فال نستراداموس – 23 مرداد

🔮✨ متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما معمولاً تنها کسی هستید که به خاطر اینکه افراد دیگر نسبت به اتفاقاتی که روی می‌دهد حس خوبی داشته باشند، با رضایت احساسات خود را پنهان می‌کنید. اما امروز صبرتان دیگر به انتها رسیده و بدون اینکه به اندازه کافی برای بررسی کردن تاثیرات واکنش خود زمان بگذارید، به طور حسی واکنش نشان می‌دهید. اگر یک نفر را ناراحت نکردید زیاد به خودتان سخت نگیرید. توجه کردن به نیازهای شخصی خود به مراتب مهم‌تر از برقرار کردن یک محیط دوستانه است.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 هر چیزی كه می‌درخشد و برق می‌زند كه طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر كردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فكر چاره باشی چون تلاش كردن در زمان وقوع بحران كمكی نخواهد كرد.

 

🔮✨ متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز حواستان باشد احساسات افراد دیگر را نادیده نگیرید، برای اینکه طبیعت جاه طلبانه شما امروز در مسیری قرارتان می‌دهد که به هیچ چیز به جز رسیدن به اهدافتان فکر نمی‌کنید. فعالیت و سازنده بودن خیلی خوب است، اما در زندگی چیزهایی مهم‌تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم‌هایتان را آرام تر بردارید تا بتوانید در بین راه گل‌های خوش بویی که وجود دارند را ببویید!
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

در سطح كاری ممكن است تماس‌های مهمی برقرار شود كه در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:

شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده‌اید که حتی قادر نیستید پروژه‌تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

 عشق است كه به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌كند و به فضای جدیدی می‌برد كه پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تكانی بده. برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت كنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است كه بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فكر به مسائل كوچك به آینده‌ات امیدوار باشی.

 

 
🔮✨ متولدین تیر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز بیش از اندازه رویاپردازی می‌کنید و در این رویاهای برای مشکل اخیر خود راه حل‌های مضاعفی به ذهنتان می‌رسد. ولی متاسفانه نمی‌توانید بگویید کدام یک از راه حل‌های از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان می‌گوید اولین فکری که به ذهنتان آمد را قبول کنید، ولی هم اکنون این دیدگاه لزوماً روشی عاقلانه نیست. پس قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، برای فکر کردن به هر گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد وقت بگذارید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر كند. دست به كاری نزن كه عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شكست و ناكامی می‌شوی.دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما كسی كه ریشه در اعماق خاك داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد كنی.

 
 
 
🔮✨ متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز برج دلو منطقی و پلوتون رویایی در نشانه شما به یکدیگر ملحق می‌شوند و به وسیله یک سری از ضعف‌های احساس غیر شخصی عکس‌العمل شما در بوته آزمایش قرار داده می‌شود. هم اکنون حجتی اگر جواب صحیح هر سئوالی را بدانید، واقعا دلتان می‌خواهید با گزینه‌های مشابه کمتری مواجه بشوید. حفظ کردن یک سبک منطقی تر به دوستان‌تان اجازه می‌دهد رابطه عمیق‌تری با شما برقرار کنند.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
هر چیزی كه می‌درخشد و برق می‌زند كه طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی. دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر كردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فكر چاره باشی چون تلاش كردن در زمان وقوع بحران كمكی نخواهد كرد.

 
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز با وجود اینکه افراد دیگر فکر می‌کنند که شما خیلی به خودتان اطمینان دارید، اما در حقیقت شما با چهره بی تفاوتی که به خود گرفته‌اید قصد پنهان کردن ضعف‌های خود را دارید. عجیب اینکه عنوان کردن شک‌هایی که به خودتان دارید بیشتر از پنهان کردنشان قدرت شخصیتی شما را بالا می‌برد. حتی اگر دیگران گوش شنوا ندارند، از صحبت کردن در مورد حقیقت نهراسید. در نهایت اگر شما نسبت به احساس خود صادق باشید، نگرش شما نسبت به جهان بیرون قدرتمندتر خواهد شد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

هوشمندی و ذكاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تكمیل كرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت كشید و تلاش كرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

 

 

🔮✨متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما حتی اگر ترجیح می‌دهید که جای دیگری باشید، مسئولیت پذیرتر از همیشه می‌شوید. خوشبختانه شما قادر هستید خاطرات تجربه‌های اخیرتان که حس خوبی بهتان می‌دهد را در ذهن نگه دارید و بدین علت می‌توانید تا چند روز سخت کار کنید. باوجود اینکه زندگی کردن در گذشته در نهایت چیزی نیست که شما بهش نیاز داشته باشید، ولی هم اکنون مرور کردن لذت‌های اخیر در ذهنتان می‌تواند در غلبه کردن بر ناامیدی بهتان کمک کند.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.اگر مراقب نباشی یك دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست كه آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نكنی.
 
 
 
🔮✨متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
وقتی که مسائل قدیمی ‌با حوادث زمان حال یکسان و یک شکل می‌شوند، این مسائل کهنه دوباره سر برمی‌آورند، اما اگر در لحظه حال تشدید نشوند و خیلی متفاوت باشند ایجاد ناراحتی و عقده روحی نخواهند کرد. اگر شما نمی‌توانید یک خاطره ناراحت کننده را از ذهنتان پاک کنید، سرکوب کردن آن فقط قدرت بیشتری بهتان می‌دهد. فقط خاطره خود را با هر کسی که بهش رسیدید مطرح نکنید؛ قبل از اینکه سفره دل خود را باز کنید یک فرد قابل اعتماد پیدا کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق كرد. چون هیچ كدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری كه به هدر رفته است! اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز یک نفر سعی می‌کند در شرایطی که شاید خیلی هم مثبت نباشد، مثبت اندیشی و خوشبینی را به شما القا کند. شما می‌توانید بدون اینکه مقاومت خیلی زیادی از خود نشان دهید حرف‌های این شخص را قبول کنید. شناختن حد و حدود خود قدمی ‌حیاتی در روند پیشرفت شما به حساب می‌آید، اما عمل کردن بر اساس آنچه احساس می‌کنید حتی از آن هم مهم تر است.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 درست است كه شرایط مالی نگران كننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت كند و میدان را خالی كنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز در مورد یکی از پروژه‌های کاریتان ایده‌های خیلی بزرگی در سر دارید، اما شک و تردیدی که به خود دارید مانع از این می‌شود به افراد دیگر بگویید که در سرتان چه می‌گذرد. شاید شما روزهای دیگری را به یاد آورید که به اندازه کافی به حرف‌هایی که می‌زدید عمل نمی‌کردید. باوجود این عصبانی شدن کاری بی اساس و بی فایده است. اگر شما به میزان حد و حدود خود وفادار باشید، راحت تر می‌توانید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. بهتر است به جای اینکه قول‌هایی بدهید که از عهده انجام دادنشان برنیایید، از افراد دیگر هم کمک بخواهید.
 
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌كند كه این فشارها از محل كار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا كنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر كاری را كه انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی كجای كار ایراد دارد و در رفع آن بكوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.
 
 
 
🔮✨متولدین بهمن ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز وقتی یک نفر به طور غیر عمد مطلبی که شما مدت‌ها آن را به دست فراموشی سپرده بودید را عنوان می‌کند، می‌تواند احساسات شما را جریحه دار کند. حتی اگر مستقیماً شما را وارد موضوع کرد، شما به خودتان نگیرید! شاید درک این موضوع کمی‌ سخت باشد، ولی بیشتر به احساسات دیگران بستگی دارد تا به واکنش شما. رفتن به مسیری عاطفی و عقلانی برای شما امری واجب است، وگرنه شما به جای اینکه درآینده به جلو بروید در زمان گذشته باقی می‌مانید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد كه از همین حالا دست به كار شوی. سعی كن روابط خود را با او بیشتر كنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.پس از موفقیتی مالی كه بدست آوردی، در زمینه كاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی كرد. ممكن است دیگران در این باره به تو حسادت كنند اما تو سرت به كار خودت باشد.

 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
از وقتی که شما کاملاً مواظب حرف‌هایی که می‌زنید هستید، وقتی که با درخواست‌های افراد دیگر موافقت می‌کنید و بعد زیر قول خود می‌زنید، آنها حسابی متعجب می‌شوند. دلیل اصلی موافقت شما از آنجا نشات می‌گیرد که شما می‌خواهید افرادی که دوست شان دارید را از خود راضی نگه دارید. به محض اینکه به این موضوع فکر می‌کنید، به سرعت می‌توانید قضاوت‌های اشتباه خود را اصلاح کنید. یادتان باشد که همه مردم اشتباه می‌کنند؛ هرچه زودتر اشتباهات خود را جبران کنید برایتان بهتر است.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص كنی. همیشه در پی كسی باش كه تو را كامل كند نه اینكه موجب سقوط و نزول تو شود. حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد