فال نستراداموس – 27 مرداد

🔮✨ متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
امروز همه چیز آنطور که شما مایلید پیش خواهد رفت. سختگی‌های این مشکلات اخیر برطرف شده و کمی احساس آرامش خواهید کرد. امروز به دیدن دوستان و آشنایان رفته و اگر دلخوری و کینه‌ای بین شما هنوز باقی مانده است آن را بر طرف کنید. از صداهای طبیعت اطرافتان انرژی بگیرید و خود را آرام کنید. هیچ وقت نظر شما با تمامی اطرافیانتان یکسان نیست. اگر شخصی به مخالفت شما بپاخواست با منطق و استدلال او را قانع نمایید.

 

🔮✨ متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

محیط اطرافتان پر از آدم‌های متشنج بوده و این محیط به طور نا‌خودآگاه نیز بر شما تاثیر گذاشته است. خودتان متوجه‌ شده‌اید که این روزها هم تندخو شده و هم پرخاشگر. امروز برای رفع مسئله‌ای اگر از صحبت‌های دیگران کمک بگیرید نه تنها باعث حل مشکلاتتان نمی‌گردد بلکه باعث سردر گم شدن هر چه بیشتر شما نیز می‌شود. به آنچه دلتان می‌گوید عمل کرده و بگذارید هر کجا که می‌خواهد برود.
 
 
 
 🔮✨متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:

باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.
 
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

امروز روز خوبی برای گرفتن تصمیم‌های مهم و اساسی نیست. به دلیل وجود جو سنگین اطرافتان بهتر است که این کار را به روزهای آتی بیندازید. شما فرد مبتکر و خلاقی هستید ولی اعتماد به نفس پایین باعث شده که نتوانید از این خلاقیتتان به نحو احسن استفاده کنید. به زودی برای یکی از سوال‌هایتان پاسخی دریافت خواهید کرد که مدت‌هاست منتظر جوابید.

 

 
🔮✨ متولدین تیر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اینکه شما به چه سختی در حال جستجو و کنکاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد که نتوانید به همه اتفاقاتی که افتاده پی ببرید. شاید انگیزه‌های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینکه سعی کنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت با ارزش‌تان را تلف کنید، فقط چیزهایی که جلوی چشم خود می‌بینید را قبول کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

شک و تردید این روزها خواب و خوراک را از شما بریده است. در هر لحظه احساس نا امنی کرده و نمی دانید که تصمیم درست کدام است. حتی در این شرایط هم ترس و بدبینی را کنار گذارید چرا که ترس آفت انجام کارهاست. شما فردی اجتماعی بوده و تقریبا هر کسی می تواند با شما ارتباط برقرار کند ولی حواستان باشد که کسی به حریم خصوصیتان دست درازی نکند. به دنبال دوستی‌‌های عمیق و طولانی مدت باشید و وقت و انرژیتان را بیهوده هدر ندهید.

 
 
 
🔮✨ متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده‌اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
امروز روز عاشقانه‌ای برای شما خواهد بود. بیش از هر روز دیگری احساساتتان برانگیخته شده و حالات رمانتیک پیدا کرده‌اید. بهتر است با عشق زندگیتان قراری گذاشته و کمی خودتان را تخلیه نمایید. به ندای درونیتان اجازه دهید که مسیرتان را انتخاب کند. همیشکه نمی‌توان از عقل و منطق استفاده کرد، گاهی هم باید به دنبال حرف دل رفت. امروز از شما درخواستی می‌شود که بایستی خوب در مورد آن فکر کرده و سپس تصمیم بگیرید.

 
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
کشمکش داشتن با همکاران و یا بحث و جدل کردن با رئیستان از نظر شما لزوماً کار پسندیده‌ای نیست. باوجود این اگر یک نفر سعی کند جلوی پایتان سنگ انداخته و مانع رسیدن به اهدافتان شود شما باید از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بایستید. همچنین بهتر است دلیل لجبازی و مقاومت این افراد را بفهمید. روش عاقلانه‌ای که باید در پیش بگیرید این است که با آرامش و به آهستگی کارهایتان را بکنید، بنابراین آنها دیگر کمتر از شما می‌ترسند!
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

امروز زمانی برای شاد زیستن است. بهتر است که وقتی به خود اختصاص داده و از آن زمان نهایت لذت را ببرید. لزومی ندارد که شما به همه درخواست‌های دیگران بله بگویید، در نظر داشته باشید که لطف زیاد منجر به وظیفه خواهد شد. تا جایی که برایتان مقدور است از کمک به دیگران دریغ نکنید، به قول قدیمی‌ترها تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز. امروز رابطه عاطفیتان کمی دچار تنش خواهد شد. شما می‌توانید با مدیریت عاقلانه قضیه را به خیر و خوشی به پایان رسانید.

 

 

 

 
🔮✨متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
بهرام یعنی سیاره بختتان، روشنایی و سرسبزی را به زندگی تان وارد می‌کند، اما محل تلاقی بسته شده است! اگر صبر و حوصله ندارید، باید به نشانه‌ها ایمان آورده و شروع به کار کنید، آنچه پیش رویتان می‌بینید اهمیتی ندارد، بلکه باز هم ممکن است قضاوت‌های نادرستی وجود داشته باشد. البته توقف کردن و دست از کار کشیدن نیز ایده خوبی است. با همه این احوال حرکت آگاهانه شما باید به گونه‌ای باشد که مسیر پیش رویتان را روشن کند.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

مدتی است که تحت فشار قرار گرفته‌ و تمرکز لازم برای انجام کارهایتان را ندارید. بهتر است زمانی را هم برای استراحت خود قرار دهید، چرا به فکر برنامه ریزی برای یک سفر کوتاه نیستید؟ شاید این سفر کوتاه بتواند کمی از این فشار بکاهد. امروز دوستی اطلاعاتی به شما می‌دهد که اصلا انتظارش را ندارید. قبل از هر واکنشی از صحت و سقم آن اطمینان یابید.
 
 
 
🔮✨متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز رفتن به سر کار اصلاً برایتان جذابیت ندارد، به خصوص اگر مسئولیت‌هایتان انقدر زیاد باشد که نتوایند برای خودتان وقت خالی داشته باشید. حتی اگر به حدی عصبانی هستید که نمی‌توانید وظایفتان را انجام دهید، چاره‌ای ندارید جز اینکه خشم خود را فرو بنشانید. امکان دارد رئیستان شور و هیجان شما را سوءتعبیر کند و در نتیجه مسئولیت‌های بیشتری را بهتان بسپرد! پس شور و اشتیاق خود را نشان ندهید و توجه خود را روی نیازهای خودتان متمرکز کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

دقیقا زمانی که تصور می‌کنید همه چیز تحت کنترلتان است خبری وضعیت را دگرگون می‌کند. اتفاقی که بر نظم زندگیتان تاثیر گذاشته و شما را درگیر چالش‌های جدیدی خواهد کرد. به جای عصبانیت و یا هر واکنشی تند بهتر است با خونسردی موضوعات را تحلیل کنید. به فکر چاره باشید و از هوش و ذکاوتتان برای حل مشکلات بهره ببرید. امروز به صورت اتفاقی با دوستی قدیمی برخورد می‌کنید که از دیدن آن خوشحال خواهید شد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
این که شما می‌خواهید چقدر کار کنید، اهمیتی ندارد آنچه مهم است این است که مشکلاتی جلوی راهتان سبز می‌شود که شما قادر نیستید کنترلشان کنید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که محدودیت‌ها و توانایی‌های خود را خوب بشناسید. اگر خوب خودتان را شناخته باشید اوضاع عالی می‌شود. اما اگر خیلی روی خودشناسی کار نکرده باشید، ساده ترین شغل‌ها نیز عذابتان می‌دهند. آهسته و پیوسته حرکت کنید؛ اما سخت کار کنید و به خاطر کارهایی که قادر به انجامشان نیستید عذرخواهی نکنید!
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
شما فردی خلاق هستید و مدت‌هاست که ایده‌ای در سر دارید. هنوز زمان عملی کردن آن فرا نرسیده است چرا که شما از نظر قدرت اجرایی به حد توانمند نیستید. شاید بتوانید قسمتی از آن را پیش ببرید ولی در نهایت شکست خواهید خورد، پس بهتر است فعلا از عملی کردن آن صرف نظر کنید. امروز به مهمانی دعوت می‌شوید و در آن دوستان قدیمیتان را خواهید دید. از کنار هم بودن لذت برده و شب خوشی را سپری کنید.
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز سود خواهید کرد! چراکه شما می‌دانید زمانی که لازم است از شلوغی‌ها دوری کنید چه کاری باید انجام داد. امروز همکارانتان خواسته‌های غیرمعقولی ازتان دارند. حتی اگر مجبور شدید برخلاف خواسته خود عمل کنید، بهشان نگویید که برنامه هایشان مشکل دارد. برای اینکه الان وقت این رسیده که کارهایتان را کنار گذاشته و به آنها کمک کنید تا خودشان را بشناسند.
 
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

همیشه قبل از انجام کاری از صحیح بودن اطلاعات بدست آمده اطمینان حاصل نمایید. شروع کاری بر پایه اطلاعات غلط نتیجه چندان خوبی در بر نخواهد داشت. امروز قوه تخیلتان غلیان کرده و توانایی‌هایتان چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ ذهنی به اوج خود رسیده است. اگر می‌توانید دست به کار شده و این خلاقیت را در جایی پیاده کنید. در روابطتان با دیگران بهتر است کمی انعطاف از خود به خرج دهید. خشک بودن و سرد مزاجی به دل هیچ کسی نخواهد نشست.
 
 
 
🔮✨متولدین بهمن ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ماه به نشانه آینده نگر شما بازگشته است و بدون توجه به اینکه کارتان درست است یا نه، شما وسوسه شده‌اید که دیگران را در احساسات درونی‌تان سهیم کنید. شما تلاش می‌کنید سفره دل خود را برای دیگران باز کنید! چرا که بی صبرانه منتظر چنین لحظه‌ای بودید. اما استراحت کردن بهتان ثابت می‌کند هنوز وقتش نرسیده! با شکستن این سکوت اوضاع را از اینی که هست پییچده‌تر نکنید. پس یک نفس عمیق بکشید و تا موقعی که وقت و مکان مناسب برای گفتن قصه زندگی خود پیدا نکرده‌اید! چند روز دیگر هم صبر کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
حد و مرز خودتان را با دیگران حفظ کنید و اجازه ندهید هر کسی به حریم شخصیتان نزدیک شود. بعضی اوقات لازم است که خودتان با اختیار کامل کار کنید. امروز از آن روزهایی است که قوه تخیلیتان بسیار قوی شده‌ است، بهتر است کمی رنگ واقعیت به آن‌ها بپاشید. اخیرا مسیری برای پیشرفت به رویتان باز شده است، دودل بوده و نمی‌دانید که چه تصمیمی صحیح است. در این موارد عقل حکم می‌کند که با متخصص کار مشورت سپس قدم بردارید.

 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
از اواخر پاییز و از وقتی که سیاره کیوان وارد برج سنبله شده است، خصوصیات اخلاقی شما نیز ثابت مانده است. حالا بهرام واکنشی سریع نشان می‌دهد و شما تلاش می‌کنید برای اینکه دررویه رفتاری خود تغییراتی بدهید خیلی تند و سریع عکس العمل نشان دهید. اما این کار را نکنید؛ این روش حیله‌ای بیش نیست. شما فقط می‌توانید کارتان را انجام دهید، اما باید انرژی تان را برای وقت‌هایی که بهش احتیاج دارید ذخیره کنید.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
امروز را بسیار پر انرژی آغاز کرده‌اید. این انرژی باعث شده تا بیشتر به فکر سلامتی جسمیتان باشید. کمی ورزش کردن می‌تواند روز دل انگیزتان را پر نشاط تر کند. ذهنتان را آرام و خود را برای دقایقی از روزمرگی‌های دنیایی دور کنید. مشکلات هر چه باشند روزی تمام خواهند شد پس خود را برای موضوعات ناچیز نرنجانید. به زودی یکی از دوستانتان برای موضوعی خیر سراغتان می‌آید، خودتان را برای یک شادی خوب آماده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد