فال راجت نیر – 9 تیر

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 74 تا 78%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز آنقدر درگیر کارهای بیرون از خانه تان هستید که زمان برای انجام کارهای خانه و خریدهای روزانه پیدا نمی کنید. این فشار و مسئولیت زیاد باعث شده که احساس خستگی یا حتی ناتوانی کنید. بهتر است بیش از این ادامه ندهید و برای حل برخی مسائلی که انرژی زیادی از شما می گیرند، راه حلی بیاندیشید. از جر و بحث با دیگران نیز خودداری کنید زیرا به خستگی شما دامن می زند. ورزش می تواند حال شما را سر جایش آورد.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:00 صبح ، 22:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز برایتان روز چالش برانگیزی خواهد بود زیرا فردی با شما تماس می گیرد و اخباری را که چندان خوشایندتان نیست به شما می دهد. بهتر است خودتان را کنترل و عصبانیت تان را سر او خالی نکنید. او تنها یک پیام رسان است و بس. بهتر است کار خودتان را زودتر تمام کنید و به خانه بروید. ار آنجا که ترافیک می تواند اعصاب شما را بیشتر خرد کند، بهتر است مسیری را پیاده بروید. در خانه به انجام کارهایی که به شما آرامش می دهد، مانند تماشای یک فیلم رمانتیک، بپردازید. فردا تمام این ناراحتی ها از بین خواهند رفت.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 87%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 83 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:06 صبح ، 22:49 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خواب های بد و بی سر و ته دیده اید. اگر چه ممکن است با انرژی خوبی از خواب بیدار نشوید اما بعد از گذشت یکی دو ساعت حال تان بهتر خواهد شد. اگر دوست دارید، خواب تان را تجزیه تحلیل کنید، شاید که پیامی در آن نهفته بود. مشکلات مالی که اخیرا داشته اید، با شنیدن خبری از یکی از اعضای خانواده تان تماما حل شده و تغییرات بزرگی را به زندگی تان وارد خواهد کرد. مسافرتی در پیش دارید. اگر می خواهید بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید، بهتر است همسفرهایتان را هوشمندانه تر انتخاب کنید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 23:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز رفتارهای شریک زندگی یا حتی یکی از همکاران روی مخ تان است. اما اگر بیشتر دقت کنید می بینید که آنها خطایی نکرده اند و این شمایید که کم حوصله شده اید. امروز زمان خوبی برای میهمانی رفتن نیست. بهتر است بقیه روز خود را به تنهایی سپری کنید تا حالتان جا بیاید. اگر برنامه های امروزتان را به فردا موکول کنید، به بهترین شکل خود انجام خواهند شد. پیشنهاد ما به شما این است که برای شام امشب از خوردن فست فودها خودداری کنید. یک غذای سالم همیشه بهترین انتخاب است.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:48 صبح ، 23:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : کارهای ناتمام زیادی دارید که استرس شما را زیاد کرده اند. سعی کنید امروز را به آنها فکر نکنید و در آرامش باشید. اگر می توانید از دیگران بخواهید تا برخی از آنها را برای شما انجام دهند. پیاده روی می تواند آنتراک خوبی برایتان باشد زیرا را که نه تنها ذهن بلکه جسم شما را نیز خالی می کند. فردی در محیط کار شیفته شما شده است، اگر مجرد هستید، به جای بی محلی به او بد نیست در موردش بیشتر فکر کنید. او خصوصیات خوبی دارد که از شما پنهان است اما با ارتباط بیشتر قادر به درک شان خواهید بود.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 23:06 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : عضو گروهی هستید که ممکن است میان اعضای آن درگیری پیش آید. سعی کنید خودتان را دور از اختلافات نگه دارید زیرا ممکن است به ضررتان تمام شود. اگر نظری دارید آن را روی کاغذی بنویسید و پس از این که جو آرام شد، آن را مطرح کنید. این پیشنهاد می تواند زندگی شما را متحول کند به شرطی که بر تمام جوانب آن کنترل داشته باشید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. اگر مدت هاست از فعالیت بدنی دور بوده اید، امروز می تواند شروع خوبی برایتان باشد.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : روزهای موفقیت خود را پشت سر می گذارید. شما همیشه چند قدم از دیگران جلوتر هستید. به عنوان مثال دیگران از فشار کاری خود می نالند در صورتی که شما همچنان بر اهداف تان استوار هستید. به اطراف خود توجه ای نداشته باشید و سرتان در کار خودتان باشد. با این کار تمرکز بیشتری خواهید داشت و سریع تر کارهایتان را پیش خواهید برد. دوستی برای مشورت پیش شما می آید، دلتان برای او نسوزد و واقعیت ها را برایش روشن کنید تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خودتان را برای یک جرو بحث در محیط کار یا حتی گروه هایی که در آن فعالیت دارید، آماده کنید. این نزاع جز اعصاب خوردی هیچ فایده دیگری برایتان ندارد پس بهتر است پایتان را از آن بیرون کشید و تنها تماشاگر باشید. ناراحتی خود را با قدم زدن آرام کنید. مطمئن باشید که انرژی های مثبتی را از فضای اطراف تان جذب خواهید کرد. یک شام خوشمزه در رستوران محبوب به همراه یک دوست قدیمی هم انتخاب خوبی است.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:44 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما جزو آن دسته از آدم هایی هستید که ناراحتی تان را با خرید سرکوب می کنید. امروز هم از همان روزهاست. این کار به آرامش تان کمک می کند اما سعی کنید در آن افراط نکنید. از پرخوری نیز بپرهیزید زیرا نتیجه آن دل دردی است که شما را از کار و زندگی تان خواهد انداخت.دوستی به شما پیشنهاد می دهد با او برای انجام کاری بیرون از خانه همراه شوید، حتما پاسخ مثبت دهید. گفتگو با او نه تنها حالتان را بهتر خواهد کرد بلکه رابطه تان را نیز عمیق تر از قبل خواهد ساخت.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:16 صبح ، 22:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز نمی توانید به ایده هایی که در سر دارید جامع عمل بپوشانید و این موضوع شما را ناراحت و عصبی می کند و حتی منجر به بدرفتاری با اطرافیان تان خواهد شد اما یادتان باشد که این مسئله آنقدرها که شما فکر می کنید بزرگ نیست، پس کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید. شاید بد نباشد امروز را به استراحت بگذرانید و کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید. شریک زندگی تان در انتظار شماست، با او تماس بگیرید و وعده دیداری بگذاری. حرف های زیادی در راه است.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:12 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : کار بیش از حد و متعاقبا استرس ناشی از آن موجب شده سرتان به شدت درد بگیرد. اگر چه کارهایی که در دست دارید هر چه زودتر باید تمام شوند اما با یکی دو روز تاخیر در آنها آسمان به زمین نمی رسد. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، سلامتی شماست. شاید دیگران با حرف هایشان بخواهند شما را آزرده کنند اما دور تمام آنها را خط بکشید و سرتان در کار خودتان باشد. دور ماندن از اینترنت و گوشی همراه نیز به آرامش تان کمک خواهد کرد.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:55 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز پر از انرژی هستید طوری که دوست دارید یک تنه تمام کاره را به عهده بگیرید و جلو برید اما بهتر است مراقب باشید زیرا با پذیرفتن مسئولیت چند کار در آن واحد ممکن است نتوانید تمام آنها را به خوبی انجام دهید، آن وقت است که در چشم دیگران فردی بی مسئولیت و بدقول شناخته خواهید شد. در روزهایی مثل امروز ورزش هایی چون یوگا، برای شما حیاتی است. انجام این فعالیت ها موجب تولید اندورفین می شود و از استرس شما می کاهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد