فال هفتگی فالوده – 21 تا 27 تیر

 

 

فروردین : حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از “ارزشهای خود” می‌شود، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت‌تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی‌کنید، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. بیشتر از همیشه درباره عشق و افسانه جدی هستید و ممکن است بدنبال راه‌هایی باشید که علاقه تان را در مسیر یک رابطه هیجان انگیز امتحان کنید یا اینکه بدنبال ایجاد رابطه‌ای جدید با شخص دیگری باشید. اما وضعیت غمگین و محزون شما می‌تواند در سر راه شما برای رسیدن به هدف هایتان مانع ایجاد کند. با این حال یک هوشیاری ناگهانی می‌تواند همه چیز را در یک لحظه تغییر دهد. اگر با حقیقت برخورد کردید سعی نکنید با آن بجنگید.

 

 

اردیبهشت :احساس می‌کنید زندگی تان بیشتر از قبل پیچیده شده و به هیچ روشی نمی‌توانید به رضایت برسید. ولی یادتان باشد این به خاطر شما و یا شانس بدتان نیست! اگر شما بتوانید نگرش خود را تغییر داده و مثبت تر فکر کنید، خودتان هم از اینکه چه قدر سریع زندگی تان به شکل قبل برمی‌گردد، شگفت زده می‌شوید. حواستان به اطلاعاتی که به دست تان می رسد، باشد زیرا که ممکن منبع موثقی نداشته باشند. هنگام صحبت کردن با دیگران خیلی خشک و بی احساس رفتار نکنید زیرا ممکن است تاثیرات لازم را بر دیگران نگذارند. اگر می خواهید در جمع دیگران به چشم آیید، باید زبانی شیرین داشته باشید تا بتوانید دیگران را به سمت خود جذب کنید.

 

 

خرداد : مسئولیت‌های بخصوصی دارید که باید بهشان رسیدگی کنید، حالا چه آنها را دوست داشته باشید چه نداشته باشید. این می‌تواند درسی هم برای شما باشد، چرا که شما نمی‌توانید اجازه دهید نیازهایتان جایگاه کاری و اجتماعی تان را تحت الشعاع قرار دهد. در این روزها پشت سرتان زیاد حرف می زنند و خودتان دلیل این حرفها هستید و کارهایی که انجام می دهيد، از انجام كارها و فكرهايتان با اطرافيان كمتر سخن بگوييد. پشت کار و اراده خوبی دارید و به زودی دنبال روی کاری می شوید که اگر با همین اراده پیش بروید برگ برنده دست شماست و صددرصد موفق می شوید.

 

تیر : متولدین 21 تا 27 تیر ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. فاصله تان را با دیگران حفظ کنید و به خودتان این فرصت را بدهید تا در تنهایی کمی آزادانه عمل کنید. در این شرایط احساسات و تخیلات شما نیز فوران خواهد کرد و راحت تر می توانید به رویاهای خود رنگ واقعیت بزنید. اخیرا راهی در زندگی برایتان باز شده است که برای قدم گذاشتن در آن دودل هستید. اگر چه درنگ کردن و بیشتر فکر کردن خوب است اما این اخلاق در شما تبدیل به حساسیت شده است که اگر ادامه یابد، شما را از پیشرفت باز می دارد. اگر مجرد هستید با فردی جدید آشنا می شوید که این فرد ورودش به زندگی شما مثبت و خبر است و با این فرد جدید خاطرات خوبی را سپری می کنید.

 

مرداد : احساس می کنید که زندگی برایتان نسبت به روزهای قبل شیرین تر شده است. این حس سبکی فرصتی را برایتان فراهم می کند تا به سلامت فیزیکی خود اهمیت بیشتری دهید. کلید بزرگی در دست شماست و یک گره به دست خودتان در حال باز شدن است و این گره خیلی از درها را به روی شما باز می کند و اسباب خنده و شادی شما می شود. با نامزد یا همسر خود دچار اختلافاتی می شوید که برایتان چندان خوشایند نیست. منطقی و منصف باشید و از طریق گفتگو به دنبال راه حل باشید. یک بار که آستین‌هایتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنید، خیلی راحت می‌توانید حرف‌هایتان را عملی کنید. باوجود این شما مورد آزمایش هم قرار می‌گیرید.

 

شهریور : باری که مدت هاست روی دوش تان بوده، به زودی برداشته می شود.برای رسیدن به خواسته هایی که دارید باید بیشتر صبوری کنید. انتظار نداشته باشید که یک شبه و یکباره به تمام خواسته هایتان برسید. برای رسیدن به هدف باید بیشتر تلاش کنید و در عین حال کارهای گذشته را انجام ندهید زیرا مجددا همین نتایج بیهوده را می گیرید. اگر در رابطه دوستی ، فردى را از دست داده اید و این فرد از زندگیتان رفته است دوباره به سمت هم بر مى گرديد چون به هم علاقه مند هستید و همدیگر را دوست دارید ولی هر دوی شما از روی لجبازی انکار می کنید و فقط و فقط فرصت های زندگی را از دست می دهید. چیزهای خوبی در راه است. با خود صبورتر و مهربان تر باشید و خواسته های قدیمی خود را به خاطر بسپارید.

 

 

 

مهر : در اطراف تان آدم های خشن و نادرستی وجود دارند اما شما فهمیده اید که آزاری به شما نخواهند رسانید و از این لحاظ خیال تان کمی راحت تر شده است. اگر در حل مسائل از دیگران کمک بخواهید و تنها روی حرف های آنها تکیه کنید، گیج تر می شوید. هر کسی تفکرات خاص خود را دارد، بنابراین در حل مشکلات تان به آنچه دلتان می گوید اعتماد کنید و طبق آن پیش بروید. درهای بسته در رابطه عاطفی تان به زودی باز می شوند و روزهای روشنی را تجربه خواهید کرد. روزگار خوشی در راه است از لحظات خوبتان با دوستانتان لذت ببرید و تا می توانید از هر فرصتی استفاده کنید تا سنگینی فشارهای کاری این اواخر را کمتر احساس کنید.

 

آبان : بهتر است در شرایط بحرانی تصمیم نگیرید و تا آرام شدن جو اطراف تان صبر کنید. شما فردی خلاق هستید اما اعتماد به نفس کافی ندارید. ولی این را بدانید که بدبینی حلال هیچ مشکلی نیست. آرام باشید و سعی کنید که حس درونی تان شما را هدایت کند. هنگام صحبت کردن اعتماد به نفس داشته باشید، زیرا در غیر این صورت دیگران روی حرف های شما حساب باز نخواهند کرد. به زودی برای یکی از سوال هایتان پاسخی می یابید که زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. شما باید قدم بزرگی را بردارید اما از آنجا که هنوز ذهنتان را متمرکز نکرده‌اید، این کار برایتان سخت است.
 

 

آذر :احساس می کنید که زمین زیر پایتان ترک خورده است و شما امنیت کافی را برای قدم زدن روی آن ندارید. اما حتی در این شرایط هم بدبینی و ترس را کنار بگذارید و بر ایده های خلاقانه خود تکیه کنید. با اعتماد به نفس کافی به نتیجه دلخواه تان خواهید رسید. شما فردی هستید که هر کسی دوست دارد با شما در ارتباط باشد اما خودتان را به کم نفروشید. به دنبال رابطه های بلند مدت باشید. در غیر این صورت تنها وقت با ارزش وانرژی تان را هدر خواهید داد. فردى خواهان شماست كه قصد پیشنهاد دادن به شما را دارد و به شما پیشنهاد می دهد و قبول این فرد به خودتان بستگی دارد.

 

 

 

دی :ایده ای ذهن تان را مشغول کرده است، به دنبال راهی برای پول در آوردن بیشتر هستید. بهتر است تردید را کنار بگذارید و ایده ای که در ذهن دارید را پیاده کنید. اگر ریسک نکنید، هیچ گاه پیشرفت نخواهید کرد. شاید این کار در ابتدا خیلی پول ساز نباشد اما به زودی زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. شما شخصیت قدرتمندی دارید اما اگر گاهی وقت ها نیاز بود می توانید از یک دوست قدیمی که خیلی هم سخاوت مند است درخواست کمک کنید، مطمئن باشید هیچ مشکلی پیش نمی آید و شما باز هم هم نزد دیگران همان انسان قدرتمند باقی می مانید. مواظب باشید و احتیاط کنید. کسی در کمین نشسته است که به شما ضربه بزند.

 

 

بهمن : شما اخیرا نتیجه تلاش هایتان را گرفته اید و این مسئله اعتماد به نفس تان را بالا برده است. دوست دارید که وقت بیشتری را با شریک زندگی تان بگذرانید اما او وقت کافی برای این کار را ندارد. نگذارید که این موضوع شما را آزار دهد. ذهن شما پر از افکار مثبت و منفی گوناگون است. از آنجا که آینده غیر قابل پیش بینی است، بهتر است فکرهای منفی را از خود دور کنید و تمرکزتان را بر رویاهای مثبت تان بگذارید. شما توانایی های زیادی دارید اما آن ها را نادیده گرفته‌اید بهتر است که اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و به دنبال جایگاهی که لایق شما است باشید. برای انجام دادن کاری واهمه دارید و همین ترس هم باعث می شود قدرتتان برای انجام دادن آن کم شود اما حتی اگر کاری که انجام می دهید درست از آب در نیاید بهتر از این است که همیشه در فکر انجام آن بمانید.

 

 

اسفند : مسئولیت سختی روی دوش تان است که فکر می کنید از پس آن بر نمی آیید، به جای انرژی منفی دادن بهتر است تمام تلاش تان را به کار گیرید و منتظر نتیجه اش باشید. روحیه حساسی دارید که ممکن است در بسیاری از کارها مانع از پیشرفت تان شود، پس برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید و روی جنبه های منفی شخصیت تان بیشتر کار کنید و مطمئن باشید که خواستن توانستن است. به زودی یک جشن بزرگ در راه است. خودتان را آماده کنید. شما فردی هستید که خیلی عجله دارد و اگر در موقعیتی قرار بگیرید می خواهید هر چه زودتر از آن نتیجه بگیرید و در عین حال نمی توانید درک کنید که اگر زمان لازم سپری نشود مشکلات بزرگی پیش می آید، پس سعی کنید تا دیر نشده هرچه زودتر این عادت را در خودتان تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد