فال هفتگی فالوده – 17 تا 23 خرداد

 

 

فروردین :شما در این روزها سر در گم شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان با مشکلات زیادی مواجهه هستید. شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می‌کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید. اتفاقی باعث هیجان و تعجب شما می شود ولی معلوم نیست این اتفاق شر است یا خیر است به فال نيك بگيريد و انشالله هم همينطور خواهد شد.

 

 

اردیبهشت :احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید. مشکلات زیادی دارید چه مالی و چه خانوادگی و این مشکلات شما را در این روزها حسابی در گیر کرده است اما صداى رسيدن خبر هاى خوب مى رسد و خداوند گره گشاى گرفتاى هايتان خواهد بود.

 

 

خرداد :متولدین 17 تا 23 خرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما از انجام دادن کارهایی را که پشت سر هم برایتان بوجود می‌آیند خسته شده‌اید، خوشبختانه، با تمرکز به روی اهداف بلند مدت خود می‌توانید قدر و ارزش لحظه حال را دریابید. اما این کار می‌تواند یک سیاست کاملا ماهرانه و در عین حال فریبنده باشد چرا که درست نیست که آنچه اکنون اتفاق می‌افتد را نادیده بگیرید. بین کارهای که الان در دست انجام دارید و کارهایی که قبلا شروع کرده بودید تعادل برقرار کنید و اگر طرحی به سرانجام نرسید آن را برای مدتی رها کنید تا بعدا سر فرصت به آن بپردازید. اگر با کسی دلخوری و کدورت و ناراحتی دارید آشتی می کنید و ارتباط برقرار می شود و دوباره همه چیز به حالت اول بر می گردد.

 

تیر : یک سوء تفاهم کوچک بین شما و خواهر و یا برادرتان ممکن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل کردن این مشکل بکنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممکن است با یک دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا کنید. یکی از روش‌های به حداقل رساندن مشکلات اجتناب از غیبت کردن است، چراکه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یک مشاجره و دعوا فراهم می‌کند. خودتان را به زور به شریک احساسی تان نزدیک می کنید و این کار اشتباه است سعی کنید که خودش به سمت شما بیاید. احساس زوری به درد شما نمی خورد و عزت نفس شما را خدشه دار مى كند.سعی کنید کمی احساستان را کنترل کنید و اجازه ندهید هیجانات درونی باعث شوند تصمیمات اشتباه بگیرید.

 

مرداد : صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است. با افراد جدید آشنا می شوید که این آشنایی به خاطر یک جابجایی يا در محل کار است اگر شاغل هستید یا در محل زندگی است و جای زندگی شما عوض می شود و این باعث آشنایی های جدید می شود و اين دوستان جدید برای شما سودمند هستند و چیزهای زیادی را از این افراد تجربه خواهید کرد.

 

شهریور : با افراد جدید آشنا می شوید که این آشنایی به خاطر یک جابجایی يا در محل کار است اگر شاغل هستید یا در محل زندگی است و جای زندگی شما عوض می شود و این باعث آشنایی های جدید می شود و اين دوستان جدید برای شما سودمند هستند و چیزهای زیادی را از این افراد تجربه خواهید کرد. چند تا خوشحالی پشت سر هم دارید که این خوشحالی ها شما را در چشم و نظر می اندازد سعی کنید زیاد شادی تان را به دیگران نشان ندهید تا در چشم نیفتید. روزهای این ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است و خبری مهم در این روز ها دریافت می کنید.

 

 

 

مهر : درحالیکه شما سعی می‌کنید توجهتان را روی چیزهایی که برایتان از همه چیز مهم ترند متمرکز کنید، با ضد و نقیض‌هایی روبرو می‌شوید. اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که شما را از مسیر اصلی تان دور می‌کنند. قسمتی از مشکل شما مربوط به این می‌شود که شما نسبت به زمانی که در اختیار دارید می‌خواهید کارهای بیشتری انجام بدهید. از فردی که قطع رابطه داشتید تماس تلفنی دارید و این فرد به شما زنگ می زند که از این تلفن خیلی جا می خورید و تعجب می کنید. اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید ، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید. و در زمانی مناسب تر و در شرایطی آرام تر تصمیم خود را بگیرید.

 

آبان : شما بین دو احساس سردرگم شده اید، قلب تان به شما می‌گوید بله این کار را انجام بده اما ذهن و منطق تان به شما می‌گوید نه این کار را نباید اینجام بدهید و شما را دچار یک سردر گمی‌گرده‌اند. شما اگر تصمیمات و انتخاب‌های دیگری را بگیرید و به ﺁنها نیز عمل کنید، هیچ اتفاق ناگواری برایتان رخ نمی‌دهد، بهتر است زندگی تان را از یک نواختی که دچار ﺁن شده است خارج سازید.گاهی نیز کارهای هیجان انگیز انجام دهید تا روحیه‌تان عوض شود. اگر مجرد هستید و با فردی در حال حاضر مشکل دارید و رابطه تان دچار مشکل شده است و یا قهر هستید یا دلخوری بین شماست این قطع رابطه شاید خیلی وقت طول بکشد اما دوباره شما به سمت هم برمی گردید و رابطه ای که دچار مشکل بوده و قطع شده وصل می شود ولی خودتان هم در این دوری و قطع رابطه مقصر هستید و این تقصیر دوطرفه است اگر لجباز هستید دست از لجبازی برداريد و اجازه دهيد كارهايتان تسريع بگيرد.
 

 

آذر :قدرت تخیل و انرژی درونی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند، پس با خیال راحت به آنچه ندای درونتان به شما می گوید اعتماد کنید، مخصوصا اگر پای آغاز پروژه های جدید و یا مسائل مادی در میان باشد. حس ششم شما خیلی خوب کار می کند، اما کمی وقت نیاز دارید تا با به کار گرفتن فکرتان اهمیت فوق العاده ی این موضوع را احساس کنید. همه دار و ندار تان را پای یک تصمیم نگذارید چرا که بیهوده خودتان را سر خورده می کنید. شخصی به اصرار می خواهد با شما صحبت کند این فرصت را از آن نگیرید، پشیمان می شوید. از شنیدن خبری خوشحال خواهید شد و به شخصی تبریک خواهید گفت. شما بر هر موضوعی بیش از حد اصرار می کنید بد نیست گاهی همه چیز را رها کنید و به سرنوشت اجازه دهید تا شما را به آن سمتی که می خواهد ببرد.

 

 

دی :پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد. اختلافات خانوادگی دارید و یک سری ناراحتی و اوقات تلخی در این ماه داريد که دلخورتان مى كند ولی از این اختلافات رهایی پیدا می کنید.

 

 

بهمن : فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید. پولی به دست متولدین این ماه می رسد که این پول گره های زیادی را از سر راهتان برمی دارد و با این پول یک سری از بدهی و قسط های شما پرداخت می شود و به آرامش می رسید. کسی در کار شما مخالفت می کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می پردازد . اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست.

 

 

اسفند : در مورد یک مسئله ای،ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود تا بتوانید ذهنیت بهتری نسبت به تصمیمی که می خواهید بگیرید،داشته باشید. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. در عشق و علاقه و احساس فردی مردد هستید و به علاقه اش شک دارید ولی این فرد خواهان شماست و به شما علاقه دارد فقط كمى حسود است. چندتا پیشنهاد جدید دارید که شاید کاری یا احساسی باشد قبول این پیشنهادها به خودتان بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد