فال روزانه – 10 آبان


فال روزانه 10 آبان
:

دوست عزیز فالوده ای که 10 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امسال سالی است که انتظارها به پایان می رسد و شما می توانید به یکی از بزرگ ترین اهداف زندگی تان دست یابید. شما فرد با اراده ای هستید، کافی است که عزم تان را جزم کنید. سال پیش رو از نظر روحی و جسمی سال خوبی برایتان خواهد بود به این دلیل که آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد. اما یادتان نرود که در این شرایط هم به ورزش و فعالیت تان اهمیت دهید. از نظر مالی کمی با چالش روبه رو خواهید شد اما خیلی زود نتیجه تلاش هایتان را می گیرید. سعی کنید که روابط تان را با اطرافیان تان بهبود بخشید. هر چه ساده تر بگیرید و قلب تان را باز بگذارید، بهتر است. امسال سفرهای زیاد در پیش خواهید داشت که تغییرات مثبتی را در زندگی شما ایجاد می کند. ماههای دی، اسفند و خرداد از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.

 

 

فروردین : امروز در جمعی قرار می گیرید و فرصت خوبی برایتان فراهم می شود تا اطلاعاتی را که می خواهید به دست آورید. از این رو، برای برخی از سوالاتی که در ذهن تان داشتید جواب پیدا می کنید و ابهامات ذهنی تان از بین خواهد رفت. برای هدفی که در سر دارید حاضرید دست به هر کاری بزنید اما بدانید که این کار نباید به قیمت سلامتی تان تمام شود. یک تماس تلفنی دارید که یکی از استرس های شما را از بین می برد. چشمتان همچنان دنبال کسی است که دیگر نیست. برای تغییری ولو کوچک، ولو ظاهری، کافی است اراده کنید و تسلیم نشوید. صبح نزدیک است. خبری خوشحال کننده باعث شادیتان می شود. پست و یا موقعیت جدید کاری به شما پیشنهاد می شود، به این موقعیت با چشم باز نگاه کنید.


 

اردیبهشت : از آنجا که امروز احساس قدرت می کنید، می توانید مدیریت هر کاری که بخواهید را به دست بگیرید. بهتر است از این انرژی در محیط کار استفاده کنید و خودی نشان دهید. اگر چه در رابطه عاطفی تان انعطاف پذیر و نرم هستید اما گاهی این روش جواب نمی دهد و همه چی با شما سر ناسازگاری برمی دارد. در این شرایط بهتر است که هیچ عکس العملی نشان دهید و تا آرام شدن امواج، خودتان را به دست آن بسپارید. امروز در روابط با خانواده تان یکدنده نباشید. آنها به محبت و حمایت شما نیاز دارند. فردی عاشق پیشه، روشن فکر و البته کمی وسواسی هستید. گاهی گذشتن از خواسته تان به خاطر دیگری نهایت عاشق بودن است. به فکر ادامه تحصیل یا یاد گرفتن مهارتی افتاده اید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. به یک پیروزی دست می یابید که شما را از خودتان راضی می کند.

 

 

خـرداد : امروز خبری می شنوید که شما را نسبت به آینده امیدوار می کند. مهم نیست تا به حال چه می کردید اما از حالا به بعد به سمت دیگری حرکت کنید. شاید این فرصتی است که خودی نشان دهید و بدرخشید. دوستی از شما دور شده و این موضوع شما را نگران کرده است. بهتر است در این شرایط خیلی پاپیچش نشوید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. این روزها مهربانی کالای کمیابی است. با غریبه و آشنا مهربانتر باشید. غمی در دلتان خانه کرده و هیچ چیز عمیقا خوشحالتان نمی کند. شما حق دارید، اما باید هر طور شده به خودتان تکانی بدهید. یادتان باشد، شما فقط به خودتان تعلق ندارید، دیگران به شما وابسته هستند.

 

 

تـیـر : در محیط کار بهتر است که از بیان طرز فکرهایتان و رک بودن خودداری کنید وگرنه تاثیرات بدی روی کارتان خواهد گذاشت. سعی کنید که امروز سرتان در کار خودتان باشد و در مورد جزییات چیزی به زبان نیاورید. این روزها آنقدر غرق کار شده اید که اطرافیان تان را فراموش کرده اید. واقعیت این است که شما باید از زندگی تان لذت ببرید، پس به دنبال آنچه این لذت را به شما می بخشد، بروید. امروز را در کنار فردی که دوستش دارید بگذرانید تا خستگی های اخیرتان از بین برود. در مورد مسئله ای مالی نتیجه صبرتان را خواهید دید. حرف های کسی که شما را درست و خوب نمی‌شناسد، از این گوش بشنوید و از آن گوش به در کنید و هدفتان را دنبال کنید. شما باعث افتخار خانواده تان هستید. استعدادهای زیادی دارید. فقط باید به خودتان باور داشته باشید.

 

 

مـرداد : در مورد کاری با مخالفت دیگران روبه رو شده اید اما بهتر است که حرف هایشان را نشنیده بگیرید و راه خودتان را بروید. آنها نیز خیلی زود از مخالفت و اصرارهای بی موردشان خسته خواهند شد و شما را تنها خواهند گذاشت. اگر خواسته ای از کسی دارید، به جای این دست و آن دست کردن، بهتر است که آن را صادقانه به زبان آورید. شما نمی توانید به طور غیر مستقیم منظورتان را به خوبی منتقل کنید، بنابراین روندتان را تغییر دهید تا جواب مطلوب تان را بگیرید. شما مشکلات زیادی را با صبر و تحمل از سر راه برداشته‌اید. قدم های آخر مانده، نا امید نباشید. کسانی که شاهد تلاش شما بوده‌اند، احترام ویژه ای برای شما قائل هستند. شخصی ناخواسته با رفتارش شما را در جمع معذب می کند. از او فاصله بگیرید تا روزگارتان آرامتر بگذرد.

 

 

شهریور : از روبه رو شدن با چیزهای ناشناخته می ترسید اما امروز روزی است که باید خودتان را در این موقعیت قرار دهید. به خودتان اعتماد داشته باشید و بدانید که می توانید به خوبی از پس آن برآیید. قدمی که امروز بر می دارید در آینده شما تاثیری مثبت خواهد گذاشت. برای دیدار با دوستی این پا و آن پا می کنید، بهتر است که همین امروز قرار ملاقاتی بگذارید و رابطه تان را با او مستحکم تر کنید. امروز مسئولیت ها و کارهای زیادی به عهده تان هستند که روی دوشتان سنگینی می کنند. بهترین راه برای رهایی از آنها انجام دادنشان خواهد بود!! سوالی را که می دانید جوابش خیر است، بهتر است نپرسید و خودتان را سنگ روی یخ نکنید. رفتن به یک راه‌هایی بی برگشت است. احتیاط کنید. اجازه ندهید غم امروز فردای شما را هم خراب کند. هیچ کاری و هیچ دری تا ابد بسته نمی‌ماند. این روزها هم می گذرد.

 

 

 

مـهـر : به خاطر این که مجبورید مدام برنامه هایتان را به عقب بیندازید، کلافه اید اما یادتان باشد که حتما حکمتی در کار است و شما با آمادگی بیشتری با آنها مواجه خواهید شد. امروز خودتان را برای اشتباهی در گذشته سرزنش می کنید اما بدانید که هر فردی ممکن است اشتباه کند و شما نیز از آن مستثنی نیستید. پس اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و به جلو روید. در کنار فردی احساس آرامش دارید اما می ترسید که این آرامش شما زودگذر باشد. کافی ست تنها به زمان حال فکر کنید و از آن لذت ببرید. برای وصول طلبتان کمی دست نگه دارید ضرر نمی‌کنید. تا دیر نشده از کسی که آرامشتان را برهم می زند فاصله بگیرید، خوشی های دنیا کم نیست، خوشی‌هایتان را به خوشی این آدم گره نزنید. پی کار خیری که از شما خواسته شده بگیرید. آماده رویارویی با مسئله ای خانوادگی باشید.

 

 

آبـان : دلشوره عجیبی دارید اما فردی برای شما قدمی بر می دارد که تمام شان از بین می رود. احساس می کنید که در شرایطی گیر کرده اید و راه فراری نیست اما اگر بلند شوید و تلاش کنید، می توانید هر تغییری را ایجاد کنید. خواستن توانستن است به شرط آن که به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید. در مقابل شریک زندگی تان، بهتر است که به جای حرف زدن، عمل کنید. آنچه او در حال حاضر نیاز دارد، نه حرف ها شما بلکه دیدن تلاش هایتان است. پس برای ثابت کردن خودتان درنگ نکنید. شما از جای دیگری عصبانی هستید. شخصی با مظلوم نمایی ساختگی می خواهد از شما یک ناجی بسازد، حواستان را جمع کنید و اجازه ندهید از شما سو استفاده کنند، شما این روزها به اندازه کافی برای خودتان مسئله دارید به درگیری‌هایتان اضافه نکنید بر اعصابتان مسلط باشید.

 

 

آذر : نگران برنامه هایتان هستید مبادا به خوبی پیش نروند اما نگران نباشید. چه اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید پیشرفت بهتری خواهید کرد. در زمینه کاری به اطرافیان تان اعتماد کنید و برخی از مسئولیت ها را به آنها بسپارید. یکی از نقشه هایی که برای آینده تان داشتید نقش بر آن شده است، از این رو امیدتان را از دست داده اید اما بدانید که خیلی زود در دیگری به رویتان گشوده می شود که منفعت بیشتری برایتان خواهد داشت. هفته خوب و آرامی پیش رو خواهید داشت. در مورد مسئله ای خانوادگی کمی سرسخت هستید. شما تنهایی‌تان را دوست دارید و گاهی دلتان نمیخواهد آن را با کسی شریک شوید. شخصی که بعد از چندین بار تذکر همچنان احترامتان را نگه نمیدارد و شوخی را از حد می گذراند از خودتان دور کنید.

 

 

دی  : شما اخیرا برای آنچه که می خواستید تلاش نکردید زیرا مراعات حال دیگران را می کردید، اما بهتر است از این به بعد بیشتر از دیگران به خودتان بیندیشید. سعی کنید که به ندای قلب تان گوش دهید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیاید. در رابطه عاطفی تان به مشکل بر خورده اید و این موضوع نگرانتان کرده است. مشکل این جاست که شما از حرف زدن در مورد مسایل مهم زندگی سرباز می زنید. امروز یک بار برای همیشه و صادقانه آنچه می خواهید را به زبان آورید. به موضوعی فکر می کنید که فارغ شدن از آن براتان مشکل است، گویی تمامی فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده. بدون رودربایستی حرف هایتان را بگویید تا از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنید و وقتتان را بیهوده تلف نکنید. قناعت سرمایه ای تمام نشدنیست قانع باشید.

 

 

بهمن : دورو برتان به شدت شلوغ است. افراد جدیدی را ملاقات می کنید که حرف های جذابی برای زدن دارند و می توانید ساعت ها با آنها صحبت کنید و اطلاعات زیادی به دست آورید. به دنبال تغییری در مسیر زندگی تان هستید اما قبل از هر عملی با خودتان فکر کنید که آیا می توانید با سختی های آن کنار آیید؟ اگر واقعیات را ببینید و باز هم نظرتان مثبت بود، آنوقت برای آنچه می خواهید درنگ نکنید. غوطه ور بودن در گذشته و نگران آینده بودن باعث می شود که قدر زمان حال را ندانید و از فرصت های موجود هم استفاده نکنید. به شخصی که با شما مهربان است بیشتر توجه کنید. در مورد مسئله ای شخصی با دروغ های پشت سرهم شما را فریب داده، قبل از آنکه دیر شود به شک‌هایتان توجه کنید.

 

 

اسفند : مجبورید برای انجام کاری از شخصی کمک بگیرید اما او در این کار کوتاه می کند و همین موضوع اعصاب شما را بهم ریخته است. بهتر است که خجالت را کنار بگذارید و برای چیزی که میخواهید پافشاری کنید تا به دستش آورید. اگر امروز یکی از اطرافیان تان شما را ناراحت کرده، سعی کنید که کنترل تان را از دست ندهید زیرا به روابط تان لطمه خواهد خورد. کمی از او فاصله بگیرید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد. برای یک تصمیم گیری ساده بر سر دو راهی عجیبی قرار خواهید گرفت. دلتان نگران شخصی‌ست که راه دور است. به دنبال شخصی که دهن بین است نروید، ارتباط با این شخص برایتان دردسر ساز است، سعی کنید با افرادی که همفکر خودتان هستند رفت و آمد کنید. نذرتان را عقب نیندازید و ادا کنید.

روزتان پر برکت و قرین رحمت الهی

ارادتمند شما ، فالوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد