فال نستراداموس – 12 مرداد

🔮✨ متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما در این روزها در حال متعادل کردن یا آزمودن اخلاق و رفتار خود را با شخص یا اشخاص دیگری هستید. شما نکاتی را یافته‌اید که در این زمینه‌ها با آن شخص دارای اختلاف هستید اما حساسیت‌های زیادی و افراطی را به خرج ندهید زیرا باعث می‌شود شخص مقابل از شما بگریزد. امروز روزی نیست که شما با سرنوشت تان بجنگید.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را كلافه می‌كنی. بهتر است كمی با خودت خلوت كنی و در رفتارت تجدید نظر كنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد.از نظر اقتصادی دچار مشكلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید كرد)). پس خود را برای برخورد با مشكلات و غلبه بر آنها آماده كن. با كمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشكلات جلوگیری كنی.

 

 

🔮✨ متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما به خود زحمت‌های بی‌موردی را می‌دهید و در فهرست کار روزانه تان چند مورد از این کارها دیده می‌شود. شما فردی نیستید که زمان با ارزش تان را به راحتی هدر دهید پس بهتر است انجام این کارهای بی موردی که ضرورتی نیز ندارند را از فهرست تان حذف کنید. به جای آنها به آینده تان فکر کنید زیرا این کارها قدرت تفکر و برنامه ریزی را از شما سلب کرده اند و مانع پیشرفت‌های آتی شما می‌شوند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

عشق با خود طوفانی دارد كه از آن نمی‌توان گریخت. ممكن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر كنی. ممكن است روزهای آینده دچار مشكلات مالی شوی. چیزی را كه انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اكنون آماده كن.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:

ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

 این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد كه باید آن را كشف كرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت كرد.افق‌های تازه‌ای در مسیر كاری تو آشكار می‌شود كه بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی كه بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.
 

 

 
🔮✨ متولدین تیر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌اید، ولی هنوز باید صبر کنید. خوشبختانه شما خیلی سرسخت بوده و الان لازم است که تا جایی که در توانتان است صبرکنید! تا موقعی که شما با کار سخت و کافی خودتان را در بوته آزمایش قرار می‌دهید، خوب است که دمدمی مزاج بودنتان را نشان دهید. حتی اگر نتیجه‌ای که خواهانش بودید را هنوز ندیده‌اید، در مسیری که پا گذاشته‌اید باقی بمانید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض كنی، باید با آن كنار بیایی. به جای اینكه اعصاب خودت را فرسوده كنی سعی كن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فكر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی. به خاطر ندانم كاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینكه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی كجای كارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز احساسات مختلف و درهم برهمی در مورد کارتان دارید. از یک طرف برای دست به عمل زدن آمادگی دارید و می خواهید هرکاری که برای رسیدن به اهدافتان لازم است را انجام دهید. از طرف دیگر از سخت گیری کردن به خودتان خسته شده اید. هرکاری بکنید باز آرزو می کیند ای کاش راه دیگری رفته بودم!! بهترین روش این است برای رسیدن به موفقیت هم فعال و هم منفعل بوده و همیشه سرتان را شلوغ نگه دارید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به هر كسی اعتماد نكن. بعضی مواقع صداقت و یكرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد كه از رفتارت سوءاستفاده كنند. نباید بگذاری هر كسی به حریم خصوصیت وارد شود.به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.تا زمانی كه برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نكنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یك زندگی رویایی و كامل را تجسم كردن كافی نیست. باید تلاش كنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما به اینکه جمله “همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می‌گرداند شک دارید. اگرچه این می‌تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه‌های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

احساس عاطفی تازه پیدا می‌كنی كه تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت كرد و آن را در مسیری انداخت كه موجب رشد و كمال آن باشد.كار جدیدی كه به تو واگذار شده، نیازمند دقت و كوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را كاملا وقف كارت بكن تا بتوانی موفق شوی.

 

 

 
 
🔮✨متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
گرفتگی ماه امروز سومین خانه از “محیط” شما را فعال می‌سازد و ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛ شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

مسائل كوچك را دست كم نگیر چون ممكن است همین مسائل كوچك، گره بزرگی در زندگیت ایجاد كند. در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر كند.احساس می‌كنی بسیار كار می‌كنی و كمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای كه سعی می‌كنی توقع داشته باشی.
 
 
 
🔮✨متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما به اندازه کافی احتیاط کرده‌اید؛ حالا وقت این رسیده که به غریزه خود اطمینان کرده و دست به کار بشوید. اگر بیشتر از احساسات عادی تان به حس ششم خود تکیه کنید به مشکل برخواهید خورد، اما امروز اطلاعات خیلی خوبی را از ضمیر ناخودآگاهتان دریافت می‌کنید. از غرایز خود چیزی آموختن نوعی تمرین است، اما شما این روزها به این نوع آگاهی نیاز دارید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است كه زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌كند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا كرد و آن را برطرف نمود. به دیگران كمك كن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری كنند.مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی. این ماه ممكن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ كنی. انتخاب یك برنامه یا كار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد كه نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اکنون زمان این است که تلاش های خود را در جهت رسیدن به سطوح دیگری از پیشرفت و پایداری در زندگی بکار گیرید. ممکن است این کار مستلزم نیرو و زمان بیشتری باشد. به جای اینکه منتظر الهام از طرف دیگری باشید سعی کنید فعالیت های خود را اولویت بندی کرده و آنها را یکی پس از دیگری بر طبق اصول و قاعده انجام دهید.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به شكل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت كرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است كه تعیین كننده خواهد بود.كارهای فكر ممكن است ذهنت را خراب و آشفته كند بهتر است كمی تحرك داشته باشی. این چند روز، ورزشی را كه دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود كه پیاده‌روی، كوهنوردی یا شنا را انتخاب كنی.جدیت و پشتكار رمز موفقیت توست. همین كه هر كاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در كار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

وقتی كسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت كرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به كارهایی زد كه او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.همیشه مشكلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل كنی كه دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری كن و بكوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.
 
 
 
🔮✨متولدین بهمن ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز احساسات شدید شما تبدیل به آگاهی شده‌اند، اما هنوز با دیگران احساس راحتی نمی‌کنید. شما ترجیح می‌دهید سرتان خلوت‌تر باشد، اما این خواسته‌های جدید شما می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. باوجود اینکه شما برای ابراز کردن احساسات‌تان وقت کافی دارید که دنبال کلمات مناسب بگردید، ولی باز هم دیگران منظور شما را بد متوجه می‌شوند. فکر نکنید که آنها شما را درک نمی‌کنند. شما باید زمانی را برای فکر کردن به چیزهایی که تا بحال فکر می‌کردید آنها را خوب می‌شناختید اختصاص دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نباید رقیب خود را دست كم گرفت. مشكلات ساده و عادی را نباید دست كم گرفت چون در آینده همین مشكلات كوچك به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای كوچك قانع كند. برای همین باید به فكر كارهای بزرگ برای رسیدن به یك جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز افراد دیگر قادر نیستند آنچه را که شما می‌بینید ببینند، بنابراین ممکن است خیلی زود از شما تبعیت کنند. باوجود اینکه این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد، ولی آنها وقتی که بعدها فهمیدند شما دقیقاً راه درست را می‌رفتید از شما تقدیر خواهند کرد. لزومی ندارد که همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید، بهترین کار این است که نگرش‌ها ساده تری داشته باشید.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
كسی هست كه تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در كنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از كنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا كنی. بهتر است كه دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای كند. كشف یك رابطه جدید به معنای كشف یك دنیای تازه است.با مشكل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاكنون تو آنرا بارها تجربه كرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور كن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد