اطمینان دارید مشورت کنید و بعد دست به اقدام بزنید. در رابطه عاطفی تان شور و شوق ایجاد کنید. روزهای موفقیت آمیزی را پیش رو دارید و نامتان بر سر زبان‌ها می افتد. برای سوالی که مدتها ذهن شما را مشغول کرده پاسخ مناسبی می یابید و به آرامش خیال می رسید.

 

آبان :ارتباط شما با دیگران خیلی راحت تر از همیشه است و خیلی خوب می توانید با استفاده از حس ششم خود به نیازهای دیگران پی برده و بر اساس آن با آنها ارتباط برقرار کنید. آنچه که دلتان برایش شور می زند،فقط و فقط در مغز شما اتفاق می افتد.این همه بیهوده برای خودتان فکر نسازید.وقت ان رسییده برای اقلاً یک هفته همه چیز را رها کنید. خواهید دید آب از آب تکان نمی خورد.فردی وارد زندگیتان خواهد شد آن هم وقتی که هیچ انتظار ندارید، او محاسبات شما را به سادگی برهم خواهد زد.این اتفاق در نهایت به نفع شماست و باعث خوشحالی تان می شود. برای یک کار مالی یا امضای قراردادی مهم محتاط باشید و جوانب امر را با دقت سبک و سنگین بکنید.

 

 

آذر :باید تا می توانید اراده داشته باشید و دست از مبارزه برندارید. شاید این طور به نظر برسد که پیشرفتی ندارید و تصمیم گیری نسبت به همیشه خیلی سخت تر شده است. یک فرصت جدید و ناب در اختیارتان قرار خواهد گرفت.جنبه جاه طلب و بلند پرواز شخصیتتان بزودی خودش را نشان می دهد از این طریق شما می توانید به نحو دلخواهتان فرد مورد علاقه تان را تحت تاثیر قرار دهید. در برابر مشکلی که اخیرا سخت به پایتان پیچیده هم نگران نباشید، با آرامش خاطر مشکلات را پشت سر می گذارید. دایره دوستانتان را تغییر بدهید. کار تازه ای را شروع کنید و از هیچ چیز هراس نداشته باشید.

 

 

 

دی : شما تلاش زیادی برای رسیدن به استقلال مالی تان کرده اید. تمام نشانه ها حاکی از آن است که راه درست را رفته اید. بنابراین اگر تلفنی به شما شد که در مورد آنچه انجام می دهید، نگران تان کرده، به آن توجه نکنید. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید تا در مورد موفقیت تان مطمئن شوید، زمان است. حرف هایی با شریک زندگی تان می زنید که نگرانتان می کند. نگرانی شما نه از طرف مقابل، بلکه از طرف خودتان هست، زیرا مجبورید که حقایقی را به زبان آورید که به نفع تان نیست. اما بدانید که بیان آنها تفاوت چندانی در وضعیت موجود ایجاد نخواهد کرد. یک اتفاق ناخوشایند را از صد جهت مختلف بررسی می کنید و فکرش رهایتان نمی‌کند. بیهوده خودتان را خسته و با اینکار فقط عمرتان را تلف می کنید.به خداوند ایمان داشته باشید و مطمئن باشید او خیرتان را می خواهد.

 

 

بهمن : معجزه ای زیبا در زندگیتان به وقوع می پیوندد که روند زندگی شما را به کلی متحول میکند. برای انجام یک کار بزرگ اقدام کرده اید تا وقتی که رویاهایتان را دنبال می کنید در مسیر درست هستید. غرورتان را حفظ کنید و علی رغم نیازتان به پیشنهادی که به شما می شود جواب رد بدهید وگرنه روح حساستان را آزرده خواهید کرد. حرفی شنیده اید که به نظرتان گنگ است بهتر است مسئله را شوخی نگیرید و در مورد آن بیشتر تحقیق کنید.برای بهبود روند زندگی عاطفیتان باید حرف دلتان را به زبان بیاورید. شما قلب پاک و نیت زلالی دارید خودتان را درگیر بازی‌های دیگران نکنید، نیتشان خیر نیست. در انتخاب دوستان دقت بیشتری داشته باشید و به حرف سخن چینان اعتنایی نکنید.

 

 

اسفند : موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما بهتر است مثبت اندیش باشید. نگذارید حواشی شما را از مسیری که در پیش گرفته اید، دور کند. دوستی شما را تشویق می کند تا کاری را انجام دهید. اجباری در کار نیست، اگر فکر می کنید که آن کار با شخصیت شما سازگاری ندارد، بهتر است که دور آن را خط بکشید. منتظر خبری هستید اما هنوز پیامی دریافت نکرده اید، نگران نباشید، به زودی آنچه منتظرش بوده اید را خواهید شنید. در جمعی حرفی می زنید یا موضوعی را مطرح می کنید که برایتان دردسر ساز می شود. قبل از گفتن این حرف، خوب فکرهایتان را بکنید و برای روبرو شدن با عواقبش خودتان را آماده کنید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد