فال راجت نیر – 5 مهر

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

♑️ متولد ژانویه ( متولدین 11 دی تا 11 بهمن ) ♒️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 83 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : انگورچین (Vindemiatrix)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:44 صبح ، 21:12 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اول هفته را با مشغله بسیار زیادی شروع کردید، ولی امروز سرعت کارهایتان کمتر خواهد شد و فرصت این را خواهی داشت تا کمی استراحت کرده و خودتان را برای بقیه هفته آماده کنید. بهتر است شما هم زیاد به خودتان فشار نیاورید و از فرصتی که دست داده است نهایت استفاده را ببرید، چون حتی اگر بخواهید هم کار زیادی پیش نخواهید برد. ممکن است به صورت ناگهانی کنترل احساستان را از دست بدهید و عکس العمل های شدیدی از خودتان نشان دهید و طرف مقابلتان را نیز عصبی کنید. بهتر است کمی به اعصاب خود مسلط باشید. برای راضی نگه داشتن عشقتان تظاهر به آن چه که نیستید نکنید، همیشه نخواهید توانست نقش کسی دیگر را بازی کنید.

 

 

 

♒️ متولد فوریه ( متولدین 12 بهمن تا 9 اسفند ) ♓️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : دلتا دوپیکر (Wasat)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 89 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:19 صبح ، 21:13 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حتی اگر خودتان خیلی مشتاق نباشید هم امروز برای شروع یک کار تازه آماده هستید. کمی وقت بگذارید و گزینه هایی که پیش رویتان هستند را با دقت تمام بررسی کنید. اگر کارها آنطوری که انتظار داشتید پیش نرفتند امید خود را از دست ندهید و بیش از حد هم اصرار نکنید. کمی صبور باشید و بعد از کمی تامل دوباره دست به کار شوید. رابطه تان را زیادی زیر ذره بین نگذارید و مشکلات کوچک را برای خودتان بزرگ نکنید؛ اگر چیزی از گذشته ذهنتان را درگیر و ناراحت کرده است زیادی به آن فکر نکنید و آن را یک بار حل کرده و برای همیشه فراموش کنید. امشب شب خوبی برای تماشای یک فیلم رمانتیک همراه با عشقتان می تواند باشد.

 

 

 

 

 

♓️ متولد مارچ ( متولدین 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : سیگما کمان ( Nunki )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:23 صبح ، 21:31 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز بهتر است از روی عجله و بی فکری عمل نکنید و رازهای خود را با کسی در میان نگذارید. شاید دوستانتان شما را تشویق کنند حرف هایی که در دلتان هستند و آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به آنها بگویید، ولی کمی صبر کنید و حرف هایتان را در دلتان نگه دارید. امیدتان به آینده باشد و خودتان را بخاطر مشکلات کوچکی که دارید ناراحت نکنید. ممکن است بین شما و همسرتان اختلاف نظر به وجود بیاید. سعی کنید یک طرفه به قاضی نروید و نگذارید اختلافتان جدی شود. اگر غصه ها و ناراحتی مربوط به گذشته را هنوز فراموش نکرده اید و افکار مربوط به گذشته مانع از شروع یک رابطه جدید می شوند وقت آن رسیده است که این موضوع را برای همیشه حل کنید.

 

 

 

 

♈️ متولد آوریل ( متولدین 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 93%
🌠 ستاره اقبال : نائرالفکه (Alphecca)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:20 صبح ، 23:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : احساس می کنید که امروز باید دست به کار شوید و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، ولی قبل از این که دست به کار شوید چند قدم به عقب بروید و به نمای کلی اهداف دراز مدت خود نگاهی بیندازید. مواظب باشید تصمیم اشتباهی نگیرید تا مبادا اوضاع را از این که هست بدتر کنید. شما به تازگی درس های جدیدی فرا گرفته اید و حاضرید آنها را با روی باز در اختیار کسانی قرار دهید که به همفکری شما نیاز دارند. بعد از ظهر را به استراحت در منزل بپردازید، بعد از این همه کار لیاقت این آرامش را دارید. به این که چگونه باید احترام طرف مقابلتان را در رابطه عاطفی خود به دست بیاورید خوب فکر کنید. امروز روز آرامی همراه با یکدیگر می توانید داشته باشید.

 

 

♉️ متولد می ( متولدین 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 83 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : منخر الشجاع ( Minchir )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:23 صبح ، 21:22 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر به کمک و همراهی دوستانتان احتیاج دارید نیازی نیست طوری رفتار کنید که انگار خودتان از پس همه چیز بر می آیید و به کسی نیاز ندارید. اگر بخواهید به تنهایی با مشکلات موجود مبارزه کنید انرژی منفی موجود در اطرافتان به شما غلبه خواهد کرد. به کسانی که مورد اعتماد کامل شما هستند رجوع کنید و از آنها بخواهید در کنارتان باشند. اگر در رابطه عاطفی خود ابهامی احساس می کنید و فکر می کنید که رضایت کافی از رابطه خود ندارید وقت آن رسیده است که خوب به این موضوع بیندیشید و ببینید آیا ادامه این رابطه برای هر دوی شما مناسب است. اگر فکر می کنید این مشکلات قابل حل شدن هستند تمام تلاشتان را بکنید.

 

 

 

 

♊️ متولد ژوئن ( متولدین 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : مُحلِفَین ( liphein )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:58 صبح ، 22:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خودتان احساس می کنید که اوضاع دارد روبراه می شود، ولی در واقع باید کمی دیگر صبر کنید تا فرشته های نجات به سراغتان بیایند. انرژی خود را صرف فکر کردن به چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند نکنید و با هر اتفاقی که روبرو می شوید بر اساس آنچه احساس می کنید درست است رفتار کنید و خودتان را خیلی درگیر حساب و کتاب های منطقی نکنید. انرژی فراوانی در وجود شما نهفته است که می تواند شما را به راه درست راهنمایی کند. برای مجردها فرصت های زیادی برای شروع یک رابطه عاطفی وجود خواهد داشت، به چیزهایی که در یک رابطه برایتان اهمیت دارند خوب فکر کنید و با دقت تصمیم بگیرید. برای متأهل ها هم شبی خوبی در پیش است.

 

 

 

 

 

♋️ متولد ژوئیه ( متولدین 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 84 تا 89%
🌠 ستاره اقبال : ماشاهه ( Minelava )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:51 صبح ، 21:51 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر امروز برای تمام اتفاقاتی که می افتند دنبال دلیل های منطقی بگردید نتایجی که انتظارش را دارید را پیدا نخواهید کرد زیرا فعلا نمی توانید به دلیل آنها پی ببرید. سعی کنید کمی در نگرش خود تغییر ایجاد کنید و توجه خود را به چیزهای خوبی که در آینده قرار است اتفاق بیفتند جلب کنید. در نظر گرفتن تصویر کلی آنچه دارد اتفاق می افتد شما را قادر به دیدن جنبه های مثبت این موضوع خواهد ساخت. بخندید تا دنیا به رویتان بخندد. احساس می کنید که همسر و فرزندانتان به شما و حرف هایتان اهمیت نمی دهند. این مسئله را با آنها در میان بگذارید و این مسئله را یک بار برای همیشه حل کنید. اگر حرف هایتان را نگویید و در دلتان بریزید مطمئن باشید هیچ چیزی حل نخواهد شد.

 

 

♌️ متولد اوت ( متولدین 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : اپسیلون دوپیکر ( Mebsuta )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 89 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:39 صبح ، 23:03 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز فعالیت های اجتماعی و کارهای گروهی شما را خسته خواهند کرد چرا که بعضی ها ممکن است بخواهند از توانایی های شما سوء استفاده کنند. طبیعت مهربان و دلسوز شما باعث می شود بخواهید همه را خوشحال و راضی نگه دارید، اما این کار واقع گرایانه نیست. امروز شما خودتان را برای یک روز رمانتیک آماده کرده اید، ولی رفتار طرف مقابلتان باعث می شود احساس کنید زیر پایتان ناگهان خالی شده است. امروز شما خیلی احساساتی هستید، به ویژه اگر کسی را دوست داشته باشید دوست دارید حس خود را با او در میان گذاشته و عکس العملی طبق انتظارتان ببینید. بجای این که برای جلب توجه خودتان را به آب و آتش بزنید بهتر است کمی به او فرصت بدهید.

 

 

 

 

♍️ متولد سپتامبر ( متولدین 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 81 تا 88%
🌠 ستاره اقبال : گاکروکس ( Gacrux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:02 صبح ، 21:47 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز یکی از دوستانتان که در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده است به کمک شما نیاز خواهد داشت و شما هم طبق معمول همیشه نمی توانید این موضوع را نادیده گرفته و به کمک او خواهید شتافت. این که بخواهید به دیگران کمک کنید قابل ستایش است، ولی نباید بگذارید که این مسئله مانع رسیدن شما به برنامه های خودتان شود. البته برخی کارها از اولویت برخوردار نیستند و می توانند تا فردا صبر کنند. آیا رابطه عاطفی فعلی شما یک عشق حقیقی است یا تنها یک توهم است؟ با خودتان رو راست باشید و ببینید آیا خواسته هایتان را دریافت می کنید؟ اگر مشکلاتتان قابل حل شدن هستند با طرف مقابلتان در مورد آنها صحبت کنید.

 

 

 

♎️ متولد اکتبر ( متولدین 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 82 تا 91%
🌠 ستاره اقبال : دژ جنگی ( Kastra )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 88 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:00 صبح ، 21:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز صبح که از خواب بیدار می شوید انتظار دارید یک روز خوب و همراه با خوشگذرانی در پیش داشته باشید، ولی تا زمانی که وظایف روزانه تان را به انجام نرسانید نمی توانید از وقتتان لذت ببرید. حتی شاید از طرف اعضای خانواده تحت فشار قرار بگیرید که مبادا بازیگوشی کرده و به کارهایتان نرسید. ولی بد نیست وسط کارهایتان به خودتان استراحتی بدهید و کمی به کارهایی که دوست دارید بپردازید، به شرط آنکه با انرژی تمام سر کارتان برگردید. آیا تا به حال درباره خواسته هایی که از عشقتان دارید با او صحبت کرده اید؟ آیا در کنار او احساس آرامش می کنید؟ آیا با خودتان رو راست هستید؟ در مورد این مسائل با او به گفتگو بنشینید و با این کار رابطه خود را مستحکم کنید.

 

 

 

 

♏️ متولد نوامبر ( متولدین 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 83 تا 92%
🌠 ستاره اقبال : غُمیصاء ( Gomeisa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 87 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:27 صبح ، 22:04 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : آیا مدتی است که به دنبال یادگیری مهارت تازه ای هستید؟ از خواندن کتاب و مقاله لذت می برید؟ هر چه به دنبالش هستید، امروز برایتان فراهم می شود. اگر به دنبال سود مالی از کار خود بوده اید، امروز پولی به دست تان می رسد، اگر هم برای علاقه شخصی خود سعی در یاد گرفتن چیزی داشته اید، امروز اطلاعات بسیاری در آن زمینه پیش پایتان قرار می گیرد. در هر صورت سبد خود را بر دارید زیر وقت برداشت محصول است. اگر رازی در دل دارید، امروز راحت تر از هر زمان دیگری آن را می توانید برای محبوب تان بیان کنید، پس درنگ نکنید.

 

 

 

♐️ متولد دسامبر ( متولدین 10 آذر تا 10 دی )♑️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 80 تا 90%
🌠 ستاره اقبال : عناق‌الارض ( Alamak )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 86 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:00 صبح ، 22:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز یکی از آرزوهای شما که احتمالا مربوط به زمینه کاریتان است، رنگ واقعیت به خود می گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانه های این پیروزی را به دقت شناسایی کنید و قدم های بعدی تان را بر اساس آنها بر دارید. شاید فکر کنید که با معشوق تان به اندازه کافی حرف می زنید اما یادتان باشد که کلام شما باید از ته دلتان بیرون آید. پس امروز برای حرف زدن عمیق تر با معشوق تان وقت بگذارید، آنوقت خواهید دید که چگونه رابطه شما بهبود می یابد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد