فال نستراداموس – 19 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز حتی اگر به اندازه‌ای که به نظر می‌رسد به عقیده افراد دیگر شک نداشته باشید، باز هم تنها کسی نیستید که به آنها «نه» می‌گویید. این قانون طلایی شما ست: شما دوست دارید به دیگران فرصت‌هایی را بدهید که دلتان می‌خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشویق کردن و دلگرمی ‌شما به خاطر ارزش گذاشتن به ایده‌های خاص نیست؛ بلکه شما می‌خواهید افراد دیگر بدون توجه به نوع کاری که انجام می‌دهند موفق شوند.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشكار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار كار و بعضی از مشكلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان كاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا كرد.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر ما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

از طرف كسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد كه تو فكرش را هم نمی‌كردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی كه متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، كسانی كه دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار كند.باید در كارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی كه قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شاید شما امروز در مورد ارزش‌های خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی که به حس‌های خود دارید امروز بیشتر و بیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت کردن و نگرش‌های جدی تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً تجدید نظر کردن در احساسات‌تان فکری عاقلانه به نظر می‌رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی تان می‌شود.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
بیهوده ادای عشاق سینه چاك و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افكار و احساسات قابل كنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی كاملا هماهنگ سازی.کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌كنی و یا یك فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی كن از این فرصت استفاده كنی.تا زمانی كه نتوانی به خودت اعتماد كنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی كرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود كه بتوانی كاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر كاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نكنی بلكه برای سودآور باشد.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز اهداف بلند مدتتان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی ‌ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یكی از دوستان نه تنها بهبود نیافته كه روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید كاری كرد كه روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.كسی كه دیگران را شاد می‌كند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز كنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد. همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. كسی كه چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز که شما تغییر موضع داده‌اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده‌اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی ‌بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 كمی استراحت كن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه كرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد كه مهمتر است.هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، كار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شكوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی تان بخشی از کار شما می‌باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت‌های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می‌کند.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
احساس می‌كنی اگر كسی به تو توجه كند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن كسی كه بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌كندگیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یك موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از كار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود كه به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
در مورد فردی زیادی فكر می‌كنی. گرچه تنها دیدارهای كوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد. فعلا نیازی نیست به فكر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ كنی.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها را پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند و به نفعتان کار کند، شاید این کار کار خوبی باشد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 فردی را دوست داری بدون اینكه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌كنی ای كاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌كرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌كشد كه همه چیز دوباره درست می‌شود.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:

به جای اینکه به فکر نیازهای افراد دیگر باشید، اول به فکر تغییر دادن خود باشید. البته این حرفی که ما می‌زنیم معنی‌اش خودخواهی نیست. بلکه اعتراف کردن به عشق و دوست داشتن دیگران حاصل نمی‌شود، مگر اینکه خودتان را شناخته باشید. اگر شما به اندازه کافی به خودتان توجه نکنید، پس چیز زیادی هم برای عرضه کردن به دیگران نخواهید داشت.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

نباید توقع كار خارق‌العاده‌ای از او كه فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و كسی در مورد احساساتت صحبت نكنی چون هنوز خیلی زود است.شخصیت مهمی از تو حمایت می‌كند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت كن و از فرصت استفاده كن در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نكن. قرار است از جایی پولی برسد كه می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
لزومی‌ ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

سوء تفاهم كوچكی به وجود آمده كه به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌كند.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 ممكن است در این وادی دچار ناكامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم كند اما به خاطر داشته باش كه زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حركت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به كارهایی كه دوست داری مشغول كن.كارهای فكر ممكن است ذهنت را خراب و آشفته كند بهتر است كمی تحرك داشته باشی. این چند روز، ورزشی را كه دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود كه پیاده‌روی، كوهنوردی یا شنا را انتخاب كنی. فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده كنید. ممكن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یك ابتكار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی ‌را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشك ریختن برای چیزهایی كه از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی كن از فرصت‌های آینده استفاده كنی تا موفق شوی.همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن. باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فكر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشكل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد