فال روزانه – پنجشنبه 13 آذر

فال روزانه 13 آذر دوست عزیز فالوده ای که 13 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امروز آزادید تا هر کاری را که در روزهای دیگر سال برایتان ممنوع بوده، انجام دهید. امروز روز شماست و هیچکس برای کاری که انجام می دهید شما را سرزنش نخواهد کرد پس رها باشید و تا جایی که می توانید خوش بگذرانید. نگران رژیم غذایی تان نباشید و هر نوع شیرینی را که دوست دارید، امتحان کنید. می خواهید تصمیمی بزرگ در زندگی تان بگیرید اما کمی نگرانید، امسال زمان خوبیست تا ایده‌هایتان را عملی کنید. در ماه دی تلاش‌هایتان را دوبرابر کنید تا نتایج کارتان را تا آخر سال ببینید. اگر چه سرتان شلوغ است و وقت کافی ندارید اما دوستان تان را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید. کنار آنها بودن روحیه شما را تغییر می دهد. کاری را شروع کرده‌اید، اگر چه موانعی سر راهتان قرار دارد اما خیلی ساده از تمام آنها خواهید گذشت. گره ای که در وضعیت مالی شما افتاده، در اواسط سال باز خواهد شد. امسال از آن سالهایی ست که از هر دقیقه‌اش لذت خواهید برد، از آن نهایت لذت را ببرید. پروژه کاری که مدت زیادی درگیر آن بوده‌اید و برای آن زحمات بسیاری کشیده‌اید به نتیجه خواهد رسید. شاید کمی طول بکشد که از لحاظ اقتصادی نتیجه آن را ببینید ولی نگران نباشید، آنچه به دست خواهید آورد ارزش این انتظار را دارد. دیگران را هم در جریان این موفقیت خود بگذارید و آنها را در شادی‌تان شریک کنید. از روز تولدتان با شاد کردن دیگران شادی را تا آخر سال مهمان خانه خودتان خواهید کرد.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز منتظر هستید که هر اتفاق کوچک بی ارزشی را برای خودتان بزرگ کنید و از آن یک ماجرای حسابی بسازید. خودتان فکر می کنید که دارید در مورد مسائل امروز خیلی منطقی رفتار می کنید، ولی اگر خوب دقت کنید می بینید که اینطور نیست. شما در حال حاضر می توانید فرصت های موجود در هر موقعیتی را ببینید. این بدان معنی نیست که می توانید همه آنها را به کار بگیرید، ولی همین که تمام تلاشتان را بکنید هم به این که زندگی بهتری داشته باشید کمک خواهد کرد. چشم و گوشتان را خوب باز کنید تا نشانه‌هایی که در اطرافتان مشاهده می کنید را درک نمایید. حتما وقت گذراندن با خانواده و دوستانتان را در برنامه امروزتان قرار دهید.

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز هر چقدر هم برای به پایان رساندن کارهایی که شروع کرده‌اید و باید انجام دهید انگیزه داشته باشید، ممکن است به طور ناگهانی چنان پیشنهاد وسوسه انگیزی به شما شود که تصمیم بگیرید کارهایتان را رها کرده و با دیگران در انجام آن کار همراه شوید. با این همه به کار گرفتن منطقتان به شما کمک خواهد رد که از این وسوسه ها فاصله بگیرید. البته نیازی نیست که خودتان را به طور کامل کنار بکشید، فقط اولویت‌هایتان را در نظر داشته باشید. اگر کارهایتان را نیمه کاره رها کنید بعدا به مشکل بر خواهید خورد، ولی با مدیریت آگاهانه زمان خواهید توانست هم به کارهایتان برسید و هم با دیگران در برنامه‌هایی که برای امروز دارند همراه شوید.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز دوست دارید تمام وقتتان را به تفریح و خوشگذرانی سپری کنید. با این حال کارهای جدی و مهمی نیز برای انجام دادن دارید که به توجه شما نیاز دارند. خوشبختانه قدرت تحلیل شما آنقدر هست که بخاطر داشته باشید باید بین تفریح و وظیفه‌شناسی اعتدال برقرار کنید. ولی سعی نکنید از سر و ته کارتان بزنید تا به تفریحتان برسید. در دراز مدت نتیجه ای که انتظار دارید را به دست خواهید آورد. اگر احساس کردید که تنها هستید و هیچکس نگران حال شما نیست و به مشکلاتتان اهمیت نمی دهد دلتان برای خودتان نسوزد! به نظر می رسد دارید مثل بچه ها رفتار می کنید، پس کمی منطقتان را به کار بیندازید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه متولدین تیر

امروز اگر احساساتتان با تجربیاتتان هماهنگی نداشته باشند دچار سردرگمی خواهید شد. متاسفانه بی صبری شما باعث می شود بخواهید رفتارهای غیر منطقی خود را توجیه کنید. تظاهر به داشتن اعتماد به نفس یکی از راه های مخفی کردن نگرانی هایتان است، ولی اگر مواظب نباشید و در استفاده از این تاکتیک زیاده روی کنید نتایج معکوسی را به دست خواهید آورد. اگر رفتارهایتان بر اساس واقعیت های ثابت نشده باشند با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهید شد. کافی است قبل از این که دست به هر اقدامی بزنید منطقتان را به کار بگیرید تا به دردسر نیفتید. با کمی واقع بینی می توانید روز خوبی را پشت سر بگذارید.

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

مخمصه ای که در آن گرفتار شده‌اید ناشی از عدم توانایی در حفظ تعادل بین برنامه ریزی محتاطانه و تصمیم گیری قاطعانه است. خوشبختانه مهارت های سازمانی شما امروز دارند خیلی خوب کار می کنند و شما را قادر می سازند که اطلاعات زیادی را به دست بیاورید. با این حال باید به زمان و به انرژیتان توجه داشته باشید و کاری بیش از حد توانتان نپذیرید تا بتوانید به ستاره درونتان اجازه درخشش بدهید. در رابطه خود با کسی که دوست دارید کمی تجدید نظر کنید. به جای این که وقت با ارزش خود را با بحث در مورد این که حق با چه کسی است و چه کسی دارد اشتباه می کند هدر کنید، نقاط مشترک خود را مورد بررسی قرار دهید

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز حتی اگر سعی کنید احساسات و شور و هیجان خود را از دیگران مخفی کنید آنها به هیجانات درونی شما پی خواهند برد. شما امروز خیلی حرف می زنید ولی بهتر است کمی خودتان را کنترل کنید، زیرا وقتی حرف‌هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید و کمتر حرف بزنید کلامتان تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. وراجی کردن در مورد برنامه ها و ایده های بزرگتان نمی‌تواند شما را در نظر دیگران بزرگتر کند یا کاری کند که بیشتر روی شما حساب کنند، پس کمتر حرف بزنید و بیشتر عمل کنید. در مورد مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان با شریک زندگی خود حرف بزنید. حتی اگر بلافاصله چیزی حل نشود هم حرف زدن در مورد این مسئله آغازگر حل شدن آن خواهد بود.

فال روزانه 19 فروردین

 فال روزانه  متولدین مهر

شما خیلی خوب وظایف و مسئولیت هایی که اکنون دارید را می شناسید، ولی علاقه ای به انجام وظایفتان ندارید. بخشی از مشکل شما ناشی از این است که فکر می کنید همه چیز باید راحتتر از اینی باشد که در حال حاضر است. ولی نمی توان این مشکل را یک شبه حل کرد. به جای حسرت خوردن در مورد گذشته یا رویاپردازی در مورد آینده سعی کنید با در پیش گرفتن راه درست به خواسته تان برسید. متأسفانه این احساس که دیگران می خواهند به طور ناعادلانه ای از انعطاف پذیری و حمایت های شما سوء استفاده کنند باعث شده است که از لحاظ احساسی در وضعیت ناراحت کننده ای قرار بگیرید. امروز خودتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید.

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز بحث کردن در مورد مسائل سیاسی و فلسفی را کنار بگذارید زیرا در نهایت خواهید دید که در واقع دارید با خودتان بحث می کنید، چرا که حتی خودتان هم تکلیفتان با خودتان معلوم نیست و نمی‌دانید کدام طرف بحث قرار دارید. نه این که نتوانید تصمیم گیری کنید، در واقع مسئله این است که برای یک موضوع تنها یک جواب وجود ندارد. نفسی عمیق بکشید و کمی با خودتان به این موضوعات فکر کنید. شما حاضر هستید برای برطرف کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان به هر راهی متوسل شوید. متاسفانه در حال حاضر هر چقدر بیشتر تلاش کنید که دل طرف مقابل را به دست بیاورید کمتر موفق خواهید شد. امروز را هم به او فرصت دهید، فردا روز بهتری خواهد بود.

 فال متولدین آذر

امروز برنامه تان آنقدر شلوغ است که نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید. معطل نکنید و بی آنکه وقتتان را هدر دهید دست به کار شوید. با این حال وضعیت موجود یک بار دیگر به شما یادآوری می کند که نباید مسئولیت‌هایی بیش از حد توانتان را بپذیرید. باید بپذیرید که شما نمی‌توانید به تنهایی بار همه عالم را به دوش بکشید. برنامه‌هایتان را قدم به قدم انجام دهید، با انجام دادن چند کار به طور همزمان تنها تمرکز خودتان را بهم می زنید و هیچ یک را هم به بهترین شکل ممکن انجام نخواهید داد. به کارهای بعدیتان هم فکر نکنید و اول کاری که پیش رو دارید را انجام دهید. طوری برنامه ریزی کنید که در پایان روز برای همراهی عشقتان انرژی و حوصله داشته باشید.
فال روزانه 19 فروردین

 فال روز متولدین دی

شما همیشه همچون یک قهرمان می توانید تحت سختترین شرایط هم تعادل ذهنیتان را حفظ کنید و کنترل امور را در دست بگیرید. کارهایی که باید برای رسیدن به خواسته‌هایتان انجام شوند را محاسبه می کنید و ذهنتان را روی انجام آن متمرکز می کنید. ولی امروز اوضاع کمی فرق می کند و از واقع نگری همیشگی شما خبری نیست، پس بهتر است فعلا در مورد چیزی تصمیم گیری نکنید. شما خیلی تلاش کرده‌اید و راهی طولانی را طی کرده‌اید تا به جایی که اکنون قرار دارید برسید، پس اجازه ندهید وضعیت روحی فعلیتان موقعیت شما را به خطر بیندازد. در مورد برنامه های خود به دیگران توضیحی ندهید. واقعیت این است که شما نیاز ندارید در مورد تصمیمات خود به دیگران توضیح بدهید.

 

 فال متولدین بهمن

اگر امروز در محل کارتان از ابتدای روز مشخص نکنید که تا چه حد برای کمک کردن به همکارانتان آماده‌اید ممکن است آنها را در طول روز از خودتان دلخور کنید. شما در حال حاضر فقط می خواهید تا جای ممکن کسی را از خودتان دلخور نکنید و به همین دلیل با تمام حرف های آنها موافقت می کنید، ولی متاسفانه این تفکر کمک چندانی به شما نخواهد کرد و برایتان دردسر ساز خواهد شد. اگر کسی از شما تقاضایی کرد که در حد توانتان نیست با صداقت به او جواب رد بدهید تا بعدا با انجام ندادن آن کار او را از خودتان ناراحت نکنید. سعی نکنید در مورد مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان راحت‌ترین راه ممکن را انتخاب کنید، باید برای رابطه تان وقت بگذارید.

 

 فال روزانه متولدین اسفند

به نظر می رسد که دیگران فکر می کنند جواب مشکلات شما را حتی بهتر از خودتان می دانند. شما دارید برای خودتان اولویت های تازه ای تعیین می کنید و سعی دارید هدف‌هایتان را خیلی منطقی انتخاب کنید. از این که دوستان و همکارانتان توانایی و استعدادهای شما را تا این حد قبول دارند خیلی خوشحال و سپاسگزار هستید. با این حال نمی‌خواهید هدف هایی را برای خودتان تعیین کنید که در حد توانتان نیستند. به توصیه های دیگران گوش کنید و آنها را نیز مورد بررسی قرار دهید، ولی در نهایت این خود شما هستید که خودتان را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسید و باید در این مورد تصمیم گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد