فال هفتگی فالوده – 14 تا 20 تیر

 

 

فروردین :ممکن است تغییراتی ناگهانی در وضعیت رابطه ی عاطفی شما ایجاد شوند. اگر در حال حاضر شخصی را دوست دارید و با او در ارتباط هستید خودتان را برای پیشنهادهایی هیجان انگیز از سوی او آماده کنید، این پیشنهادها ممکن است حتی دربرگیرنده ی تقاضای ازدواج هم باشند. اگر هم کسی را دوست دارید اما هنوز به او چیزی نگفته اید ممکن است خودش به زودی به سراغتان آمده و در مورد احساسی که نسبت به شما دارد صحبت کند. برای رسیدن به هدف از این شاخه به آن شاخه نپرید وگرنه از هدف خود دور خواهید شد.شخصی پیشنهادی به شما می دهد که برایتان حکم نوش‌دارو بعد مرگ سهراب دارد. علیرغم میلتان، جایی یا مهمانی خواهید رفت، اما لذت زیادی خواهید داشت.

 

 

اردیبهشت :شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود. خوشحال و شاد باشید زیرا کدورت‌هایی که بین شما و فرد محبوب تان به وجود آمده بود از بین می‌رود، تا شما بتوانید باز روابط‌تان را مثل سابق ادامه بدهید. هنگامی‌که روابط تان دوباره آغاز شد در رابطه با مسائلی که بر سر آنها بحث و مشکل داشتید دیگر سخنی بر زبان نرانید. زیرا شما دیگر به پاسخ این جواب‌ها احتیاجی ندارید شما تنها فرد محبوب تان را می‌خواستید که باز او با عنایت خداوند به سوی شما بازگشته است.

 

 

خرداد : شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه “احساسات” می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید. اگر فردى از دست شما رنجيده خاطر شده كه شما خودتان هم اين را مى دانيد سعى كنيد از او طلب حلاليت كنيد. از رازی با خبر می شوید که فاش شدن این راز شاید برای روزها فکرتان را در گیر و مشغول کند.

 

تیر : متولدین 14 تا 20 تیر ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما در حال حاضر بسیار خلاق هستید. از طرفی هم شرکت در فعالیت های مختلف اجتماعی شما را با افراد جدیدی در ارتباط قرار خواهد داد که فعالیت ها و تخصص هایی دارند که از نظر شما بسیار جالب و هیجان انگیز است. آشنایی با افراد در این موقعیتی که با خلاقیت بسیار شدید شما همراه است ممکن است ایده های فوق العاده ای را در ذهن شما ایجاد کرده و فکر آغاز برخی فعالیت های جدید و هیجان انگیز را به ذهنتان بیاورد. پیش از گرفتن هر تصمیمی بهتر است کمی بیشتر با این افراد وقت گذرانده و اطلعات خود را تکمیل کنید.

 

مرداد : شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.اتفاقات خوبی در انتظار شماست و اگر صبر کنید فرصت های جدید به خصوص در زمینه شغلی سر راهتان قرار میگیرد.

 

شهریور : شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. یک جلسه موثر و مثبت در پیش دارید که مشکل اخیر شما را حل خواهد کرد. با فردی که عشق شماست و دوستش دارید چندتا گفتگو و دیدار دارید که این دیدارها و گفتگوها مثبت و خير است و یک سری سوء تفاهم و مشکل بین شما حل خواهد شدبرای کسی که دوستش دارید هدیه بخرید. هر رابطه ای نیاز به نگهداری و مراقبت دارد، درست همانطور که گلدان نیاز به آب و نور دارد. اگر شاغل هستید که یک سری تصمیمات جدید می گیرید که يا قدم های جدیدی است که برمی دارید و این قدم ها شما را به اوج و سربلندی می رساند.

 

 

 

مهر : ممکن است مجبور باشید زمان نسبتا زیادی را به انجام کارهای اداری و کاغذبازی های خسته کننده ی مرتبط با مسائل مالی اختصاص بدهید. شما امروز نیاز شدیدی به داشتن کمی هیجان در زندگی خود احساس می کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید کمی خوش بگذرانید ، اما فراموش نکنید که در این راه جانب اختیاط را هم رعایت کرده و دیگر مسئولیت های خود را فراموش نکنید. مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند. هدیه ای زیبا در این ماه دریافت می کنید که خودتان این هدیه را دوست دارید و از کسی این کادو را دریافت می کنید که دوستتان دارد و گرفتن این هدیه به شما آرامش خاطر می دهد چون از عشق زندگی شماست.

 

آبان : اگر چه غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما سرعت زندگی شما افزایش در حال افزایش است. شما می‌توانید از یک چیز به سمت چیز دیگری بدوید و به دنبال خود یک سری از کارهای ناتمام را بر جای بگذارید. به جای اینکه تلاش کنید تا انبوهی از کارها را در وقت کم و با هم دیگر انجام دهید، سعی کنید روش کار خود را عوض کنید و کارهای کمتری را انجام دهید و درنهات از اینکه می‌بینید چگونه می‌توان کارهای بی شماری را با کمی آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهید شد. یک فرد نیازمند از شما طلب کمک می کند، اگر بخواهید می توانید به او کمک کنید. اگر سفر کاری پیش آمد حتما به آن سفر بروید چون سود خوبی برایتان به همراه دارد. شما به یک مهمانی می روید و با افراد جدیدی آشنا می شوید و ساعات خوشی را با آنها سپری می کنید، این دوستان جدید به کارتان خواهند آمد.
 

 

آذر :شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید. اگر آقا هستید در این ماه در یک مسیر قانونی قرار می گیرید که برای برطرف کردن آن باید با یک وکیل خوب مشورت کنید. در دعوای خانوادگی، مراقب باشید که خودتان را کنترل کنید. فردی در اطراف شماست که باید شرایط او را درک کند، به او سخت نگیرید و با او مهربان تر و صبورتر باشید.

 

 

دی :در حال حاضر مسائل کاری و تجاری نقش بسیار مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند و ایده ها و افراد جدیدی که سر راهتان قرار می گیرند فرصت های بیشتری را برای پیشرفت در این زمینه ها در اختیارتان قرار می دهند. روابط عاطفیتان هم در این روزها دارند خیلی خوب پیش می روند و نسبت به شخصی که دوست دارید احساس نزدیکی بیشتری می کنید. اگر هنوز عشقتان از شما خواستگاری نکرده است احتمال این که تا ماه آینده چنین اتفاقی برایتان بیفتد اصلا بعید نیست، حداقل حرف یک آینده ی مشترک را حتما به میان خواهد آورد. اگر هم هنوز هیچکس وارد زندگیتان نشده است امروز شانس آشنایی با فردی را خواهید داشت که خیلی زود به عشق زندگیتان تبدیل خواهد شد.

 

 

بهمن : سیاره های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراکنده‌اند و گرمایی که از سوی دیگران احساس می‌کنید به خاطر همین است. ز یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. وقفه در انجام کاری شما را نگران و مضطرب می کند، اجازه ندهید در دلتان بد بیفتد، این اتفاق می تواند به نفع شما تمام شود. اتفاق خوبی در خانواده رخ می دهد که همه شما را خوشحال می کند. توی روابط عاطفی شما محدودیت‌هایی دیده می شود ولی همدیگر را دوست دارید و به هم فکر می‌کنید. به زودی یک جابجایی و تغییر برای شما وجود خواهد داشت و به هدف تان خواهید رسید.

 

 

اسفند : خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید. از یک ایده جالب در کار استفاده کنید که بازدهی بسیار خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. به کسی توجه کنید که بی نهایت شما را دوست دارد و در هر شرایطی به شما توجه خواهد کرد. اگر در زمینه های کاری و مالی و احساسی به مشکل برخوردید ،امیدوار باشید به زودی مشکلات شما یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد